- iPhone topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
válasz DigitXT #21147 üzenetére
Ne vedd el a kedvem.
Este megyünk egy szemlére, de bontásról szó sincs, én sem engedném, hogy egy ismeretlen szétszedje a motoromat.
A szíjhoz hozzáférni mennyire macerás ezeknél? Le kell bontani hozzá a komplett burkolatot?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
félisten
Első körben rákérdeznék, hogy mennyire volt karban tartva. Mert ugye az, hogy
mindent őszintén lekönyvel, nem spórol semmin, sőt, egy kisebb afrikai ország
GDP-jét a motorjára költi, mert szereti, még nem garancia semmire. De ha meg
szarik az egészbe, vagy mondjuk nem tudja, mikor volt utoljára cserélve, az baj!Szíjra nézni amúgy 10 perc se, út szélén akár, minimális szerszámozottsággal.
5-ös imbusz, és egy rendes hajtókar mondjuk követelmény. True story.
Ha már cserélni is kéne, az annyiban macerásabb, hogy kell az ütvecsavarozó.Szerk: azért mondom példának a szíjat, mert alattam már szakadt. És az szar.
Utána tolhatod, vagy trailer, ami meg drága mulatság. Nekem 10K-ba fájt, hogy
a motor szerelőhöz kerüljön, noha amúgy toltam is böcsülettel: persze ma már
megcsinálnám helyben, de akkor még se szerszámom, se tudásom nem volt...Ja és huszi alatt is szakadt egyszer a szíj, de hallottam már Nexusról is ilyet...
Nem csak azért kellemetlen, mert járóképtelen lesz, hanem mert járulékos kárt
okozhat a hajtásban, ha azok szálak ott "összekuszálódnak". (Extrém esetben
akár kukázhatja a főtengelyt is egy ilyen mutatvány, ha rátekeredik és elgörbíti.)Szerk2: elnézést, hogy elveszem a kedved, csak nekem egy olyan motor, amit
10000-re tekertek vissza 8 éves korában, mikor behozták olaszból, nem kéne...
Mégegyszer nem.Szerk3: ha olyan korrekt az eladó, ugye vágja, hogy a 23K km az hazugság?
Szerk4: jó eséllyel lesz motorgenerál hamarosan. Hiába a kamu megkíméltség.
(250-es Majám is addig volt olcsón használható, amíg bele nem került elég km:
a futár, aki elvitte egy év alatt belecsavart 20K-t, és utána adta el, mert onnantól
zsebbenyúlós: azóta is adják veszik, egyre szarabb állapotban, csillió km-rel...)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #21154 üzenetére
kétezrenként kell cserélni a szűrő nélküli blokkoknál.
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #21156 üzenetére
Azon valóban van
-
Hauptmann
addikt
válasz #31733248 #21150 üzenetére
Nagyjából 1 millió. SH biztos nem, nem tetszik, a People sem. A japán vonalat el is engedném (illetve, ha egy ismerős eladja a Forzáját, azt még bejátszhat), koreai, vagy olasz. Egy jobb Downtown pl. tetszene, de az sajnos mind importos, az Xciting meg feleslegesen nagy.
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #21160 üzenetére
Az a baj, hogy alád nem tudnék se javasolni, se elképzelni nagyon pici motorokat: egyszerűen bizonyos méretre szükség van, hogy az ember normálisan elférjen. (Aztán más kérdés, hogy a sorok között az extra szélesség lehet probléma. Néha én is fennakadok a Madisonnal, de meglepően sokszor segítenek félrehúzódással, amit annak is tudok be, hogy komolyan vehető a motorka... Aztán lehet, hogy egy Jog-gal érkezve is lehúzódnának ugyanezek, de nem próbáltam, és nem is fogom.)
Amúgy ha nem egész nap csapatod, csak melóba mész be, meg haza, akkor egy széles motorral a szűkebb helyeken való fennakadás összességében nem akkora veszteség. Teszem hozzá, nagyritkán szoktak bezavarni olyanok pl. chopper, akik próbálkoznak, csak aztán soha sehol nem férnek el: szerencsére kb. havi egyszer tart fel egy ilyen, akkor sokat mondok. (Ahogy persze olyan is van, aki Jog méretű akármivel nem mer bemenni két autó közé kilométeres helyre, de megáll középen.)
Szerk: SH, People elvetését meg tudom érteni, nekem sem begyere a stílus. Hiába tudom, hogy az SH egy kiváló igásló, szinte biztos, hogy nem szeretném. Mondom ezt látatlanban. (Látatlanban fenét: látok naponta. De nem próbáltam.)
Szerk2: egy Forzát viszont szívesen kipróbálnék egyszer: a 300-as blokk jó lehet... (Ahogy tudom, ugyanaz, mint az SH, csak a kasztni más... nekem az jön be.) De nemám megsértődik a Fogatlan, pont most, amikor éppen rendesen működik.
Csak 6L/100 km-rel.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #21161 üzenetére
Nem is kell olyan pici, egy Downtown, vagy Forza méret pont megfelelő. De egy Piaggio X Evo sem lenne szar. Ezek nem kicsik, de nem is Bálna méretű gépek. Egy a lényeg, hogy minimum 250-es legyen, Érdről túlnyomórészt a pályán mennék be a városba.
Az ismerős Forzája 250-es, nem 300-as.
-
Winne
nagyúr
válasz DigitXT #21153 üzenetére
Teljesen igazad van ezekkel, csak kb az összes használtra igaz lehet.
Ha valami csoda folytán nem lett visszapörgetve, akkor ezzel a km-el új olajat neki, ha kétes az szíj, akkor új szíjat neki és nem kell más kötelezővel számolni?
A mostani eladó nem tud ezekben segíteni, mert Ő megvette használatra és az említett generátoron kívül csak az olajat cserélgette benne elmondása szerint és ahogy hallom a hangjából nem is kókler, nem hazudik. Mióta nála van 2000-et hajtott bele kb.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #21162 üzenetére
Csak 250-es? Akkor már nem is kell. Abszolút tudom támogatni a min. 250-es elgondolásodat (akár még kicsit feljebb is srófolva 300-ra), és egyet tudok érteni azzal, hogy egy Bálna méretű valami a városba túl nagy. Ettől függetlenül el lehet vele lenni, ha nem egész nap a sorok közt csalinkázol... Szerintem... De mondjuk egy Piaggio X10 is elég böszme. Pedig formára nekem tetszik, de ahhoz, amire én használom, még a Madison is egy kicsit overkill. De persze megszokható. Azért egy Cygnussal nem mennék a pályára. (Nem csak a harmatos teljesítménye miatt, hanem inkább a futómű. Azért a nagyobb tengelytáv oda hasznos. Anno olvastam, hogy a Velvet is simán viszi az autópálya tempót, csak ott már kicsit szitál...)
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #21161 üzenetére
Csak megjegyzem, hogy a forzán én nem férek el sehogy (se előre tett lábbal, se budin ülősbe'), szóval ez a terpeszkedés elég relatív, nálam nem játszik. Egy nem túl széles motorral tényleg egész jól lehet a sorok között menni, ezt most megtapasztaltam a tdm-mel, ezt hamarabb észreveszik az autósok és látványosabban lehúzódnak, amúgy nem jelentősen szélesebb az sh-nál, nem is ilyenkor kezdődik a baj, hanem akkor, amikor a semmiből elkezd zuhogni az eső (lásd tegnap délután ).
-
DigitXT
félisten
Nézd a konkrét motor neked azért tetszik, mert közel van. Ellenben tudod róla,
hogy honnan származik, mennyire hazugság az óraállása, hány tulaja volt már.
Tényleg, hány tulaj volt már? A rendszámot nem osztottad meg, nem tudom.
Tehát pl. nem tudod, hogy mikor jön el a motorgenerál, de hidd el, hamarosan...Ez nem igaz az összes használtra: ezek az adott motorra jellemzőek. Továbbá,
az, hogy a mostani tulaj nem költött rá, nem jelenti azt, hogy nem kellett volna!Ha soha nem volt ellenőrizve a hajtás, honnan tudod, mikor fog szakadni a szíj?
12000 km-nél szinte biztos. De vajon mikor cserélték? Persze, nem nagy tétel,
így én azzal kezdeném, hogy szétborítom és megnézem. Látszik, ha már szar.
(Madisonnál mondjuk 30K egy szíj, szerencsére kisebb ccm-ben jóval olcsóbb.)És ha már pszichológia: a korrekt tulaj miért cserélgette az olajat 2000 km-en?
Tegyük fel, hogy a vételkor, elővigyázatosságból. Eddig korrekt... Utána viszont
nem futott még annyit, hogy cserélni kellett volna. (Veheted úgy, hogy én csak
kötekszem, de valójában nem... csak a helyedben "elengedném" azt a motort.)Főleg, hogy onnan indultunk, hogy fiatalt akarsz, megbízhatót, 400K alatt? Erre
a Majára csak az ára igaz, amit a körülményeket tekintve még sokallok is... Ha
magyarországi lenne, és valós lenne benne a 23K km... De ne hallgass rám.
Ha mást nem, arra jó lesz, hogy törzstaggá válj a topikban... Tudod: szopóroller!Ui: hogy merült fel, hogy nem lett visszapörgetve? 8 évesen? Olaszban? 10K
futással? Hát persze! Ez csakis a saját magad "győzködése". Ez az év vétele!
"ezzel a km-el": ha tényleg csak annyi lenne benne, akkor még éveket menne
alattad kényelmesen... Viszont van benne 4-5x annyi, és mondjuk vezérműlánc
cseréje lesz esedékes? Vagy nem cseréled, amikor szakad, szétveri a blokkot.Szomszédomnak a 200-as Madisonjával történt ez. GTK. De kifizette szegény.Mocskosul drága tud lenni egy hengerfej, szelepek, henger, dugó, vezérműlánc.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #21165 üzenetére
Mi volt a baj a zuhogó esővel a TDM nyergében? (Azon kívül, hogy megáztál.)
Abszolút egyet tudok érteni, hogy számít a megjelenés, hogy észrevegyenek.Biztos el lehet lenni egy akkora motorral a városban IS. De te sem úgy mész
vele, hogy egész nap tolod az ipart, mint Hauptmann anno. Szerintem emiatt
nem kell túlmisztifikálni a méret kérdést. (Egy-egy úton nem tudsz ANNYIRA
beragadni, hogy jelentős veszteséget szenvedj. Én forgalomtól függetlenül10,
max. 15 perc alatt beérek a céghez, gyakorlatilag a lámpák lassítanak csak.)Szerk: konkrétan pl. a Hauszmann tuti "megfog", utána hiába mész 130-at a
hídon, akkor csak többet kell várnod. Bőven elég 70-80, akkor pont zöld lesz.
(Azt meg a Cyngus is tudta, azzal sem voltam lassabb. De gyorsabb sem...)[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Nem piszkalasbol, de azt a kek Grand Dink-es vonalat a tavolsag miatt passzoltad?
Mert ez eddigiekhez kepest az tunt a legmegbizhatobb, leinformalhato magyar tulajos robogonak. Ami raadasul nagy esellyel nyugmentes is lenne. En pl ha most keresnek, siman indultam volna megnezni.Tudom, lehet sokan nem akkora hibbantak mint en, de pl en volt hogy Szegedre kora hajnalban lementem megnezni autot, aztan mar foglaloztam is, kov alkalommal elhoztam. Robogot Cegledrol szinten hasonlo menetrenddel. Mindket jarmu fullos 0km-es kora ota az osszes szervizszamlaval meg papirokkal rendelkezo gep volt.
A kozelben megneztem hasonloakat, volt ami a mese szerint meg jobb is lett volna mint amit vettem, de voltak arulkodo nyomok, bizonytalannal nem akartam beszivatni magam. Utolag kiderult jobban is jartam.Nyilvan kenyelmes, ha az ember kozeleben van es konnyen el lehet szaladni megnezni, kevesebb nyug hazajutni vele stb. De emiatt nem szabad jegyet valtani a rollerre.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #21165 üzenetére
Eláztál? Én 180 cm magas vagyok, ahhoz jónak kell lennie a Forzának szerintem.
DigitXT,
Nem X10, hanem X Evo, ez kb. akkora, mint egy Forza, vagy Downtown.
Igazad van, a 300 lenne a legoptimálisabb, de ha jön egy tényleg jó 250-es, akkor az az 50 cm3 nem oszt, nem szoroz.
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz DigitXT #21166 üzenetére
Értem amit mondasz, örülök is, hogy leírtad ezeket, egyelőre elmegyünk megnézni, de nem megvenni megyünk.
Nyilván sokkal kényelmesebb egy közelit megnézni, mert megkértem barátomat aki ért hozzá és kevesebb, mint egy órát veszek el az életéből ezzel.
Az, hogy Ő mennyit cserélte az olajat nem tudom, csak mondta a telefonban, hogy meg tudja mutatni melyiket vette bele (nyilván nem érdekel, gyárit vennék bele). Én az autómmal sem megyek sokat, megfelelő időnként kell vennem az olajat bele, nem km-re, mert kb 5k per év amit belehajtok.
Időm van keresgélni, nem sürget senki, csak túl messze nincs kapacitás, hogy többször elmenjünk egy motorért ketten.
@(#21168) nyogo83: nem passzoltam még azt sem, annak jobban örültem volna nyilván, ha nem kereskedésben lenne, de simán lehet, hogy megnézzük a jövő héten, csak ez a hét már kiesett a szar munkarendem miatt. Amit a fórumtárs is mond, hogy valszeg olaszból behozott az abból derül ugye ki a Yamahánál is, hogy felhívtam az ürgét és kértem rendszámot, semmi biztos nincs, csak ez nem is fog megváltozni, mert Ő már itt vette, azt csináltak vele, amit akartak, ahogy Digit is írja.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
A Kymco amúgy ha már kereskedésben van nem lehet visszatekert, mert mondjuk látták, hogy kívülről nagyon jó állapotú és ezért hihető, ha annyival teszik fel? Majdnem ugyanannyiért találok jóval több km-el. + ez is.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Micsurin
nagyúr
A kereskedések pont ugyan úgy tekernek akár mint a nepperek, ne legyenek illúzióid!
Nem értelek, ott a rendszám checkold. Első tulajos? Akkor nézd meg. Próba egy, kettő ha bejött vétel.
Ezzel a nem akarok utazni miatta stb-vel spórolsz talán egy tízest a benzinen meg egy délutáni nyűgöt(?) cserébe lehet veszel egy százezres coporollert.... megéri?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #21167 üzenetére
Igen, csak eláztam: cipő, nadrág, kabát. Az SH-n fent van még (bőven ) a kötény, a plexi nagyobb, így szinte szárazon megyek végig az esőben vele. Ráadásul városon belül mentem 5 km-t a tádéval, az ingázás egy útja majdnem 30 km, annyi alatt ilyen eső kivégez.
A dugóban araszolással igazad van, a budakeszi úton simán el tudok vele menni reggelente, egyáltalán nem több idő vele, mint a robesszal.
Viszont reggel és este még hideg van, hiába veszek fel aláöltözőt, térdvédőt, jobban megviseli az izületeimet (később is szeretnék még sportolni), illetve nagyon szar a budakeszi út felezővonala, néha muszáj belemenni a gödrökbe, ha úgy jönnek szembe, ezt az sh már megszokta. Idén vége az egyetemnek, utána amúgy is változnak a dolgok, melózni vagy 7-re vagy 9-re fogok járni (illetve most is így járok heti 3-szor a céghez), szóval nem fog kelleni robogó, talán nem is lesz (akkor viszont kell valami könnyen feltépőzárazható lábzsák).PH felület: nagyon menő lett az oldal, tök jó a mobilverzió is, végre lehet használni!
(#21169) Hauptmann: 180 cm-hez bőven jó, nem szabad megnőni...
(#21173) Econ: Őszintén? Én nem értem meg, imádja a várost az SH, nincs semmi baj az üléshelyzettel, ez nem egy yamaha jog, megszokás kérdése, de kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
nyogo83
senior tag
Mind a kettoben eselyes amugy hogy valos a km, bar a piros az szebb allapotunak tunik.
Egyebkent en azt vettem eszre, hogy amit itthon vettek es helyeztek forgalomba, ritkabban tekergetik meg.Csongi: legalabbis tavaly oktober ota 18.000 tuti hogy van benne, mert akkor hoztak be
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Az, hogy most kereskedésben van, nem jelenti az, hogy most tekerték...
Magyar motornál ez nem is olyen egyszerű, hiszen (ma már!) Te is látod,
hogy korábban mennyi volt benne. Szvsz, max. az előző műszaki vizsga
idejére tudnának hirtelen visszamenni. De akkor meg kéne még egy elég
jó mese arról, hogy miért nem futott semmit 2 év alatt, mikor előtte futott
évi "x" km-t ugyanannál a tulajnál: szvsz nem hangzik kivitelezhetőnek...Ne azért félj tőle, mert egy kereskedés segít eladni. Az maximum az árát
nyomja meg kicsit (vagy nagyon?), de attól rosszabb állapotba nem kerül.
Persze kamuzhatnak róla szépeket meg jókat, hogy tip-top minden: lehet,
hogy tudnak is vmi hibát, amit elhallgatnak, de ez van, tulajnál is előfordul!
(És van még egy olyan, hogy rejtett hiba. Nem feltétlen tudják, ha nekik is
rejtett, és csak bizományba vették be, nem ők szervizelték éveken át...)Szerk: egyébként nekem kifejezetten közel van. Lehet mennék kibickedni.
Mondjuk ha alkudozni kell, akkor huszit kéne vinni, neki nagyon megy...
Én még soha nem alkudtam. De volt, hogy az eladó lealkudta nekem.Fordított helyzetben meg a 300-ért meghirdetett 250-es Majával úgy voltam,
amikor jöttek megnézni, hogy éreztem, eladom neki 275-be. És úgy lett.Mondhatni pofátlan volt, 250-nel kezdte: "félúton" mindkettőnknek megfelelt.
Szerk: nem is pofátlanság! Eleve túláraztam, hogy legyen miből alkudni...[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz DigitXT #21178 üzenetére
"Szerk: egyébként nekem kifejezetten közel van. Lehet mennék kibickedni."
Ha ezt meg tudjuk beszélni, megnéznéd, én nagyon örülnék, ha neked nem nyűg, csak mégis megnézni, csak mond mennyit adjak, vagy hogy honoráljam. Az alkudás nem elsődleges, de ha már hozzártő látná, akiben bízhatok, könnyen elmennék érte.
@(#21176) nyogo83: a piros amúgy tényleg jó állapotúnak tűnik, meg amiket írnak róla az alapján is, talán magánszemélyes ráadásul. Ennél a típusnál a 26k km ha valós, akkor még mindig nem gáz, ugye?
@(#21172) Micsurin: a roller fixen meglesz?
@mindenki:
Ami látszik rajta, hogy jobb oldalára egyszer dőlt, de nem nagyot, a fékkar végén van némi nyom, meg a lábtartónál az idomon, de nagy nem lehetett, nincs szétesve.
Későn tudtunk csak menni, nem volt sokáig világos, így körbe tudtuk nézegetni, meg mentünk vele mindketten egy párszáz métert. Elférek rajta rendesen, a térdem sem ér bele a kormányba, csak ha tökig ki van tekerve, az meg úgyis mindegy. A hangja jó, indult szépen, amit lehetett rajta érezni, hogy hideg volt, nem járt vele ugye, valszeg a variátor miatt a gyorsításnál rázott kicsit a hirtelen gázadásra, de nem zörög, nem csörög, gyorsulni gyorsul szépen, de nem ment úgy, mint egy pcx, összehasonlítási alapom nincs.
Itt van pár kép:
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #21188 üzenetére
Naked nem lesz. Vagy Tura valami, vagy maxirobesz.
-
DigitXT
félisten
Ment pü. Ez a piros amúgy nem is rossz. 26K az nem sok, és HA magyar,
akkor sanszos, hogy tényleg annyi van benne. A hátsó doboz helyett kosár is
beszédes: nem úgy néz ki, mint egy túramotor, amivel körbejárták a világot.
Szerk: még némi lábteret is felfedezni vélek rajta. Csak ne lenne ilyen az orra.Majáról püben írtam, amit "eszembejutott." ContiTwist/féktárcsa/rángatás...
Aztán lehet, hogy ez nem is a DOT száma a hátsó guminak, hehe...[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #21193 üzenetére
Vekonyan merik ezt. Es konnyen lehet kimegyek a kiszemelt portekaert. :).
650 be meg kell allnia. Nem lehetetlen de kemeny kihivas :).
Nem vagyok hajlando tobnet fizetni egy 13-14 plusz eves jarmuert.Eves kb 3 ezer km utassal, ennyi fer bele az idobe kb.
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Kerlek velemenyezzetek az alabbi 4db 125os bringat. Nem ujat es karbantartas menteset varok, de azert jo lenne ha nem kellene annyit kolteni ra mint az ex-premium kozepkategorias kocsimra, akkor nem sok ertelme van motorra valtani . A vetelar kb 300k max., az alabbi okok miatt. Egyreszrol a 125os jogsi hosszabb ido mint amire szamitottam igy a szezon rovidebb, illetve napi 2x25km ingazasra hasznalnam es elofordulhat, hogy egy szezon utan azt mondom koszi inkabb megse.
Km lekerdezes megvolt, kb semmitmondo eredmenyek szulettek, bar a Vity es a Gilera Mo-i es ossz 3 tulaja volt mind2nek.
Amik hirtelen fennakadtak a rostan (a szorasbol latszik, hogy nincs koncepcio tipus teren):
[link] - Majesty
[link] - Gilera
[link] - Vity
[link] - CiakUi.: Dink nem jatszik
szerk2.: termeszetesen mindet szeretnem atnezetni valamilyen nalam hozzaertobb szervizben
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Kickass #21196 üzenetére
A Runner egesz jol nez ki, leszamitva a hianyzo rendszamtarto toldatot (eleg gany az a behajlitott rendszamtabla). En imadtam a Runnert varosban hasznalni, keskeny, nagyon jol elfer a legszukebb helyeken is, raadasul eleg magas pozicioban ulsz, szinte atlatsz az autok felett.
A Majesty se rossz, egy megnezest megerhet.
Az a Vity szerintem felejheto, Ciak helyett meg inkabb valami Lyberty/Aprilia Sport City alternativat mondanek, amihez a bokorban is talalsz minden alkatreszt.
-
DigitXT
félisten
válasz Kickass #21196 üzenetére
semmitmondo eredmenyek szulettek
Maja: 5 évesen hozták be. 1 év után kivonták. 1 év múlva megint forgalomban.
Futása természetesen kamu, cserébe 1 hónap alatt felugrott 26500-ról 44000-re.
Alváz(szám környéke) nem annyira rohad, mint az a gép, amit Winne nézett.
ContiTwist gumi felejtős. Ráköltés mennyisége várhatóan nem lesz kevés...
50000 valós kilométernél is jöhet henger-dugó felújítás, de pláne 50000 kamunál.Runner: ránézésre felejtő hülyegyerekmotor felgyűrt rendszám, lejárt műszaki...
Ugyan magyarországi, viszont már a 6. tulajnál jár. Leírást nem adott, az minek.
(10 éve van egy tulajnál, tehát sokat tudhat róla, mégsem írt le semmit. Furcsa.)Az eleje újra van fényezve ~10 éve még teljesen szürke volt... A forgalmiba csak
2017-ben került be a másodlagos szín piros: lehet csak esztétika, lehet baleset.
2004-2005 között forgalomból hivatalból kivonva, bármit is jelentsen ez. (Törést?)
2006-ban 5300 km-rel cserélt gazdát. Vagy nagyon keveset futott, vagy tekerték:
ha nagyon keveset futott, vajon azért, mert 1 évesen összetört? A jóég tudja...Mindenesetre azóta is évi 1000 km-nél kevesebb futást mutat, ami kurvakevés:
ha abból indulunk ki, hogy milyen jól használható gép, az max. fél év. Gyanús...
Szerk: csak példának okáért, ha napi 2x25-re ingázol, és csak munkanapokon,
abból is simán összejön havi 1000 km futás, nem kell hozzá egy év...Szerk: amúgy a nyár kellős közepén vonták ki, szerintem annak jó oka lehetett...
Szokás, hogy télire kivonják, ha nem használják, spórolnak 1-2eFt-ot, de nyáron?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- EAFC 24
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Villanyszerelés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest