Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz vlevi #52953 üzenetére

    Az SV-vel is. Bár kettesben már csak 1800rpm felett működik rángatás nélkül.
    Jó ezek a blokkok nagyon. Mondjuk 60km/h-nál már erősebb pl. egy GSXR1000 K3. 2700N vs 3200N. ;)
    A GSXR600 L1 itt még csak 2200N körül erőlködik. :))
    Viszont azt ne felejtsük el, hogy mindez (sajnos ;] ) csak addig igaz, míg el nem fogy az egyes fokozat a V2-kön, ugyanis mindkét sportmotor durván 125-ig huzatható egyesben, és bizony 75 és 110 között is mennek, míg ott ez a 650-es blokk már csak kettesben üzemel, ott meg már csak 1800-2000N hajtja. ;) Aztán 110-nél, mikor hármast kell váltani, onnan már csak 1500N-al lehet szagolni a még mindig 3400N körül tekerő 1000-es és 2400N körül húzó 600-as sportgépek nyomát. :)
    Szóval azért szépen látszik, melyik motort/blokkot mire találták ki. ;)

Új hozzászólás Aktív témák