- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz atomanti19 #26067 üzenetére
Ilyen keretből, egy nagytestű, min. 250 ccm* robogó irgalmatlan
szopóroller lesz: X9 jópofa, de hemzseg az elektronikai hibáktól.*: hosszabb utakra nem igazán jó egy 125. X9-ben főleg kevés...
Továbbá, a B125 miatt meg is drágult a kategória. Nagyobb ccm
jobban megéri, csak ennyiért biztos nincs belőle ajánlható. (Elég
valószínű, hogy vmi tekert órás olasz bontószökevényt kapsz.)Ui: jogsid mire elég? 90% városra nem kell nagyon nagy ccm, sőt,
inkább valami kisebb, filigránabb vas praktikusabb, pl. a PCX125.Viszont az a 90-100 km (ráadásul pályán) nem lenne túl kellemes,
meg a 192 cm sem semmi: lehet, a PCX egyáltalán nem adná ki... -
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #26067 üzenetére
Ez valoban az osszeferhetetlen kategoria. Valamit modositani kellene.
Vagy a jarmuvet, vagy az autopalyat, vagy a keretet a projektre .
Az autopalyazashoz ilyen hosszu szakaszon, legalabb 300ccm, de inkabb nagyobb vas kell.
A koltseg kerete nagyon alacsony. Kellene a duplaja.
A te mereteiddel kb minden kis ccm kicsi lesz.
A teljesitmeny egy dolog, a motor merete is kicsi lesz Egy seggel 90-100 km letolni egy kis ccm valamivel fajni fog. Tobb oras utazas. Szenvedes lesz.
Ez a projekt a megalkuvas projektje. De ha startbol nem tudsz tobbet aldozni ra, akkor is rakoltod megegyszer a motor arat.Most a 300 ezres robogo park kb olyan allpotban van mint 5-6 eve a 150 ezres arsav.
Annyi a valtozas, hogy kivul szepen csillognak. Regebben oszintebbek voltak. :).
Ma mar a kulso alapjan itelve nagyon konnyu zatonyra futni. :( -
bajnokpityu
félisten
válasz atomanti19 #26067 üzenetére
Hú, 1.35bol talán lenne oké robogó erre a célra, de tényleg jobb, ha most inkább kibirod és nem veszel semmit. Millióhoz egy az esély valami nem feneketlen kutat kifogni ebben az ár sávban.
Piaggot felejtsd el. Használtan olasz robogót csak brutal ára alatt vennék, de inkább nem vennék.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #26067 üzenetére
Szeretnél egy olcsó, megbízható, városon kívül is jól használható robogót.
Ebből a háromból kettőt választhatsz. -
kcsa
veterán
válasz atomanti19 #26067 üzenetére
Beállok a sorba: névre írva 350-ért (tehát vételár 300k) semmit ne vegyél.
Offtopik: bő három éve nincs nagyrobogóm (de kicsi sem), viszont most "örökségből" kiesett egy Simson SR50 a garázs sarkából. Na az én projektem ez lesz
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
-
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #26073 üzenetére
Ha mar volt motorod akkor erteni fogod amit irok.
Futomuben nem fogod megkapni egyik robogotol sem azt amit az er5 vagy 6 tudott nyujtani.Itt ebben az arsavban gondolkozas nelkul kell cserelni a hatso teleszkopokat.
Ha mar korlatlanod van, erdemesebb injektoros 300ccm koruli vasat nezni.
Nem osztom a velemnyent miszerint az Olasz robogo xar.
Szar mindegyik, amivel nem torodtek. Az import jelentos resze ilyen.
Nagy kerek, konfortos futomuve megis az olasznak van.
Erre alkalmas pl a beverly.
Ha kimerszkedsz a foutvonalra ott sem leszel orbitalis hatranyba.Scarabeo 150 rotax.
Lehet ez is jo, de nagyon oda kell figyelni mit veszel. Jo allpotba kenyelmes lesz, es elfogadhatoan megy.
Nagyon tudni kell miket kell atnezni vasarlas elott. a segedvaz gumiszilenttol kezdve....Kicsi atlanticok 250-300.
De lehet erdemesebb egy 250 es egyhengeres motorba gondolkozni, ha az idojaras vedelemi extrakat figyelmen kivul tudod hagyni.
Ha erdekel CB500, irj egy privatot.A 400 motorokat kerulni kell japan belpiacosak.
Most is annyiba kerul, egy GS vagy CB, csak az alja lesz.
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #26073 üzenetére
Yamahánál 10% áremelés volt listaáron idén. Ezt tetézi, hogy nem igazán van készlet. Voltam minap 155ös Nmax-ot nézni, sehol nem volt belőle 1db sem. Márciusra mondták, lehet jön. 125ösből is csak 1db osztrák rendszámos tesztmotor volt. Tmaxból is csak a techmax van (5millió). Ezek miatt a jó állapotú használt árak is igen magasak. (vagy nincs jó használt sem)
100% városba 192 centivel SH300 ha nem akarod kinyújtani a lábad. Ilyet talán találsz 1MIllióg jót. 1M felett azért szépen kinyílik a világ. Az import motorokkal mindenképp vigyázz. nagy részük tekert, és/vagy rommá volt törve. Ami nem lenne baj, ha ez az árban is jelentkezne...
Ha sokallod a használt árakat érhető, de egy új 125ös japán: 1.1-1.5M ft.
300-400as: 2.0-2.6M. 500+ccm 4-5millió ft. -
mokus1
addikt
válasz atomanti19 #26073 üzenetére
Én erre egy yamaha x cityt(250ccm) vettem a nagy kerekei miatt. Nekem nagyon bejott. Könnyű, agilis.
-
atomanti19
aktív tag
válasz atomanti19 #26067 üzenetére
Honda FJS 600-ról mik a vélemények, tapasztalatok?
500-800k közt van jó pár, itthoni tulajoktól.Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #26101 üzenetére
Egyszer ültem egy ilyenen. Igazi bálna dög 2 személyes utazó robogó. Akkor vegyél ilyet ha erre használnád. Futómű nem valami sportos, inkább kényelmes, hintaló. Fék meg elég harmat elő ehhez a súlyhoz. Amit 600-ért odaadnak, az nem véletlen olcsó.
Látok 750ért 13e km-el egy 16 éves hazai példányt. Ha ez igaz, azt meg kell venni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #26103 üzenetére
Egy 16 éves motort úgyis át kell nézetned. Pár dolog biztos el van öregedve és csere lesz. 13e ha igaz, akkor sokat állt...
2017ben vettem 550ért egy 250es xmaxot 10évesen 6e km volt benne. És tényleg annyi volt. Átnéztük haverral, egy csavar nem volt még kitekerve sehol. Az a gumi volt rajta amivel kijött a szalonból. 2 esés (csúszás) volt benne, el sem tüntették a nyomokat. Vannak ilyen vételek de nem ez a jellemző.
-
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #26101 üzenetére
Nem rosszak.
De ABS legyen, anélküli kiadás fékje harmatos. Nehéz vasak.
240Kg+. Fogyasztás inkább 6L mint kevesebb. -
bajnokpityu
félisten
válasz atomanti19 #26168 üzenetére
6-700nál abs nélkül talán már akad, de én 250ccm fölötti robogóból 1M alatt már nem költeném az időt nézegetéssel. sőt, idén csak drágábbak lettek, szóval inkább 1.2+...
ami nálam már kizáró ok lenne, az az import. ezen az se segit, ha import, majd itthon volt 1 tulaja...1M alatt meg 99%ban import motorok vannak, garantált szopássaleladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mattb
senior tag
válasz atomanti19 #26168 üzenetére
Szia,
en pár hónapja vettem egy Nexus 500-at. Tudom ajánlani, igaz én majd a duplájáért vettem utolsó Szeriabol , de a facelift elottieket meg tudod szerezni annyiért.
Engem is érdekelne ki milyen riasztot vagy bármit használ mondjuk lakótelepen? -
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #26168 üzenetére
Nmaxot próbáltam, egész jól elfértem rajta még az első láb poziban is (183cm). Ulés alá be tudtam rakni Neotec-2t. Csak melóba járni elég lenne nekem is egy 155ös nmax.
-
#31733248
törölt tag
válasz atomanti19 #26067 üzenetére
Azonos a magasságunk és a súlyunk, én egy SH300-zal nyomom, a II. kerületből járok a Belvárosba és ide-oda. Ebben a kategóriában, városon belülre nincs nála jobb. a gyári köténye is jól funkcionál.
-
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #26978 üzenetére
Kuocsmasolos.
Ha gyariast akarsz, akkor egy gyari nyers kulcs, aztan a kulcsmasolo. -
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #26984 üzenetére
Altalanos szerviz anyag.
Nem indokolt semmibol a gyari.
Tipus szerint valaszthatsz szinte barmelyik Webshopbol.
Fekfolyadek csere, nem ordongos, azert mert ABS van.
Legalabbis nem ezeken az egyszerubb rendszereken.Rendszeresen elhagyott szervizeles.
Szelephezagvallaitas.
Feknyereg karbantartasa.
Teleszkop olaj csere.
Szilentek karbantartasa.Olaj, szuro csere otthon is elvegezheto egy kis muszaki erzekkel, de ennel tovabb nem erdemes menni, szerszamzat es muszaki ralatas nelkul.
Fektracsan jelolve van a vastagsag. Kopasi limit altalaban 0.5 mm.
De ha nem talalod, akkor merd meg egy kivagott reszen, es a kopofeluleten.Keresd itt a topikban nyogo83 forumtarsat.
Pesten mast nem ismerek. -
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #26986 üzenetére
Nehogy már egy 300as xmax-on szilenteket kelljen cserélni. Mikori évjárat? 2017es a legöregebb, csak nincs szétnyúlva már
-
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #26986 üzenetére
Ott, leginkább . De egy 2017es kiadásnál még nem lenne szabad, hogy gond legyen vele.
Láttam 250-es 12 évesen 120K kilométerrel. Inkább a km ami befolyásolja az alkatrészt.
Azt tedd bele amit a manual ír. -
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #26990 üzenetére
A szintet nem jelzi, csak hofokot. Legabbis en nem tudok ilyenrol.
Nem tesz jot, ha igy kozlekedsz, mert hutfolyadek hianyos a rendszer.Sztem barmelyik Aluminium kimelo hutofolyadekeot betoltheted. GL jelolesuk van.
Zodiakus:
Hogy mit is? :).A papirt korbe vevo muanyaggal egyutt kapod meg.
Lehet alakitani, ha a pairt kiszeded, es olajos szivaccsal valtod ki belsejet. De ebben az esetben mx 3000 km es tisztitani kell. De a.ilyen szaraz az evszak, es magas a por koncetracio, 2000 es. tisztitas.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #27001 üzenetére
De az xmax benzinnel megy
-
vicces
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz atomanti19 #27013 üzenetére
Ez a CTEK csatlakozója, annyiban spéci a töltő: MXS 0.8-cal szoktam tölteni.
Szerk: van egy MXS 7.0-ám is, csak az motor akkuhoz erősen overkill.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz atomanti19 #27058 üzenetére
Talán az csalóka, ahogy megindul, de nem hiszem hogy akár 0-80ban lenyomná az Xmaxodat.
Talinak szerintem egy hétköznap késődélutánt beszéljünk meg Budapesten. -
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #27077 üzenetére
Nekem ilyesmi kattanó jelenség nem rémlik a 300ason. Az eleje puha, persze mihez képest.
-
vicces
addikt
válasz atomanti19 #27077 üzenetére
Nem az abs-t érzed?
Nekem semmi nem kattog ha fékezek, csak ha nagyon rámarok a fékre akkor az abs[ Szerkesztve ]
:)
-
gps76
őstag
válasz atomanti19 #27080 üzenetére
Ha nekitámasztod az elsőkereket egy falnak és pici gázt húzol, hogy nyomja az elejét hallatszik a kattanás vajon?
-
astrojoe12
tag
válasz atomanti19 #27077 üzenetére
Nekem hasonló van a madisonnal. Menet közben fékezéskor, vagy ha felmegyek egy kis padkara, akkor koppan a kormanycsapagy.
Viszont helyben rangatassal és az udvaron fekezve nem tudom produkalni . Gondoltam már mindenre én is ...Levettem a kormány burkolatot és úgy fekeztem, hogy rátettem a kezem a csapágyra és így egyértelműen éreztem hogy ott koppan.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #27124 üzenetére
Xmax 300on L-es Oxford ponyva pont jó méret volt nekem (kisebb gyári dobozzal). A tmaxon is ezt használom, behajtott tükrökkel még rámegy. 2 évet simán kibír (4-5 évet is), de egy éles kiálló alkatrésszel könnyen ki lehet szakítani. Nagy esőben átázik, cserébe egész kicsire összecsomagolható, magaddal tudod vinni egy ha kell. (Utcán éjszakázáshoz én rendszeresen hordtam magammal)
Mielőtt megveszed kérdezd engedik-e rápróbálni a motorra.
[ Szerkesztve ]
-
Petykó78
tag
válasz atomanti19 #27124 üzenetére
Ha valóban magas minőséget keresel, akkor a pátyi Coverman Kft-t ajánlom.
Motorspecifikus szabásmintákat használnak, tökéletesen illeszkedik a 300-as Xmax-ra. A kültéri ponyvájukat 2 éve használom. Bélelt, totál vízálló és UV stabil.
Van L-es Oxfordom is, -ahogy a kolléga is írta- az beázik és már szétfakult, elvékonyodott ennyi idő alatt. -
Hauptmann
addikt
válasz atomanti19 #27124 üzenetére
Esetleg nézd meg a Tucano kézmelegítőjét, nekem anno az X-Maxomon bevált.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz atomanti19 #27414 üzenetére
Köszi szépen, elfogadom Elvileg tavaly vittem Karasnába, ahol mondtam, hogy mindent cseréljenek ki benne, amit ilyen korú gépeknél kell(het), de azt nem tudom, hogy pont szíjat cseréltek-e. Kuplungot meg valami rugókat benne igen, de hogy szíjat ijenkor szokás-e azt nem tudom. Részleteket szerintem pirvátban beszéljünk, és köszi előre is
-
MODERÁTOR
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #27444 üzenetére
200as burgman "A varosi gyilkos. Enis ilyet hasznalok. Hihetettlen, de megol minden robogot 0rol 110ig! (igen, meg a Tmaxot, es a 650es burgmant is).......Vegsebessege is rettento. Utassal 140, egyedul 160 felett picivel. "
Ezen még mindig röhögök
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz atomanti19 #27450 üzenetére
Gondolj bele.. Gyári állapotban ezek:
Burgman 650, 0-100Km/h ~6,5s
T-Max kb: ~6- 6,2s
Gp 800, Aprilia Rsv 850: ~5,5sMennyi a Burgman 200-as, 0-100Km/h?? Megsúgom ~15-16s
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #27460 üzenetére
Méregettem 2018as 300as xmax-ot bejáratás után. Óra szerint 9.5s volt 0-100. Igaz az órája átlagosnál picit többet csalt, úgy 8-9%ot. Tmax kb 7%.
12e km-el adtam el az xmax-ot, addigra a hajtás kicsit meg volt már fáradva, úgy 5-7 tizeddel gyengébben gyorsult 100-ra mint új korában. (0-30 között nem pörgött fel már úgy mint új korában. indulásból lomhának éreztem ekkor már)
Ez az óra csalás is megér egy misét. Kollégámnak volt egy 500as kymcoja és áradozott hogy megy a gép mint állat. Aztán kiderült bőven 10% felett csalt az órája
-
Burt1793
veterán
válasz atomanti19 #27475 üzenetére
Ebből az új techpulleyból jó lehet a gyári súly is. Hivatalos német oldalról vedd sztem.
-
vicces
addikt
válasz atomanti19 #27497 üzenetére
Hát azért nem ugyanaz az áruk. Nekem is belépést volna a büdzsébe, viszont összetörni inkább nem akarom magam. Ha a 7-est ki tudom már rendesen használni és kevésnek érzem majd váltok feljebb.
Mt09-el is mentem probakört és nagyon nem volt utána kedvem hozzá. Igazából lett egy kis zabszem is a seggembe persze mentem már mindenféle motorokkal kisebb kanyarokat, de nem akarok mi den áron rögtön "nagymotoros" lenni.:)
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #27588 üzenetére
YSS, Öhlins.
-
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #27588 üzenetére
A hangon, meg a latvanyon kivul mas elmenyt ad?
Igy sokat nem mutat a kep, egy kipufogo. Teljes foto jobb lenne. .
Teleszkop.
Ha eleg ennek a tudasa, csereltess benne olajat, ennyi elegendo kellene legyen 40 k km utan.
yodamastah javaslata egy magasabb szint. -
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #27596 üzenetére
Sztem placebo a gazreakcio. A hang miatt lehet ez az erzes.
A szinezodes ilyen.
Igy egyben mindjar mas. . Bar nekem az a nagy markajelzes nem illik a kepbe.
Az a doboz nem zavar? -
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #27598 üzenetére
Nekem is ilyen dobozom van a tmaxon, az xmaxról hoztam át. Sajnos lötyögni kezd pár ezer km után. Öntapadós szövet bútoralátétet ragasztottam a fülek alá. Néhány havonta kiesik, aztán ragasztok oda másikat. Ciki egy ilyen drága gyári kiegészítőnel, de ezt leszámítva a doboz és a konzol is jó minőség.
Csongi: Bármennyire is ronda egy hátsó doboz, nekem is elsősorban használati tárgy a robogó. Innentől kezdve pedig a funkció fontosabb. Xmaxon mondjuk el tudnék lenni doboz nélkül. Tmaxon esélytelen. Nincs nap hogy ne használnám.
-
xmad
őstag
válasz atomanti19 #27860 üzenetére
lehet egy CB500X -re fogom a késöbbiekben cserélni akkor
-
xmad
őstag
válasz atomanti19 #27915 üzenetére
köszi.
Jelenleg a gyári pirelli diablo scooter van. de már lekopott, és repdezett is.. mindezt 3 év és 16 ezer km alatt
-
xmad
őstag
válasz atomanti19 #28124 üzenetére
Jó vagy rossz?😄
-
gps76
őstag
válasz atomanti19 #28141 üzenetére
Én ma majdnem elfikáltam a burgonyával, hátul az új Citygrip 2, elöl meg a sz.r Continental Contitwist, - minek cserélni van még rajta minta címszóval - hát az megcsúszott rendesen, többszöri fékfelengedés után sikerült megtartani, csak hát előttem meg kocsik. F.sza volt, megnéztem volna magamat kívülről...Úgy kihajítom alóla azt a gumit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest