- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #4654 üzenetére
Nem, semmi extra elektronikát nem találtam ki, mivel nem is értek a dologhoz. Mindössze az egyenkénti váltókapcsolásokat helyettesítettem vágányút beállításokkal, mondjuk ehhez egyenirányítani kell a váltóáramot a váltók kapcsolásához, hogy diódákkal ki tudjam védeni a nem kívánt kapcsolásokat, de így még ha nem is tűnik egyszerűbbnek a vezetékelés, az irányítás mégis egyszerűsödött. Később persze jó lenne az egész terepasztalt egy vagy két relékártyával teljesen automata üzemre átállítani. Ugye szemben a kapcsolósínes üzemmel, a relékártya programozhatósága egy teljesen szabad kötöttségektől mentes üzemmenetet tesz lehetővé a monoton ismétlődéseket így csökkentve, ha nem is teljesen kizárva. De egyelőre a kézi vezérlés is nagyon jó lesz. Mivel jócskán lecsökkent a szükséges nyomógombok, kapcsolók száma, nem fogok külön vezérlő asztalt építeni. A szükséges kapcsolóelemek elférnek az asztal bal sarkán elbújtatva egy épületbe. Külön elhelyezni és csatlakoztatni így csak a transzformátorokat kell majd egy hatpólusú csatlakozón keresztül az asztalhoz. A két asztalfél között pedig elegendő egy harminc pólusú csatlakozópár amin minden szükséges áram átvezethető az egyik asztalfélből a másikba, beleértve a jelzőket, utcai világítást, stb. Ezen felül csak egy három pólusú csatlakozó épül még be pluszban a pályakörök másik oldali csatlakozásának áthidalására, hogy még véletlenül se legyen a pályákban sehol feszültség esés.
Persze a beépített kapcsolósínekkel megépül az automata üzem is oly módon, hogy a kapcsolósínek lekapcsolhatóak lesznek a rendszerről, így a kézi irányításra bármikor át lehet állni és viszont. Ez mondjuk kimondottan jól jön a kiállításon, mikor az ember elmenne wc-re, vagy enni inni. Automata üzemre kapcsolva elegendő egy két családtagot ismerőst megkérni, hogy vigyázzon az asztalra és hessegesse a túlzott vehemenciával érdeklődő látogatókat.A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen