- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Telekom mobilszolgáltatások
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #22417 üzenetére
Egyáltalán nem csuklik, nem torpan, de zavar a 10-11-es szám a kijelzőn.
Ez tényleg kicsi gáznál van... Persze már nem alapjárati (akkor motorfékez),
hanem ilyen "alacsony fordulat" = gurulás kategória. Én is úgy tudtam, hogy
benzinszinttel lehet ezt szegényíteni! Viszont pont most emeltem rajta, mert
elvileg alacsony volt (rosszul állítottam be anno az úszót vagy az újat nem is
állítottam), akkor meg nem igazán vette a lapot alapjáratról hirtelen gázra.Vagy azt kéne elfogadni, hogy normális, hogy hirtelen gázra megcsuklik?
Ilyenkor ugye hirtelen sok levegőt kap, a benzin ugye lemarad, gyorsítófúvóka
meg ennek kompenzálására nincs: szegényedik a keverék... Egyedül talán a
tolattyú tudna segíteni, hogy nem rögtön ugrik az égbe: lehet, hogy túl gyenge
benne a rugó? (Mintha láttam volna ilyen karbituning videót, hogy erősebb rugó
a gyorsabb reakciókért... Vagy gyengébb volt, hogy gyorsabban mozogjon?)Súber állítható, de WOT értelmes keverék (12-13), a motor megy, ahogy megy.
Szerk: szvsz középtartományban is korrekten... Bár gyengébb, mint 2017-ben.
Nyélen sem szegényedik nagy tempónál, szóval a gyári főfúvóka is okés lehet!Szóval akkor első körben az alapjárati keveréken próbálok szegényíteni...
Szerk: ez tűnik a legkevésbé stresszesnek. Érdekes amúgy, hogy ahogy a
pillangószelep kitámasztóját visszább engedtem rögtön szegényedett, viszont
akkor már az előírt 1500 alá csökkent. Valószínűleg "közel jók" a beállításaim,
de még hiányolom a motorféken durrogást. Mintha néha-néha egyet-egyet már
durrant volna, mikor villanásra 14 fölött láttam az AFR-t - írtad, hogy ekkor ~17
kéne legyen. Szerintem akkor tutira kelepelne. Elvileg gyárilag olyan durrogós![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Milyen légkondit a lakásba?
- Napelem
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...