- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
yodamastah
őstag
Jo az a katyu nem ugyanaz. Messze nem akkora erok hatnak, mint amikor oldalba kapsz egy kocsit, vagy elesel es porog osszevissza a motor. A vaz eleve arra van tervezve hogy a villan keresztul erkezo azzal parhuzamos erohatasokat kapja. Amikor a villa oldal iranyu vagy szembol (falnak mesz) utest kap, ott mar a villa szep nagy erokaron at rendesen meg tudja csavarni a vazat.
Erdekes amugy, lattam par kettetort motort, es tobbszor is volt szinte sertetlen a villa. A sportmotorokon gyakori hogy elobb torik el a vaz, minthogy a telo kulonosebben meggorbulne. Pl ez nekigurult valami allo tereptargynak (az ember leesett rola): [link] De lattam olyat is hogy a villahidak tortek ropira, a csapagy haz szetment, de se a vaz nem tort el, meg a telok se mentek nagyon el.
Nyilvan ez elegge valtozo motoronkent. Van olyan sportmotor amit utni-vagni lehet, a vaz nehezen torik. Es van ami egeszen kicsinek tuno esesnel kepes kettetorni... A k5 1000 gixxer hirhedt volt errol ugyebar. [link]
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
jesszus mit csinaltak szegeny Vifferbol
a filigran azert kicsit eros (illetve gyenge) jelzo nem eppen kicsi motor
raadasul varosban nagyon nem erzi jol magat, szoval en oda nem ajanlom (eleg sokat jarok ezzel a motorral orszaguton es varosban is)viszont onnantol hogy kiszakadsz Budapestrol, zsenialis
mondjuk kezdomotornak szerintem nagy (a teljesitmenye es a sulya is)
mondom en, aki ezzel kezdtemha olyan sportmotor kell amivel jol lehet turazni, akkor szerintem CBR600F (mondjuk egy F4i esetleg F3)
csak azokkal meg az a baj, hogy amiket megneztem, mind nagyon durvan le voltak lakva, roncs volt mind a harom (illetve megneztem egy negyediket is, az nagyon baba volt, pedig "csak" F2, de horrorisztikus csillagaszati penzt kertek erte) -
.mf
veterán
"az a cb400 az nc23-as blokkal... megölhetetlen..."
Persze, mivel Horda. Alattam se ragadt be és vált háromhengeressé, amikor azon tanultam Az volt életem első motoros esése, bajom végülis nem lett, csak vicces volt, hogy bár a bal lábamra esett a motor, alig tudtam kihúzni alóla, mégis a jobb lábamon lett egy tenyérnyi kék-zöld-fekete folt, a balnak meg semmi baja
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Én az ilyennek nem hiszek. Egy telefon nem a világ...sok szívástól megkímélhet.
.mf: meglátjuk, mert tegnap hívott nővérem, hogy szombat hajnalban Szlovákiába kéne autózni, szóval nekem még pénteken át kéne autózni hozzá, így az ivás kizárva.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
Láttam én is. Hatalmas film, mindenkinek ajánlom. Azért nem semmi sebességet ért el az öreg a sufniban összerakott Indiánjával, egy mai 1000-es sportgépnek is a becsületére válna (persze végsebességben, nem gyorsulásban). Otthon öntötte a dugókat meg kenyérvágó késsel vágott az utcai gumiból slicket meg hasonlók, áhhh, kötelező film
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ezt még tavaly akciózták, valamikor a nyártól. Ami már tényleg hányinger, van utánfutónk, szimpla 750kg össztömegű szóval semmi spéci, arra is már majdnem annyiba kerül a műszaki mint egy autóra, azon aztán tényleg mi a tökömet vizsgálnak... Jah meg ugyanúgy van rá baleseti adó Már tényleg nincs mit mondani rájuk.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
boogie84
veterán
Vagy még idősebb?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
mocsanisi
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
Kicsit sarkos kijelentes ez a buciraveres.
Az osszes versenyzo szerint nincs feedback, ezert nem lehet kihozni annyit belole.
Emlekeim szerint a bimotanak az allando pilotacsere tette be a kaput a kilencvenes evekben, amikor mindenki halomra "halt" ezzel a furomuvel, es nem tudtak egy iranyba menni a fejlesztesekkel, mert elkoptak a pilotak, es mindig mas ult rajta.
Szep volt, kulonleges volt, turagepbe pont jo, mert nem razza a kezed a macskako, meg nem bolint akkorat ha fekezel, koszonjuk, h beleoltek nehany milliardot[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
jam, valszeg a DB7 volt.
akkor összekevertem, mea culpa(#19156) csongi
A vfr-ben én cseréltettem elsőnek olajat... Akkor volt 10 éves a gép, addig a gyárival ment, mert az előző tulaj b.szott rá, mivel nincs a szervízkönyvben, hogy mikor kell cserélni...
Elkezdett folyatni a jobb első teló, akkor elvittem tapolcára... ott kiszedték belőle a gyári kék izét, ami kb volt 3dl (se a 4.5 helyett), tettek bele friss finomat, és kb új telót kaptam[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
csongi
veterán
Mit jelent a kulfold? Uniba nincs gond, kb ugyan az mint a kintrol hozott motorok eseten, csak az adott orszag eloirasanak megfeleoen lehet ott forgalomba helyezni. Union kivul mas a helyzet.Beviteli engedelyektol vam at minden.
Olaj tarolas: Lasd olajos flakon. Megfelelo korulmenyek kozott, allando homerseklet es napfenytol elzartan ugy 4 evet kibir az olaj bontatlan flakonba.
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
-
-
Topiccsendőr
addikt
a 3. hszben van valami, de nem igaz.
Minden hatékonyabb lett mostanra. Mindig is számított egy csapaton belül a politika. Akkor is, most is.
Enzo Ferrari ezekben az időkben csak azért kirúgott egy pilótát, mert a Ferrari logót felrakta egy farmerra és úgy flangált a boxutcában. tök mindegy, hogy mit rakott le az asztalra.
Ez mindig is így volt, és így is lesz. Ahol sok pénz van, ott nem lehet soha beszélni magasztos dolgokról. Az egy paradoxon lenne.
legalábbis szerintem[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
viszont pénzük és hasznuk valószínűleg így van több, ez pedig csak és kizárólag erről szól. a motorok és a közönség csak körítés!
(#19223) persuader próbáltad is már? rajtam volt, nekem tetszik mert nagyon kényelmes és nagyon jól tart, egyszerű felvenni és a belső cipő nagyon meggyőző... majd elmondom milyen a SIDI ST-hez képest, de azt mondják az okosok hogy a SIDI Vortice ennek a Dainese TRQ Pro-nak a párja igazából, tehát felső kategória. az ára alapján ez tény és való
(#19217) TayRol milyen volt, perforált air vagy standard? mik a hibái? kicsit fejtsd már ki légyszi
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
mocsanisi
senior tag
Persuval egyelőre az elsőn filozofálunk. Nyílván megkérdezni hogyan is történt az a felújítás, le is kérdezni a hivatalos szervízből hogy mit hogy. Belpiacra ahogy láttam e-bay-ről azért minden beszerezhető, illetve 1-2 cég magyarországon is vállalja 1-2hetes határidővel.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
Topiccsendőr
addikt
A csuszosaru tagulasa azert is lehet, mert olyan aramok mennek at rajta, amik felmelegitik rendesen.
Ez akkor van, ha alapbol szar az akkud, es nagyonnagy aramot vesz fel. Sajnos nagyon erzekenyek a motorok legtobbje az akkura ilyen szempontbol. Aprilia RSV nek is altalaban az akku miatt eg le ugyanigy a faziskabel.
Az ellenallasi kabelt nem pontosan ertem, h mi, illetve hogy adott meg 0,6V ot.
Mindenesetre szimplan egy leszopott akku fel tudja melegiteni a kabeleket, sarukat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
Ugyan ezzel vagy majdnem ezzel szivtam. En is tole vettem a szabalyzot. Korrekt es toredeke a gyarinak. A hutesere figyelni kell hogy jo legyen. A csatlakozot hiaba huzod szet es fujogatod nem lesz jobb. Egy-ket szethuzastol tagulni fog tuti. Alapbol nem ertem miert ilyen szarokat tesznek bele. Az erintkezesi felulet kisebb mint a veuetek keresztmetszete. Ki kell szedni a csokibol a kabelsarut, es ra kell forrasztani, mert gyarilag csak ra preselik, es ott ki oxidalodik a vezetek es mar olvad is a muanyag.Nah ezzel szivtam meg, pedig az erintkezo a muanyag hazba tiszta volt, csak arebb mar nem. Vagd le es szerelj at hengeres kabelveget, azt zsugorcsovezd le. Amikor szet akarod szedni a zsugort le tudod vagni es szethuzhato marad. Igy para mentesen zarodik, es az erintkezesi felulet is nagyobb lesz. Ez a szivas 16ezresemben fajt.
-
Topiccsendőr
addikt
Annak az akkunak akkor vege van. Ezeket nem lehet melykisutni egyszer sem.
Injektoros motornal ez alap. Ha megvan a benzinnyomas, tokmindegy h mennyit allt.
Karbissal is meg lehet csinalni, csak fel kell tolteni az uszohazat hozza nah az a muveszet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Házimozi haladó szinten
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hálózati / IP kamera
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Távcső topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...