- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
azzal a habbal mi lehet a baj, ha öreg?
valószínűleg habosított poliuretán, ami az autók belterében is van. ugyanazt alkalmazzák energialenyelőnek néhány helyen, mint a sisakban. Ha beverte a fejét akkor ezeknek a celláknak egy része összeesett, és nem olyan lesz a lassulása a fejnek azon a néhány centin, mert kikeményedett, nincsenek benne a buborékok, illetve valószínűleg nem nagyobb felületen adja át a nyomást.
De attól, hogy tíz éves, nem hinném hogy baja van.Djuree:
saját magad érdekében cseréld le, ha meg nem akkor te tényleg beverted a fejed. Bazmeg el se hiszem amiket írsz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
hát lehet már kicsit elöregedett benne a cucc, tervezem is a cserét, de sztem még bírná azért pár évig, ha cserélek is csak a kényelem meg a zajszűrés miatt fogok.
persuader: le fogom valszeg. bár nem veszek drágát, sztem egy 40k max, valami nolan vagy agv tökéletes lesz. esetleg shark...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
runner 125
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt a véleményt egy kicsit még érlelhetted volna
Felszereltséget nézzünk már, a felnik jókora darabot kiszaggatnak a vételárból, meg kicsit gondolj bele a technológiába, helyezd el azt a mában. Milyen problémákkal kell megbírkózniuk. Mennyi idő állt rendelkezésre eddig. Mennyi fejlesztés áll benne. Szerintem egy prototípusért ez az ár nem éppen elszált. Persze fitymálni lehet, hiszen egy sornégy 400 assal van pariban, de ez elég felületes volt
Nem az alkatrészek száma alapján áraznak. Akkor az összes kétütemű motort is olcsóbban kéne adni
Azt mégis az a dragább mindenhogyan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
shiNIN
tag
Én se tom, nekem jár, az tuti
Idén volt először, hogy nem vacakoltam a biztosítással, marad ott, ahol van, annyit nem lehet rajta javítani, hogy amiatt a kisujjamat is megmozdítsam (bár a poén kedvéért lehet, hogy azt megtenném). Aztán kaptam a K&H-tól egy levelet, 2500 valami forinttal. Már korkedvezményem is van. -
(ÉN)közPONT
senior tag
Persze vili...én is szép buktával adtam el a sajátom ..és persze a kacatokat a kutya nem nézni
Amúgy a gáz csak kíváncsiság volt ,hogy létezik e motorra?
Amúgy vannak olyanok akik évi 30E elgurulnak...nekik lenne értelme...
pl egy GoldwingreMég1x thx a válaszért a kérdésemre
Rocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
-
alvaro
senior tag
Kutyának nem ez az első ilyen cikke
Nekem kicsivel több a karbantartás, mint a benzin, adó/biztosítás pedig csak bosszantó apróságok. Értékcsökkenéssel nem tudok mit kezdeni, amíg nem tudom, meddig lesz meg a motor. Azért néha kiszámolom azt is, egyelőre az a legnagyobb tétel, de ebben változások várhatók.
-
NINJA_V
tag
Itt nem fognak senkit megtanítani motorozni, nem ez a lényeg. Ez egy könnyebbség azoknak akik esetleg eddig is 50cc motorral ingáztak, viszont nem akarnak szívni a forgalomban. Értem azt hogy 50es táblánál 50-nel 70esnél 70nel mehetnek, és nem kell attól félni hogy a billencses kamaz átmegy rajtad a hungárián mert csak "40kmh-val" mész. Oda lehet menni teljesen kezdőként is esni kelni, legfeljebb megbuksz. Itt nem fogjak tízszer elmondani hogy melyik a fék, meg hogy ha jobbra indexelsz akkor jobbra fordulj. Vagy tudod vagy nem...Lehetőség meg van gyakorolni mivel autójogsival vezethetsz 50cc-t..ennyi
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
A jó magyar hozzáállás
Csak az A jogsisoknak a privilégiuma "nagymotor" a többi hajjon meg, ha ennyi lóvét adtam érte.
Több motoros, nagyobb érdekvédelem, több motorrutinos autós, és persze a nagy számok alapján biztos több baleset! De ez benne van.
Szerintem fel tudnak nőni a 12 lóerős feladathoz, hacsak le nem fordul a "nagymotorról" mert elalszik nyélgázon...Ez egy nagyon pozitív dolog. Örülni kéne neki.
Mér megint itt van Captain gyökérarc és szorongatja a pörköltszaftos lelketeket?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
.. szerintem a 10-ből 9-en robogóra fognak ülni, aki meg váltósra akar annak úgyis menni fog, mert előtte is Simo-ja volt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Volt ilyen - asszem - Minarelli blokkos Cagiva Cocis nevezetű enduróm (a Derbi, Yamaha, Motohispania, Rieju mind ugyanazzal a blokkal készülnek). Erősnek ne nevezzük, a szocimotoroknál persze szebb/minőségibb, vizhűtésű, membránvezérlés, alattam az 80at ment. Simson is tud ilyet, de azért az tényleg szögegyszerű ehhez képest. Elég sokáig nyüstöltem, mentem egyhuzamban többszáz km ert 12 000 es fordulaton, ragasztottam néhányszor meg a blokkját, egy rossz tömítés miatt, kihűlt aztán ment tovább. Igénytelen jószág, városba nem rossz, de hamar ráun az ember. Megölhetetlenek. 2,4-7 lóerő közöt tmozognak, kb ugyanennyi Nm nyomaték, de azért itt tényleg nem szabad 10 000 alá engedni soha. Úgy meg eszik 4 litert.
Én maradnék a ditech robogónál, de persze az én vagyok[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
geree@bl
aktív tag
Rutinon 2 óra után én már az 500as GS-el körözgettem.
Pedig ott mentem először váltós motorral... előtte kb 2 km babettaSztem ha valakinek nagyon nincs hozzá érzéke, akkor az úgyse fog elmenni, vagy nem erőlteti.
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
runner 125
nagyúr
Szerintem kevés egy olyan, de menj el, próbálj ki egyet.
..a helyedben min. 125-öst vennék, ha első sorban hobbyban gondolkodsz, akkor 2t-t.mod.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
geree@bl
aktív tag
-
runner 125
nagyúr
Javarészt robogókról beszéltünk, a váltós gépek sajnos drágábbak.
De pl. ez nagyon jó vétel lehet. 250k-ból megvan rá a rendszám. Szép, és tartós Yamaha blokk (Majesty-kben is ugyanez van.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dewil666
őstag
Köszi a segítséget!
Azért akarok 1 foggal nagyobbat előre, mert egy aktuális túrázási sebességen a fordulatszámon szeretnék csökkenteni picit. Az 1 fog annyira nem vehető észre hiszen soha nem szoktam gyorsulni és a végsebesség sem érdekel. Motort nem szeretnék cserélni csak azért hogy 100-110km/h sebességnél 3000fordulatot produkáljon(gondolok itt a literes motorokra). Tudom így sem lesz jelentős fordulat visszaesés de ha már -300al kevesebb lenne már örülnék. most 106-107km/h-nál 5000forog. És tudjuk hogy kisebb fordulat hosszabb élet és kevesebb benya. Így is kijön 3.8-4.5L-ből.[ Szerkesztve ]
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
dewil666
őstag
Sehol nem lesz első 16fogú de találtam egy hasznos táblázatot ahol az első és hátsó lánckerék alapján mutatja az áttételezést. Ha hátra 43 helyett 41 est teszek majdnem ugyan ott vagyok. A 40-es már több hátulra mint előre a 16-os lenne.
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
alvaro
senior tag
Sajna nekem nem volt humorom kipróbálni, hogy fölösleges pörgetéssel mennyi benzin fogy, egy tank erejéig legalább egy fokozattal lejjebb kéne mennem mindig, hogy lássam a különbséget, de ehhez semmi kedvem, csak idegesebb lesz tőle. Úgyhogy kénytelen vagyok mások tapasztalataira hagyatkozni, akiknek javult a fogyasztásuk az áttétel hosszabbításától. Ez elég általános, de azért nem 100%, mert ugye ahány motor, annyi féle, BSFC-t meg egyikről se láttam
Egyébként általában ebből a szempontból jobb a gyorsítást elég rendes terheléssel, de nem nyélen végezni (mondjuk 2/3 gáz megfelel), és korán váltani. A nyélen kiforgatás az egy másik műfaj
De gyanítom, hogy ennél sokkal fontosabb a lassítás mikéntje, illetve az, hogy kerüljük el a fékezést, ha csak lehet (beleértve a motorféket is!), szóval alap, hogy ha látjuk, hogy nem tudunk menni, akkor hagyjuk a francba a gyorsítást, csorogjunk csak szépen oda. Valamint egészen jókat lehet gurulni direkt hajtás nélkül, behúzott kuplunggal. Megfelelő lejtőkön kilométereket. Akár leállított motorral. Vagy síkon gyorsítás-kigurulás ciklusokkal egyenletes haladás helyett (ezt speciel tudom, hogy jól működik, szoktam ilyet csinálni). De figurázás helyett tényleg ott érdemes kezdeni, hogy ne képezz fölösleges lendület csak azért, hogy el kelljen dobni, és pl. pirosnál tényleg az a legjobb, ha úgy tudod elkapni, hogy egyáltalán ne állj meg. Ha viszont meg kell, nincs miért húzni neki, simán csak be kell gurulni, hosszú álláshoz meg motor le.
-
Topiccsendőr
addikt
Erre a belpiacos jelenségre én is kiváncsi voltam, úgyhogy elolvastam jópár cikket és ami megmaradt:
90es évek kezdetén Japán nagyon tudott növekedni, mondhatni jó sok költeni való pénzük volt a polgároknak. Elkezdtek a gyártók versengeni ebben a kisköbcentis géposztályban, az emberek meg meg tudták fizetni, és ez egészen addig ment, hogy a 400-asok drágábbak és fejlettebbek voltak a 600- osknál is. Jobban lehetett velük motorozni is, és egyszerűen a technika ami bennük volt...
De ennek meg volt az ára. Európa ezért nem volt vevő erre, csak német szürkeimport jött ide, abból sem mindegyik belpiacos. ZXR 400 -ra emlékszem.
A pénzen múlik minden. Lehet nagyonjó dolgokat csinálni, gyártani, de ha nincs aki megfizesse, akkor nem lesz gyártva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nem
árban semmiképp. ugyanannyi, mint kecsó kb talán még drágább is az egésznap emlékeim szerint egy ezressel, és egy k..aszott préri közepén van, se normális vécé, se büfé. ugyanúgy 1km es pálya, mint kecsó.
és Kecskeméten infrás wc, büfé, satöbbi van, kultúrált az egész. ár érték arány sem ugyanaz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zack
nagyúr
"Tehát nem feltétlenül igaz, hogy aki pályázik, az vadabbul közlekedik."
Persze. Ez így ebben a formában nem igaz. Direkt azért tettem hozzá korábban, hogy aki a saját idejével van versenyben ott kissebb a gátlás az ésszerű saját határt megközelítve, így ezeknek a motorosoknak a nagy része utcán is túl sokat vállal, amit szerencsére sokan tudnak is magukról, ezért nem is motoroznak utcán.
A pályázás pedig baromi drága. Itt nem a pálya díjakat kell szem előtt tartani, mert az lényegében aprópénz. Bár ez is attól függ ki hogy pályázik. Van akinek 2-3e km bírnak a fékbetétek, és 3-4 pályanap alatt elhasználódik a motorolaj. Az biztos ha kanyarodni tanulni megy fel az ember, az nem vészes. Akkik pedig a Hringen 2:05 környékén vagy alatta tolják, oda már kemény lóvékat kell belepumpálni. Futómű tuning, Minden pályanapra szinte új gumigarnitúra stb.
Én pl. az utcai sport gumit túlhevítem pályán, tehát én csak vágott slickkel mentem fel amit utcára is használtam. Ez így tényleg olcsóbb, tehát aki rutinosabb az kipróbálhatja. Sosem volt gondom a vágott slickből (közúti ellenőrzés), és így pályára is tudtam használni.
A legjobb átmenet egy közepes keverékű utcai sport gumi, de ez is csak akkor, ha még csak "csipegeti" az ember a motorja kanyartulajdonságait, mert tempósan kanyarogva 3-4 kör alatt túlhevül. Pályán is sok a veszélyes szitu, amiből nagy bukta lehet, akár más hibájából is, tehát ebből a szempontból olyan mint az utca, csak nagyobb a hely korrigálni, ellenben a nagyobb dőlésszög, és a nagyobb tempó miatt sok esetben veszélyesebb is.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Daywalker
addikt
Az a mátyás/liter nem volt 50-esre soha, csak 40-esre
A Repsol nem nagyon jó kawába, melegen nagyon híg és a váltó eléggé....háát...szóval nem lesz jó.
A Motulon még én is agyaltam....csak hát nem tom van-e számottevő különbség az 5100, 7100 meg a Factory között (10W50 mondjuk csak az elsőből van), mol meg mindenhova jó"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- Politika
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen