- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Nos, ha hozzám csak egyszer ilyen stílusban szólt volna az oktató, én is megosztottam volna a véleményem róla, mielőtt leváltom. Most azért fizessek jó sok pénzt, hogy kulturálatlan stílusban társalogjanak velem, mert tanuló vagyok és nem megy minden elsőre?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ALI_G
veterán
Én akkor se hiszem, hogy ezt szakszerűen csak parasztkodással lehet végezni.
Pl. nekem normális oktatóm volt mind motornál, mind autónál és egyszer se ordították le a hajam, még is megtanultam mindent, amit azon a pár órán lehetséges volt.Ramius: Párszor tárgyaltuk, csak ha gyorsváltód van.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Ha már másoltál a totalcaros oldalról, én is megteszem:
Saját sztori: orditozós bunkó, aki az összes csajt tapizta menet közben. Ebben a fórumban pedig láthatóan sokan összekeverik a szigorúságot a bunkósággal. Elemzem:
Bunkóság:
Káromkodás, különösen a nebulóra vonatkozóan
Orditozás
Szexuális célozgatás, tapogatás
Magánügyek okán képzés helyett várakoztatás
TettlegességSzigor:
Tudatos fegyelmezetlenség szankcionálása (felfüggesztés, hazaküldés, stb.)
Hibára való következetes figyelemfelhívás
Tudatos figyelmetlenség szankcionálásaAmit sokan nem értenek meg, hogy az ügyetlenséget, a mozgáskoordinációs hiányosságokat, netán egy figyelemzavart nem gyógyít meg az orditozás. Sőt. Általában, aki hibázik, az nem szándékosan teszi, hanem egyszerűen nem képes az adott feladatot végrehajtani. Ez ellen csak egy gyógyszer van: türelmes gyakorlás. Az orditozás csak és kizárólag az oktatóról állít ki bizonyítványt: egy bunkó, képzetlen, alkalmatlan barom, akinek csak eddig terjednek a képességei. Eddig a szakmai része, most jön a személyes. Az oktató abból kapja a fizetését, amit a mellette ülő fizet. Hogy a k.. anyjába mer kultúrálatlanul viselkedni a kenyéradó megrendelőjével??? Akkor is, ha csak 17 éves!
Szokás a bunkóságot megmagyarázni azzal, hogy a közlekedés veszélyes üzem, meg aki pityergős ez ne akarjon vezetni. Hazugság, ezzel csak félrebeszél, aki erre hivatkozik. A gyereknevelés, az iskola is veszélyes üzem: a gyerek jövője múlhat rajta, mit és hogyan tanul. Valami miatt mégsem megengedett eszköz az áramütéssel nevelés egy rossz válasz esetén. Ez az egész probléma egy dologra vezethető vissza: az MHSZ/ATI világ felfuvalkodott baromjaira, akiknek a mentalitása ma is ott él az iskola vezetők és tulajok között.Az én motoros oktatóm is odavert nekem, nem is egyszer, de csak akkor, amikor tényleg nagy baromságot csináltam. Megértette velem, hogy az életemmel játszom, de egyáltalán nem volt bunkó ember. Lehet ezt másként is csinálni, nem csak anyázva mindenért.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Djuree
félisten
nekem nem ordibált az oktatóm, mégis megértettem mindent. hiba nélkül levizsgáztam, még meg is dicsért a vizsgabiztos, hogy ez igen, ilyet várna el mindenkitől.
ha értelmes az ember, akkor is felfogja ha nem ordibálnak vele. az persze más dolog, hogy sokan csak akkor értenek ha leordítják a fejüket, ez sajnos így van.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
Én nem nagyon láttam még olyan embert aki egy fórum hatására vett motort, főleg úgy hogy mondjuk kinézett egy másikat de egy fórumon azt mondták ne azt vegye hanem egy teljesen másikat, erre megvette a fórum által javasolt motort és nem azt vette ami az álma..
Szóval ezzel csak azt akarom mondani hogy én nem aggódok, a kolléga úgyis megveszi a gixxert ha tényleg akar motort vásárolni.. Az hogy mi itt miket mondjuk az a vásárlás szempontjából teljesen mindegy...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
runner 125
nagyúr
Jövök én is egy véleménnyel.
..én meg úgy tudom, h a 250-es nagyon is rendben van, viszont a nagyobb kategóriás géppel sok probléma van.
Egészen konkrétan, ha valakinek kell, tudok adni egy kontaktot a 250-essel kapcsolatban. Egyik kecskeméti ismimnek olyan van, kb. 45.000km-nél jár most, kötelező szervizeken kívül semmi probléma nem volt vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
Fogalmam sincs, hogy szabad lesz-e a pálya, nem pályázok, még autópályára se megyek
Én olyasmi közös gurulásra gondoltam, hogy valahol találkozik a topic pl. balcsin, és a környéken motoroznánk egy jót, netán strandolnánk/szalonnát sütnénk, vagy valami hasonló.
A topicnak csak egy kis része pályázik.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Almádi pl. 160km. Soproni vagyok. Nem ragaszkodok a balcsihoz, csak felvetettem mint ötletet, ott több mindent lehetne csinálni. Akár egy kempingezésbe is benne lennék akárhol. A pályanap se egy rossz ötlet, csak az a topic egy kis részét érdekli.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
Arról nem is beszélve, hogy ha szar állapotban adja vissza, akkor kevesebbet kap majd érte a bank, a különbözetet meg majd rajta (akitől visszavették) verik le. Az a baj, hogy ennyi ésszel kaptak az emberek hitelt...(vagyis ész nélküli emberek)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
Még neki is necces, szétbontja licitálás előtt a motort meg a blokkot vagy hogyan? Kívülről ős is csak azt látja amit a többi ember. De aztán ez a többinél is bent van, használt motornál/autónál/bárminél nem lehet biztosra menni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
tutis
őstag
tekintsd most el hogy milyen hitel, CHF vagy forint. Nekem kicsit sci-fi kategória az hogy bemegy valaki a kereskedésbe, kihoz egy 3 milliós motort, úgy hogy már akkor tudja előre hogy mondjuk 1 év múlva már nem tudja fizetni a törlesztőrészletet se, de inkább kihozza a motort, csak hogy mondjuk jaszkarizzon a haverok előtt.
Szerintem az inkább életszerűbb hogy kihozza a motort, de valami oknál fogva megváltozik az élethelyzete, amiben a motor törlesztése már nem fér bele.[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Azért egy tv és egy motor nem ugyanaz a kategória. Nekem pedig scifi az amikor valakinek nincs pénze, tudja előre hogy mondjuk nem is lesz több zséje, azt is tudja hogyha felveszi mondjuk 6 évre a motort akkor jó ha 1-2 évet ki tud gazdálkodni, mégis belemegy egy olyan motorvásárlásba, ahol mondjuk előre már le kell tenni 300ezret zsebből, utána meg mondjuk 2 év alatt meg elbukik 1,2 milliót...Tehát 2 év alatt cirka 1,5 misivel vágja mínuszba magát, cska hogy olyan dolga legyen ami lehet nem is kell neki. Szóval nekem ez továbbra is scifi.
Inkább úgy gondolom hogy sajnos az élet változott meg annyira hogy sok ember inkább letesz az álma tovább finanszírozásáról még ha bukóval is száll ki, és próbál az élethez való napi fontos dolgokra pénzt átcsoportosítani..
Persze nem mondom hogy nincs olyan típus amit ti próbáltok leírni, de szerintem a megváltozott életkörülmény miatt kerültek sokan bajba, és nem pedig azért, mert előre tudták hogy nem lesz pénzük fizetni a motort és mégis belevágtak..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Ez mind szép és jó amit Te leírsz, de mivel én saját magam is bankban dolgozok ráadásul egy olyan pozícióban ahol a teljes lakossági hitelezésre rálátok,(nem fiókban csücsülök) így szerencsére elsőkézből tudom neked mondani hogy szerencsére a Te általad felvázolt esetből van kevesebb..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
doc
nagyúr
persze lehet 50%-nál nagyobb a változás mértéke, és akkor hiába voltál okos, de ez már elég extrém..
konnyu utolag okosnak lenni...
anno ez kb. ugy hangzott, hogy "persze lehet 10-20%-nál nagyobb a változás mértéke, és akkor hiába voltál okos, de ez már elég extrém.."
50%-os novekedes nagyon extrem, mar 20% sem tunt igazan realisnak anno
raadasul a CHF-hitelek annyira olcsobbak voltak mint a HUF-hitelek, hogy meg az esetleges 20%-os torlesztoreszlet-novekedessel is jobban megerte, szoval miert is vett volna fel valaki forintos kolcsont?az aztan bekovetkezett irtozatos CHF-ugrast senki nem latta elore, ez van... aki nagyon kicentizte, az most alighanem jol megszivta, a tobbiek meg fizetik ahogy birjak
bar az arfolyamgat most azert komoly segitseget jelent azoknak, akik tenyleg alig-alig birjak fizetni a torlesztest[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
elütötték apumat, ráhúzta magát az autó, elvitte az első kerekét, puff, már gurult is. rutinból fordult a srác.. nem látta, bocsánatot kért, rendőrség felvette, adott betétlapot, megy jövő héten a dream-be cserés minden ami kopott és törött.. a bukócső hatalmas találmány ilyen motoron. kormány is cserés, rakás elem karcos, de az első villa és a villanyak és a váz szerencsére sértetlen maradt, legalábbis első érzésre. de bővebben csak ha szétszedték, akkor tudjuk. fél milla tuti lesz. de fizeti a biztosító. apumnak meg szerencsére semmi komoly baja, csak az alkarját ütötte meg, be volt öltözve. meg fáj a mellkasa mert a kormány beleállt. valszeg ha olyan mellkas páncélja lett volna mint nekem, akkor megúszta volna azt is.
viszont ebben a helyzetben elgondolkodtam, hogy vajon egy hangosabb kipuff megvédhette volna e, a hangra figyelt volna e a srác... nem tudom[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
igen, lehet, hogy keveset mondtam, de igazából mindegy, mert a papír és a biztosító rendben van. attól tartok azért picit, hogy egyes elemeket nem fognak cserélni, mert csak esztétikai hibás lett. még a kipuff is megnyomódott. nem volt gond a sráccal sem, nem győzött bocsánatot kérni, tudta, hogy ludas volt.
egyébként amúgy is menni kellett volna a szervízbe, mert a markolatfűtés forgott a kormányon és a fokozat kijelző is többször elromlott már.. ez azért elég gáz...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Egy dob is meg tudja zavarni a lambda szonda nélküli rendszereket. Ilyenkor nem segít szoftverfrissítés, mert tudtommal az ilyen rendszereknek semmijük nem írható, ezért kell a pc nekik, hogy a szenzoroktól módosított jeleket kapjanak, és más keveréket állítsanak elő. A lambdaszondás rendszerek meg néha megoldják maguktól, de mivel ezek a rendszerek csak a katalizátornak megfelelő keverékarányra törekednek, nem pedig a teljesítménymaximumra, vagy finom gázreakciókra, ezért ezek sem reagálnak jól. Tehát azt is agyon tudja vágni.
Meg felmerül a kérdés. Egy 30 e forintos dobhoz ki vesz egy injektorvezérlőt amit fékpadon belőnek?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Zin
senior tag
doc:thxEzt néztem ki magamnak...Lehet hogy a Mugen valoban magyar termék
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
zedok
senior tag
Azért a néma gyerektől távol állok, ezt megtanultam eddigi életem során. Másrészt ha odamegyek kérdezni akkoris a kuplunggal jön, persze érthető, hiszen az lenne a lényege h megtanuld kezelni már az elején, bár egy 500 ccm-es motornál már "talán" érdemesebb 2esbe felkapcsolni még a tanulópályán is, hogy ne rángosson tán. De lehet csak én gondolom így.
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
yodamastah
őstag
A helyes guminyomas nem motor fuggo hanem gumi fuggo. Belefujnek a hatsoba 2.9-et, sokkal kevesebb tapado felulet lenne lapon. Azt a gumit amit en hasznalok, arra terveztek hogy 1.5-1.6 korul mukodjon a legjobban. Lapra dontve teljesen kifordul a gumi, es jo nagy lesz a felulet. Sok koze nincs ennek ahhoz hogy a gyarto mit irt a motorra.
Errol a gyari nyomasos motor tesztrol meg kerdezd Freon-t. Egy ujja ott maradt a ducati teszten mert a barmok tulfujtak a pirelliket...Ekkora terhelesen 3-4 tizedet megy fel a nyomas melegen. Nem szabad ennyire felfujni a gumikat palyan, mert egyresz kicsi lesz a tapado felulet, masreszt meg a gumi mint rugozo elem szinte megszunik letezni, konnyebben fogsz elesni.
-
Integra
titán
egy biztos, ha áthúzok a pilisen, simán megérzem, hogy gyári vagy saját nyomással megyek. nekem ennyit a gyáriról. arról nem is beszélve hogy itt mindenki nagymotoron ül, vagyis a sebesség túllépés alap.
(jó, most alvarotól meg shinintől eltekintek...)annak meg tök más oka van hogy az újságírókat nem engedik fel már más nyomással a pályára..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
Persze hogy nem veszelyes a gyari nyomas, maskulonben nem lenne rairva a motorra. Hasznalhato az csak nekem nem tetszik Siman lehetne 4.0val is motorozni, de olyan lenne mintha fa kerekeken motoroznal. Veszelyes akkor lesz amikor 1.0 ala megy, foleg az elso. Bar ha az elso lapos, akkor mar 1.5-1.6 kornyeken lehet erezni hogy csuklik be a kormany a lassabb kanyarokban.
-
tutis
őstag
ha megnéznéd kicsit a gépkönyvedet, akkor láthatod a a gyárilag ajánlott 2.5-2.9-es nyomás (mellesleg 2.9-et 2 személyre szoktak ajánlani) az a gyárilag a motorral adott gumitípusra vonatkozik, a legtöbb gépkönyvbe még bele is van írva a pontos típus. De a legnagyobb baromság mindenfajta gumit ekkora nyomásra fújni. Minden guminak megvan gyárilag meghatározott nyomás érteke, ezt megadják utcára hidegen/melegen, illetve a sportgumiknál pályára is megadják az értékeket. Szóval mielőtt összevissza fújkálsz a gumikba egy értéket mert a motorod gépkönyvébe egy bizonyos típushoz ezt ajánlják, gyorsan keress rá a gumid gyártójánál a helyes nyomás értékekre.. egy rossz nyomás érték épannyira balesetveszélyes mint egy tök lapos gumi. Főleg nyáron ahol egy 2.9-es nyomás olyan 3.5-re is felmehet. Ilyenből simán lehet egy szalagkorlátfogás vagy egy kocsi alá csúszás..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Sportmotorra sportgumi, túramotorra túragumi. Ez ilyen egyszerű.
http://www.metzelermoto.com/web/products/tyre_pressures/default.page
Látod itt szépen le is bontja milyen méretű, milyen típusú gumiba milyen nyomás kell.. Egy 350 kilós túramotorra nem fogsz feltenni mondjuk egy racetec-et..
De próbálj meg mondjuk egy Dunlop Ntec-be (ami alacsony nyomású technológiát jelent) belefújni 2.9-et hidegen.. Hidd el nem sokáig tudnál vele talpon maradni..
A gumigyártók a legkülönfélébb gyártási technológiát alkalmazzák a gumilyukhoz, más a merevítés, más az oldalfal, más a futófelület, egyszerűen nem lehet mindenfajta gumihoz ugyanazt a nyomást alkalmazni. Ha ezt az alap dolgot nem érted sajnos nem velem van a gond..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Prof01
veterán
Az nem rossz ár, tényleg, de én így se vinném.
Minden szerszámom van, ami kellhet, nem nagy fáradtság és szívesen bütykölöm, tudva, hogy nem b@sztak át valamivel (pl. más olajat töltenek bele...) szóval én annak a híve vagyok, hogy amit tudok, azt magam végzem el. Nem bízok másba. Főleg nem márkaszervizben.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Pocee
senior tag
Minek veszed Magadra?
Nem kell azt hinni,hogy a motorosok felsőbbrendűek valaki felett is,igenis itt is van kirívó eset mint,ahogy lehozzák azt is részeg apuka gázolt halálra egy ikerbabakocsit,vagy egy komplett családot gallyazott le,nyugodj meg hogy számtalan példát tudnék felhozni csak az ismeretségi körömből,hogy miért utálják a motorosokat,amikor bent a faluban 140el mennek a gsxerek meg a többiek én is kimennék pofozkodni,a média csak még nagyobbra csiholja,de nyugodj meg hogy van annyi nem szent motoros mint autós.
Őket is ma láttam bicegni a járdán,a csaj anyukám mögötti utcában lakik,apám barátja volt a helyszínre érkező 3. autó akit meg is előztek,azt mondta minimum 180al...majd ha belédhasít egy ilyen majom amikor a kisgyereked a hátsó ülésen ül,akkor legyél toleráns az emberrel mert hát motoros...Mr.Brightside
-
KubanitoS
veterán
Megnéztem a videót és tényleg botrányos, amit ez a barom művelt. Ugyan nem vagyok a száguldozás pártfogója, de persze én is láttam már jó pár autópályás száguldozós motoros videót, ahol a belső sávban jó gyorsan mentek, de véleményem szerint ez belefér. Németországban az autópályák egy részén még sebességkorlátozás sincs, nem mintha ezzel újat mondtam volna. A videón lévő emberke nagy sebességgel többször a sávok felezővonalán ment el autók között. Ilyet szerintem normális ember nem csinál. Ha elnéz valamit, a nagy sebesség miatt tömeges karambol is lehetett volna áldozatokkal. Én örökre elvenném a jogsiját az ilyennek és egy-két évre börtönbe is küldeném nyugodt szívvel. Hadd gondolkozzon csak el az életéről...
Elolvastam a cikket is, az utolsó bekezdésben mindösszesen annyi van megemlítve, hogy 2007-ben Magyarországon is volt hasonló eset, akkor a vétlen motoros halt meg. Valóban nincs odaírva, hogy a motorosok rendes emberek és Pityuka szeret hetvennel az Alpokban krúzolni, viszont az sem volt odaírva, hogy az összes motoros köcsög. Pusztán közölték a tényt, hogy nálunk is történt már agyatlan vezetésből eredő halálos kimenetelű baleset. Szóval nem igazán értem mi dühített fel...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yodamastah
őstag
Az emlitett 2007es eset ota minden szabalytalan motorosokkal kapcsolatos cikkben / video jebatszasba belerakjak azt az balesetet. Nem mintha elotte nem tortent volna hasonlo. SOkkal durvabb motoros utozesek voltak mar elotte, leszakadt vegtagokkal, sok halottal (sajnos egyet lattam en is BP-n). De errol video van. Igy lehet folyamatosan tolni a nep arcaba.
Valamibol elni kell ezeknek az ujsagiroknak is....ha mas nincs, ismetlik onmagukat. Ha megnezel egy Tv2 tenyeket, azon kivul hogy kifolyik 50 liter ver minden este, kepesek azt is megcsinalni, hogy ha tortenik egy ronda baleset, es nincs mivel kitolteni a musoridot akkor az elmult fel evbol az osszes hasonlo balesetet megegyszer bemutatjak.
Sajnos ezzel nincs mit tenni. Ezek a latvanyos dolgok. Az hogy magyarorszagon naponta 80 ember hal meg dohanyzas miatt, azt nem lehet minden este bemutatni. Unalmas lenne.
Mindezek mellett egyetertek azzal hogy aki 300al szaguldozik forgalomban azt segbe kell rugdosni. Aki kemeny csavo az mutassa meg versenypalyan mit tud. Kozuton kozlekedni kell.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Kecsóringet Ali is tervezte a hétvégén, ha jó lesz az idő, akkor vasárnap délután lehet, hogy én is megyek arra. (Szombaton nem, mert akkor kawa túra van Kenesére egy motoros találkozóra, onnan meg csak vasárnap délelőtt indulok el, ha jó idő várható, akkor Kecsóringre, ha nem, akkor hazafelé).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Politika
- Bestbuy játékok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Robogó, kismotor
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs