- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27750 üzenetére
Egész véletlenül nem a kuplung tengely csapágyaid mentek gajra?
Csak mert akkor lehet hatása annak a kigyensúlyozatlanságnak... -
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27751 üzenetére
A fő problémát, a nagy zajt, a hajtómű középcsapágy és a kis tűgörgős csapágyak adták a hajtőmű belsejében. (volt bennne olaj ) Azok nem hiszem, hogy az 5 grammos leválás miatt tönkre mehettek volna, más tengelyen is futnak. Igazából már vásárláskor is zúgott kicsit a hajtómű. Pont akkoriban vettünk vadiúj kisrobogót a feleségemnek és annak is volt olyan surrogó hangja. Ezért nem gondoltam bajnak a madison hangját, akkor kapott új olajat és kész. Ez a nagy zúgás viszont egy hét alatt alakult ki.
A külső kuplung csapágy is kivolt igen, ami közvetlen a kuplung pofák alatt fut, de az már a vásárláskor is zúgott. Most kicseréltem, ha már bennem volt a lendület a csapágykiszedővel a kezemben ... kilenc csapágyat cseréltem 20 ezer forintért. A kuplung belső oldalán is van egy tűgörgős csapágy, ami szépen fut hang nélkül szerencsére. Azt az egyet nem cseréltem ki, mert az nagyon-nagyon drága lett volna, önmagában annyi, mint az összes többi együtt.Szóval igen, az elbalanszírozott kuplung biztos jobban terheli a csapágyakat, de nem hiszem hogy az okozta volna a csapágyak kopását. Ráadásul ez egy öt pofás kuplung, ha egy réteg leválik, nem okoz érezhető rezgéseket. Három pofás kuplungnál biztosan más lenne a helyzet.
Ellenben a csapágyak rezgése talán, de nem biztos, lehet hogy okozhatja a rétegek ragasztásának gyengülését.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Ahogy néztem a neten, a hajtómű középső tűgörgős csapágya és a kuplung belső tűgörgős csapágya sok embernél megadja magát, vagyis zajos lesz. Az egyik videóban azt panaszolja a fickó, hogy a szalonból vásárolt burgman 9 kilométer után zajos lett és hajtómű felújítás kellett.
Azt is olvastam, hogy ha nem a megfelelő minőségű csapágy zsirral kenjük meg a kuplung tűgörgős csapágyát , akkor hamar ismét zajos lehet az új csapágy is. Hát ezt nehezen hiszem, de mindegy Szereztem nagy teljesítményű méregdrága csapagyzsírt remélem jó lesz ide. De ha ennyire kényes a zsírzásra, akkor miért nem írják le a manualban, hogy nem standard csapágyzsír kell hozzá? Vagy eleve hülyeség az egész és valójában mindegy milyen csapagyzsírral rakjuk össze.
Az egyik burgman videóban a szervizes a hajtómű csapágyakat is meg kennte zsírral, mielőtt össze rakta és feltöltötte olajjal.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27753 üzenetére
Az a csapágyat ami olajba fürdik, minek zsírozni?
Le van írva a manulába milyen zsír kell? Sztem benne van.
A csapágy mérte csak egy dolog. A megfelelő görgő számmal és illesztéssel kel rendelkeznie.
Attól hogy méretbe stimmel, nem biztos hogy jó is. Illetve egy rosszul betett csapágy gyorsan kuka lesz. -
astrojoe12
tag
válasz csongi #27754 üzenetére
Nekem is fura, írtam is hogy lehet hülyeség. Maximum arra tudok gondolni, hogy a gyárban amikor össze rakják, vagy felújítás után, amíg beáll a hajtómű és egymáshoz kopnak a fogaskerekek, addig a csapagyaknak extra kenés kell. Egyébként passz... A manual nem említ zsírt, csak olajat.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27755 üzenetére
Vannak szerelő paszták. De azok nem zsírok. Az olajban jól oldódnak.
-
astrojoe12
tag
Na most, hogy a nagyobb dolgok megoldódtak, tudok foglalkozni az apróságokkal...
A burgival nem lehet tartósan haladni 20-30-40-el, mert tíz-húsz méter után kicsit berangat, mintha nem lenne jó a keverék. Ilyenkor kis gázt adok és oké lesz megint. A többi tartományban nem jelentkezik a dolog, lehet vele haladni szépen. Ezen kívül alacsony sebességnél, ha kis gázt adok, akkor egyből ugrik, nem lehet finoman adagolni neki. 2006-os injektoros. Szerintetek tudok vele itthon kezdeni valamit?[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
xmad
őstag
sziasztok,
burgmanbazissal van tapasztalata valakinek?
külföldi motorokat árulnak? km valós lehet?néztem egy 2012-est 400-as burgman-t 24 ezer km-el írják. szíjat cseréltek benne, meg variator csúszkákat. valószinüleg mert zörögtek. de 24 ezer km alatt elkophat? vagy inkább a km óra állás nem lehet valós?
B tervnek ott lenne anyám Honda forza 300 -asa újkorától az övé 3 éves. 18 ezer km van benne. csak 190 centimhez a burgman kényelmesebb
-
kcsa
veterán
Én is kérdeztem nem rég hogy mi a tapasztalat velük, mert régebben khm. problémásak voltak, és az itteni visszajelzések alapján még mindig.
BTW biztosan jobb a Burgman? Pont erről ismertek, hogy aránylag nagy test, de ülés pl. alacsonyan van, és térdeid a nyakadba veheted.
-
Micsurin
nagyúr
Na beverly szervizben, kíváncsi leszek. CB-n ismét megkeményedett a benzincső és kitolás beindítás után pancsoltunk de mivel haladni kellett este a szakdolgozattal fater mondta bejön elém. 3/4 útig jutottunk onnan tolva… szerelő 6km majd 7 haza.
Körforgalomból kifele bedadogott elgyengült kivágta a check-et és leállt, nagyon elfogyó benzin gyanús volt érzésre… mint mikor elfelejtem kinyitni a benzin csapot kb a CB-n.
Indulni se indult innentől, átforgott hallani lehetett amikor az injektor feltölt, átforgott de mielőtt elkapná blöff utána már blöffeni se akart.Pumpa lenne az első gyanúm de kiderül… FES vagy Beverly lassan ugyan annyit kell szerelgetni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #27765 üzenetére
Hmm? Beverly az Te a CB miatt jött a Beverly taxi csak abból meg omnibusz lett. Gates cső volt Unixból, vicc lassan a 4. cső két év alatt.
CB meg NC lesz jövőre
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #27768 üzenetére
Vettem Athenat most az csak bírja… nem a nyomás a baja, mekkora nyomás van a karbi előtt viccelsz?
Az anyag nem bírja és megkeményedik majd reped.
—
Beverly lesz izgi komolyan mintha kifogyott volna a benya érzésre. Pumpa? Kiderül, most nincs időnk vele apum meló miatt én meló +szakdoga+államvizsga.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #27771 üzenetére
Lehet én vagyok ma zagyva... Sietős volt a nap motorral kellett volna menjek de a CB-n megint eldurrant egy cső, ennek örömére tömeggel mentem ellenben fater bejött értem aminek az lett a vége hazafele meg toltuk a immáron a Beverlyt mert nem kapott benzint valamiért.
Konklúzió? Van egy kevésbé és egy erőteljesebben magát összeszrt motorunk. De legalább hamar sem sikerült hazaérnem szakdoga végett végtére is a Beverly is megmakkant...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
astrojoe12
tag
A burgi gázkar mellett van egy elektromos vezeték is a gázbovden mellett. Az kell az injektor miatt, vagy mi végett van ott?
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27773 üzenetére
Az a TPS* szerintem, és igen, abból tudja az injektor (pontosabban a
motorvezérlő elektronika), hogy mennyi gázt húztál, mennyit kellene
befecskendezni benzinből. Legalábbis ez az elméletem: karbis motor
esetén értelemszerűen nincs ilyen, de hát ott lambda szonda se igen
szokott lenni, én mégis raktam bele, s emiatt gondolkodtam TPS-en,
pont az UTCOMP logok miatt, hogy egyértelmű legyen mikor túl dús.*: Throttle Position Sensor
Szerk: mondjuk lehet, hogy inkább a fojtószelep környékén szokott a
szenzor lenni és akkor sztornó a fenti gondolatmenet. Mostanában a
roller kendácsolása miatt, nagyon bennem van az elektromos gázkar.
(Ami egyébként önmagában egy TPS-ként felfogható valami. Kérdés,
hogy az érdekes, mit húzott a pilóta, vagy az, hogy hol áll a pillangó.)[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27774 üzenetére
Ez a potméter szokott rosszalkodni, okozhatja azt hogy alacsony tempónál nehéz finoman adagolni a gázt? Meg ha folyamatosan 30-al megyek, akkor berángat finoman. Egy kis gázfröccsre meg elmúlik. Tudom, ezt több dolog okozhatja, de merre induljak el, van jellemző hiba ami ezt produkalja a burginal?
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27775 üzenetére
Hát erről inkább egy burgist kéne megkérdezni, lásd a szerkesztett részt.
Rolleren mindenesetre a gázkar elfordulás érzékelője egy hall szenzor, és
igen, ha sz.rakodik mindenféle problémákat tud okozni vezethetőségben. -
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27775 üzenetére
Hiba üzi nincs?
Csinálj egy resetet.xmad:
Akkor meg van a megoldás.Micsurin:
Nem emlékszem ilyen a kialakítása a benzincsőnek, de ha egyszerű, akkor méterre kapható normális benzincső és go -
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27778 üzenetére
Fojtószelep tps szenzor reset
-
astrojoe12
tag
válasz csongi #27779 üzenetére
Most nem vagyok otthon, de úgy emlékszem a bal gomb a napi- és teljes kilométer számlálókat váltogatja. Hosszan kell nyomni a hármas pont menüjéhez, vagy hogy kell abba belépni?
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27780 üzenetére
Itt a tps szenzor pozícióját állítod be, de ehhez kell egy eszköz.
Ott a leírás-
Ami a kijelzőn látható, az hibakód.
C00 vagyis nincs hibakód elméletileg, vagy még nem írta be.
Manual szerint eléggé műszer igényes, ez a rendszer.lehet elég lenne a folytószelep házat megtakarítani. A szenzorok jók, csak rossz a mérhető érték a kosz miatt.
Benne van egy komputeres csatlakoztatás a pakliban. -
csongi
Topikgazda
Hali!
Az Aprilia Habana 125 4t leghuteses blokkja, milyen piaggio blokk?
2002.
Habana-hoz erdemleges infokat nem talalok. A blokk alapjan jobb lenne.
Elore is koszi. -
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27776 üzenetére
Most volt időm ránézni a burgura és fény derült pár dologra. A gázkarnál lévő elektromos vezeték a markolat fűtés. Ezen kívül van még két bovden, mindkettő a folytószelephez megy. Az egyik nyitja, a masik zárja. Úgy latom azért van két bovden, hogy ne legyen holtjátéka a szelepnek és mindig ugyanoda álljon vissza. (A húzó bovdennek azért megvan az állítható holtjáték.) A pillangó szelep tengelyén, a túloldalon, van egy potméter szerű szenzor, az adja a gázkar állást a vezérlésnek. A pozíciója állítható, be van jelölve festékkel az eredeti állás.
Ezen kívül van egy automata szivató, amit ki kellett takaritani, van az injektor és a légszűrő házban egy levegő hőmérséklet szenzor (IAT). Teljes körű takarítás után, főleg a szivató volt szutykos, simábban reagál a gázra.
És igen, az injektor miatt 1 literrel kevesebbet eszik, mint a Madison.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csoki46
aktív tag
válasz csongi #27783 üzenetére
Leader blokk, akkoriban kb mindenben ez volt. Liberty, vespa ET4, aprilia sportcity meg kb mindenben is. Habannánál inkább a műnyagok minőségével, illetve a krómokkal van baj, kritikán aluli. Nehéz olyan példány találni, ahol nincsenek a fülek eltörve, taposó szétmorzsolódva. Egy mojito customra régen fáj a fogam, de letettem róla. Nézz meg párat élőben, hátha találsz szépet. A blokktól nem kell félni.
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27784 üzenetére
A visszahúzó bowden azért van, ha valami ok miatt felakadna a gáz vissza tudd húzni, holtjátékot fent a gázkarnál tudsz állítani. Ennél is fontos már, de nagyobb gépeknél főleg. Az enyém is szokott ilyet csinálni, hogy alacsony sebességnél mintha torpanna, de a levegőszűrő szivacs kimosása szokott segíteni, mert felhordja az olajat. Meg a szívató is bele tud szólni, ha nem zár el melegen. Bocsi, hogy ezt írom, de még mindig nem olvastad el a service manualt rendesen, benne van a TPS szenzort, hogy lehet ellenőrizni... Az ECU kábelkötege mellett a menetirány szerinti jobb lámpa fölött van egy 6 pólusú csatlakozó, de csak 4 érintkező van benne, abból a könyvbe le van rajzolva melyik 2-őt kell összezárni, és gyújtás ráadáskor mutatni fogja a csíkokat.
[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
A manualt még tényleg nem nyalaztam át lapról-lapra, ebben igazad van. Talán a jövő héten éjszakás műszakban lesz rá időm. A youtube-on viszont már találtam erről videót, csak még időm nem volt rá, hogy kipróbáljam.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #27782 üzenetére
az az. bár a forzának jobban tetszik a műszerfala..
még átgondolom -
Micsurin
nagyúr
Beverly:
Felütött a csillapító TÖBBSZÖR, eltört az injektor. Jön a cseredarab és kerestetik YSS csillapító alá mivel ha közepesen ennyire felüt utassal akkor egyedül csomagokkal is odaveri faternak ez biztos...
70k-ból megúsztuk tokkal vonóval az injektor sztorit de a csillapító még hátra van ugye, vicc az az, hogy kérdeztem is hazafele tőle nem sz*r-e az a csillapító mert üt mint a rosszseb. Narrátor: DE.
Mióta a fokozatmentes gázos YSS-ek a CB alá kerültek és kapott új szelepelést + pogácsákat előfeszítésnek az eleje sűrűbb olajjal azóta háklis lettem arra ha ráz.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
válasz Micsurin #27790 üzenetére
Ezt a történetet én is benyaltam anno Peugeot Satelis 250-el, a megoldás az volt, hogy az injektorfejet el kellett forgatni 45 fokkal, így már nem érhetett hozzá a csomagtér nem együttmozgó elemével, így nem törhetett el többet. Ilyesmi trükk itt nem játszik? Nem ismerem a Beverly kialakítását.
szerk.: külön vicces, hogy ennyi év után pont múlt pénteken meséltem egyik kollégának hogy hogy jártam azzal, aztán most újra téma lesz itt is
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Addig fogom nyomni, hogy cserélje ki ameddig csak lehet... nem ezen a kb 50k-n fog összeomlani a háztartás ellenben annyira retek a futómű, hogy ezt így ahogy Ő használja nem hagynám no... sok a város, kerül bele autópálya, utas, utas dobozzal, egyedül dobozzal. Nem hagyjuk így, bármennyire is szeretne az ember spórolni van amin nem szabad.
edit.: Ha kell tőlem fog karácsonyra kapni alá egy pár YSS-t vagy egyéb jó minőségű aftermarket párt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
NYPD
aktív tag
Sziasztok.
Bedobnám ezt ide véleményezésre, ki mit szól hozzá? Fenntartásaim vannak, pedig nem lenne rossz ár.
-
bajnokpityu
félisten
Dt300 rá írták H instabil a váz. Maga a motorblokk király. 37e ha nem kapta meg az új szijat, gorgoket,stb. akkor az tétel.
Alkatrész itthon nem lesz hozzá,mert nem forgalmazztak a típust.
Nyomorgatas nem gáz, ha csak kozmetikai.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
xmad
őstag
na végül Forza 300 lett.
Anyám lecserélte a 2021-es forzáját az ADV -re én meg egész jó áron átvettem az övét. 16 ezer km van benne.Honda márkaszerviz 10w40 motult rakott bele újkorától.. grat. jó hogy 10w30 az előírt.
és MA olaj. azt szabad robogóba is rakni? vagy csak az MB -t? vagy ez csak fordítva nem szabad ahova az MA az előirt oda nem szabad MB de ahol az MB az előírt oda lehet MA is ? -
üszök
őstag
Leírom hátha még valakinek jól jön.
Megrendeltem a DR Pulley görgőt a saját oldalukról. Taiwan- ról küldték FEDEX el minden sarc nélkül. Vasárnap rendeltem szerdán itt volt.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Zodiacus
tag
Használt már valaki autóhoz való motorolajat robogóhoz? Egy Youtube videó alatti hozzászólásoknál szembesültem vele, hogy mennyien csinálják ezt. Nem spórolásból mert kb. ugyanannyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest