- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Ezt én is ugyanígy tudom és az összes oktatótól ugyanígy hallottam.
Illetve ami iszonyat sokat segít féktáv rövidítésénél:
A lábaddal szorítod össze a tankot és nem a kormányra tehénkedsz fékezéskor.
Rövidebb lesz a féktávod. Mert a súlyod megint a tankra nehezedik és nem a kormányra.
Vicces. Úgy gyakoroltuk hogy 50-es tempóról vészfék, azonban a bal kezed nem lehet a kormányon. Így nem tudsz tehénkedni. Mindenki rövidebb féktávot hozott így...
Viszont bikából kell tartanod magad a tankkal... meg a végén elkapni a kuplungot.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
Valljuk be, a mostani orvosi vizsgálat kalap fost sem ér. Most voltam megint, mert lejárt a jogsim, szóval ugyanaz a gittegylet megy, ami évekkel ezelőtt is. Csak arra mennek, hogy fizess jó sokat egy csomó várakozásért, egy vérnyomásmérésért és 5 kérdésért (plusz egy rögtönzött indikátoros vizet vizsgálatért). Az orvosnak meg adsz egy picit zsebbe, megadja úgyis, úgysem vonják felelősségre.
Persu:
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
nagyon szép ebben az összeállításban!
én egy hátsó sárvédővel fogom indítani a szezont, remélem az legalább tizedannyira feldobja majd a vasat, mint egy új fényezés
és ha már fényezett sárvédő lesz, lehet a felnik is kapnak valamit, a múltkor láttam cbr600f3 motort fehérben, f4i fejidommal, r6 farokidommal és VFR800 hátsó felnivel.
akkor döntöttem el, hogy nekem VFR800 felni _kell_ az f4i-re. kár, hogy az egész lengőkart cserélni kell rugókkal minden szarral együtt, többe fájna mint a motor...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Jaja, simán! Én is elkezdtem újból...első bicepsz-tircepsz edzés után négy napig volt beállva a karom
Amúgy meg Hot Ironra fogok majd menni, ha kicsit összeszedtem magam állóképesség és egyéb ügyben.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
az örs vezér terén szedtem fel azt a szart, láttam de már nem tudtam kikerülni, átmentem rajta..
aztán hazamentem, leraktam a motort, észre sem vettem a defektet
másnap 40 fok, full bőrbe öltözve megyek le, hogy hétvége, megyünk motorozni, izzadok mint a ló, tolnám ki a gépet erre meg sem moccan - mi a F?
és akkor látom, hogy lapos a kerék, benne meg áll a 12 centis csavar, a homlokomra csaptam hogy "tényleg sikerült tegnap összeszedni, nem úsztam meg"megoldás - kézipumpával felfújtam, elgurultam vele simán a szervizig (ott kiröhögtek), kicserélték potom 35ezerért az 1 szezont futott, lyukas kereket és már gurultam is tovább
még jó, hogy nem lett durrdefekt és perec...hja, aztán rá pár hónapra elcsaptak a rakparton...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
az említett 100-as tempónál hogy ne lenne?
de szerintem 50 felett már lehet szúrni a CBR-nek, és elvan vele (bevallom nem emlékszem pontosan a fokozatokra ).. és a fogyasztás is 5-6 liter körül alakul alattamviszont előzni, alkalmanként tempósabban haladni és kihasználni a sportmotor jelleget nagyon pöpec, hogy van benne tartalék, csak emiatt nem lenne elég nekem egy 250-es valami
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
Tegyük hozzá, milyen ABS ről meg futóműről beszélgetünk egy olyan helyen, ahol még rendes út sincs?
na én ezt nem értemA sportmotorokat kifejezetten pályára fejlesztik, de. két irányban fejlesztenek. Egy tesztelő pilóta van a versenykörülményekre, egy pedig az utcaira. Hogy melyik szava a döntő a fejlesztés során, azt csakis a gyárban valamelyik vezető szabja meg. Ilyen különbségek vannak márkák között egy géposztályban. Mondhatni direkt elrontják az egészet utcára, és ha akarsz egy jó pályamotort, akkor megveszed a gyári kittet hozzá. Tehát az összehasonlításban már ezért is elvérezne egy csomó márka, csak azért, mert olyan embernek fejleszt, amelyik elváltja 3000 nél, vagy zavarja a fülét a 2000es alapjárat. Ezeknek a motoroknak nagy része f*szhosszabítnak megy.
A többi 3% meg normálisan van használva.
ha ezt leírod egy tesztben, hogy a hátsó gátló - mittom én - felfogatási pontok miatt nem nyújt tökéletes visszajelzést pályán (mert egy utcai kompromisszumra törekedtek) akkor azt a motort azonnal elkezdi köpködni az is, aki a diszkó elé támasztja. nah ez a szép dolog.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Korábban az olaj témánál leírtam, hogy van egy ökölszabály, miszerint 1000 fordulatonként kb 0,7 bar nyomásnak kell lennie. Az olajpumpa keringeti az olajat, az olajnyomás nem más, mint az áramlással szembeni ellenállás. Lehet az az olaj viszkozitása miatt, vagy az olajfuratok, olajfúvókák, csapágyillesztések miatt. Nem a nyomás ken, tehát nem jelenteném ki azt sem, hogy nincs kenés, és azt sem, hogy nem elegendő a nyomás. Ezt a két dolgot nem lehet szétválasztani csak nyomásra, mert az áramlás miatt van minden. Ha az olajpumpa szállítási teljesítménye jó, (a szűretlen olaj fémdarabkái nem vágták haza) akkor nem lehet ebből probléma. Más kérdés, hogy mi értelme van főtengelyen ébredő 20 Nm nyomatékot 6. ban elpazarolni, akkor egy choppert kellett volna venni, mert azt kell így használni. Ami tud forogni 15000 et azt nem alacsony fordulaton kell használni. Nem hinném hogy a kenéssel lenne baj, hiszen alacsony fordulaton nem ébrednek akkora erők sem, ami az olajfilmet megszakítaná, vagy a hidrodinamikus kenés megszűnne. Azonnal meghallanád mert elkezdene sírni a siklócsapágy. Henger dugattyúnál meg nem a nyomás fogja szétvalasztani az alkatrészeket, azért van hónolva a henger, hogy ott maradjon az olaj. A gyertyák is úgy vannak megválasztva, hogy egy bizonyos igénybevételnél tudnak tisztulni. A szeleptányérokon autóknál szokott kokszréteg rakódni, ha így kímélik, motoroknál nem hinném hogy van ilyen, bár ha nagyon babusgatják én inkább ezek miatt aggódnék.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
gomba és karbon cuccok semmi gond. a dob lehet, de ha betekered a tompitót és azzal mész, illetve a papirral ami igazolja hogy a motorodra való, nem szabad gond legyen. a féklámpába integrált index tudtommal nem szabályos magyarországon és buktát jelenthet.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
attól függ, ha te akarod betolni a vizsgára és nem vagy csókos akkor nem fog átmenni a dob meg az index miatt..
egy sima vizsga kb 5ezerből megáll, ennyiért tudod betolni saját magadviszont ha elviszed valakihez (egy szervizbe), akkor 15-20e Ft-ért "garantáltan" átmegy a gép, ha nincs rajta életveszélyes hiba. a nem gyári dob meg az index pont ilyen, nekem csak a dob volt sport, és kérdeztem, hogy visszacseréljem-e, a válasz ez volt:
"20ezerért átmegy a motor, az se baj ha pályára van felkészítve sportdobbal és nincs rajta rendszám, más színű, nincs rajta tükör, index"
mivel én betolni nem akartam a vizsgára, úgy hagytam ahogy volt és kifizettem ezt a pénzt érte, reggel vittem délutánra kész volt. utólag kiderült, hogy a duda sem működik, de senkit se érdekelt (és azóta megcsináltam)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
igen a többség V2, de azokra is igaz amit leírtam.
KubanitoS: csak amiket már 1000x ajánlottunk másnak is: fazer, hornet, cb, gsr ezek nem fekvősek, aránylag kényelmesek is hosszú távon.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
-
Topiccsendőr
addikt
Sokat robogóztam, és én szeretném, ha lenne rendszám. Tőlem 2 robogót vittek el. Az egyik egy olyan lánccal volt lezárva, hogy nem gondoltam volna, hogy baj lesz. A másikban benne felejtettem az adásvételimet, a rendőr azzal hívott fel, hogy meséljek már, kinek adtam el a robogót. Az ellopás után már 1 hónappal 2 embernél járt már a robogó, odahamisított nevemmel. Szerintem rendszámmal ezt nem lehet megcsinálni. Kell a rendszám és bizony a suttyó nem bírja ilyen simán átverni az embereket. Ez tökéletesen megállja a helyét. A másik. Nagymotor lopási stat. A gyorsasági motorok nagyonnagy része a versenypályákra kerül. Nakedeket meg más motorokat alkatrésznek donornak lophatnak, de az nem olyan gyakori, mint a gyorsasági motor. A robogókat nagyon viszik. Rakj ki leláncolva 2 hétre egy robogót ugyanakkor ugyanoda. 100 hogy elviszik. Ez rendszámmal nem így lenne.
Visszatérve a 4T 125 re. 12 lóerő az nulla. Ha 7 lóerős 49 köbösre ráülhetsz alapból B vel akkor ugyanúgy elfikálsz ha szarul kanyarodsz, mert egyenesben nem fog a segge kitörni ugye, ahogy azt sok ember képzeli. Agree. Néha ki kéne egy ilyet próbálni, mennyire nem megy.
Jah ha már itt tartunk. Miért engedjük ki a sportmotorost is az utcára, aki még versenypályán sem volt a motorjával, 120-180 lóval? A sok mazsola miért mehet ki nagymotorral, ha még kanyarodni se tud? Ha ennyire a mások dolgait nézzük.
Az smkp nak a baleseti statisztikában azért nagy a szerepe, mert pont a rendszámtalanság miatt meg se tudják mondani mennyi van belőlük. Tippelnek 300-600 e között. Az itthoni nagymotor géppark számszerűsítve van és egy vicc. Alig van nagymotor. Nagy számok törvénye.
Abban egyetértek, hogy az oktatásra rá kéne feküdni nagyon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
4T állandó nyomáskülönbségű karbik esetén a membrános tolózárat is át kell alakítani, hogy ne tudj teljes gázt adni, különben puffogás lesz a vége vagy detonálás. Nem olyan egyszerű, hogy kicseréled a fúvókákat. A hengertöltöttséget kell lerontani, mivel a benzin csak egy bizonyos hígitásban gyulladásképes. A sztöchiometrikus keverési arányt nem borítjatod csak úgy fel. A féklegegő fúvókákkal meg nem is tudom mit kéne csinálni.
Én nem nyúlnék bele, letörném a kezét annak aki ilyet csinál. Inkább vegyen egy olcsón fenntartható motort, mint hogy át kelljen szabni a karbit.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
szerintem folyamatosan melegedni fog, és viszonylag egyenletesen
hétvégén asszem előkapom a gépet, bár azt nem tudom a kollégák hogy motoroznak 1-2részes bőrszettben (láttam ma egy rahedli motorost), az enyémben ledermedne a seggem bármit öltözök alá...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
legyen inkább V2 2T.
de tökmindegy, hogy milyen, 749 el nem mentem, nekem a 999S tetszik. 749 ugyanúgy néz ki. Innentől kezdve az nekem jó Tudom, hogy nem egy nagy durranás, RSV Factory olcsóbb, és jobb is nála. Erőforrás, futómű szempontjából is. Nem akarom a hondámat (R6) lecserélni, Csak próba lesz, azt' megörültem neki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Disney+
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Honor Magic V2 - origami
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest