- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gps76
őstag
válasz Zodiacus #27800 üzenetére
Robogónál, mivel se kuplung, se váltó nincs amiknek adalékolás szükséges, elméletileg jó, egyedül a folyamatos magas fordulatszám ami miatt inkább motorba valót javasolnak bele. Mert robogónál attól függ hány ccm-es, 4000-7000-ig van az üzemi fordulatszám, ami kocsinál azért nagyon magas már, ezt 5-6000 km-ig bírnia kell.
-
astrojoe12
tag
Ha már téma... nagyon megdrágult a motorolaj, egy év alatt kábé a duplájára nőtt. A madison nem téma, egyenlőre nem eszi az olajat, de a burgi havonta kér egy litert. 600km/liter a fogyasztása.
Eddig Castrol Power 4T robogó olaj ment bele, ami egy évvel ezelőtt 2000 forint volt a kedvezményemmel együtt. 4000 forint plusz szűrő áron megvolt a kötelező olajcsere. Most ugyanez az olaj 5300 forint/liter. Elment tőle a kedvem. A boltos azzal "fenyegetett", hogy ha olcsóbbat rakok bele, hajtókaros lesz a burgi.Mit szóltok ehhez az olajhoz? [ Mannol 10W40 4T 4 liter 6600 forint ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
-Mosquito-
őstag
válasz astrojoe12 #27802 üzenetére
Ez?
Castrol Power1 4T 10W-40 ?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27802 üzenetére
Az nálad akkor közel 2 dl 100-on, az rengeteg, nálad is fúrás, szelepek rendbetétele, szimmeringek cseréje lesz. Nekem, mint írtam 7100-es Motul van benne, mert olcsón vettem, de olajcsere következik.
Pont ilyet vettem a napokban, csak már a fekete dobozos. Viszont hiánycikk, egyelőre nem kapható sehol, én is csak ismerős által tudtam venni. 7500 volt a 4 liter, kíváncsi leszek mit tud. Kollégám javít motorokat, használja ezt, és jónak mondja.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz astrojoe12 #27802 üzenetére
Régi Burgi nem túlságosan igényes az olajra, talán még API SG az előírás ha jól emlékszem (de javíts ha tévedek). Ezt a Mannolt annyira nem ronthatták el, hogy annak se feleljen meg, öreg járműbe simán beleraknám. Raktam is régebben
-
astrojoe12
tag
Tényleg kellene egy felújítás, de a feleségem csak meleg időben használja. Évente 2-3 hónapig szokott elég meleg lenni és akkor havonta 1000 kilométert megy vele. Ez nem túl aktív használat. Ezzel szemben ha én csinálom a felújítást, akkor is bele kerülhet 100-200ezer forintba. Nem igazán éri meg. Nincs benne katalizátor, ami tönkre mehet az olajtól és nem csöpög a kipufogóból, sőt nem is látszik rajta, elégeti az egész olajat. A gyertyakép is nagyon szép, nem kormos. Az elkövetkező öt évre vetítve, sokkal olcsóbb töltögetni. Nagyon szomorú, hogy ilyen dolgokat kell mérlegelni. Ha lenne elég szabadidőm és nem számítana a pénz, nagyon szeretném megcsinálni.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
Zodiacus
tag
válasz astrojoe12 #27802 üzenetére
Nekem a Yamaha a Mannolt nagyon eszi, de csak melegben.
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27806 üzenetére
Asszem ez 2004 évjárat.
A JAso MA nem kell.
Simán tenném bele.
Mannol 7832 4-Takt Powerbike 15W-50 (1 L) - OlajShop -
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27806 üzenetére
Dehogy annyi, szégyen, nem szégyen aliról vettem plusszos dugó szettet 20 körül volt, megfúrni gépműhely 20 körül csinálja, szelepszárszimmering pár ezer. Jó kell rá dolgozni is, de amit magadnak csinálsz arra rá van szánva az idő. Összvissz 50 körül kijössz, ha magadnak(vagy van segítséged) csinálod.
-
astrojoe12
tag
Ezek szerint jó lehet az olcsóbb kínai vagy ki tudja milyen dugó is... de talán kell egy kis szerencse is hozzá , elnézve a youtube videókat, hogyan öntik keleten a dugókat. Az árba én azt is bele számoltam, hogy esetleg a vezérmű tengely és a szelephimbak is kopottak lehetnek, ilyen korú motornal bármi lehet, csak szétszedes után derül ki. Plusz a hengerfej tömítés.. a gepmunka meg nagyon hely függő, de itt nálunk még elég olcsó BP-hez képest. Bár a Madison már több éve lett felújítva, akkor még elég olcsón ment a koszorules, fúrás, stb... hát jó, megállhat 100 körül legrosszabb esetben is. Csak a főtengely ne legyen hajtókaros, mint a madisonban.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27814 üzenetére
Így nézett ki az enyém: [link]
Vezérművel nem volt gond, jó ripityára szedtem. A lánc se volt nyúlva csak nagyon minimálisan, a service manualban le van írva hogy kell ellenőrizni a nyúlást.
A dugóhoz jár csapszeg, gyűrűk, hengertalp és fej tömítés is[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27814 üzenetére
Figyelj a dugó minőségére. Nicasil bevonatoshoz valót keress. Acél hengerhez való gyorsan elkopik.
-
senior tag
Sziasztok, adott egy Gilera Runner 125 M46 piaggo motoros robim, ideje a szerviznek.
Olaj es szuro csere nem nagy kunszt.A fogasszij mellè milyen plusz dolgokat kell cserélnem?
szíjból itt a gates 31802
https://m.autodoc.de/gates/16612017Plusz vizpumpa, gorgok, motortarto bak stb?
bukkanon mintha le akarna esni a blokk, kicsit fura.Ha konkret cikkszamaitok vannak azt szivesen vennem.
Motor szervizelesben meg uj vagyok.Koszonom
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
kcsa
veterán
válasz LurkerSheik #27817 üzenetére
Kötelezően cserélendő dolog nincs, de megbontás után ellenőrizendő görgők, csúszkák, variátor és kuplung állapota, kopottságtól függően cserélendők.
Ha hátulja mozog akkor felfüggesztést ellenőrizni kell alaposan, ha jól sejtem azon is van egy nagyobbacska szilent alul, az át szokott szakadni, akkor összevissza megy a hátulja.
-
astrojoe12
tag
válasz LurkerSheik #27817 üzenetére
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #27821 üzenetére
Nekem már első esesem is protektorban lesz robogón..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kcsa
veterán
A motoros cipő-cipő meglátásom szerint nem sokat ér, ugyanúgy kitörik a bokád. Csizma már más kérdés, de ott a komfortot bukod.
Valamit valamiért: mérlegelned kell mit ér meg egy védelem nélküli esés jelentette kockázat.
Magam részéről valamilyen protektoros dzsekit mindig hordtam (általában normálisabbat, hamar rájön az ember hogy az olcsó nem véletlenül olcsó), normális sisak fontos, kesztyű fontos. Ezzel már a robogósok 60 százalékánál túlöltözöttebb voltam.
Aztán amikor pofára estem szar volt amikor a kavicsokat mosták a lábszáramból, persze az ellen legfeljebb bőrruha védett volna.
Nincs jó válasz a problémára, minél több védelem annál jobb.
Más kérdés, hogy vagy hat éve nem ültem motoron, de néhány hetente vágyakozva kiolvasom a HaHu-t
-
yodamastah
őstag
"A motoros cipő-cipő meglátásom szerint nem sokat ér, ugyanúgy kitörik a bokád. Csizma már más kérdés, de ott a komfortot bukod."
Egy normális motoros cipő jól fel van protektorozva és magasszárú. Nem véd annyit mint egy oldal merevítős verseny csizma, de sokkal jobb mint egy converse.
-
-
bolondember
MODERÁTOR
abszolúte nem értem az embereket néha - nálam: protektoros farmer, kesztyű és budget protektoros kabát/ing; és oly sokan rövidnadrág-póló kombó (nyáron legalábbis).
Értem én, hogy én gyáva vagyok, és eltart amíg felöltözök, de.. Az ilyen lengéknek nincsen félelemérzetük?Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
yodamastah
őstag
válasz bolondember #27826 üzenetére
"Az ilyen lengéknek nincsen félelemérzetük? "
Hiányzik a tapaszalat. [link]
-
DigitXT
félisten
válasz bolondember #27826 üzenetére
Két iskola van. Az egyik azt mondja, nem kell elesni...
A másik már keveredett bajba, és inkább felöltözik. DE!
Akkor van a szar, amikor á, csak ide gurulok a sarokra...
És pont akkor húzzák eléd a parkolóból index nélkül.
(Nem velem történt, de még bármikor megtörténhet...)Ui: estem rövidgatya/ingben, szerencsére szinte állva...
Estem rendes kabátban: csúnyább lett volna nélküle.
Illetve a legdurvább, protektoringben... rollerrel!Abból is lehetett volna egy könyöktörés, ezért nem lett.
Ennek ellenére kimentem gurulni egy szál sisakban egy
tök másik rolleren, mivel ebben jobban bízom... És igen,
ha eldobod 60-nál, nem fáj kevésbé mint nagymotorról
(sem nagyrobogóról, sem csak SMKP-ról, sem rollerről).[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #27821 üzenetére
Fater tudna mesélni 2 éve vagy 3... felüljáró felmart betonnal, szép taknyolás mikor megvezeti az elsőt a repedés majd a lábfej a motor és az útpadka közé szorul a felmart betonra nyomva.
Szerencsére megúszta maradandó vagy komolyabb (törés etc) nélkül, mondom újra nagy szerencsével. De ahogy kinézett a lába egész nyáron... kb mint a hamburger pogácsa nyersen.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #27824 üzenetére
Ja hát a 100% textil tornacipőnél bármi jobb. Én egyébként fémmentes S3 besorolású munkavédelmi cipőket hordtam.
-
astrojoe12
tag
Tanulságos, ha már volt akkor bocsi: [ esés motorral ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27831 üzenetére
Nekem mondjuk pont a miért hiányzik belőle... Ha már edukáció.
Senki más nincs rajta kívül az úton. Nem száguld. Enyhe jobb, és
elrakja keresztbe, lefekeszik. Oké, kavicsok, homok, akármi, csak
nekem olyan érzésem van, hogy ha valóban el akarná dobni, hát
egy ilyenhez bele kéne állnia a hátsó fékbe, hogy kierőszakolja...Ha nem lenne trükkfelvétel, talán bele is áll? Nem lenne jobb ezt
az esést elkerülni? Ha beöltözik, nem sérül nagyon meg... Ha tud
motort vezetni, akkor meg egyáltalán. Lehetne talán valamivel
életszerűbb példa, mondjuk derült égből autó. Vagy nem tudom.Nyilván ha "tempót" akar menni közúton, akkor fel kell készülni a
legrosszabbra, bár én inkább nem erőltetném közúton....Vagy azt
mondjátok, hogy nem vezetői hiba volt, hanem kivédhetetlen?Ui: kemény kettő napja linkelte Yoda, azóta motoszkál a kérdés...
Amúgy a roller annyiból szerencsésebb, hogy nem szorulsz alá.[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27832 üzenetére
Kavicsra fut, amikor a kanyarívet veszi 0:25-nél.
Azt hiszem csak azt akarták bemutatni, hogy 60-al is mekkorát lehet esni egy váratlan esemény miatt, másik résztvevő sem kell hozzá, és hogy a hétköznapi ruha viselet még ilyen "könnyebb" esésnél sem tud megvédeni.Háromszor estem eddig 30 év alatt, az elsőnél 30-50 között mehettem utassal az erdőben és hatalmas szerencsénk volt, hajunk szála se görbül, gyakorlatilag talpra estünk a repülés után. A másik két alkalommal csak 5-el mentem és a kanyaríven lévő kavics tobott el.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
kaktusz2
tag
üdv mindenkinek.érdeklődnék,ki hogy tölti a motor aksit?én kiszerelem,szükséges,vagy nem?
-
yodamastah
őstag
válasz astrojoe12 #27833 üzenetére
Lényeg az, hogy bármikor el lehet esni, még bőven komfort zónán belül is. Kavicsfelhordás, olaj, villamossín, pocsolya, műszaki hiba, a többi közlekedő .... Ezért érdemes beöltözni minden esetben amennyire csak lehet.
Persze szuper érzés a nyári melegben egy szál sisakban gurulni a városban, de amikor a földön csúszol akkor meg a bőrruha a szuper érzés. Valahol a kettő közt azért érdemes keresni egy középutat, ami már ad védelmet, de nem kellemetlen állandóan hordani közlekedés közben.
-
astrojoe12
tag
válasz kaktusz2 #27834 üzenetére
Az aksit kiszerelni nem feltétlenül szükséges töltéskor, de a sarukat kössed le akkor is! Elvileg rákötött sarukkal se lehet baja, de az ördög nem alszik és a motor vezérlő elektronika drága cucc, könnyen megdöglik. Kivenni azért szokták egyébként, hogy könnyebb legyen takarítani, ellenőrizni hogy nem púpos-e és a pólusokat és körülötte könnyebb megtisztítani.
Mondjuk a feleségem Burgijából tényleg macerás kiszedni, én is majdnem bent hagytam, de aztán győzött a józan ész és mégis kivettem.
A visszarakásnál nagyon figyelj a polaritásra! Tudom, evidens, de én is egyszer fordítva kötöttem be , egy másodperc után rájöttem a hibára, de már késő volt. Vennem kellett 40ezer pénzért új motor vezérlőt .
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
kaktusz2
tag
válasz astrojoe12 #27836 üzenetére
köszi a választ,csak azért kérdeztem mert,rendeltem töltöt,és ahhoz an 1 plusz,zsinór.amit ugy nézek a sarukra kell kötni,dugos csatlakozó a másik vége,erre pedig az akutöltőt,kell csatakoztatni.valami hiper modern xar,4-1 ben,szulfisodás,gázképződés,túltöltés,védelem,és cseptöltést is ír.akkor ennél már,gondolom nem kell,ki szerelni?
-
xmad
őstag
Szerintetek ezt mivel tudnám eltüntetni ?
-
#58379520
törölt tag
Sziasztok!
Napi munkába járáshoz (Bp-en belül) keresnék robogót. Van nagymotorom is, de azt nem akarom befogni erre. A keret 2 millió forint max.
2 méter magas vagyok, hosszú kezekkel, lábakkal, ez eléggé leszűkíti a szóba jöhető motorok körét. Első körben 300 ccm körüli gépben gondolkodom, motorikusan bőven elég lenne a városban. Sőt. Szerintem a 125 is elég lenne, de lehet, azok tényleg kicsik fizikailag nekem.
Amiket eddig néztem (nem ültem még rajtuk): Kawa J300, Forza 350, XMax300, X-Adv 350. Esetleg Burgman, S-Wing? SH-t nem szeretnék, az nem tetszik. Nem vagyok nagyon képben a robogókkal, ez eddig kimaradt nekem.Mit nézzek még szerintetek, amin el tudom pakolni a lábomat és nem az az érzésem, hogy sámlin ülök? Illetve a fent felsoroltak mennyire ajánlhatók ilyen magassághoz?
-
-
#58379520
törölt tag
válasz yodamastah #27842 üzenetére
Köszi szépen a megerősítést.
Akkor jó az irány, amire gondoltam.Megnézem őket személyesen is, amint lehet.
-
bajnokpityu
félisten
válasz #58379520 #27841 üzenetére
Nem 200 csak 194 vagyok. 5. Éve nyomom a j300at. 2 órát egyben utaztam már vele, jobb volt mint a speed triple
Ha labad elfer, akkor szelteben biztosan elég vedelme lesz. Ma esoben toltam farmerben hazafelé.Biztosan kicsi lesz kivulrol nezve alattad, de nemnszoktam motoron ezzel foglalkozni. Alattunk minden motor kicsinek hat.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
xmad
őstag
válasz #58379520 #27841 üzenetére
szia,
én is 194 vagyok.
nekem forza 300 van. elférek rajta, aránylag kényelmesen is. ültem xmax-on. méretben ugyanakorra.viszont a burgman volt messze a legkényelmesebb ott fér el legjobban a láb.
viszont elég drága (új ára) így maradtam a forzánál amit végülis nem bántam meg, jó kis gép
Kawa J300 meg egy kymco gyakorlatilag. -
#58379520
törölt tag
xmad, bajnokpityu: köszi nektek is. Megnézem őket.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz #58379520 #27841 üzenetére
199 centivel tavaly óta egy 125-ös Forzát hajtok, időnként kisebb (100+ km) túrák, kirándulások. Teljesen jó. Elvileg a 350-es Forza méretben ugyanakkora.
X-Max-ot üléspróbáltam, kb egyforma méret a Forzával - csak az Ivanicsnál nem akartak nekem eladni motort, így lett a Forza.Ha Újpesten jársz szólj, felülhetsz rá megnézni milyen.
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
xmad
őstag
válasz bolondember #27848 üzenetére
Forza 125 - 300- 350 igen egyforma méretek
-
atomanti19
aktív tag
válasz #58379520 #27841 üzenetére
Igaz csak 192 vagyok, de nekem az xmax 300 egy átalakított üléssel nagyon bomba. Bp -Szeged - Bp út sima liba volt. Az Nmax155 nagyon jó kompromisszum, de azért erőben elég más kávéház, én azon is egész jól elfértem. Gondolom nem 70kg vagy.. A 300-as sem atomvillanás, de városban bőven elég.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen