Hirdetés
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz atomanti19 #28246 üzenetére
Már 10 éve se nagyon járt ilyen kis értékű jármű mellé semmi sajna.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #22340 üzenetére
Lassan 5 év után újabb menet. Nagyjából erre a szintre sikerült vissza hajtogatni
az úszót, megnyomtam az indítógombot, azonnal röffent, és van alapjárat, töltés
is van alapjáraton bár nem sok*, xenon mellett merülne. Ez egyelőre nem számít.
Ami viszont számít, hogy az átmeneti rendszer megint szar, de most nagyon...
Feltételezem, hogy alacsony a benzinszint, relatíve, a múltkorinál alacsonyabb.Ui: viszont már nagyon unom ezt a kísérletezgetést, annak ellenére, hogy vannak
segédeszközeim, mint pl. lambdaszonda, így látom, hogy milyen a keverék...
Úgy érzem, már nem benzin folyik az ereimben, inkább fárasztó a szarakodás.Kell majd egy bátor tesztpilóta, aki ki meri vinni egy körre (ill. a vizsgaállomásra),
magamat nem érzem alkalmasnak erre: jó lenne ilyenkor egy könnyebb motor.*: 5-6A körül lehet, ennek elviszi a felét a szivattyú, a lambdaszonda, a műszerek.
Szerk: az alapjárati csavart 1 fordulatra tekertem ki, attól indult "túl könnyen"...
(Hidegen illene azért szívatót kérnie, legalábbis valamennyit mindenképp...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Zodiacus
tag
Mannol 4 takt motorolajról mi a véleményetek? Tudja a jaso ma 2 -t és észteres olaj. Régebbi robogómba mentem ilyennel kb. 10 ezret, szerintem a Repsolt veri. A Forza 300-ba merjem rakni?
-
astrojoe12
tag
válasz Zodiacus #28254 üzenetére
Az egyik ismerősöm ott dolgozik, ahol hetente ellenorzik a gyártók kenőanyagait az egész országból. Azt monda, hogy a leg hitványabb Tesco olaj is ellátja a feladatát a szokasos kilométer feléig. Tehat autóba, ha 10 ezernel cserélnél rendes olajat, akkor a Tescosat 5000nel kell cserelni. Motornak is gondolom felezni kell. A Mannol viszont jobb a Tescos olajtól, szerintem használhatod nyugodtan. Akkor vegyél jobbat, ha sokat túrázol hegyek között vagy sokat autópályázol tartós 120-al. Legalabbis szetintem ez elfogadható kompromisszum.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
xmad
senior tag
válasz Zodiacus #28257 üzenetére
mannol egy alsóbb kategóriás termék. én amit használok a forzába a Repsol smarter matic MB 10w30 vagy a motul scooter power 10w30MB
egyébként a kézikönyv is10w30 MB-t ír
fogyasztásban elvileg jobb az MB olaj mert nincs benne súrlódás növelő adalék mint az MA -ban
[ Szerkesztve ]
-
Zodiacus
tag
Nem működik a kürt a Forzán. Van valami típushibája ? Az alábbi videón nem látom mit csinál vele. Be lehet állítani menüből?
https://www.youtube.com/watch?v=aKY-FaXo9aQ&list=LL&index=1 -
yodamastah
őstag
A mocsok mellém állt. Ráérzett hogy pont ilyet akarok
-
Micsurin
nagyúr
Nem méregettünk... dobtunk fel egy új önindítót.
~2 hete hibátlan.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
atomanti19
aktív tag
válasz yodamastah #28263 üzenetére
Eladod??
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #28265 üzenetére
Nos... amikor megvettem 4 éve, 10k volt benne, az volt a terv 30k környékén fiatalabbra cserélem. Most van benne 30k.
Pont ez a méregzöld tetszik, arany felnikkel. Elég sokat rá kéne fizetni egy 2 évesre, szóval annyira nem vagyok lelkes a csere miatt
Főleg hogy tavaly kipróbáltam az új modellt, és nem igazán éreztem különbséget az enyémhez képest. Alánézel és kb ugyanaz a motor. Nem megy jobban, hiába 560, az euro5 vissza is fogja. A váz, futómű fék ugyanaz. A felnik könnyebbek elvileg, aztán ennyi. Az új design és a tehcmax felszereltség viszont tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
atomanti19
aktív tag
válasz yodamastah #28266 üzenetére
Nekem ránézésre silányabbnak tűnt az új, illetve azt tippeltem vagy 10kg-al könnyebb, közbe meg valamicskét nehezebb. Az anyagokat tekintve sem rosszabb, kicsit olyan szellősebb a design, valszeg ezért is hittem azt, hogy könnyebb. Nekem a "régi" jön be nagyon. Gondolom kipu meg normák. Ivanicsnál mentem is vele, ugyan az móka, de nyilván ez csak egy tesztnapos vélemény.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #28267 üzenetére
Én nem érzem rosszabb minőségnek sehol. Az új alu kormány nagyon királyul néz ki, az LCD kijelző is jó lett. Tetszik hogy a lámpák és az indexek feljebb vannak. Egy dolog nem tetszik. Keskenyebb lett kicsit a fejidom, és kicsit keveebb lett a lábtér rajta.
-
bajnokpityu
félisten
Trükk h nem hirdeted meg a régit. Én azóta se tettem..
Így nem lesz eladás, csere..eladó topping dac
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #28269 üzenetére
Nem hirdettem meg A fura az, hogy 2017-2019es van egy csomó eladó, és nem nagyon fogynak el. Jó áron vannak pedig az újhoz képest. Találni 2017-2018ast . kb 3-3.5milllióért 10e km alatt. Miközben egy új techmax 6.2m
az 560asok (2020+) viszont 4.5-5 millió között nem sokáig vannak fent.
Voltak apróbb techinikai problémák a 2017-2019 as szériával, de a yamaha ezek mögé beállt, és a komolyabb hibákat gari időn túl is rendezték.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28270 üzenetére
Én meg beleolvastam az adv350 topicba és általános h zörög csattog...
eladó topping dac
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #28271 üzenetére
A kaland része...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
xmad
senior tag
válasz bajnokpityu #28271 üzenetére
sok műanyag?
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #28274 üzenetére
Napos képeket elbírna.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #28274 üzenetére
X-adv 350 lesz vagy tmax?
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28278 üzenetére
Kiprobalgatom őket. Tmax nem hiszem, BMWk Hondak érdekesek 400ig.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajnokpityu #28274 üzenetére
Szerintem érdemes megnézni. JSZP szerint a jelenlegi tulajdonos használni vette, évi kb 3k km-t ment vele, 1 szűk év műszaki van még rajta. Mindenképp bizalomgerjesztő a rendszámos hirdetés és a magyarországi 1. forgalombahelyezés. A JSZP szerinti 4 tulajdonos is valószínűleg csak 2 felhasználót jelent a gyakorlatban.
Ha a kötelező szervizek megvoltak* és nem látszik rajta sérülés, akkor nagy gond nem lehet vele.*olaj, szűrők mellett fékfolyadék csere, CVT váltó tisztítás, ellenőrzés
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bajnokpityu
félisten
-
yodamastah
őstag
válasz macilaci78 #28280 üzenetére
-
DigitXT
nagyúr
válasz macilaci78 #28280 üzenetére
Az mekkora, amikor tudományosan megállapítod a saját motorodról, hogy ez igen, megvenném? Ilyenkor jön a megvilágosodás, hogy tulajdonképpen minek keresek másikat? bajnokpityu: ha ismered a tulajt, könnyebb vele megállapodni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajnokpityu #28281 üzenetére
Hopp. Kár, hogy nem előbb láttam.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Most én is kérdezek: Honda SH300, 2014-es.
Feltűnt, hogy rövid a nívópálca, fogytán van az olaj. Xado 10W40 olaj és hozzá külön adalék van benne, ezzel töltöttem után. A nívó recés részének 1/4-1/3 mennyisége fogyott szűk 200 km-en, most rátöltve picit a max fölé sikeredett.
Aggódnom kellene, vagy ez a fogyás még elmegy?Olajak, szűrők kb 1900 km-rel ezelőtt cserélve, lassan elfogy a literes tartalék az utántöltéssel. 3000 km-nél terveztem olajcserét, szervizkönyv szerint 1,4 liter olajcserekor a töltőmennyiség. Összesen kb 9k km van a motorban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csongi
Topikgazda
válasz macilaci78 #28285 üzenetére
Ha az 1.4 Literbol kivonom a rovid nivopalca reces 1/3 reszet, akkor pont annyi benne, amennyi nem kivul.
.
Ennyi taknyot felesleges bele onteni, eleg az xado olaj.
Vegyel bele egy meret helyes nivopalcat, es cserekor a megfelelo tolto mennyisggel ontsd fel. -
xmad
senior tag
válasz macilaci78 #28285 üzenetére
nem 10w30 kell abba is?
-
bajnokpityu
félisten
válasz macilaci78 #28285 üzenetére
Fene akarna aggódni az olaj fogyasztás miatt.. Nagyon pici az olajtoltet.
30-40e km esetén nem szoktak ezek meg jelentősen fogyasztani.eladó topping dac
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajnokpityu #28290 üzenetére
Csak ilyen tendencia alatt a javasolt 6k km csereperiódus alatt kétszer töltöm rá a töltetet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
DigitXT
nagyúr
válasz macilaci78 #28291 üzenetére
Akkor nem kell olajcsere, mindig friss van benne.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
bajnokpityu
félisten
-
csongi
Topikgazda
Lehet igen, lehet nem.
Ha rovidebb a nivo, es ahhoz lett igazitva az olaj mennyiseg, akkor allando tultolessel ment. Amit nem tudunk, hogy mennyivel. 1.4 literes uremertnel fel centi mar 10% tovletet is jelenthet siman.
Kivancsi lennek a levegoszur haz es a szekunder szuronel mennyi olaj van?
Persze meg is eheti, de egy 9K futott blokknal nem normalis.
Ekkora olajfogyasztas feher fusttel jar. Kizartnak tartom, hogy ne legyen olaj szaga.Anyukam szuzukija is allando friss olajban futott
A csere teljesen felesleges volt. -
xmad
senior tag
válasz macilaci78 #28289 üzenetére
azzal csak rontasz a helyzeten...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen