- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Yettel topik
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
Hirdetés
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Ma érkezik a következő Dune Awakening Direct
gp A készítők további részleteket árulnak el nekünk a készülő játékkal kapcsolatban.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz
Chappy #40861 üzenetére
Ahogy írták a többiek is:
- bringa más kategória, ahogy robogó is. Én is mivel a belváros szélén lakok, távolság függvényében gyalog, bringa vagy motorral járok; nagyon szar időben bkv.
- bringa annyiban segít, hogy legalább tudod, hogy a sebesség stabilizál, lassan menni a legnehezebb. Meg a kormányzás, döntés.
- ha megvan a kor, akkor A-korlátlan, nincs is kérdés. Buster: az csak akkor feltétel, ha nincs meg a kor.
- nem kell nagyobb motortól félni. Én is úgy kezdtem, hogy előtte nem csak semmi motoros tapasztalat, még Simo meg hasonlók se, de még autót se vezettem. Első óra 125-ös 2T Tux. Második alkalommal 250-es 2T Tux. Onnantól meg CB400 (akkor még azok voltak a tanulómotorok). Aztán első saját motorom meg egy 600-as Ninja 112 lóval... amibe azóta beletettem 35k+ km-t, és pár elcsúszáson (nyálkás út, homok a kanyarban, euroringen túlmelegedett gumi miatt kicsúszás) és egyhelyben eldőlésen (félig kirúgott sztender, lejtő, puha talajban elsüppedő sztender) kívül nem volt balesetem, a legkomolyabbat is egy vállficammal megúsztam. *kopp-kopp*Könyvek:
Érdemes azért a vezetés technikai elemeit is megtanulni.
Magyarul: Ésszel motorozz; Motorozás mesterfokon.
Angolul: Keith Code: A twist of the wrist (vol. 2)
Szerelés:
Ha már megvan a motor, vagy biztos vagy a típusban és évjáratban, töltsd le a szerelési kézikönyvét. Van valami székely lap (.ro de magyar nyelvű, valami manualdereparatie), ahol rengeteg motoré fenn van. Abban benne lesz rengeteg részlet, mit milyen gyakran és hogyan ellenőrizz, mik a normál és cserés értékek, mi hogy van összerakva és hogyan férsz hozzá.
Ennél általánosabban: Zen and the art of motorcycle repair - csak hallottam róla, de nem olvastam.
De a legfontosabb: amikor viszed szervizbe, akkor megkérni, hogy nézhessed, és ha türelmes a szerelő, akkor néhány dolgot megkérdezni tőle. A legtöbbet ebből tanultam, hogy láttam, hogyan szedik szét, mi hol van, mit hogyan kell. Megcsinálni persze nem tudnám, ahhoz szaktudás, tapasztalat és szerszámok is kellenének, de legalább már a kép áll össze bennem, az alap dolgok már mennek.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!