Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dualcore

    őstag

    Sziasztok.
    Felvettem a kapcsolatot a nikon szervízzel egy D5300 javítása ügyében. Kaptam egy mailt a nikontól, hogy az adataimat megadva és mellékelve a váz gyári számát futárt küld a vázért. Ez megtörtént majdnem 3 hete, a futár (UPS) nagynehezen a dobozon lévő gyári vonalkódot beolvasva elvitte a csomagot, semmilyen elismervényt nem adva, hiába győzködtem. A csomagot több tanu jelenlétében vitte el a futár,a futár akkori hívószáma megvan. Namost, eltelt majdnem 3 hét, és a nikon supportnak fogalma sincs, hogy hol van jelenleg a váz!
    Járt már hasonlóan valaki? Mit tudok tenni? A nikon support nyugtat, hogy máskor is volt már ilyen, és elég nehézkes a futár és a nikon közötti kapcsolat! Na de ennyire???

Új hozzászólás Aktív témák