- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- uleFone Power
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beírom ide nektek is, de most már több, mint biztos, hogy hengerfejes az ótóm
Alap eset: nem fogy a vizem, az olajom is csak úgy, ahogy régebben is
És akkor a jelenség, amit már leírtam:
Elindulok (naponta 50km-t megyek vele 2x25 bontásban), viszonylag hamar hőfokon van a vizem (meglepően hamar), kb. eddig a pontig van is valamiféle fűtésem, aztán teljesen megszűnik, csak hideg jön be.
Most tekintsünk el a keverőmotor problémától, mert közben úgy fest nem az a hiba oka.
Ezután 4-5km-t megtéve, egyszer csak a vízhőmérő mutatója középről elindul gyorsan felfele (még nem sípol az autó, hogy STOP), kb. 3/4-ig felmegy, majd hirtelen leeseik kb. 1/4-ig. Na ekkor megjön a fűtésem és ezután beáll ismét középre a vízhőmérő mutatója, ezután az út további részén nem jelentkezik semmilyen probléma. Egyébként 10 autóhasználatból kb. 6-7x van ilyen probléma, tehát nem állandóan.Most, ahogy észrevettem, egy ilyen "móka" után egy jó félliter hűtővizem eltűnik (gondolom "elforr" és távozik gőzként a kiegyenlítő kupakjába épített szelepen).
Viszont ma nézegettem és azt látom, hogy nem látok bele a kiegyenlítőbe --> fekete.
A kupak aljáról olajsárszerű trutyit szedtem le, illetve a tartály belsejéről is (ameddig az ujjam beért) --> azért csak olajszerűnek írtam, mert inkább koromnak tűnik, illetve, ahogy visszatöltöttem a tartályt, rengeteg kis fekete szemcse (?koromszemcse?) úszik benne.
Ebből gondolván a fenti fűtés-vízhőfok ingadozást valamiféle dugulás/keresztmetszet csökkenés okozhatja (szerintem).Viszont ez a sok sz@r hogy kerül a vízkörömbe, hol keressem a problémát??? Jah egyébként a víz nekem tisztának tűnik (majd holnap megyek egy karikát és utána átforgatva veszek ki belőle mintát), csak ez a sok lebegő valami van benne.
Milyen árban van egy ilyen móka: szét-összeszereléssel, hűtőkör mosással, hengerfejes munkával, tömítéssel, tehát mindennel --> illetve kihez érdemes ilyennel fordulni, akár Pesti műhely is jó, olyan kellene nekem, akinek odaadom az autót, ő meg xy idő után szól, hogy kész (tehát nem akarok külön szerelőhöz, meg utána külön gépműhelybe, hűtőshöz, stb. rohangálni)
tudom van több lehetséges eset is, hát remélem nem a legrosszabb:
- hf tömítés
- hf repedés
- blokk repedésMég megvárom meganeklubon mit írnak, aztán lehet majd Zoltánt is felhívom.
mod.: illetve mennyire merjem használni az autót (tudom, hogy egyre romlani fog), viszont kell az autó
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt