Hirdetés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Exynos 2500-zal szerelt Galaxy S25+ tesztelt Geekbenchen
- Telekom mobilszolgáltatások
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Az elején gyorsan töltődik, majd a végefelé átvált csepptöltésre, az lesz a hosszú.
Ennyire lemerülve / lemerítve sajnos esélyes, hogy hamarosan cserés lesz.Archer: "Nem teljesen mindegy, hogy milyen vas volt? A lényeg, hogy 7 évvel ezelőtt az utcai technika már ott tartott."
De, éppen ez az, hogy nem utcai technika volt, hanem MotoGP technika minimálisan visszafogva, utcára kiadva. A Ghost Rider turbo Busája meg 350 lóerős volt, és ő is utcán ment vele!!4négy!
Ha kihoztak volna csak egyetlen kompresszoros gépet 238 kilóval és 20x-2xx lóval (a 200 PS nem pontos érték, a kiállításon a H2R-re 310 LE / ram-airrel 326 LE-t mondtak, míg a honlap csak 300 PS-t ír), akkor még megérteném, hogy miért vagy fennakadva. Na de ez csak a visszafogott változat utcára, ott van pályára a fullos 216 kg és 310 LE H2R is; de még a 200 kilós és 200 lovas ZX10R is kapható, ha neked "izomból" kell a 200 LE kihozása. Viszont az az izomból 200 LE rendkívül hegyezett és akkora nyomatéka se lesz, mint egy feltöltősnek.
Aztán majd ki tudja, lehet, hogy utólag még a rengeteg szunnyadó teljesítmény-többletből valamennyit elektronikusan vissza lehet csalogatni. Ninja H2 OC EditionFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest