Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
válasz rob210 #37339 üzenetére
Igazából eddig sem használtam, be kellett volna taníttatni a fedkomppal, de marhára nem érdekel ez a ficsőr, szóval ha nem jelez a műszerfalon, az már elég lesz.
Be fogok menni a helyi Renault szervizbe, megkérdezni, hogy le tudják e tiltani ezt a funkciót, csak félek, hogy azt mondják, hogy 1 óra munkadíj, pedig gondolom max 10 perces meló lehet a clippel ezt beállítani.
állítólag kb 5 évet bírnak ezek a szenzorok, utána mindenképpen csere, és ha csak 20 ezerrel számoljuk darabját, már az is 80 pénz , szóval ez kicsit lehúzás gyanús, mert nem hinném, hogy ennek akkora baleset megelőző szerepe van.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
tresh
addikt
válasz rob210 #37341 üzenetére
Ja hát igen vizsgán szopacs az tény :/ Ne kérdezd mi a jó ebbe....de szerintem aki eddig is le*szarta az autóját hullára nem érdekli hogy indításnál sikít neki az autó hogy alacsony a gumi nyomás megy vele azt ennyi. Kb mint nálunk egy két kolléga volt olyan emberke hogy fél évig világított neki a csekk endzsin felírat aztán kb fél évig 3 hengerrel járt....
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #37363 üzenetére
Igen, írták indexen is, hogy ez még nem is olyan vészes. Bár azért nem egészséges.
Turbóról egy képem van, itt az látszik, hogy cakkosak a lapát szélei és hullámosak a végei, viszont az igazán durva a tengely mozgása volt: jó fél centi minden irányba. [link]Jah és úgy fest a fogyinak is jót tett ez a kis "szívátültetés", mert azóta mentem közel 200km-ert ugyan olyan stílusban/útvonalon mint előtte, viszont nem sikerül 4l/100km felé vinni (computer).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sly189
senior tag
-
csibor
őstag
-
Guttalax
csendes tag
válasz rob210 #37425 üzenetére
Köszönöm a választ Én úgy hallottam hogy az 1.5 a gyengébbik motorja,ezekszerint ez sem egy sikertörténet?Én most Hdi-zek,azokkal semmi gond,egyikben 320e van,bontatlan motorral.De van 3 kutyánk,és tetszik nagyon a Scenic.Találtam kint egyet,viszonylag emberi áron,az említett dupla üvegtetővel,félbőrrel,280e km-rel.Engedjem el a kezét,vagy belevághatok?Azért a kinti autóim sosem hagytak cserben,az állapotuk is igen jó volt.
Köszi. -
tresh
addikt
válasz rob210 #37428 üzenetére
1.5 dci vel is fel tudd ülni a sz*pó rollerra. (itt is volt aki taxis szétgyilkolt senic-el járt és prüszkölt rá mekkora sz*r ) Tuti 1.9-el venném fogyasztásba lehet több le 1-1,5 literrel de ahhoz a bodéhoz kelleni fog a 120 paci és az már mozgatni is fogja. Diesel vásárlása meg mindig lutri ha nem tudja mit kell nézni és mit keres. Normálisabb példányok ilyen 1-1,5 misi körül vannak ilyen összegnél egy szakműhely által bevizsgáltatni nem árt max 10-20k de tuti nem fog mellé nyúlni. (porlasztók állapota, magasnyomású szivattyú, kettöstömegű+kuplung.) A többi meg a szokásos, ha jó gazdája volt és lesz akkor hálásán fogja vinni a családot gond és hiba nélkül.
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #37433 üzenetére
hát ja, egyhatból talán én is kihoznám, de ez laguna, nagyobb vas, nagyobb motor, már ettől is meglepődtem, hogy ennyire alacsony lett, ez 6 litert soha nem fog enni, ennél már ez is 6 liter, főleg mikor elforgatom néha 6ezerig, tetszik a hangja na, dízelnél 10 hosszú évig nem tapasztaltam ilyet, meg azokat nem is mertem forgatni, nem arra valók, itt meg elgurul a gyógyszerem néha.....
joamilestoné: ja, tud az is jó lenni, de szopás is. jellemzően kevesen értenek hozzá, a hibakódból olvasni pedig rohadt kevesen, a suttogók sem értik a renaultot, mióta televerték elektronikával hangra nem tudják megállapítani, hogy mi a baja, az meg költséges, hogy ezt cseréljük ki hátha, utána meg ezt, hátha....
sógoroméknál a trafficban 1,9dci van, az első motorral sokat szívtak, rávertek egy vagyont, mégsem lett jó(kb 200 ezertől jöttek a gondok), a bontóból vettek anno egy vagyonért egy motort, azóta semmi különösebb baja nem volt a verdának, pedig a bontott blokkban is van már lassan 300ezer, és a donor autóban azt sem tudják, hogy mennyi km volt.....[ Szerkesztve ]
-
-
-
tresh
addikt
válasz rob210 #37617 üzenetére
Nem vagyok benne biztos hogy a jeladó halt meg benne nem szokása , de lehetséges óracsoport kérdése.
(#37615) Flashback: Nézd gyári hibás az autó akkor nyugodtan leverheted rajtuk , mert mindig ebből lesz az hogy sz*r a francia autó. Aztán köze sincs hozzá 2 Jumpert + 2 Mastert hajtottunk cégnél és a masterek maradtak a legtovább 2 éve adtuk el őket közel 800k km után , tankolva voltak meg kötelező szervíz
[ Szerkesztve ]
-
gkawka
tag
válasz rob210 #37639 üzenetére
Megane I kombi-t tapasztalatból mondhatom tényleg nagyon jól lehet pakolni, eszméletlen mennyiségű dolgot elnyel, hátul pedig úgy fér el a gyerekülés 3 éves korig, hogy a gyerek lába nem ér el az ülés hátáig
Az pedig hogy csúnya lenne ízlés kérdése, nekem jobban tetszik a kettes szériánál
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!