Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Macrodroid
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
Mert a sok madár párszáz ezerért akar venni hibátlan, kevés km-es, költségmentes motort. Persze, létezik ilyen is, csak azt inkább az 1,5-2+ millás kategóriában keressük.Ha látják, hogy vissza van tekerve 15-20k-ra a km óra, akkor mindjárt megnyugszanak.
Félre értés ne legyen, nem azokat akarom bántani, akiknek nincsenek milliói motorra, hanem a sok hülyét, akik irreális elvárásokat támasztanak egy árkategórián belül.
Meg ahogy én néztem, behordták az olaszoktól a sok kétes múltú, de első ránézésre jól kinéző motort, szórják őket 6-7-800k-ért, aztán hiába van neked egy lekövethető életű, jó állapotú motorod valamivel drágábban, az olasz olcsóbb, azt fogják inkább venni.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Van az ismerősi körben 250-es Keeway chopper, motorikusan hibátlan, de kb. minden más sz*r rajta. Felnik törnek, görbülnek, hátsó teleszkóp az "első" kátyúban kettétört, stb. Amúgy a 250-es Virago másolata, szép hanggal, 100 körüli utazóval. A Keeway-t soha nem venném, de a kis Virgács benne van a kedvencek között. Sajnos vagy túl öregek, vagy túl drágák. Ezek képről szépnek néznek ki, de 23 éves mocit nem szívesen vállalnék be ismét: [link]; [link]
Ami játszik a jelenlegi elképzelés szerint (áruk miatt főleg, de nekem egyedül lehet elég volna): CBF 250, XV 250, a Hyosung 250-esei (Aquila).
Ha picit több pénzem volna, akkor meg a nagy kedvenc az 535-ös Virgács: [link]; [link]
szerk: mindegy, egyelőre motorvásárlás elnapolva, most a jogsit kell megcsinálni, arra kell az idő meg a pénz. Aztán majd ősszel-télen... ....jövőre...
(#50841) V.Stryker: a Hyosungból 10-15 évvel fiatalabbat, harmadannyi km-est tudnék venni, és a teszteken sem nagyon szidják, sőt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
Hogy addig toltsd.
De ha feljebb van 3 mm el, vagy 5 mm el, az semmit nem fog csinalni.
Talalkoztam olyan motorral, ahol 4 decivel volt tultoltve. Nem tortent vele semmi.
Ezzel nem azt mondom, h tolteni kell, amig csak lehet, mert ha forgattyustengely veri az olajat a hengerfalra, akkor a baromimagas olajszint biztos fog csinalni valamit. Ha masnem kartelgazkivezeton tavozni fog a legszurobe ha extremnagy a tultoltes merteke.
De az olajszint a kartelban folyamatosan valtozik. Pl ha nagy a fordulat, lejjebb megy jocskan. Nem 3-5 mm fog itt bajt csinalni. Amugy is eszi az olajat az osszes belsoegesu motor.Explosión de dos tiempos
-
Something_
őstag
Városligeti fasornál is csináltak két kereszteződés elé bringasávot, levágva a normál sávból. Eddig vígan elfértem középen, úgy hogy nem zavartam senkit. Most vagy beállok az autók mögé, akik balra-jobbra fordulgatnak, szemből ugyanez, vagy a bringasávon (20 méter kb) előregurulok, míg piros a lámpa.
Vagy megyek szemből, aztán ha néha 1 autós átjut a kereszteződésben, akkor elég necces lehúzódni a bringasáv megnövekedése miatt. -
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Értem, ez így korrekt válasz köszönöm a segítséget!
Mert elakarom adni a VFR-t és vennék egy kétszemélyes robit benzinspórolás céljából.
Nah jó nemis..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
Létező lehetőség, elméletileg nincs akadálya.
V.Stryker: nézd meg az oldalukat, mert általában ugyanazok vannak fent (onnan rendelnek konkrétan, csak gondolom partnerek, ezért nekik olcsóbb) és nagyon hasonló árban. Én amikor vettem a térdkoptatót akkor annyiba került kb. mint kint.
togvau: A 98-asban is van etanol, az sem tiszta. Egyébkén Agip kúton árulnak még 98-asat. Ha karbit kell takarítani, akkor szét kell szedni és kitakarítani, 10x többet ér, mint a spuri meg a többi szarság, ami ideig-óráig megoldja a gondot talán.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
Biztos...én most a Caberghez hasonlítottam.
Viszont a másik kiszemlet az N85 Nolan, ami egy kategóriával talán gyengébb, lehet ugyanott lennék. Szóval most nem tudom,hogy egy WV Polo vagy ugyanannyiért egy Skoda Octavia.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Outlander
őstag
Persze, csak akkor meg minek? Ha már meg kell állni, olyan mindegy..
(#52473) whYz
Ezt úgy valahogy nehezen hiszem, ha jó a "szigetelés" akkor nem csak a "rossz" hangokat tartja kívül hanem minden mást is.
ui: De én nem akarok senkit semmiről sem meggyőzni, csak én személyszerint nem látom értelmét..
(#52475) Mosquito34
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
DigitXT
nagyúr
Úgy bizony... Amúgy nagyon elveszi a figyelmet a telefon... A zenehallgatás
a töredéke, mert az "csak" a zajokat nyomja el, de nem kell aktívan a másik
félre koncentrálnod... Esetleg még egy tök offtopik problémán gondolkodnod.Tegnap pont beszéltem nővéremmel, majd rácsodálkoztam, hogy "tolnak le",
pedig óra szerint rendesen mentem, csak egy ideig egyszerűen nem vettem
észre, hogy vki szeretett volna még gyorsabban menni. Tükör nézegetésére
az offtopik (nem motoros) téma miatt kevesebb figyelmem jutott - ha viszont
a túrázó társaság tagjai beszélnek röviden egymással, akkor az feltehetőleg
pont a gurulással kapcsolatos a téma: kifejezetten hasznos lehet a dolog.
És akkor megállni sem kell. Amúgy kinek mi az "utazó" tempó? Egy túrázó
csapat nem feltétlen 200-zal zúz: van esély, hogy tudnak szólni egymáshoz.De jellemző, hogy valaki valamit nem próbált, és nem érti a légjogosultságát.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
Látod, nem vagyunk egyformák: az a GS amivel én mentem egy órát az motorikusan teljesen rendben volt, csak a váltóját tiporták szét a tanulók az elmúlt évek alatt (ürest megtalálni szinte képtelenség, mindegy hogy melyik irányból). Nekem végtelenül jóindulatú, nagyon könnyen terelgethető gépnek tűnt a rutinpályán, sokkal könnyebb volt a "nyolcasokban" terelgetni mint a nagyobb, kevésbé fordulékony Gladiust. A lábtartója is kényelmesebb volt a GS-nek, számomra sokkal jobb volt az üléspozíciója.
szerk: a nagynak is volt előnye persze: hibátlan váltó, brutális fékek, plusz gyári fokozatkijelző a műszerfalon.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
Én három GS500-zal mentem (ebből az egyik a klasszik régi típus volt), mindegyik jó erőben volt, egyik sem rángatott. A váltó is jó volt, azt leszámítva, hogy egyszer leelazult a kar. Simán lehetett vele egykerekezni is. Nekem volt vele olyan megindulásom, hogy azt hittem ottmaradok. Na akkor megtanultam a gázkezelést
Soha ne szűrjetek le végleges véleményt egyetlen motor alapján, főleg h az oktatós.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Sejtem hogy egy szeméttelep lehet (csak telefonon beszéltem velük párszor, de ilyesmi volt az én benyomásom is róluk), de tulajdonképpen minden webshopon rendelt cuccuk időben megérkezett, és nagyon olcsón. Szelephézagállító szerszámok, kormánymarkolatok, olajszűrők, stb.
motorosoknak.hu; m0moto.hu, spirro.hu....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
Ésszel kell menni, és nem az árokba szaltózni.
Máris nem kell félmilliós ruhaszett....
Ezt mindenkinek magának kell mérlegelni, hogy használja a motort, milyen képességei vannak, és milyen "védelmi igényei".
Azt is elfelejtik sokan, hogy egy rosszul elsült nagysebességű közúti perec után is otthagyhatja az ember a fogát a legjobb védőfelszerelésben is, tehát hogy a védőfelszerelés sem tesz terminátorrá. A legfontosabb biztonsági felszerelés a józan előrelátás és megfontoltság a vezető fejében. Azt semmilyen páncél nem pótolja.
Persze, a strandpapucs+rövidnaci kombó azért nálam is általában kiverik a biztit...[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
alig ült motoron de az észosztás megy,hogy aki normális az komoly cuccot vesz...az ember meg megvesz egy régi,DE bőrcuccot azt meg lefikázza,de lefikázza a strandpacskert is...atyaúristen milyen beborult szétoffolt elmék vannak...
ez nem Nekedszólt hanem általánosságbanMr.Brightside
-
FIREBLADE78
addikt
Amikor estem a sínek mellett,akkor utcai Gas bőrkabátom volt rajtam és csak egy normális kesztyű és térdvédő. (kezemnek,térdemnek semmi baja nem lett) tehát nem,nem volt rajtam a bőrruhám,mert meg sem volt még. Soha nem állítottam,h legalább 200k-ért kell venni felszerelést. Tőlem vehetsz 2k-rt is,nem érdekel,nem az én bőröm. Ha értelmezted volna a válaszom,oda írtam hogy 30k-t kapsz használt cordurát,protektorost. ( 30k csak tipp,lehet 40k)
Helybéli hülye gyereknek sem adok sok időt,aki 1000rr-el nyomul rövid nadrág,póló kombóban.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem úgy értettem, hanem szerkesztek egy listát, ha majd a kinézett motoron pl. gumiszettet kell cserélni, akkor ezt érdemes, ebből a boltból ennyiért. Ugyanez láncszettre, egyéb kopó-fogyókra. Afféle költségbecslés, na. (Megtetszik egy konkrét, gép, de ezt is, meg ezt is cserélni kell rajta, belenézek a listába, ez ennyibe fáj: ennyi pénzem nincs, hagyjuk a fenébe, vagy próbáljunk alkudni belőle belőle.) A három gumimárka kvázi "egy árban van", tehát nem ez volt a kérdés lényege, hanem hogy melyik a jobb "ugyanannyiért".
(#53755) Mosquito34: Indexen a Grafománból kiutáltak a srácok, én meg hirtelen felindulásból töröltem a több mint 10 éves regisztrációmat. Szóval ott biztosan nem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
Nem tudom mennyire követed a topikot, de itt is megoszlanak a vélemények ezzel kapcsolatban.
Amúgy szvsz nem lenne ezzel semmi gond, ha nem akarnának egyesek ezzel jaszkarizni. Éjszaka a belvárosban zargatni a népeket...nem csoda hogy tele lett a t*kük. Csak aztán az ilyenek miatt mindenki sz*póágra kerül...Xaels!
Igen, sajna, olvastam én is. De hogy jön ez ide?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
És egy teljesen gyári állapotú motornál, zargatni kell a gyártót, hogy adjon papírt?
Nekem mondjuk ugye most nem gyári a kipufogóm(de a Viragon és a Kawasakin is az volt) és a gyártó is valami Lu Hao Silencers LTD Tőlük nehézkes lenne ilyen papírt szerezni.
Azok a kommentek jesszusom milyen primitívek...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Nem is azt mondtam, de így elég nehéz bármilyen papírt beszerezni... Mellesleg sokszor van olyan, hogy utólag hoznak hátrányos szabályozást, lehet annak idején mikor vásárolva lett nem volt még ilyenre szükség.
(#54807) canniball hát egy gyári kipufogó dobot kell akkor szerezni, 50-60k ebay-en. Ha szerencsém van talán olcsóbban is találok.
Páromat vittem múltkor, ő mondjuk nem találta olyan nagyon hangosnak. Majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
Nem lehet tudni... Egyébként meg magával az elvvel van bajom. A papucs, gyerek kombó abban a viszonylatban, hogy az apuka ott volt kocsival. A többit meg a szakértők majd eldöntik.
(#54906) bogyo112: megy a kis Yarishoz
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Dehogy megyek. Minek?
Meló is sok van, alig érek rá bármire is. Szép apránként - főleg ha megszűnik ez a rohadt kánikula - hétvégenként elpimpelgetem egy kicsit. Ja ma reggel leloptam a Csótányról a Hornet tükröket, és ment a GS-re: oldalanként 20 mm-rel kijjebb van (sokkal jobban látok hátra) plusz ráadásul domború üveges (kicsinyít).A Csótányra is rá kell szánni 2-3 napot (szerintem a hosszú hétvégét a jövő héten), és meg kell hirdetni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
Nyugodjon bekeben, de megint van egy Integrank...sot, en inkabb visszasirom ot. Neki legalabb volt nemi tapasztalata, de most tapasztalat nelkuli kinyilatkoztatasokat olvashatunk folyamatosan. En tovabbiakban ignoralom...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
Maga a jeladó és a tárcsája ugyanaz (ez asszem egy régi Ford Escort) [link], az ABS elektronika/pumpa is eléggé erős hasonlóságokat mutat. Pl. Suzuki Swift: [link] és Suzuki DL650: [link].
A mérnöki gondolkozásmód szerint sem logikus valami újat kitalálni, amikor ugyanarra a funkcióra már van megoldás. Nyilván lehetnek eltérések pl. a programozásában, de alapvetően az egységek és a működési elv vélhetőleg igen hasonló, ha nem tökéletesen ugyanaz.Egyébként maximális tiszteletem, amiért ennyire képben vagy a képességeiddel, és hogy le is mered ezt így írni. Ilyen esetben tényleg ajánlható az ABS.
Amúgy amit linkeltél videó, az nem egészen esik egybe a tapasztalataimmal, volt párszor, hogy vizes úton kellett fékezzek, és ennyire sosem kacsázott be alattam. Persze, nem elképzelhetetlen, hogy elő tud fordulni az eset.
Nekem sima enyhe nyári esőben esett meg, hogy megviccelt a technika: [link].
(#54981) Mosquito34: Én ugyan csak decemberig/márciustól motorozok, de eddig nem igazán éreztem hiányát az ABS-nek.
Az ABS törvénybe iktatása csak arra jó, hogy megdrágítsák vele azoknak is a motorvásárlást, akiknek az égvilágon semmi szükségük erre az eszközre. Remélem, legalább kikapcsolhatatlanul kell majd beszerelni, hagy szívjon vele a jónép.
Autós videót azért linkeltem, mivel ugyanúgy működik rajta a fék/ABS, mint motoron.
Egyébként szerintem az is tapasztalat, hogy mondjuk eddig sosem volt szükségem ABS-re...(#54983) persuader: Így tizenkétezer főleg városi km motorozás és durván 5 szezon után azért úgy gondolom, a fotelfizikánál némileg több tapasztalatom van.
Az útra kóválygó óvodáscsapatot olyan jól megfotelfizikáztad, hogy az eddigi (szerencsére) egyetlen motoros esésem is ilyenhez kapcsolódik. (Utolsó előtti bekezdés innen: [link]) Igen, úgy elfektettem, öröm volt nézni, ugyanakkor garantáltan nem rajtam állt a dolog, ugyanis még kb. el sem értem a fék nyomáspontját, mikor huss, már ment is el az eleje... Szerintem itt az ABS se nagyon tudott volna mit tenni, olyan volt, mintha a tükörjégen mentem volna. (Mentem már bicajjal tükörjégen, még mielőtt megkérdezed, tudom milyen.)
Nézd, az esetek mondjuk 99%-ában én is biztonságosnak érzem az ABS-t, sőt, biztonságosabbnak, mint a sima féket. De ha abban a maradék 1%-ban valami nem úgy adja ki, ahogy az ABS gondolja, akkor oltári szívás. Én pedig inkább bevállalok 99%-ban néhány százalék plusz kiszámítható fékutat, minthogy abban a 1% maradék esetben megszívjam az ABS-el, mert éppen kicsit elszámolta magát. Nyilván, van az a réteg, aki kevésbé tapasztalt vagy nem érzi úgy a féket, és sokkal többet nyer a 99%-on, nekik érdemes olyan motort venni. Ennyi.
(#54984) kcsa: A fő bajom a kiszámíthatatlanság abban a bizonyos 1%-ban. Akár üzemzavar, akár elszámítás miatt visszadobálja a féket, az igen kemény balesetveszély.
(#54987) persuader: Alapvetően defenzíven vezetek, tehát igyekszem nem esélyt adni másoknak, hogy kinyírjanak. Ugyanakkor, mivel nem célom végletesen lassan sem menni, így bizony néha elég keményeket kell fékezzek. Az ha nem is heti rendszerességgel, de szezononként 3-4X mindig előfordul.
Az ABS egyébként itt tud(na) beleköpni az életembe, hogy én tudom, mennyi hely kell megállnom az adott útviszonyok mellett, de ha visszarúgja nekem a féket, borul az egész.Namost, az élet pont nem az, amit Te írsz. Az a fotelfizika. Eddig akárhányszor kellett vészfékezzek, soha nem satuztam be az első féket, hanem ahogy írtad, szépen felépítettem a fékerőt, ahogy kell. Persze, volt amit elbasztam, pl. néha (rossz) reflexből behúzott kuplung, vagy túlfékezett kicsit megcsúszó hátsó, mindenre én sem tudok figyelni. Az azonnali satuval egy rendes motoron csak pofáraesni lehet. A kikerülésnek sincs semmi akadálya normális fékezés mellett, nyilván az irányváltás idejére elengeded a féket, ahogy remélhetőleg az ABS-es motoron is, satufékezve nem biztos, hogy túl jól venné a fordulást.
És igen, pont ez a lényeg, amit mondtál. Hogy az irányíthatóság a lényeg az ABS-nél, nem a fékút hossza. Éppen ez vele a bajom. Hogy ő abban az 1%-ban is irányítható akar maradni, amikor mocskosul de megállni kéne mindenáron, és te SEMMIT nem tehetsz ez ellen... (Hacsak előzőleg nem szedted ki az ABS biztosítékát. )
A valóságban a fejlesztéseket a piaci igények szabályozzák. Az embereknek nagy igényük van a mindenféle ehhez hasonló biztonsági kütyükre, ezért fejlesztik őket. Ez üzlet.
Ha annyira hiperszuper nagy csoda lenne, akkor nem ilyen demagóg sz@rokkal lenne tele a net, amikben megmutatják egy satura fékezett kerekű jármű mellett mennyire szépen/rövid úton áll meg az ABS-es. Pl. ez: [link]. Nézni is fáj az ABS nélküli fékezést. Az persze nincs ott kis betűkkel, hogy ez a szituáció csak súlyos vezetői hiba esetén áll fenn...(#54988) vlevi: A biztonsági öv szerintem egész más történet. Ezeket a legújabb fejlesztésű ABS-eket nem ismerem, nem tudom, ezek megbízhatóbban működnek-e a régieknél abban az 1%-ban.
(#54989) bogyo112:
#54991) yodamastah: Így van. Mindenképpen el kell engedni a féket irányváltáshoz. A kanyarban fékezéssel is ez a gondom, akár ABS nélkül is az első dolog első fék behúzásakor, hogy felállítja a motort. Namost lehet, az ABS kanyarban fékezve megvéd a kerék blokkolásától, és nem egy lowside-ot dobsz, hanem feláll a motor, és a következő megálló a korlát vagy az árok. Hát nem is tudom...
(#54993) mm89: Persze, tudom, ilyen pici fordulaton sokkal simábbak a négyhengeres motorok. 600-as Hornettel mentem párszor. Veztech tréninget is azzal nyomtam végig.
Az ABS tesztre kíváncsi leszek, de azt javaslom, a tiéddel próbáld ki, ABS-el, majd kiszedett ABS biztosítékkal. Így el lehet kerülni a különböző tudású pilátókból, gumikból, fékrendszerekből, felfüggesztésekből és hasonlókból eredő különbségeket.
Amúgy mint írtam, a szerelem az szerelem, szóval a lényeg, hogy Te úgy érezd, hogy megérte. Semmi más nem számít.
Viszont... "Hagyd, néhány hete ült át robogóról az sv-re. Valószínűleg sokkal többet tud mint bárki más itt!.. "
2012 nem néhány hete volt. Előtte meg 3 szezont nyomtam le nagyrobogón.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- CPU léghűtés kibeszélő
- MárkaLánc
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen