Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Gaboman #92975 üzenetére

    Benzines blokk és váltómű, plusz a teljes szivó és kipufogó oldal, vízhűtő (olajhűtő), tank, meg amit még kihagytam. ;) Gyakorlatilag teljesen ki lehet filézni a motort vázig. Egyedül az villamos rendszer marad meg, nyilván.
    Nem lepne meg ha még könnyebb is lenne. Most egy motorra mennyi aksit tudsz felpakolni fizikailag? Talán 20-30 kilót?

    Az ECU-ra lennék én kíváncsi, szép meló lehet illeszteni a meglévő fedélzeti elektronikához az újat.
    Reverse engineering dögivel, hogy milyen jelet kell adni a műszeregységnek. Azokat a jeleket elő kell állítani vhogy a megmaradt és az új érzékelőkből. Ha már digitális akkor meg milyen protokoll, milyen kódolás... Nagy szopás lehet.
    Vagy marad az ECU és vhogy emulálom a blokkhoz tartozó szenzor adatokat. Alapjárattal, meg minden. :D
    Vagy kidobni a komplett műszeregységet és építeni sajátot...
    Az még talán könnyebb lenne, mint a gyárit megfejteni.
    Aztán hogy viszed ki az utcára az egyedi motorodat? Műszakit nem kapsz rá, az hótziher. :(((
    Faluban libát kergetni lehet vele max. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák