Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz nyogo83 #22417 üzenetére

    Egyáltalán nem csuklik, nem torpan, de zavar a 10-11-es szám a kijelzőn.:D
    Ez tényleg kicsi gáznál van... Persze már nem alapjárati (akkor motorfékez),
    hanem ilyen "alacsony fordulat" = gurulás kategória. Én is úgy tudtam, hogy
    benzinszinttel lehet ezt szegényíteni! Viszont pont most emeltem rajta, mert
    elvileg alacsony volt (rosszul állítottam be anno az úszót vagy az újat nem is
    állítottam:DDD), akkor meg nem igazán vette a lapot alapjáratról hirtelen gázra.

    Vagy azt kéne elfogadni, hogy normális, hogy hirtelen gázra megcsuklik?:F
    Ilyenkor ugye hirtelen sok levegőt kap, a benzin ugye lemarad, gyorsítófúvóka
    meg ennek kompenzálására nincs: szegényedik a keverék... Egyedül talán a
    tolattyú tudna segíteni, hogy nem rögtön ugrik az égbe: lehet, hogy túl gyenge
    benne a rugó? (Mintha láttam volna ilyen karbituning videót, hogy erősebb rugó
    a gyorsabb reakciókért... Vagy gyengébb volt, hogy gyorsabban mozogjon?:DDD)

    Súber állítható, de WOT értelmes keverék (12-13), a motor megy, ahogy megy.
    Szerk: szvsz középtartományban is korrekten... Bár gyengébb, mint 2017-ben.
    Nyélen sem szegényedik nagy tempónál, szóval a gyári főfúvóka is okés lehet!

    Szóval akkor első körben az alapjárati keveréken próbálok szegényíteni...:R
    Szerk: ez tűnik a legkevésbé stresszesnek.:D Érdekes amúgy, hogy ahogy a
    pillangószelep kitámasztóját visszább engedtem rögtön szegényedett, viszont
    akkor már az előírt 1500 alá csökkent. Valószínűleg "közel jók" a beállításaim,
    de még hiányolom a motorféken durrogást. Mintha néha-néha egyet-egyet már
    durrant volna, mikor villanásra 14 fölött láttam az AFR-t - írtad, hogy ekkor ~17
    kéne legyen. Szerintem akkor tutira kelepelne. Elvileg gyárilag olyan durrogós!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák