Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
Hirdetés
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Hmm. Ennek ugye nincs lambda szondaja?
Esetleg a pc be tud kavarni, sajnos a nem lambda szondas motoroknal utan kene allitani egy ido utan.
Ezert is van egy megkerulo levegocsavar is a legtobbnel mintha karbis lenne, hiaba injektoros.
Sztm allitas kerdese az egesz be nem indulas.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem kellene konstrukcios jellegzetessegnek lennie. A v4 csak a kiegyensulyozas miatt van.
A dus kevereket jobban be lehet gyujtani a nagyon alacsony oninditozasi fordulaton. Elobb gondolnam, h nagyon erzekeny az akku allapotara, es igy az inditozasi fordulat csokkenesere, vagy egesz egyszeruen rosszul van megirva az injektorok kitoltesi tenyezoje, ha ilyet csinal.Explosión de dos tiempos
-
#25954560
törölt tag
A múltkor megszívtam, mert rajta hagytam a VFR-en a szívatót, és az bizony érzékeny erre, megszívja magát, aztán csak kurvaanyázós-ráolvasós módszerrel indul be. Tank le, légszűrőház le, féktisztító befúj a torokba, de mivel a pillangószelepek zárva vannak, gáz ráhúz, na, akkor felcsap a láng. Ha fölé hajoltam volna, olyan lennék mint Vin Diesel, a szopottgombóc fejet leszámítva. A légszűrőház fedelét ezért visszatettem, de nem volt jó ötlet, mert diszkréten kigyulladt. Ha hiszed, ha nem, ezek után be tudtam indítani, sőt, másnap elvittem átíratni és műszakiztatni 85 ezerért. Imádom az ilyesmit. Ja, mert vettem egy VFR-t is, de ez nem ide tartozik, hiszen az nem robogó.
-
Topiccsendőr
addikt
A vfr nem gyujt minden fotengelyfordulatnal?
Az osszes injektoros motornal ugyanugy 360 fokonkent gyujtas van, hiaba van veztengelyjelado, ez igy maradt.180 fok az felfordulat. Ilyen van, hogy 720 fokonkent gyujt? Azt ossze sem lehet rakni csak ugy, ha veletlenul szetszeded a vezerlest. Hogy jelolik ezt a TDC melle?Explosión de dos tiempos
-
#25954560
törölt tag
a 720 fok hagyomanyosan _hengerenkent_ a negyutemuek fordulata ket gyujtas kozott.
ha igazam van, a parazita gyujtasos cucc, amit persu is emleget azt minden fotengelyfordulatkor ad szikrat. ami a kavarast okozhatja az az h hengerenkent beszelgetunk v a komplett blokkrol fotengelyfordulatonkent. nyilvan nem az osszes henger gyujt egyszerre a fotengely minden masodik teljes fordulatara, mert az igazi BIG bang lenne szep egyenletes jarassal... -
-
TommyGun
őstag
Leszarom én többet nem megyek vissza az NKH-hoz, asszem mintha lenne erre vmi jogszabály is hogy két állami hivatal nem tilitolizhatja az ügyfelet mert a másik rossz adatokat/papírt ad...oldják meg egymás között...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Félre ne érts, én sem vagyok szent, kocsival rendszeresen a közig-bírság határán autózom, de amikor vagy 2 hét óta rádióban/tv-ben/újságban/interneten előre közölték, akkor nem pont ezen a 3 napon fogom kiélni a sebességvágyamat. És sok ezer embert elkaptak, nem véletlenül néhányat, aki benézett egy harmincast...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zack
nagyúr
Szemből csak azért készítettem, hogy jobban látszódjon a színe. Ilyen lett.
A másik kettő viszont jól visszaadja, bár szabad szemmel jóval több fényt láttam mint fényképen.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
doc
veterán
en mentem mar autopalyan Z6-tal 150-nel durvan szakado esoben, es nem volt gond
remeljuk nem is lesz akkor is becsuszott majdnem a sport szelet a gatyaba, mikor feher aszfalton gyorsitottam egy erosebbet, aztan megcsovalta a farkat mondjuk olyat csinal fekezesnel is (hatso feket megtaposva), szoval kezdem megszokni, jo kis trening ha figyel az ember[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
jjajj jólvanna kicsit rosszul fogalmaztam -kicsit
veszek rá akkor másikat
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
yodamastah
őstag
Mé lenne kuka? Én kopásjelzőig koptattam mindíg a betéteket pályán is. Persze akinek sok pénze van dobálta ki a 60%os betéteket, mert a kopottal jobban melegszik a fékfolyadék mint az új betéttel. Na ezekkel a kidobált betétekkel mentem én (ócsón adták nagyon).
Sosem volt gonddom abból hogy végig koptattam.... persze arra figyelni kell ne kopjon vasig a betét, de kb ennyi...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hát biztos betét függő ez is. Gyári betétekkel mentem általában, mert sokáig jók, és kopottan is jó. Olyan még sose volt,, hogy a kopott után beraktam az újat, és jobban fogott volna. Közúton meg aztán főleg nem volt soha gond a kopott betéttel, mert ott a fékfolyadék melegedés gond nem jelentkezik.
Szerelő az jóhogy ezt mondta, naponta cseréltetné veled ha rá tudna venni
Komolyabbnak mondható pályázó az honnan keződdik?
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Egyszer kipróbálnám de nem hiszem, hogy belopná magát a szívembe.
Én V2 párti vagyok, jobb szeretem a morgást hörgést röfögést durrogást.
A szomszédaimra is gondolnom kell, már megszokták, hogy remegnek az ablakok amikor reggel szívatóval melegítem a gépet[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Xirtam
veterán
A videó amit linkeltél nagyon durva. És maximális respect az összes résztvevőnek. Iszonyatos kemény arcok. Érződik a több ezer KM!
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget amúgy. Nem tudom elégszer megköszönni és remélem, hogy minél hamarabb ennek a "csoportnak" a tagja elhetek.
Én viszont még is úgy döntöttem, hogy maradok az R125-nél. Lehet kicsi, lehet hogy nem megy annyira. De én jó és megfontolt motoros szeretnék lenni. Így nem bánom, ha ezzel kezdek. A Yamaha mindig is tetszett főleg az R szériák. Kellően pofás, és csak jót olvastam róla. Kezdésképp, arra hogy megtanuljam milyen is az élet 2 keréken bőven elég. 24 éves koromig szeretném vele kihúzni. Aztán váltásképp egy R6 jöhetne. De ez még a jövő zenéje.
Mindenféleképp szeretnék vele pályára is menni, még ha nem is nagy motor. De szerintem a futott KM-nél nincs jobb tanító mester.
-
veterán
-
Ferdzsoo
addikt
Engem a sisakom új korában mondhatjuk keményen szorított.
Azonban 1-2 hónap elteltével tökéletes lett a tartása és hosszú távon sem volt kényelmetlen.
Én is a szorító sisakra szavazok. Ha már akkor is kényelmes amikor új, akkor az valszeg nagy lesz.."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
"az a jó sisak, ami szorít kicsit az első felpróbáláskor,"
Sokan azt mondják (persze én sem így vettem), hogy fel kell próbálni a sisakot, és 10-15 percet mászkálni vele a boltban, nem számít, hogy hülyének néznek. Mert ha van benne valami, ami nyomja a fejedet, akkor az ki fog derülni. Nem arra gondolok, hogy szorít, mert az egyértelmű. Hanem, hogy van benne valami varrás, vagy patent, vagy akármi, ami fel sem tűnik, hogy ott van, de 5 perc után már zavar, 10 perc után pedig földhözvágnád kínodban a bukót, ha lehetne. -
-
Xero
nagyúr
Az mindenképpen respect, hogy megtanulják a pályát. Itt nem is a kanyarok, hanem az utcai mivoltából fakadó évről-évre bekövetkező apró változások a kemény dolgok.
Egy akármilyen autó/motor versenyzőnek is illik tudnia pár bemelegítő kör után bármelyik pályát.
Az viszont, hogy teljesen hibbantak az fix. Én azért szépen csendben megfogadtam magamnak, hogy ha egyszer eljutok oda, hogy minden mindegy, akkor úgyis addig keverem a kártyákat, hogy legalább egy-két kört tudjak menni lezárt állapotban a szigeten. Arról nem nagyon álmodok, hogy valaha el tudnék itt indulni.
-
Topiccsendőr
addikt
Az jo butasagnak tunik, ugyanis a versenymotorokat tulhutik, es sokkal alacsonyabb homersekleten uzemeltetik, mert ugy sokkal erosebb a motor.
2T ket kb 60 foktol gyilkolhatod, a 4T sornegyeket picit magasabban uzemeltetik, nade nem 20 fokkal. Egyaltalan nincs tulhutve 85 fokkal. Tartosnak tartos lesz az utcai motor 80 fokkal, de rengeteg teljesitmeny odalesz.Egyebkent az en yamaham 100 nal kapcsolt, 102 fole sosem ment, 40 fokban sem. Sztm nem normalis, h forralja a vizet az a motor.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
nem. neked nem ment el a nyomásod Tüzi.
ezt mindig kitárgyaljuk ilyenkor úgyhogy legyünk túl a kötelező körökön:
én ilyenkor mindig elmondom, hogy volt egy ZXR 250 esem, amivel sikerült elesni úgy, hogy kiakadt a gáz, és kb 20 mp et ment az oldalán valóban olaj nélkül. és faszán főtengelycsapágyas lett.
Ha neked elmegy az olajad fordulaton terhelésen, azt a motort dobhatod ki a kukába.Felhabosodni nem értem hogy tud olajpumpánál. karter aljáról szív. ott mi habosodik?
Explosión de dos tiempos
-
őstag
Szerintem igaza van, egyszer elcsúszol és festeni kell abban a pillanatban mintha arannyal kéne kiönteni a repedést/ lyukat amit csináltál rá.
Mikor tavaly elcsúsztam volt szerencsém hozzá
Költségek:
Műanyag hegesztés 6 ponton, mert minden menthető volt 8000
Gitt meg egyéb javítási anyagok 6000
Festék lakk csiszolópapír 20000
Saját kézzel csiszolás a festeni kívánt elemeket / 5 nap /. 0
Festés + Lakkozás rendes teremben másnapra megszárítva 25000
Egyéb kiegészítő anyagok 6000
Kis polírozás ajándék 0
És hopp 60+ és még piszok mázlistának éreztem magam.Bármilyen baráti festő akárkinek adod a motorodon a műanyagot, 100.000 alatt meg sem nézik....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Topiccsendőr
addikt
Ha az olajod teteje habos, az nem baj, szoroolajozas velejaroja. Amugy is az aljarol szivja. Ott nem habzik.
Habosodas nem csak melegedestol van meg, hanem viztartalom miatt.
160 nal 10 000 fordulaton lemegy kb 1,5 ala a nyomasod ott mar meg is fordulnak a fotengelycsapagyak, mert olajnyomasgomba csak azt jelzi, mikor megy ala, ami magas fordulatom mar regesreg keves nyomas.
Szar volt a gombad.
De mielott a 40 es olajra fognad nezd meg a viszkozitas ertekeket h melegben milyen kulonbsegek lennenek.Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerintem a robogós változat sem piskóta!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
nos én is pont a csöcsök és a darázs ill. más egyéb bogár találkozására gondoltam legelőször.... kellemetlen, onnan kihessegetni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
pedig a méret pont optimális, kár lenne érte
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- iPhone topik
- Asszociációs játék. :)
- Motorolaj és szűrő topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Objektívek topikja
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen