- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
Hi!
A madisonok motorblokkját is papírtömítés nélkül rakják össze, ugye? Tehát a blokk közepére nem kell papír, csak kevés szilikon.
-
novi68
tag
Sziasztok, megint szeretnék kérdezni Tőletek... Kerestem légszűrőt a Yamaha Majesty 250 -esemhez és találtam olyat,hogy Malossi Red filter. Ez mennyiben más,mint a mezei RMS fekete szivacs? Illetve van értelme légszűrőhöz olajspray-t venni? Köszönöm!
My name is White. Lumia White....
-
#50433536
törölt tag
válasz novi68 #21752 üzenetére
Heló!
Igen, ha a manual írja. Spray-t is vehetsz, azzal elég befújni a fekete szűrőt, de otthon gyorsabb és olcsóbb a kézi módszer.
Én a fekete szűrőt úgy olajozom, hogy motorolajat öntök rá, kb egy decit és teljesen átnyomkodom/átitatom, majd teljesen kinyomom belőle, ami csak kijön.
Itt egy videó róla, a srác jól bemutatja hogy kell:https://www.youtube.com/watch?v=NucHRHcROfw
A pirosat nem ismerem sajnos, gondolom sport szűrő lehet.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
A madison 400 fekete szűrőjét is olajozni kell.
-
novi68
tag
Köszönöm a segítségeteket. A sportszűrőnek van előnye a hagyományoshoz képest? (Most egyébként kb ugyanannyi az ára,mint a mezei feketének...)
My name is White. Lumia White....
-
rstwingo
tag
válasz #50433536 #21750 üzenetére
Köszi a választ
Már összeraktam, majd még kísérletezek vele
szóval ami eddig történt és javulást hozott
A karbit kitakarítottam teljesen, a szívatót is szétszedtem és azt is kitakarítottam, letakarítottam róla azt a fekete lerakódást ami rajta volt, minden mást is kitakarítottam, még a shubert tűnél is megigazítottam mindent, szűrőt is kicseréltem egy spéci légszűrőre (maszek)
beállítottam az alapjáratot is rendesen, levegőt is beállítottam, a gyertyát is kivettem és letakarítottam és valamilyen 7-s dupla érintkezős gyertya van bennemost jelen pillanatba már sokkal jobban indul, de szerintem még nem az igazi, főleg ha a másik robogómhoz viszonyítom, picit jobban is megy,pörög és csendesebb lett
benzinszint nem hiszem hogy számítana, mert szivattyú nyomja a karbiba az üzemanyagot
A hőmérsékletet nem tudom, mert soha nem éri el a középállást, alatta marad egy picivel, de lehet, hogy a hószonda nem jó értéket mutat, nem tudom
még hátra van egy olaj csere, szűrővel, leakarom cserélni a hűtővizet és a termosztátot is , lehet akkor lecserélem a hőgombát isremélem nem gyűrűs, mert elméletileg 28 ezer km van benne ,állapota tökéletes, nagyon egybe van,igaz picit hihetetlen, hogy 21 éves motor csak ennyit ment, de a motor állapota azt sugallja, hogy valós a km
minden szép tiszta fényes rajta, nem nagyon volt párás környezetbe, hogy oxidálódjon az alu vagy rozsdásodjon a vas -
DigitXT
félisten
válasz rstwingo #21757 üzenetére
Félreérted a benzinszintet, nem a tankban gondolják a srácok, hanem pont
a karbiban, az úszóházban! És mivel a karbiban a benzinszintet az úszó +
tűszelep páros szabályozza, okozhat gondot... Nálam pl. túl dús a keverék,
így hidegen pöcc-röff szívató nélkül, melegen viszont húzni kell mellé gázt... -
DigitXT
félisten
OFF: de meg kell örökítenem.
Hogyaszondja:
- Ez megint Trabantosat játszik...
- ???
- Szív, sűrít, és baszik indulni. -
rstwingo
tag
válasz DigitXT #21760 üzenetére
Köszönöm a válaszokat
nem értettem félre mit írtak, hál isten nem vagyok technikai analfabéta, sok autót megjavítottam és javítok most is és motort is javítottam már nem egyet a Simpsontól a Pannónián át a mostani robogóig van egy 50ccm-s robogóm is
de azért nem gondolom a szint hibát a karbiban, mert ha kevés, akkor ugye menet közben is elfogyna mivel bizonyos sebességnél már nem tudná utánapótolni, de itt ilyenről nincs szó
110-120km-s sebességet tartósan tudja tartani, nem fulladozik hogy visszább kelljen venni a sebességből,
meg gyári még, nem hinném hogy eltudna állítódni magától (igaz bármi megtörténhet)A kicsivel jártam ugy hogy bizonyos sebességnél visszább kellet venni, mert elfogyott a nafta a karbiban és ott igen állítottam rajta, de ott az indításnál nem volt gond
köszönöm még egyszer a válaszokat , akkor még játszadozni fogok vele
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz rstwingo #21762 üzenetére
Azert ez nem egy 2utemu karbi. Hanem CV.
Itt szamtalan dolog allapota szamit. A membrantol az automata szivato mukodesen allapotan keresztul a fuvokaig.
Javasolt hoza a manual.
A szopatos resze az automata szivato. Idozites, szelep allas, tomitettseg, aramellatas....stb. -
#50433536
törölt tag
válasz rstwingo #21762 üzenetére
Gondolkodom mi lehet még...
Jól beállított motor hidegen csak szívatóval indul be (tudom, nem írtál ilyesmit, csak megjegyzem). Amikor a legutóbbit vettem, az eladó azzal dicsekedett, hogy télen se kell neki szívató... elmagyaráztam neki a dolgot és máris alkudtam 15ezret.
Még új motoroknál is előfordul, hogy ha nagyon felmelegszik, akkor csak úgy indul be, ha kis gázt is adunk mellé, ezt mindenkinek magának kell kitapasztalnia.
Próbáltad már, hogy melegen is használod a szívatót, vagy meleg indításnál, ha hozzáférsz kézzel fogjad be a légszűrő nyílását. Ezzel dúsíthatod a keveréket. Ha könnyen beindul, akkor alapjárati fúvóka vagy benzinszint.... vagy valami de az irány meglesz... ha pedig még nehezebben indul be, akkor lehet hogy túl sokat kap...
Még arra gondoltam, hogy ha eddig jól használtad napokig és nem volt baj a meleg indítással, akkor a legvalószínűbb szerintem is a fals levegő és úszó/tűszelep kombó. Nem ismerem a Te mocidat, de a tűszelep végén eredetileg volt egy kicsi gumisapka? Na az el szokott kopni és akkor túltölti a karbit, vagy leesik és akkor is túltölti a karbit, mert nem zár rendesen. Egyszer a benzin betöltő nyíláson át is tisztítottam a karbimat kompresszorral. Utána tök xar lett a gépem... nem is értettem... végül, hetekkel később kiderült, hogy az erős levegő lefújta a kis gumisapkát a tűszelepről. Pici apróságok, de sokszor csak ilyesmin múlik a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
rstwingo
tag
válasz csongi #21763 üzenetére
Köszi
igen jó lenne egy manuál hozzá, de jelenleg még nem találtam sehol vagyis találtam, csak onnan nem lehet letölteni és nem is magyar, de még azzal se lenne baj
Ha esetleg valaki tudd hozzá azt megköszönném
megrendeltem egy új szívatót, a tömítettség az biztos tuti jó, tegnap tettem bele egy erősebb 10A-s aksit is (6A-s volt benne), a szelepet és időzítést azt nem tudom, arra még jó volna infó, mit hogyan mennyire
[ Szerkesztve ]
-
-
rstwingo
tag
válasz #50433536 #21764 üzenetére
Köszi
Hidegen pöcre indul, nincs vele baj, a tegnapi móka után már van hogy melegen is elkapja szinte azonnal, de nem mindig, tényleg olyan érzés, mintha sokat kapna és azt égeti el
ha meghúzom a gázt indításnál akkor rögtön felpörög melegen, de ugye amit láttam, hogy van olyan működése is a karbinak, mint annak idején a zsigulinak, hogy ha meghúzom a gázkart, akkor befecskendezik egy pici benzint
ma reggel is pöcre indult hidegen, de kipróbáltam, hogy meghúztam a gázkart 2-3 x és utána indítottam nehezen indult be, felpörgősen indultmost kiszaladtam és megpróbáltam mit írtál, ugye pöcre most is beindult, helybe járattam míg fel nem melegedet, próba indítás nehezen indult , oké
befogtam a levegőszűrő nyílását, indítás , hát nem indult be a moci , na de utána is igen kellet forgatni nem keveset mire elkapta és beindult, volt is benzin szag a garázsba, egyszóval sokat kap , vagy rossz a szívató ?ha megjönnek az alkatrészek és kicserélem meglátjuk mi lesz, addig igy használom
-
csongi
Topikgazda
válasz rstwingo #21768 üzenetére
CVK30 ha jol hozta a google.
Aliexpressen fillerekbol vannak alkatreszek.
, de alaposan meg kell nezni hogy stimmeljenek a meretek.
Uszo, tuszelep,membran, automataszivato, csere javasolt.
A pillango szelep tengelyet ellenorizd, hogy log e?
Ehhez ki kell szedni a tengelyt....
Kb innen indul a karbi karbantartasa, es rekonstrukcioja.
A levegocsavar rugot, altetet gumigyurut is cserled. -
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Összerakás előtt kitakarítottam a madison 400 blokjában az olajjáratokat. A dugyattú felé néző kis szelep, ami a dugattyú alá spricceli az olajat el volt tömődve kis szilikon darabokkal. Sokat kiszedtem és már átlátok a furaton, de van még benne két nagyobb és keményebb darab, és ezeket nem tudom kiszedni. Már két órája vergődök vele és már az idegeim kivannak. Azt hiszem az lenne a tiszta, ha kiszedném a csúszócsapágyat. Nem akarok barmolni ezért megkérdezem, hátha tudja valaki. Hogy lehet kiszedni házilag? Van a műhelyben villanyrezsó, ha melegíteni kell és van gázégőm is. lehet hogy ragasztva vannak a csapágy csészék?
Előre is köszi!
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #21770 üzenetére
A csapagyat nem szednem ki, serules mentesen nehez.
Illetve torzul ha utlegeled, foleg ha ragasztott. Aztasd be brigeciolba az egesz elemet.A szilikont megpuhitjaegy ido utan. A barna szinezodest is feloldja.
A kemeny valami mi lehet vajon?
Egy bicikli valto bovdene igen vekony darab. De vekony drottal is belemehetsz.
Csak reszeld le a vagasi sorjat a vegerol.
De provalkozhatsz nagy nyomassal is folyadekkal is.
elobb, utobb csak kijon.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
A biciklibovden megoldotta a dolgot!
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21770 üzenetére
Nekem az új főtengely csapágyat egy szerelő rakta a helyére halálfasza-alsón,
mert a helyi "szaki" megfelelő gépek hiányában (!) nem vállalta a kiszedést se,
szóval nem baszogatnám házilag, mert nem hiszem, hogy sikerül "pár mikron"
pontossággal visszarakni, ha egyáltalán sikerül sérülésmentesen kiszedni...Szerk: akkor már tárgytalan, örülök neki!
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
-
Gaboman
nagyúr
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék a következő típussal kapcsolatban?
Pozitív, negatív tulajdonságai is érdekelnek, ajánlanátok e a típust vagy hasonló árban milyen másikat ebben a kategóriában?
Válaszaitokat előre is köszönöm!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Mosquito-
őstag
válasz Gaboman #21778 üzenetére
Bal hátsó oldalán hiányzik az Atlantic felirat,törve/sérülve volt. Kb 20-30eft
Jobb tükör szárat eléggé meggyötörték,miért?Amire érdemes figyelni:
Töltés lámpánál ~13v,nélkül ~14V környékén kell lennie,fesszabályzó hiba elég gyakori.
Jobb oldalt a kifuff felfogatás felett a blokkon van egy túlfolyó. Ott semminek sem szabad folynia. Ha mégis,akkor vízpumpa tengely,tömszelence,szimering csere,magyarán vizpumpa felújítás. ~30Eft.
Alapjárat: 1450-1500 kell lennie.
Aksinál érdemes megnézni a biztosítékokat,túlfeszültségnél megég.
Hátsó kereket megmozgatni,ha túl nagy előre/hátra a holtjáték akkor hagyd ott.
Szíj,kuplung milyen állapotban van? Szíj 12eKm csere. Kuplung kb 50eKm könyékén cserés.
Variátor 6-8 görgős? Állapotuk?A 15/14-es kereknek hála jobb mint a Burgman 13/14-es kerekei,bár annak nagyobb 60L a csomagtartója.
Attól is függ mit szeretnél,kényelmes/fotel/nagyobb csomagtér vagy sportosabb kisebb csomagtér.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21779 üzenetére
Köszönöm a segítségedet!
Két személyre is nagyon kényelmes legyen, persze az sem baj ha megy, utazóban a 130-at kényelmesen tudja.
Egy megbízható gépet szeretnék.
A másik típus a Kymco Xciting 500 amit néztem, ilyet élőben is megtekintettem, nagyon tetszett a formája, mérete.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21781 üzenetére
Köszönöm!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21777 üzenetére
Ismerős ez valahonnan... Sajnos hirtelen csak hasonlót találtam. [link] Ezzel
az a baj, hogy nekünk az 1/4" NPT vége nem jó. De eBay-ről vettem én is.Szerk: egy sima olajnyomásmérős készletből származó cső is jó lehet, feltéve,
hogy kompatibilis valamelyik adapter vége a Madison blokkjával. Most azt meg
nem mondom fejből, hogy M10, vagy 1/8" NPT, de valószínűleg az előbbi. Csak
ezek eléggé hasonlítanak, egyik belemegy a másikba. Szétcseszve a menetet.
Szóval ha ilyened van, akkor a végére a mechanikus műszer helyett mehet egy
jeladó, és jó is vagy. Persze ez sem lesz olcsó készen, max. ha legyártatod.Szerk: mondjuk egy ilyen 12 db-os készletben szinte biztos van jó adapter.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Gaboman #21780 üzenetére
Inkább itt válaszolok: xcitingnak is megvan a maga baja, nem megfelelő olaj használata esetén vezérműtengely kopás várható, és ez gyakori hiba, mert a bele való 5w50 olaj ritka és drágább mint a 10w40 amit szó nélkül beleöntenek mindenhol.
Cserébe egy kényelmes, de tohonya dög, városba dugózni nem ezt választanám (annak ellenére, hogy szerettem használni), de hosszabb távokra, tempós ingázásra ok.
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm nektek a segítséget!
Tegnap olvastam a Piaggio X9 500 típussal kapcsolatban.
Vele kapcsolatban lenne esetleg tapasztalatotok?
Ajánlanátok?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21787 üzenetére
Olvasgatok, olvasgatok, nehéz eldöntenem elmenjek e megnézni egyet, valaki jókat ír róla, vannak akik ezzel ellentétben nem.
Pontosan őt mennék el megnézni.
Kérdeztem szerelőmet is, szerinte nem rossz gépek, na így legyek okos és hozzak jó döntést!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Mosquito-
őstag
válasz Gaboman #21789 üzenetére
Olyat kérdezzél/nézzél aki használja is a gépet. Lehet évi 1-2eKm-nél semmi baja a 10év alatt,míg aki rendesen használja annál meg előjönnek a hibák rendesen. Általában elmondható,hogy a legtöbb baj az olaszok közül az X9-el van.
X9 fórum: [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21791 üzenetére
Melyik az a típus amit ajánlanátok, megbízhatóság fő szempont, ha 400 cm3-ben van ilyen akkor olyan néznék, de állandóan szívni elektronikával stb..., nem szeretnék.
Olyan kell amivel bátran neki merek indulni akár nagyobb távokra is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Mosquito-
őstag
válasz Gaboman #21792 üzenetére
Az X9 fórum adminja a 600-ast hajtotta valami 100ekm-t és cirka 125eKm-el adta el. Variátort,teleszóp szimering csere,kötelező szervizek kb ennyi. Legtöbbször külföldön ment vele,2-3-4 eKm gurikat. De mondhatnám a víz/gáz szerelő ismit,aki télen/nyáron használja a már 3.-ik kicsi SW-t. [link] , [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Gaboman
nagyúr
Újból, köszönöm mindenkinek a tanácsadást!
Én sem hiszek a mesékben hogy 17 évesen 29000 kilométer legyen egy motorban, és hogy makulátlan, ilyen 1000-ből 1 darab talán ha van, de az nem ennyi pénzért.
Viszont ha elfogadható állapotban lett volna és nem aza vélemény a típussal kapcsolatban ami akkor megnéztem volna, de így.Ezt a típust is mellőzöm akkor, utánanézek több Hondának SW400 és SW600 fronton fogok keresgetni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Kitakarítottam a madison 400-am variátor házát. A variátor görgőit mivel kell bekenni, olajjal, szilikonnal vékonyan, vagy semmivel?
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Sorozatok
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Escape from Tarkov
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen