- iPhone topik
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #69509 üzenetére
Ez már adBlue-s, de évi 50e-re ezt érdemes venni, de ugye dízel esetén levegőben lóg a klíma-bohóckodás (mert az nem környezetvédelem, hogy legyártatunk minél több új járművel)miatti esetleges kitiltások lehetősége is. Új és sokat futó autó esetén a érdemes megvenni a legtovább kihúzható garit.
Kíváncsi vagyok, hogy a befecskendezők miben változhattak, elég régóta Continental van a 110-esekben.
VDO/Siemens/Continental: egyről van szó.
Illetve lehet, hogy papíron szép és jó az 1.33, de ha jól tudom, hosszú távon még nem bizonyított.http://www.flickr.com/photos/4ceberg