- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- OnePlus Nord CE 3 Lite 5G: zöld erdőben jártam
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #23236 üzenetére
nem kihegyezett injektoros motorok nem érzékenyek ilyesmire de lehet hogy nem fog tetszeni neki.
olyankor csuklik motorféküzem után. Arra figyelj, hogy sokkal gyakrabban kell tisztítani, és nem szűr annyit. Egyik ismerősöm direktszűrővel nullázta le az SV 1000 esét, 10 000 ként pucolta, aztán eltűnt a hengere.a lambda szonda sem garancia arra, hogy működni fog vele, bár gondolom a tiedben úgysincs ilyesmi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
csongi #23236 üzenetére
Minek.. Akkor már nem fog így kinézni a motor belsőd,mert cseppet károsítani fogja a direkt szűrő. [link]2700Ft a gyári levegőszűrője.. Sok neked 6eKm-ként kifizetni? Picit vennéd a fáradságot és elolvasnád a mostani és a régi fórumokat lenne rálátásod a dolgokra,és sokat is okosodnál.
Bogyó
Grat,jó írás![ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
csongi #23253 üzenetére
Igazad van..Bocs,hogy említettem hogy ebbe a motorba nem jó amit szeretnél. Mi már ezen 3-5éve túl léptünk,elvetettük. Ha szét akarod cseszni a motorod az a te dolgod,nem szólok be. Csak úgy megsúgom nem létezik szűrő ehhez a típushoz,csak valami házi sufnival feltehető,ami a kis,rossz hely miatt necces.. A direkt szűrőnek meg HIDEG levegő kell nem motor meleg..
Ez az olcsó húsnak.. esete.. Ez a 2.-ik? Méé volt első is??
Amúgy meg nyugalom.. A hosszú élet ritka..
F1Do
Láttam már ezt a videót. Durva jó! Nekem viszont hiányozna a hang.. Biztos jó lehet suhanni "hangtalanul" de akkor is. Nem is beszélve a nem lát,nem hall autósokra..[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
csongi #23257 üzenetére
Tudsz te ha akarsz..
X-km után a legkevesebb a karbantartás egy átlagos/használatú motornál. Lehet kapni az Apriliához sport légszűrőt de le sem merem írni mennyi.. Ahhoz meg az injektort is át kell írni mert pufogni fog. Meg lehet próbálni egy ilyet
cseppet sufni sztem. Ez egy 650-es Burgi légszűrője volt. Nekem BMC volt,az is húzós árilag.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
-
fattyu
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #23286 üzenetére
Mondjuk nekem teljesen mas a velemenyem ezzel kapcsolatban. Azert hatalmasakat nem lehet az ilyen dolgokkal szakitani, kb nem mesz el egyszer egy gyorsetterembe, hanem mutter megetet
szoval kb az elet teruleten millio dologgal lehetne sporolni, nem pont elhanyagolni egy karbantartast egy gepjarmuvon, vagy ha nem engedheti meg maganak az illeto azt a gepet, akkor el kell gondolkodni, h le kell cserelni egy szamara anyagilag vallalhatobb darabra. Az ilyen szarragasok miatt van ilyen allapotban az itthoni gepjarmupark.
Tisztelet a nagyoritka kivetelnek, bar hegeszteni egy papirszurot az kb szetszedni egy villanykortet miutan kiegett, dehat nem vagyunk egyformak.Egyebkent nagyon tipikus szociologiai tanulmany: zsolti elobb vadaszik xenont abba a retekbe (elnezest, tenyleg) minthogy szerelohoz vinne a villaszarat
Megjott a fizu, veszek kenyeret... Meg ajfont. Kb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #23316 üzenetére
Na igen, de ha tényleg a fajlagos költség lenne az első (mint pl. Indiában), akkor nem 400-650-es Burgmannal, hanem Honda Wave-vel motoroznánk. De mi zömében szórakozásból, hobbyból motorozunk...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz
csongi #23346 üzenetére
Ebben nyilván igazad van de a komoly tolvajok akik bármit eltudnak vinni ha akarnak nem hiszem hogy túl sokan lennének. A legtöbb valszeg az alap riasztókkal elbíbelődik de ha vmi komolyabb láncot lát nem fog nagyfelxel visszajönni mert ő max megpiszkálná hogy beinduljon oszt cső...azok ellen nem árt.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
whYz
addikt
-
stifi
senior tag
válasz
csongi #23368 üzenetére
sosem értettem azokat akik megpróbálják megtanítani a közlekedés többi résztvevőjét a kulturált haladásra...
az olyan faszokat akik azt se tudják mit csinálnak, jó nagy ívben ki kell kerülni és annyi, eltávolodni a veszélyforrástól.láttam már felháborodott motorost akit nem vett észre a volánbusz és majdnem kilapította, az meg ahelyett hogy elmondott volna egy miatyánkot, bevágott a busz elé és elkezdett emberkedni, mutogatni és állóra fékezni a 3 sávos úton a busz előtt... bevallom megfordult a fejemben, ha én vezettem volna a buszt, ezután biztos kivasaltam volna a hülyegyereket ha már elsőre nem sikerült...
miért hiszi azt néhány tökös legény hogy megtanítja a kalapos suzukist vagy a nyugdíjas öregasszonyt 13 másodperc alatt amíg halálra rémíti és veszélyhelyzetet teremt?
azt se tudják mi a jobbkéz, a jobbra tartás, a tükörbe nézés, az indexelés, a sávváltás körülnézéssel kombinálva... és nem is azért fogják megtanulni mert kirángatod a kocsiból, hanem sosem fogják megtanulni :|Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #23462 üzenetére
Köszi, megnyugtattál! Igen, de a jelenlegi első (vadiúj) és a hátsó (ócska) is diagonál...
Szerintem a teljes átmérőm kisebb lesz így: 110*0,9=99mm "vastagság" helyett , 120*0,8=96mm lesz, ha úgy kell számolni, mint autó-guminál... Átmérőben 6mm-rel lesz kevesebb, a szélesség viszont 10mm-rel nő.
De javíts ki, ha rosszul gondolom!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz
csongi #23511 üzenetére
én is csupán ez miatt nem merek kigombolkozni
ki tudja beszáll egy lódarázs, aztán szevasz
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
.mf
veterán
válasz
csongi #23508 üzenetére
A tietek nincs perforálva?
Az enyémen elég sok a perforáció, így még 40 fokban is, ha már haladok legalább 30-40-nel, már elviselhető. Igaz, az enyém fehér-fekete; de mindig rajtam van nyakig bezipzározva, s van még alatta egy FF mell- és hátvért is.Steven: jó szórakozást!
G@ß, Hufantom: én is 11. ker-i vagyok, s én is Zuglóba jártam ki Hartmann Ádámékhoz (ők az sosjogsi, ha jól emlékszem). Nagyon rendes srác, velem - mivel előtte még kocsit se vezettem - az előírtnál többet is levezettetett (rámfért), s nem kért el többet.
Gumi: hja, még idén cserélnem kell nekem is, pedig tavasszal vettem... Bár az is igaz, hogy idén már 7.5k-t mentem, ebből az R10 kapott 6.5-7k-t. Jól tapad, de fogy is.
Páran (nem innen) nagyon ajánlgatták nekem a vágott slicket, viszont amennyire már ez az R10 is képes kihűlni és csúszkálni esőben, gondolom az még rosszabb lenne. Mondjuk esőben úgyse igazán tervezek menni, ha meg elkap, akkor majd óvatosan, mint ahogy ezzel is.
Vagy pályázott gumik között mi szokott gyakoribb lenni, ami utcára is jó, és kibír egy 10k km-t? Yoda, esetleg van tipped?
Bryant és Brekit javasolták még a régi gumisom helyett (jó gumikat ad, csak kicsit drágán)Vendingo / topik-nyaralás: készülget a nyaraló kipofozása, aug.-ban ha gondoljátok hétvégére itt is lehetne valami topik-találkozó. Siófok külterülete, gyalog 10 percre van egy este 6-ig fizetős (de utána ingyenes) strand, a szabadstrandhoz max motorra ülünk. Van 6 ágy, elég csak hálózsákot hozni. Érdekel valakit?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #23579 üzenetére
A brigéciolos lemosás stimmel, de ezekben a csoda láncspray-kben nem nagyon hiszek. O-gyűrűs láncnak útgyis csak a külső felületét tudod kenni, belülre nem jut (de nem is kell)
A deknit szerintem nem nekem írtad, nekem semmi ilyen problémám nincs (20 éves, de Honda!!!)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #23579 üzenetére
deklihez nem mindig ilyen egyzerű a megoldás. japán sportmotoroknál pl nagyon jól meg van csinláva a tömítés, de csak egyszer használatos. a ból b be motoroknál nincs olyan felülete, ami alakváltozást szenved miután meghúzod a csavarokat mint az előbb említett motoroknál, viszont nem egyszer tapasztaltam h a vadonatúj nyomatékrahúzott olcsó japán blokk csöpögött a gyári tömítéssel. a pasztázással csínyán kell bánni. új tömítést kell venni, mert általában rásül a blokra paszta nélkül is. Alap hogy szétszedésnél van egy valag új tömítés. nem ezen kell spórolni. O gyűrűt pasztázni... az gányolás. tömítést kihagyni nem kellene, egyrészt úgy van hézagolva minden, ha ez nem okoz gondot akkor persze lehet, de akkor gyárilag ott nincs tömítés. az FBS ből nagyon kevés kell, különben megy szanaszét a blokkban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz
csongi #23660 üzenetére
Sikerült ledobni mindkét papucsot. Most jövök a szerelőtől.
A kocsmából hívta vissza a segédet, hogy ezt nézd meg vevő jött és gyere dolgozni.Diablo volt elöl és Michlein pilot power
Munka eredménye. Pirelli Diablo elöl Dunlop Roadsmart hátul mindkettő alig használt nem kockás. Új hátsó fékbetét mert elkopott az egész. 42.000........
És még holnap visszamegyek, mert centírózás közben kiderült az első kerékben a csapágyak nagyon tönkre vannak menve.
Remélem jobb lesz ezek után....“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
válasz
csongi #23666 üzenetére
Ma is sikerült egy kisebb összeget otthagyni. Coyo csapágyak az első kerékbe 3000 szerelés 2000.
Most hazafelé jövet sikerült ellen tartani a komolyabb oldalszélnek. Összességében eddig sokat javult, de ez még 100 alatti tempo. Majd megyek valamikor felette is és megnézem.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
csongi #23764 üzenetére
Megveszem kint német rendszámmal, kivonatom kint, megtudom e ülni hazafele vagy trailer kell? Milyen papír kell hogy meglegyen kintről? Mennyi lehet a vám, regadó plusz egyéb költségek, illetve milyen extra itthoni hercehurca van a müszakin, eredetvizsgán ill. Forgalomba helyezésen kívül. Van e olyan papír amire akár itthon akár külföldön hetekig kell várni?
Nagyjából ennyi..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
csongi #23766 üzenetére
Nekem kevésbé a spòrolàsról szólna a történet inkább hogy itthon nincs választék, Kint pedig 20x annyi van Belőle. De nemtudom megéri e a hercehurcát. Főleg anyagilag...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
csongi #23772 üzenetére
Az olaszokkal az a bajom hogy tudom hogyan bánnak a motorokkal az olaszok. Nem egy német mentalitás.
Magamnak sosem vennék olasz motort.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #23796 üzenetére
Az enyém ráadásul annyira öreg, hogy tényleg japán! Nem francia, nem török és nem lengyel összeszerelés, hanem echte japán (JP-s alvázszámú)
Mondjuk ennek hátránya is van, mert nem elektromos a szervó, hanem még hidraulikus. A későbbiek a villanyszervó miatt pár decivel még kevesebbet fogyasztanak... ...2001 közepétől szerelik Fr-ban, azok már villanyosak. Az enyém 2001 januári gyártás, 3 éve hozták be Olaszból. Ja, és végig vezetett szervizkönyves (én is vezettetem a saját szerelőmnél)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
-
fattyu
veterán
válasz
csongi #23824 üzenetére
minek annyit tisztogatni? hkp7em volt a legérzékenyebb az 1200 után elkezdett picit kevésbé megbízható lenni. minden másomat tök felesleges takarítani.
( hacsak nem fekapor )
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #24052 üzenetére
A gondozasmentes akkubol nagyon nehezen megy el a viz, nekem eddig a yuasak 7 evig birtak 2x is.
A sima savas akku meg toltesnel szepen osszebssza az alualkatreszeket, mindenhova megy a sav, attol en kivagyok. Eldolesnel is omlik mindenre ra, meg a muanyag csatlakozokat is megeszi.
En felietatott savas akkut rakok mindenbe, mert ez nekem nem hianyzikNem menekülsz a csendőrség elől.
-
McReay
aktív tag
válasz
csongi #24066 üzenetére
Eszerint nem csájni kreálmány: Top quality - Made in Austria!
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
-
canniball
nagyúr
válasz
csongi #24422 üzenetére
Így ránézésre biztos kényelmes, de nekem nem begyere (arról nem is beszélve hogy a pénztárcámba mennyire nem fér bele), ha majd egyszer ilyen böszme nagy túragépet kívánok meg akkor inkább a Pan European; most V fronton az SV a befutó.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Plazma TV topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- nVidia GeForce GTX 1660 / GTX 1660 Super / GTX 1660Ti (TU116)
- Milyen házat vegyek?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Kedvenc zene a mai napra
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!