- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #26870 üzenetére
Folyamatos 13.6-tal sosem fogja teljesen feltölteni, attól, hogy kisebb az akku,
ugyanúgy 14.4V-nak kell lenni a töltési végfeszültségnek, csak az áram kisebb. -
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #26909 üzenetére
Ellentmondásos infók vannak róla a manuálban...
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #26911 üzenetére
Szerintem ezt már párszor átbeszéltük, szar a gyári kialakítás, projektorért kiált.
(Más kérdés, hogy mennyire harapnak a rendőrök, az átalakítás miatt, elvégre a
LED-esítés is már illegál, hát még a tompított. De ha látsz, miközben NEM vakít,
nem nagyon fognak érte baszogatni szerintem. Ha vakít, biztos kivesznek vele.)Ui: utálom azokat a motorosokat, akik éjjel-nappal mókus vadász üzemmódban
mennek. Nem érdekel, hogy úgy feltűnő, vakít, zavar: igen, nappal is. Bunkóság.)[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz astrojoe12 #26913 üzenetére
Szia, ezt honnan tudtad beszerezni? Itthon sehol nem találok ilyet, az a azonos link amit találtam, ott meg azt írják, nem szállít Magyarországra. Nekem is kellene valami a 35/35 helyett, ami nem 60/55, mert azt már nem bírná a rendszer, de azért látok vele.
-
-Mosquito-
őstag
válasz astrojoe12 #26911 üzenetére
Cimbora használ ilyen H4 LEDet. [link] Vagy tegyél fel kiegészítő LEDet,amit tudsz ki/be kapcsolgatni. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #26913 üzenetére
Egyáltalán milyen foglalatod van? A lámpa milyen? Osztott vagy egy foncsoros?
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #26922 üzenetére
Ahha a Madison.
Annak dupla lampaja van. A kerdes a ket foncsort egybe vagy kulon lehet allitani?
Ha kulon, akkor jo.
Az egyik a tompitott a masik az orazagutira kell atkotni.
Igy az erosebb leddel mar lehet kezdeni valamit.
De mehet bele a 35W xenon is.
Mert nem utkozik a ket uzemmod egymas korlataiba.
Ha egybe lehet alitani, akkor is eedemes lehet megosztani a ket izzot.
Erosebb egovel egy foncsorral jol beallitott tompitottal. A tavolsagit meg melle kapcsolni, akkor a ket izzo egyszerre vilagit.
A tavolsagi meg olyan lesz amilyen. Tobbet fog tolni meg igy is.
Legalabbis en ebbe az iranyba probalkoznek. -
-Mosquito-
őstag
válasz astrojoe12 #26922 üzenetére
Jobb minőségű emelt fényű H4-izzó pár min 3,4-8eFt is lehet és nem tart/hat sokáig. Tartalék LED izzót? Minek? 1év gari van rá. Cimbinek több éve van meg,több 1000Km-t ment.
Külső lámpa: Valahol a gyárilag szereltre is mérgesek,máshol elnézik. Elvileg ha az ég,akkor a motor lámpának csak a helyzetjelző világíthat. Bmw-n megy a tompított és mehet a kieg. lámpa is, amit kb 2Km-ről lehet látni.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
bajnokpityu
félisten
-
-Mosquito-
őstag
válasz astrojoe12 #26935 üzenetére
Mondhatni,majd minden motornál a foncsor rész és a búra műanyag. A legnagyobb hővel a hagyományos izzó rendelkezik. Utána jöhet a xenon,LED.. Van itt törött,meg jó lámpa is esetleg. [link] , [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #26969 üzenetére
Beviszed egy kulcsmasolo vagy ilyesmi uzletbe dobozt vagy csak a betetet, es csinalnak bele kulcsot.
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #26971 üzenetére
Nem reszelni kell.
Ha lehet akkor javítja és összefésüli a betét a kulccsal.
Vagy keress google, és cseréld a betétet.runner 125
És 5000-es fordualton?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27151 üzenetére
Ha rákeresel arra, hogy Pulley vagy Puli () csillió tapasztalatot találsz.
Szerintem a legrelevánsabb az, hogy amit most kapni, az nem ugyanaz:
más a formája, emiatt kicsit mások a tulajdonságai is... (16 grammosat
vettem anno a gyári 17.8 helyett, aztán 14-et... 15 lett volna jó - nekem.)Egyéni preferencia, ki mennyire pörgősen szereti... én 7000-en akartam
(volna) gyorsulni, mert az a Madison teljesítmény csúcsa elméletileg.
Szerintem erről már annak idején sokat beszélgettünk mi mennyi miért.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27156 üzenetére
Ha felborul, akkor sem szorul be, és attól nem hagy az út szélén.
Az elején gyári varióban több ezer km alatt nem volt vele semmi hiba.
Egy esetleges borulás után az indulás lesz gyér, de működik tovább...Malossiba ne rakd, az a tuti, és ne is keverd össze a súlyokat (14+16).
Mást nem tudok ajánlani. Most a J.Costa van bent, de nem járok vele.Fordulatszámra ha emlékeznék se lenne jelentősége, mivel variáltam
a kontrasztrugókkal is nem keveset, ami el tudja vinni az egészet.
Talán néhány videóból tudom visszanézni (vagy a fedkomp logokból).Szerk: ha nem cibálod a szarvát, akkor biztos nem forog sokat, hiszen
akkor volt 3.x fogyasztásom, mikor betartottam a sebességhatárokat,
függetlenül attól, hogy éppen a 14 grammos Puli volt bent. Kis gáz, az
nagy áttétel, ergo viszonylag takarékosan lehet vele túrázgatni.Szerk2: el tudom neked postázni a használt 16-ost, tesztelni... (Aztán
ha drága pénzen akarsz újat, az lehet 15-ös. Csak jó lenne régi típus.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27159 üzenetére
Nem futárkodok, valóban, munkába járás volt, meg az elején még csak
úgy elmentem néha motorozni, mert tetszett. Aztán ez lassan kikopott.
Végül a coviddal a munkába járás is elég jelentősen megcsappant.
Szegény masina több mint egy éve meg se volt mozdítva: akkut kellett
vennem bele, mert teljesen tönkrement. Néha töltögetem, így legalább
indít. A másfél éves benzintől eldugult a karbi, csak a szívató működik.Mi nem tetszett az újabb fajta csúszógörgőben?
Az, hogy széttört.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz astrojoe12 #27163 üzenetére
43 euro egy szett görgő, az most már nem 13 ezer ft, de nem is a duplája. Nekem van két szett, nem fúrtam, de működhet, annyira nem számít az egyensúlya.
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27163 üzenetére
A csúszógörgő közepe is pont ugyanolyan kör, lehet(ne) esztergálni.
Más kérdés, hogy egy ilyen mutatvány milyen hőterheléssel jár, s azt
szeretné-e a külső műanyag burkolat. Valamennyire bírnia kell, mivel
normál használat közben is kapja az ívet rendesen. Passz. Nem lesz
rossz szerintem már csak az áttétel átfogás kitolása miatt sem. Oké
azért tűzijáték se várható, de kellemesen motorozható, ill. takarékos.
(Szigorúan túrán, mert ha városban gyorsulgatsz vele, akkor eszik...)Szerk: nem feltétlen kölcsön az. Ha tetszik, maradhat. Nekem még
van ezen kívül két szett, ugye fotóztam, hogy mik a különbségek.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz astrojoe12 #27166 üzenetére
Gondolom az utóbbi évben drágult, szívás, sajna nem tudok olcsóbbat.
Erősen egyénfüggő, hogy kinek melyik görgő tetszik, sőt a felhasználás helyén is múlik. DigitXT azt szereri, ha jobban felpörög a motor. Lehet, hogy neked még a 16g-os is kevés lesz.
Amúgy úgy tűnik, hogy ugyanolyan nehéz dr. Pulley és Techpulley közül a Techpulley magasabb fordulaton jár, szóval abból érdemes nem túl könnyűvel kezseni. -
kaktusz2
tag
válasz astrojoe12 #27171 üzenetére
ez szerintem a 400 Burgiba is jó lenne,nem?
-
kaktusz2
tag
válasz astrojoe12 #27184 üzenetére
grat szép muka,kis időt el pepecselhettél vele.
-
kaktusz2
tag
válasz astrojoe12 #27186 üzenetére
perfekt,többre gondoltam
-
Somatom
veterán
-
Hauptmann
addikt
válasz astrojoe12 #27189 üzenetére
Nemrég a Hegyalja úton, az Erzsébet híd felé a lejtőn a bátor rolleres a buszsávban előzte a mozgó autósort. Én 50-el mentem a kocsival.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27189 üzenetére
Én most egy közel 12LE-s (elektromos) rollert építgetek, mert anno tetszett
a hasonló teljesítményű, gyári vas. Csak nem az én pénztárcámnak készült.
Mindenben igazad van. A kis kerék az egész dolog rákfenéje. Jó úton tök jó,
de ha fogsz egy kátyút, akkor reszeltek. Főleg, ha 90 km/h körül húzod neki.Amit eddig hajtottam 4000W-ot tudott csúcsban, 6.51 mp alatt ment a 0-40,
mehetett volna jobbat, de a vége 45 km/h volt csak... Autók közé: határeset.Tavasszal már benne volt a
nagyveztengely, minden, nagy vezérlő, mégsem
tudott erősebben gyorsulni. Most nagyobb akkut kap, aztán meglátjuk. Van
egy elég erős felső korlát az első kerék hajtás tekintetében, miszerint ha az
eleje elkapar, akkor nincs kanyarodás, hamar fetrengésbe csap át a dolog...
Ezért nem akarom az elejét 3600W fölé húzni, mert kezd elfogyni a tapadás,
ami technikás egyenesben "elmegy", de kanyarban nem kicsit veszélyes.A hátulja 4800W lesz elméletileg. Amíg le nem ég a névleges 1200W motor.
(Egyszer már égettem le 3600W-on, szóval elég nagy esély van egy égésre.)Ui: Burt egyszer próbálta, de már meg nem mondom melyik konfig volt.
Az biztos, hogy erősebb és gyorsabb lesz, talán nehezebb és stabilabb is.
Na nem mintha eddig könnyű, vagy instabil lett volna... (Lehet ezeket SMKP
jelleggel használni, de amíg le nem lőnek, inkább a bicikliút. Csak nem 40+.)Kikerestem, nem volt az olyan régen, a 48V/44Ah dupla akkus verzió, elvileg
7000W körüli csúcsteljesítmény mellett, amiből csak annyi látszott, hogy kb.
árkon-bokron (tökön-paszulyon) tudta tartani a 40 km/h-t, közel 100 km-en...
Természetesen nem teszteltem a hatótávolságot, mert a kijelző programom
szar volt, és lefagyogatott az egész a retekbe, ezzel elvette a kedvem tőle.
Na majd jövőre... (Nem igazán volt igényem vele közlekedni. Lassan készül.)[ Szerkesztve ]
-
kaktusz2
tag
válasz astrojoe12 #27151 üzenetére
nem is témának szántam,csak mint érdekeség.személyszerint én hasonlót se láttam még.ha jól látom lehet hogy hivatalos,E-roller verseny.
-
kaktusz2
tag
válasz astrojoe12 #27195 üzenetére
itt Gyöngyösön,az úton közlekednek,az autos forgalommal,sőt nem 1x láttam forgalommal szembe menni,1 irányúban.
-
kaktusz2
tag
válasz astrojoe12 #27201 üzenetére
sajnos én annyira nem vagyok benne,így nem tudom hogy kell.bocsi
-
kaktusz2
tag
válasz astrojoe12 #27203 üzenetére
ok köszi,ezentúl így fogom,csinálni
-
Somatom
veterán
válasz astrojoe12 #27203 üzenetére
Szerencsére a modernizációnál beraktak egy "régi szerkesztő" kapcsolót. Én úgy használom, jobban bejön a régi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27310 üzenetére
Egy kukac, es Xiaomi kompresszor. De egy defekt spry is megteszi.
A pumpapt jobban szeretem, barhol tudok nyomast ellenorizni. -
ricsi99
addikt
válasz astrojoe12 #27310 üzenetére
S.o.s javításra a Spray a legjobb... 2 napot kibir
Javítást meg otthon csinálom... ott kényelmesebb anyázni a ragasztás közben.Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Burt1793
veterán
válasz astrojoe12 #27313 üzenetére
Kukacot használok (sajna elég sok defektem volt már), spray-vel egyszer már megszívtam, nem bírt a lyukkal.
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27313 üzenetére
Egy defektem volt a Madisonon, konkrétan otthonról 500 méterre, hazafelé.
Még felvitt. Illetve egy másik Komáromban, de az lassú defekt volt, és még
hazajöttem vele, aztán itthon néztem, hogy nincs benne nyomás. Maján
volt egyszer, hogy a kiöregedett gumi állásban leeresztett: lecseréltem...Viszont rolleren! Szúrt sérülés az első úton, lassú defekt. Hazahozott.
Kúton fújtam bele, mert egy biciklis szólt, hogy szemre is nagyon lapos.
Aztán vettem egy Xiaomi kompresszort+reménykedem, hogy megúszom.Ui: Xiaomi kompresszor jó, csak ha rendes defekted van, magában az nem
segít, kivéve persze, ha lassú defekt, s néhány kilométerenként utána fújsz.
(Kukacolás elvileg a gyors megoldás, de nem túl elegáns, korrekten javítani
csak leszerelés után lehet. Belsős motorgumi manapság nem sok van...) -
BurgBurg
tag
válasz astrojoe12 #27322 üzenetére
Koszi!
-
-Mosquito-
őstag
válasz astrojoe12 #27466 üzenetére
Amikor én vettem a Malossi görgőket valami 7-8 eFt volt a szett. Na ebből tegyenek be még 2-3 garnitúrát.. Nem hülye a gyártó..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz astrojoe12 #27499 üzenetére
Utas kapaszkodót fújtam vele jópár éve, nem volt túl tartós
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27499 üzenetére
Lakkozni kell. Magaban gyorsan kopik.
Ugyan olyan festesi procedura kell neki, mint a fujos festeknek -
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27506 üzenetére
Ra kell ulni, a magassag a robogonal egy resze csak.
A szelleseg sokat el tud venni, ha nem tud jo helyen letalpalni.
De sztem magas lesz, kb minden. -
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27508 üzenetére
Ezeknel panaszos a szelep. Szakadnak.
Nekem 2003as volt.Azzal nem volt bajom.
Ugyan ez a 400as. Nehezebb kb 25 kiloval de erosebb. Csak sajnos a fek is ugyan ez.
Nyaklo erzetuek, van aki meg tud vele baratkozni van aki nem.
Barmit kerhetsz, ket emberen mulik.
Foresight talan baratibb.De kisebb a kereke.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27512 üzenetére
Nem ismerem azokat.
De sztem 12 es kerekeken gurul.
Valami kymco, hyio chopper idealisabb lehet.
Bar ezek nem 500ezerbe mennek. -
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27514 üzenetére
Van, de ezen nem gyári a kipu. Ha összefakad a Katalizátor akkor bontott, mert drága az új. És össze fakad benne. A hátsó teló felújítandó, és a szilent rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27514 üzenetére
Nekem ugyanez a K4 400 van, tavaly tavasszal vettem nagyon olcsón, de saját szorgalomból is mindent megcsináltam rajta, hogy ne legyen gond vele. Olyan nincs, hogy "szezonra" felkészítve egy 20 éves motornál. Eddigi motorjaimnál szerencsére nagyon nem nyúltam bele a sz.rba, de mégis van-volt mit csinálni velük. Én szeretem a 400-ast, nem rakéta, mert az Xciting pörgősebb volt, de a 270 ccm 2 személlyel már gyenge, meg hát alkatrész horror. Ez meg csak Suzuki. Amit én csináltam "szezonra felkészített" motornál amikor megvettem: Fékolaj, fagyálló, fékbetét csere carbonosra,( ne a tárcsát egye, meg jobban is tapad), hajtásban olaj, variátor átnézése, variátor mögötti főtengely szimmering, központi rugó előfeszítőt olajjal feltölteni,( mert nem ereszt sehol se, de egy szem olaj nem volt benne), első kerékcsapágy, kézifék berohadva, elektromos rész átnézése(oxid az elosztásoknál van rendesen), szivató csere, mert karbisé volt benne a tűvel a végén, meg hát a 2dl/100 km olajfogyi minimalizálása. Most 1800 km van fúrás óta benne, 500 km-ként kér kb. 1.5 dl-t, nem lehet mit tenni, vas henger. Ennyi a "szezonra felkészített motor" duma.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27518 üzenetére
Vissza keresel, ott van .
Olajfogyasztás, szilent rendszer, hátsó teló, fesszab.
Elég nehéz, gyengus fék.
Karbis, -
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27520 üzenetére
Neki normalis. Megszokta .
Kemeny menet lesz.
Sok van beloluk, de a beluk kivan mar.
Olasz import volt a zome. Ott is itt is leginkabb kokanyolas ment. -
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27533 üzenetére
fek tisztito.
A csovet csereld, javitsd nem nagy koltseg. -
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27533 üzenetére
Jól szétrobbantottad a járgányt. Inkább ne bontsd tovább, hanem olvasd el ezt.
[link]
Minden kérdésedre választ kapsz.
Amit nyilacskáztál a csavar az alapjárat állító( a pillangó szelep ütközőjéhez hozzá ne nyúlj!)
Az alsó nyilacska a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő(IAT szenzor) ebben nincs légtömeg mérő, meg ilyesmi.
A repedt gumicsőt cseréld ki valamire ami odafér. Az levegőt adagol a kipufogott gázhoz közvetlen a kipufogó szelep után, hogy "higítsa", gondolom környezetvédelem miatt. Ha repedt a cső szerintem bezavar az oxigén szenzornál. Amiből kijön az a hengeres valami egy szolenoid szelep kinyit-elzár elektromos áram hatására. Amire rámegy a hengerfejbe(fekete műanyag), abban van egy rezgőnyelv hogy a kipufogó gáz a szelep felé ne tudjon visszaáramolni, ezt érdemes levenni kipucolni. Ha eszi az olajat tiszta koksz lesz. A vez. láncot ellenőrizni csak úgy tudod, ha leveszed a szelepdeknit, mert akkor látod a főtengelyt jelre állítva, a vezérműtengely hány fokkal tér el a jelöléstől. Olajfogyasztásra fokozottan figyelj, mert eszi, csak kérdés mennyire! Tudnék oldalakat mesélni, mert az enyémen már túlvagyok jópár munkaórán, még szerencse, hogy szeretek foglalkozni vele... Ha érdekel valami gyakolatias dolog kérdezz bátran.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27537 üzenetére
Ha már úgyis leveszed a szelepfedelet a service manual-ban ott van hogy kell ellenőrizni a lánc nyúlását.
Gyertya milyen állapotú, kokszos nagyon? -
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27542 üzenetére
Írtam, hogy olvass bele a service manualba... Gondolom kíváncsi vagy mindenre mi, hogy - én is ilyen vagyok, csak sajnos űttörő vagyok sokmindenben, nincs kitől kérdezni magamnak kell rájönni. Nézd meg teljes tartományban állít-e mert ha kevés olaj van benne(mondjuk érdemes kicserélni mivel gondolom soha nem volt) nem fog. Kb. 1 cm-re kell kijönnie a gumi porvédőn látszik a nyoma.
-
pimpa1974
csendes tag
válasz astrojoe12 #27543 üzenetére
Hm. Injektoros
Ennél tiszta levegőt kap csak a légszűrő felől,a benzint a hengerfejbe fújja (szelepek elé.)
Próbáltam rákeresni mi lehet a hiba de 2 opció volt:
1: nem gyári kipufogórendszer.(ez miatt sok elégetlen üzemagyag jut a kipufba mert nincs fojtva így az gyullad durran be)2: szelepek több benzint engednek be és ki mert nincs elég hézag.(be lett állítva 0,15re) de maradt minden így.
Előtte volt már 1 hengeres igaz 250 es nagyrobim, ott nem volt ilyen gond
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27551 üzenetére
Fel tudod házilag is leveszed a helyéről, kicsavarod az egész belsejét, feltöltöd és vissza. Meg persze lent légteleníteni mint a féket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest