- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #92976 üzenetére
Szeretném is felvenni vele a kapcsolatot, futásteljesítménnyel, hatótáv, tömeggel, költségvetéssel, esetlegesen papíroztatással kapcsolatban.
Írtam neki hogy küldjön egy elérhetőséget, várom hátha kapok.imibogyo: Én úgy számoltam, egy átlag 4T 1 hengeres blokk súlya 40-50 kg között mozog, akkor a hűtők és benne a víz kb 3 kg, a tank 1-2 ha műanyag és a benne lévő benya 7-8 kg, légszűrőház/karbi 1kg.
Ha csak 20-30 kg az elektromos blokk+aksik akkor tényleg súlycsökkentést lehet elérni a benzineshez képest.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
imibogyo
veterán
válasz Teasüti #92976 üzenetére
Az ECU-ra lennék én kíváncsi, szép meló lehet illeszteni a meglévő fedélzeti elektronikához az újat.:
De miért kellene? Nagyjából kizártnak tartom, hogy akinek van annyi gógyija, hogy egy ilyen projektbe bele vág (és bele tud egyáltalán), az nem szarakodik a gyári dolgokkal. A mechanikus nagyon-nagyon esetlegesen OK dolgok (pl. spirálos Km óra stb., bár én ezzel sem vesződnék az tuti), vagy az egyszerű dolgok, mint pl. a visszajelző lámpák újrahasznosítása stb. De ECU és társai mehetnek a kukába, hiszen az elektromos motor saját vezérléssel rendelkezik. Szerintem ez a tiszta és követendő út. Főleg mivel aprópénzért lehet egyedi bekötésű egységet venni (analógot és digitálisat is).Aztán hogy viszed ki az utcára az egyedi motorodat?
Szerintem alapvetően nem is kell ennyire elmenni az egyedi gépek irányába ebben a témában. Nagyon kevesen tudnák megcsinálni azt és olyan minőségben, amit a videóban látható srác. Nekem rendelkezésre áll egy relatíve komoly műhely CNC marógéptől kezdve mindennel, mégsem állnék neki az 100%. Ha már elektromos gépre vágyom, akkor azt vennék és kész.De ha mindenáron a papíroztatás a cél, akkor külföldről intézném a dolgot, ahol ha van alvázszám és minden más papír is rendben van, akkor engedélyezik az átalakítást, ahogy a Gaboman által linkelt videóban is látszik/hallatszik. Kinti papíros motort pedig már lehet honosítani (legalábbis sokkal könnyebben, mint itthon végig szenvedni a bürokratikus herce-hurcát az építés legelejétől kezdve). Persze ez szigorúan SZVSZ.
(#92980) Gaboman:
A BSR-es srác mondja/írja valahol, hogy még a CRF500-nál is erősebb és durvább az átalakításuk.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó