- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz norbert1998 #121990 üzenetére
A pegaso helyett a suzuki freewind-et szokták ajánlani. Én is azzal szemeznék, ha "feljebb" akarnék lépni.
-
Shin Chen
tag
válasz norbert1998 #121990 üzenetére
Én tavaly ilyenkor dilemmáztam mi lesz a tuti, kb fél éven keresztül keresgéltem, a téli pihenő alatt tökéletes időtöltés lesz a nézelődés
Típusonként keress infót, melyiknek milyen a karakterisztikája, ill. ha adódik alkalom menj el nézz meg párat személyesen is, tapogasd meg, ülj fel rá(ha megengedik), hogy ne akkor derüljön ki hogy valami nem az igazi mikor már a sajátodként pörgeted a kmórát.Nem tudom mit értsz terepezés alatt, de az idei Bp-Makó Kalandrallyn az egyik srác egy ezres Varadero-val jött, és ha nem lett volna első nap az a fránya mélyhomok akkor simán végignyomja. Ha nem vagy szívbajos és megtartod a 200kilós motort akkor bármelyik jó lehet.
Egyhengeressel 110-120 felett ne gondolkozz hosszú távon. 20 perc alatt elmegy az életkedved. Sokan írták nem érdemes kipróbálni se, hát én f*szagyereknek éreztem magam és elmentem autópályán Debrecenből Pestre. Először és utoljára"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #122436 üzenetére
Nem tűntek józannak a srácok vezetés alapján....
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
nagyúr
válasz norbert1998 #122536 üzenetére
100-ast bele, az teljesen jó lesz.
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #122536 üzenetére
Télire elrakni csakis 100-assal érdemes... én már egy ideje amúgy is csak azt tankoltam. Tavasszal sok vackot hoznak, hogy nem értik miért nem indul....mikor lerakták még jó volt....
Amennyiben hagyományos, vas tankunk van, célszerű teljesen tele tankolni....így a tank belseljét is óvjuk a rozsdától. Karburátorosnál meg célszerű kijáratni vagy leengedni a karbiból a benyát... -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #122536 üzenetére
Nem tudsz etanolmentes benzint venni, olyan nincs. Mindegyikben van valamennyi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #122798 üzenetére
Áttoltuk egy szakihoz, aki csinálta anno a Pegaso-ra a bukókeretet, ő azt mondta, hogy a csavarmentő legfeljebb csak beletörne ebbe. Meg fogja áztatni lazítóban, épít rá avival, melegíti, és szerinte így fog kijönni. Ott hagytam, remélem még idén nekiáll, mert szereti nagyon tologatni a dolgokat
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz norbert1998 #122862 üzenetére
A részletes cikk ellenére ez egy akkora szürke terület...főleg akkor, ha te mondjuk tisztában vagy mindennel, de aki ellened akar intézkedni az meg nem, és mellé még büdös paraszt is.
A cikk megjelenése után kaptam én is az ívet egyből ismerősöktől, akik tudják, hogy van egy enduróm. Aztán cserébe elküldtem nekik a hétvégi motorozásról a képeket.
Ordas nagy általánosítások mennek a cikk nyomán. Az unatkozó billenytűharcosok, meg gyalogtúranácik beindultak egyből.
u.i.: imádok gyalogtúrázni (is) -
z123456789
addikt
válasz norbert1998 #122864 üzenetére
Arra a cikkre gondoltam.
Hogy lásd, mennyi gyűjtőmunka van benne, de mégis bizonytalan vagy te is.Jelenleg ez azt hiszem egy olyan dolog, hogy bevállalod, és próbálsz viselkedni. Jó példával járni, mert amint láthatjuk, rosszból van elég.
Én sem akarok bemenni védett, és tiltott helyre, de az istenit! Ki a tököm nem téved el? Hétvégén volt egy célunk, elértük. !Szerintem! egyszer vétettünk, amikor egy 1 km-es szakaszon töltésen mentünk, amiről tábla tiltja le a magymotorost. Ezzel talán megbírkózik a lelkiismeretem. De! Mikor hazaindultunk, már majdnem Győr határában voltunk, és egy jobbos helyett balost dobtunk, így visszajutottunk ugyanoda ami az egész napos célunk volt. XD
Utána már kicsit gyorsabban haladtunk ismételten hazafele, mert nem akartunk sötétben bóklászni. Ezzel csak arra akarok utalni, hogy ha eltévedsz is be kell vállalnod, hogy ha elkapnak, szépen lesütöd a szemed, aztán elnézést kérsz és vagy elengednek, vagy megbüntetnek.
Nagyon háborogni nem lehet. Ez van. -
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #122864 üzenetére
Azt is vedd figyelembe, hogy rengeteg a magánerdő, ahova még gyalog se mehetsz be. Nekünk is van több erdő rész a birtokunkba, bár fogalmam sincs, hogy merre, és mennyi. Legutóbb engem is elkaptak gombászás közbe, a tulok még meg is fenyegetett, hogy legközelebb kilövi a kutyámat is. Persze nem igazolta magát, csak vagdalózott a szavakkal, szóval elküldtem a k.anyjába, és rátértem egy olyan útra, ahol nem tudott jönni utánam a terepjárójával.
Ausztriában pár hónapja magánerdőben elcsípett egy vadász, ráadásul a kutyán nem volt póráz. Illedelmesen bemutatkozott, majd megkérdezte, hogy a kutya elmegy-e a vad után. Mondtam, hogy nem. További szép napot kívánt, még azt se mondta, hogy kösd meg a kutyát.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #122862 üzenetére
A földúton szabad, ha azt nem tultja semmi. Földútról (vagy bármilyen útról) letérni, azaz az erdőben motorozni nem szabad. Sajnos (mint sok más jogi esetben is) itt is úgy van megfogalmazva, hogy lehessen a jogértelmezésen vitatkozni.
A tájvédelmi övezetek ki vannak táblázva, vagy legalább sorompó van, amin akkor sem szabad bemenni, ha nyitva van a sorompó (hozzád se mehet be senki attól még, hogy tárva-nyitva hagyod az ajtót). Natura2000 nagyobb szopás, mert azt nem mindig táblázzák ki, de elvileg Neked tudnod kellene, hogy hol van, ami szerintem nem elvárható idegen környezetben (nyilván aki akarja a térképen megnézheti, de képtelenség előre megnézni, ha azt sem tudod merre fogtok menni).
A HRSZ már a cinkesebb, mert honnan kellene tudnod, hogy melyik útnak van HRSZ-e? Nagyobb városok még csak-csak felteszik a HRSZ-es térképet a honlapjukra, de a városon kívüli részt már cinkes beszerezni... Itt én a sima térkép adatbázisokból szoktam kiindulni, azonban azokat meg sokszor beszántják. Persze, a paraszt nem hülye, van egy 3m széles út, a telke mellett mondjuk 1000m-en, az 3000m2 plusz terület!#122863 > z123456789
Igen, sajnos én is találkoztam már olyannal, aki valamiért kevesebbet tudott nálam a dologról, bár szinertem csak úgy csinált, mert teljesen kultúráltan és tisztelettudóan beszéltem vele végig (meg is lepődött először), és mikor mondtam neki, hogy semmi baj, bátran hívja fel az irodát, vagy a főnökét, vagy akárkit, akkor mondta, hogy nem olyan fontos, mert amúgy is normális gyereknek nézek ki, és menjek nyugodtan...
Jah, felhívnám a figyelmed az internet 1.sz.szabályára: sose olvass kommenteket!#122865 > z123456789
+1#122866 > persuader
Spam alá spammelni nem tilos! Ahol megláttam a cikket megosztva, oda dobtam egy kommentet, de önnállóan nem spammeltem vele most, S-kü!#122868 > norbert1998
Mi a múltkor a TET útvonalon mentünk, és az tűnt fel, hogy egyszer csak egy magánterületen belül vagyunk, ahol épp dolgoztak is. Odagurultam, tisztességesen köszöntem, megkérdeztem, hogy "há' ez?" mondták, hogy magánterület. Mutattam a térképet, ők megvonták a vállukat, kértem útbaigazítást, aztán elbúcsúztunk. Külön érdekes számomra, hogy ahol vége volt a magánterületnek, ott konkrétan volt kék jelzés a fán, tehát az országos kék túra is elvileg ott menne!#122869 > norbert1998
kész!#122873 > z123456789
Pedig a kitáblázás kötelező volna! A Mecseken majdnem mindenhol ki is van táblázva az övezetbe vezető utakon! Persze vagy 5 olyan útról tudok, ahol nincs. Ha valaki ott megy be, és rögzíti a nyomvonalat, akkor meg tudja mutatni, hogy ott ment be. Ez jobb kibúvó, mint elmenekülni, erősködni, vagy az "eltévedtem" duma...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zolee5016
őstag
válasz norbert1998 #122869 üzenetére
Ez a szombathelyi emlékmű?
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #122872 üzenetére
Kérdeztem tőle, hogy hol van feltüntetve, hogy magánerdő!?
Közölte, hogy az ösvény bejáratánál kint van egy fehér tábla, meg van ott sorompó is.
Mondtam, hogy sorompó sok helyen van, az autók miatt, a táblát kifelement megkerestem, befutotta úgy a borostyán, hogy gyakorlatilag teljesen olvashtatlan volt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zolee5016
őstag
válasz norbert1998 #122885 üzenetére
volt pár éjszakám arrafelé....kedvenc bandahely volt egy időben az a környék....
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #122885 üzenetére
Pedig az egyik regrandább emlékmű evör Párszor jártam én is ott személyesen is. Rusnya brutalista beton izé. A szennyvíztelepre csinálunk hasonló "szépségeket".
Just a simple Lineman...
-
z123456789
addikt
válasz norbert1998 #122874 üzenetére
Én bevallom őszintén szeretek menni erdős részeken, de ha csak el nem tévedek, nem térek le az útról. Illetve ott fokozottan lassabban közlekedem, amíg vissza nem térek az útra.
#122875geresics
Na, pont a táblák miatt mondom én, hogy rugalmasság kellene mindkét félről.
-"Haver, rossz helyen jársz.
-De nem volt tábl.
-Igen, ez a mi hiányosságunk, de itt akkor sem kellene, lelked rajta.
-OK bro, akkor elhagyom a területet. "
Valahogy így mondjuk. De a lényeg, hogy eszem ágában nincs ezen vitatkozni senkivel. Nyilván ha tuskó, és nem veszi le a hangot, akkor egy idő után nem leszek birka én sem. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123108 üzenetére
Az F650 biztos A2 amelyik karbis. A transalp felette van. Szerintem kb senki nem fog vele xarakodni itthon
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #123108 üzenetére
Csak a véleményem írom, mert korlátlanom van, tehát ez a gond nem jött elő, de szerintem gond. Sőt van még olyan is, hogy bár a teljesítmény belefér, de a súly/lóerő aránya miatt nem vezethető az adott kategóriával.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123111 üzenetére
Ez két évjárat. Transalp 80-as évek, amelyik GS meg nem karbis az meg 2000 utáni.
Jó nagy ugrás Ezért a karbisokat néztem. -
csongi
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123108 üzenetére
Rendszeresen kóricálnak 35kw-os okmányokkal a németből behozott példányok, just sayin.
edit.: egyik nap még 1150-es GS-t is láttunk meg MT01-et utóbbinál azért megemeltük faterral a szemöldökünket.
Alpatecnik-ék egészen belejöttek már a 35kw témába.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123115 üzenetére
Kell egy A korlátlan a teljesség megnyugvásához.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123118 üzenetére
Akkor egy KLE is tokeletes az atmenethez.
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #123118 üzenetére
Akkor nem másik motor kell....hanem egy kis kitartás és vehetsz bármilyet...
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123122 üzenetére
A2 TDM surubben van, es ha csak papiron A2 akkor meg mindenre eleg lehet.
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #123122 üzenetére
De most alig másfél évre készülsz motort venni......szerintem inkább várd ki, és akkor tudsz bármit is venni...
Az tény és való,hogy nagyon karcsú a választék A2-ből..... az erősebből való lebutítás sem jó....és kevés kategóriában "elég" a 48lovacska....[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #123122 üzenetére
De ezek szerint még fiatal is vagy (98as születésű), előtted az élet. Mikor most másfél év türelemre intenek, az k. soknak tűnik, mert előtted van..., de utólag majd pics@füstne fog tünni. Inkább motorozz sokat addig, gyűjts km-ket, mert annál jobb tanulás nincs.A 1,5 év az a legrosszabb esetben is kettő motorozható szezon...
Egyébként a papír érdekel mindenkit, lemérni senki nem fogja, meg 2 kw simán benne van a hiba tűrésben.Ha nem vezetheted az adott motort A2-vel, akkor egyébként nem érdekli majd a kutyát sem, hogy VAN A2-t, tulajdonképpen nincs jogsid
- biztosító nem fizet, legalábbis casco-t tuti nem, de a kgfb -re kifizetett kárért is perelni fog!
- rendőr megbüntet és egy úttal begyűjtheted a 18 hiba pontot
(elég ellentétes az info a bírság összegekről, itt pl https://alapjarat.hu/autougyved/mi-kovetkezmenye-ha-jogositvany-nelkul-vezetek)Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123133 üzenetére
Facebookon(és csoportokban) mindig mindenki szebb, okosabb, izmosabb, nagyobb a melle a barátnőnek az autója kevesebbet fogyaszt, sosem romlik el, a motorja erősebb és nyomatékosabb, gyorsabb, szinte termeli a benzint és persze szerelőt sosem látott és bontatlan a blokk csak tankolni kell mert még az olaj is magát cseréli. Remélem nem maradt ki semmi...
GTVili Szóval egy szétszaladt ménesű 48 lovas gépet akarsz egy 96-ról 48-ra visszafojtotthoz mérni? Azért ez sántít...
----------
Felni festéshez tudtok valakit ajánlani?
Semmi extra nem lesz végül, gyöngyház fehér lenne a cél, már eleve homok fújva vinném nem kellene már csiszolni sem.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #123133 üzenetére
22 évesen mindent IS akarsz? Autó, motor, barátnő..., ezek a következő években MIND cserélődnek
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #123133 üzenetére
én azt tanácsolom, hogy bátran keress 48LE túraendurót! Én is vettem, és rohadtul nem bántam meg! Jah, és nem 1,5 évig tartott, mire "kimotoroztam", hanem... igazából még most sem
Amíg egyedül mentem közúton/terepen, addig tökéletes volt a Pegaso Trail!
2 személy nálam ritkán volt, de az asszony nincs 50kg (nem is adhat vért - de az enyém bezzeg szívja!), szóval az sem volt soha szűk keresztmetszet.
Végül én az miatt döntöttem a csere mellett, mert már egyre többször jön az, hogy egy-egy napot pályázunk a gyorsabb haladás érdekében, és azt viszont nagyon nem csipázta se a motor, sem én rajta...Viszont pont nézegettem az árakat, és megint valami eszméletlen idióta árak vannak! Én az enyémet végül 650-ért számíttattam be. Igaz, terepen is használtam, estem is vele kicsiket is, meg egyszer nagyot is, de attól még volt gazdája. Persze én is hirdethettem volna fél évig 1MFt felett, de inkább eladtam róla külön a sok extrát...
A régi Rotaxos Pegaso-kkal és F650-esekkel viszont vigyázni kell, mert rettenetes állapotban vannak még a makulátlannak hirdetettek is! Több, mint 10 példányt mentem el anno megnézni, kipróbálni, de mikor ráültem a Trail-re, akkor először megijedtem, annyival erősebb volt, pedig ugye papíron mind 48LE! A különbség a valós előélet volt, és hogy nem szaladt szét a ménes!
Mikor meglett a KLX, és sokáig nem ültem a Pegán, és hónapok múlva ültem csak rá egy Pécs-Orfű akkutöltős körre, akkor is megint meglepett, és teli vigyort rajzolt a képemre!Szóval bátran vágj bele egy 48LE vasba, csak menj el, és próbálj ki több példányt, de menj el egy olyat is kipróbálni, ami tuti állapotú újabb, hogy megérezd, hogy milyen is az a 48LE, mert sajnos a legtöbben nem is tudják!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123139 üzenetére
Vigyél magaddal valakit, nehezebben fog elfogni a birtoklási vágy ha lesz ellensúly.
A 125-ös után már az első nagyobb gép is hű meg ha lesz, just in case. Ha van rá mód tömbösíts nézz meg minél több motort egy nap.
Mikor a CB-t elhoztam én is erre játszottam egy nap alatt volt: 2x ER5, 2x CB előző napokban meg 2x GS biztos ami biztos alapon.
tboldi Hozzak majd inkább szánkót? Már úgyis egy félév csúszásban vagyok mert beszari voltam és nem mertem elsőre elmenni Szoftver Fejlesztés 1-ből vizsgára a rémsztorik miatt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #123133 üzenetére
Ossze kene merni egy csoporttarssal ezt a vegsebesseget. Az atteteled ugyanolyan, mint a csoporttarsake? A karbiszinkronnak nincs koze a teljesitmenyhez, es hengertoltottseget biztosan nem mertek, olyat nem lehet.
Kicsit nagyok az elvarasok egy 4T 125 tol.
A 2T 125 tel hazajossz barmelyik tengerpartrol, amennyiben nem egy lelakott szart veszel. Az osszes pegaso 125 egy lelakott szar. Vagy megveszed, es rendebehozatod, vagy inkabb mx-et veszel. Egy normalis, papiros rotax 122 ert 600-650e-t kell adni. De inkabb nem ajanlanam, mert erzekenyebb, mint egy tunya 4T. Ennek megfelelolen jol is megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #123147 üzenetére
Nyélgázon viszonylag kevés jelentősége van a karbiszinkronnak.....
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123147 üzenetére
Azért van miből választani.
Deauville, Bandit 600, GSF600, Diversion 600, Pegaso, KLE. TDM.
VXL, Shadowe, XF 650 Freewind.
Van válaszék rendesen.
És ha pár nagytestű robogót is ide veszünk,akkor meg főleg miből szemezni.
Keresni kell, és a 700alatti áron persze olyan évjárat is fog társulni. De mivel állapotot veszünk, attól még lehet jó, mert öregebb. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123162 üzenetére
"CBR600-as van rogyásig 300-ért, bőven 100 ló felett, tudok is olyat, amin ültem is már, és jó is."
Te írtad. Gondoltam, ha már CBR is jó volt, akkor a Sport túra sem lehet rossz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #123164 üzenetére
Ha mar turaenduro a TDR 125 vashengeres, valamennyivel kisebb loero, mint az apriliak, kb 18-22.
Mivel turaenduro, deltabox vazzal, ontott kerekekkel, idomokkal, ezert senkinek se tetszik, az aruk eleg lent van. Szezonban eleg sok megkimelt van belole, (bocs. Nem sok. Tobb, mint 1 darab) rendszamos.
A blokkja ugyanaz, mint a DT125 nek, alkatresz szarasig hasznaltan, ujonnan.
Mondjuk ezzel nem mennek terepre, es nem tudom neked mi a terep, a felni 17 elol-hatul.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tag
válasz norbert1998 #123166 üzenetére
Szerintem spórolj még egy 4-500 e et és vegyél egy Yamaha XT 660 R-t. Az mindent(is) bír.
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123168 üzenetére
Akkor meg Pegaso, F650 a kiraly.
A rotax sem olcso ha gebasz van, de itt van europaba, es gyartottak belole eleget, hogy bontott cucc is legyen hozza. :D -
nagyúr
válasz norbert1998 #123184 üzenetére
Neked idei gumijaim vannak (Michelin PR4), 5 fokban sem ereztem semmilyen problemat, teljesen kiszámíthatóan viselkedett es nem csuszkalt. Lehet eloregedtek a tieid...
Hozzateszem nekem sincs tul sok motoros tapasztalatom, ~3500km-t motoroztam iden, szeptemberben lett meg a jogsim.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #123274 üzenetére
Hollywood Honda bármit agyon dícsér, amiért pénzt kap!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz norbert1998 #123274 üzenetére
Ebből vettünk hármat idén, teljesen jó. Öcsémmel szoktunk menni együtt, ilyen 3-500m-ig nem szakad meg. Üzemidő szuper, BT is jól használható. Zenehallgatásra kevés a tudása a hangszórónak, de én nem is arra vettem.
[ Szerkesztve ]
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #123298 üzenetére
Nem divat, hanem félig-meddig kényszerűség..... ha jól tudom, az adózási kategóriák miatt van így. Ezen felül még az is elképzelhető, hogy a jogsi kategóriák is másképpen vannak mint nálunk. Majd jön valaki,aki jobban tisztában van a kinti viszonyokkal....és pontosít.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #123303 üzenetére
Sztm nem jobb, siman kultmotor lett belole.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123303 üzenetére
Azt nem tudom. De ebben az évjáratban az F650GS funduro 48LE.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123306 üzenetére
Mindegy melyiken zsibbad az ujjad Az összes régebbi rendszerű blokkal bizsergetni fog. Még a sor4 is bizserget egyes tartományokban.
És nem elviselhetetlen az egyhengeres sem, csak megszokás kérdése.
A v2-őt is megszoktam.
Picipénzből pici foci. 700-ba más nagyon nem fér bele. -
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #123562 üzenetére
Nyugi, ez egy intelligencia szinttől teljesen független emberi tulajdonság, hogy nem bírjuk elviselni, ha valakinek más a véleménye, mint nekünk.
Különösen frusztráló ez sokak számára amikor az a valaki a véleményét sokaknak adja át (mert népszerű, és/vagy sokan követik), és míg az ő véleményét sokan hallják és veszik szentírásnak függetlenül attól, hogy helytálló-e, a felháborodott ember nem tud ugyan ekkora súllyal (ami egyébként felelősség is kellene legyen) beszélni, és őt nem hallják meg, ami további frusztrációhoz vezet.Az, hogy ezt valaki tudja kezelni, egy tanulható skill, amihez nem kell más, csak saját magunkba nézés, és elhatározás.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123562 üzenetére
Nem szoktam őt nézni nem véletlenül. Szembe jött, szerintem véleményem lehet róla.
Egyébként nem azzal van bajom amit hanem ahogyan mondja és amint próbálja eladni magát.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mokus1
addikt
válasz norbert1998 #123573 üzenetére
oké, ez az amit ezek szerint ne de mit igen?
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123573 üzenetére
Amit vettél végül zasszonynak mégis 3*-os, emlékeim szerint a 490 oldala barna ergo igencsak alul teljesít.
...amennyire kényelmes volt az első 2 szezonban az a 490 annyira húlik btw, pattog le a mintázata a héjnak, a napszemüveg saját magát karcolta össze a sorjás belső gumírozás miatt (segítettem rajta de későn vettem észre) a bélés úgy néz ki mint a 2x ennyit futott (4 szezont ~50k km-ert) IS17-emben.
Következő fixen egy i70 lesz vagy FG-ST, ez az EXO siralom és ugyan erről számol be haverom az 510-essel kapcsolatban. Kényelmes szép szép és minőséginek érződik elsőre kézbe véve de az időt nem bírja.
edit.:
mokus1: MT? Egész normális off-brand gyártó, áraik sem vészesek de egész jók.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #123575 üzenetére
Sharp tesztje max a Sharp sisakoknak lehet. A többiek kénytelenek beérni a Shark teszttel![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós kamerák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- iPhone topik
- SSD kibeszélő
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra