Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Remi1234 #98370 üzenetére

    Menj biztosra! Vigyé' csiszpapírt! :D

    MÁS:
    Jut eszembe, ha már gumi.
    Az enyéim is lassan csereérettek: 2,7 mm körül vannak és az idei nyár sűrű lesz, köztük egy szeptemberi Európa túrával, ahol úgy kb 5000 km-re számítok.
    Viszont a téli esős hónapokban se rakom el a motort, csak ha már fagynak az utak.

    Szóval most azon vacillálok, hogy oldjam meg a leghatékonyabban az új gumi időzítését.
    Valószínűleg szeptemberig kopni fog az még, viszont ha túra előtt rakom fel az új szettet, akkor 5000 km-es kockásra kopott gumikkal kezdem az esős évszakot. Az ideális az volna, ha ősszel raknék fel egy új Road 5 szettet.
    Költség optimalizálás címszó alatt milyen számítások jöhetnek itt szóba? Ha egyszer cserélek gumit, akkor azt szervizben tenném. Viszont gondoltam arra is, hogy a túrára veszek egy pár használtat occsóé' ami kibírja a túrát a törvényileg előírt 1 mm felett és akkor friss mintával kezdem az őszt és telet. Ez esetben viszont szóba jöhetne a saját kezű gumicsere is, talán amit a használt gumikkal és a szervizköltséggel megspórolnék abból lehetne venni egy-két szerelővasat és kiegyensúlyozó állványt. (Meg egy motortartó állványt, bár lehet kitalálok vmit a középsztenderre, hisz szervízben is lekötik a hátsó kereket az első kivételekor.)

    Vélemény?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák