Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- iPhone topik
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #106205 üzenetére
Ha az elektromos rollert lehet ehhez hasonlítani, tudom.
Gonosz kis jószágok és megakarnak ölni, mikor évfolyam társam kipróbáltatta velem majdnem hanyatt estem mint mikor strandpapucsban akarod tolni a motort a lejáróban felfelé, kb annyira éreztem stabilnak a talajt.Ne a Dechatlonos vagy Auchanos szarra gondoljatok...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #106210 üzenetére
Ezeket amiket leírtál én a kezdetektől fogva így csinálom. Ez szvsz alap motoron...
Párhuzamos sávban még autóval sem megyek másik autó holtterében. Motorral meg kész öngyilkosság. Vagy előtte vagy mögötte, de inkább előtte ha lehet. 10 autósból szerintem ha 1, de inkább 15-ből ha 1néz fejfordítással hátra a holttérbe a tükrön kívül.
Pedig így tanulja mindenki. Igaz hogy az esetek 98%-ban felesleges, de én ha autóban ülök mindig bennem van, inkább hátranezek nehogy pont most csapjak el egy motorost..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz etnies #106266 üzenetére
A "sportdobot" rühellem, a kuplung karom gyári, de a fékkart én is kénytelen voltam állítható, kínaira cserélni a GS-en. A gyári (fix helyzetű) fékkar nekem egyszerűen túl messze volt, a rövid ujjaimmal komolyan balesetveszélyes egy váratlan vészfékezéshez. Vettem rá kínai állíthatósat, az is a legközelebbi állásban van, csak így jó. Ha lett volna gyári, azt vettem volna - én is félek a kínai spiáter esetleges törésétől...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz etnies #106350 üzenetére
Jó tudni hogy a petróleum is jó. Nekem kátrány volt az alu burkolatra ráégve és nitrohigítóval simán lejött, probléma nélkül.
(#106347) boogie84 a Power 2 egy elég régi konstrukció, azóta abban a szériában már 2 újabb fejlesztés is kijött a Michelintől, ezért alacsony az ára a réginek. Nekem volt ilyen gumim, nem szerettem, de használatfüggő is, hogyan motorozol, mit várnál el a gumitól, stb. Gurulgatni jó de arra valszeg egy túragumi mégjobb, sportosabb menéshez pedig szerintem kifejezetten szar volt a Power 2.
A Rosso 3 meg a Road 5 is sokkal jobbak ilyen téren.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #106426 üzenetére
Köszi, én erről nem találtam infot csak egy TB-s cikket ahol kb volt amit cseréltek volt amit nem info volt. Akkor nem húzom le a listáról.
Van még valami ami 800-900 közt felbukkan és két hengeres? (ER6 - SV-t leszámítva, és viszonylag megbízható modell még ha nem is minta tulaj volt az előd)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Uzmany
őstag
válasz etnies #106476 üzenetére
A négynapos lazulás alatt olvasgattam pár fórumot, megnéztem egy csomó yt videót, voltam két nagy motoros boltban (Louis, Limbächer), és mindenhol ajánlották a Schuberthet. Nem mindenhol mindenki csak ezt, de ezt mindenki megemelitette, javasolta.
Nekem a felnyitható, valahogy nagyon komfortosnak tünt.Cordurát azért választanék, mert láttam elég praktikus modelleket, kivehető bélés, nyári viselet szerintem kellemesebb mint a bőr.
Illetve, még az is szempont lenne, hogy ne kelljen átköltöznöm munkahelyen. Vennék még egy farmer motoros nadrágot, és letudnám vele a munkaidőm. Persze, ez a nyári hőségben nem biztos hogy működne 🤣
Viszont visszatérve a sisakhoz. Tekintve, hogy az mt03al én a 200km közelébe sem kerülök, így nekem nem szempont a Schuberth dicsért csendessége. Jól gondolom?
[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #106449 üzenetére
(#106449) etnies
Köszi, ez nagyon jó tipp volt, ezt az üléspárnát tényleg dicsérik, még a zselés komfortülésekhez képest is. Az ülésemet viszont valószínűleg átalakíttatom, az én méreteimmel jobb, ha hátrafelé nyerek még pár centit. Az üllői Berger Motort dicsérték itt többen is, oda fogom vinni én is. Olyasmi kell majd, mint amit a Somotonál csináltak. Átalakítva kényelmesebb lesz kis túrákra is, most egy órára elég az ülés kényelme.
(#106465) Uzmany
Nekem egy Nolan N44 Evo-m van, most nagyon jó áron adják (én 30 ezerrel drágábban vettem). Az állvédője könnyen leszedhető és nagyon jól szellőzik, további előnye, hogy lefelé és oldalra is órási látómezőt biztosít. Érdemes meggondolni. Ha felpróbálod és fülnél nyom, az normális, hamar betörik.
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #106584 üzenetére
Elsődleges funkciója az egymással érintkező fém felületek elválasztása, a kopás és a súrlódási veszteség minimalizálása, ezáltal az élettartam növelés és a fogyasztás/emisszió csökkentése. Legalább ennyire fontos a hő elvezetése és a motor belsejének tisztán tartása, ugyanis felszívja, lebegésben tartja a bekerült, illetve a használat során a motorban keletkező – jellemzően mikroszkopikus – szennyeződéseket.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
bigdady
nagyúr
válasz etnies #106657 üzenetére
Kösz.
Bukót kell cserélnem és azért kérdezem. Van ajánlott márka? Igazából nekem csak az számít hogy sharp teszten 5 csillag legyen meg jól nézzen ki. Hjc fg-st-ket nézegettem.Bőrdzsekit is vennem kell, előző Bos elég ramatyul néznki az esés után szintén. Abból spidi meg beringet nézegettem. De szívesen fogadok tanácsokat, jó lenne 80 alatt megúszni a bukót meg 80 alatt a dzsekit is
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz etnies #106718 üzenetére
Azok túl drágák szerintem - egyébként valószínűleg a VTR250-nel én is beértem volna anno....
A 160 gondolom "óra szerint" - a GS500 óra szerint 180 körül megy, de a GPS szerint az csak kb. 162 - 163.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #106903 üzenetére
Ez tipikus túra BMW. Sport vonalhoz semmi köze.
Sport - túra BMW a K1300S és esetleg az R1200RS.
Bár mondjuk 5000 euro körüli ár itt felejtős. De gondolom az RT sem elérhető annyiért.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
z123456789
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #107669 üzenetére
Üléspozíció nagyon kényelmes jó magasan van a kormány, és baromi széles de ezmiatt könnyen irányítható. Amikor az első körforgalomba bementem... nah az az érzés megfizethetetlen. Akkora helyen megfordulsz vele hogy nem hiszed el. A harmadik hajtűtől kezdve minden kanyarba leért a csizmám. Lol. Beteg. Nagyon fekszenek neki a lassabb szűk kanyarok. A közepes tempó is nagyon baba. A 130-140-es kanyaroknál már nem érzem a vfr stabilitását, az felett végképp nem, futóműbeállítástól függetlenül, full hajó fíling., meg kb mintha a menetszél néha ide oda verné. Az erejét már lassab tempótól sem érzem a vfr-hez képest. De ugye nem is várható. Gyengébb gép.
Nyomatéka viszont jól hangolt, jó vele előzgetni, de a 130-al haladó autókat a VFR-el sokkal jobb.
Aztán jönnek megint a szűk lassabb kanyarok ahol nagyon finom a motor, mintha biciklivel venném őket. A vfr ott nem akkora élvezet. Sokszor már a hátam közepére nem kívánom a vfr csutka kormányát a 7. Órában érkező 345765. szűk kanyarba. A GS-el ezek jól esnek.
Városban csordogálás is sokkal jobb vele, kényelem nagy úr a hetes túrákon. A vfr-el úgy vagyok hogy mindig várom azokat a szakaszokat ahol majd lehet egy nagyon jót menni, és akkor ott megyek egy baszottat. A GS-el meg egyszerűen minden mindegy. Mindegy hol lehet menni hol meg nem.
Jelenleg itt tartok.
De a kétszemély lesz majd úgyis a lényeg holnap, vagy holnapután.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #107698 üzenetére
Amúgy igen, hamar bele lehet szeretni a túraendurózásba, nem vitatom.
Sőt, azt sem, h sokkal felhasználóbarátabb egy túraenduro.
Viszont szerintem ez sok esetben egyszerűen egyéni preferencia kérdése.
Ha valaki szereti a böszme erőt, nagy nyomatékot, szeret tempózni, kanyarogni, a jó futóművet és szereti ha pályatempó környékén is van erőtartalék a motorban, akkor nehezen fog átülni egy túraendurora. Sőt, talán a korosztály is behatárolja. 30 környékén inkább sport / sport túrázik a többség. 40-50-60 körül pedig általánosságban győz a kényelmi faktor az emberekben.Néha én is szemezem a GS-sel, de felborulni a családi béke, ha ideoznék még egy motort.
Márpedig a VFR örök, a DR-Z szintúgy és a robogót sem adnám semmiért.
Amúgy Angliában szeretnél kecót? Bár, most itthon sem túl rózsás a helyzet építőipari fronton.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
z123456789
addikt
válasz etnies #107927 üzenetére
Jól érted. Így mentem vele. Nem, nem kiestek, én szedtem ki. Aztán elmentem többször is motorozni.
A teljes sztori az, hogy a sérült bukógombát (előző tulaj) akartam kicserélni. És úgy gondoltam, hogy itt az ideje, leszereljem azt a két csúfságot. (Csak az egyik volt az, mert arra felére borult a motor, de így meg ocsmány és még asszimetrikus is a látvány.) A probléma az volt, hogy én azt hittem ezek dedikált bukógomba helyek, és nem való oda más. Kiszedtem, és elkezdtem keresgélni bukógombát, közben motoroztam. Ez a rövid sztori. Azán amikor vissza akartam próbálni a még ép gombát, akkor vettem észre, hogy az a két furat nincs jó helyen, és megvilágosodtam. -
veze
őstag
válasz etnies #107939 üzenetére
Ez jó, tetszik !
Alin kb 45 - 50 $ US és akár át is lehet rakni egy más járműbe, ha azzal van uton az ember, miközben a motor a garázsban bezárva pihen.. A töltés megoldása részlet kérdés, nem kell kiszerelni ahhoz hogy töltse az ember. Elég ha gyujtás ráadasa után tölt addig amig le nem állítják a motort. Kb akkor sosem merül le. télen kell csak rátölteni, vagy addig átrakni a kocsiba, mert azt használom _)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Videós, mozgóképes topik
- Tőzsde és gazdaság
- Politika
- A BMW egy humanoid robotot tesztel
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- Kés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen