Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz mpierre #33976 üzenetére

    Minden játék, amit nem optimalizáltak HT-re (sőt elméletileg az sem kizárt, hogy a HT-re optimalizáltak is) lassul HT-vel. Ennek az az oka, hogy D3D-nél van egy szál, ami az egész játékot illetve a renderelést vezérli, az kritikus a sebesség szempontjából, és HT-vel nem lehet elérni, hogy semmi más ne használja azt a magot. Tehát könynen lehet, hogy valami kósza háttérfolyamat pont a kritikus szálad mellől lop némi számítási teljesítményt a másik logikai szálán a magnak, és lassítva a játékod, hiába van a proci modjuk 50% körüli terhelésen csak. Tehát game-re a legjobb, ht off. ;) Nekem ki van kapcsolva újkora óta, nem sokat használok olyan progit, ami használná a HT-t. :N A GTA4 3 procin számol, és lassul biza HT-vel a leírtak miatt.
    Amúgy a P4-es korszakban pont, hogy sokkalta többet profitáltál a HT-ből, mint manapság. Volt olyanom, és egy álom volt a HT-nélkülihez képest, ott ugyanis egyetlen magod volt, ahol a fizikai kettőzés remekül megdobta a sebességet, ráadásul hiába a másik process rovására gyorsult ilyenkor minden, sokkal jobban el volt osztva a számítási teljesítmény, pl. soha nem akadt a zene miközben valami procigyilkos dolgot csináltam, és alapvetően is rengeteget javult tőle a rensdszer válaszkészsége.

Új hozzászólás Aktív témák