Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Integra #38375 üzenetére

    Dettó. Pánikhelyzetben baromi jól jöhet, hogy tudsz max. fékerőt kifejteni.
    Pályán meg nem pánikhelyzet van, hanem mész a legjobb köridőért.:R

    Na meg aztán a közúton a tapadás is nagyon "esetleges" tud lenni. Akár
    egy tök ártatlan helyzetből is lehet perec, ha épp sok a fékerő... Az azért
    ritkább, hogy már megindul az első kerék, és a veztő ezt időben észlelve
    elveszi a féket, s nem fikáz egy hatalmasat. Előfordul, de necc. Ráadásul
    ha teljesen elengeded a féket ijedtedben, ugyan nem esel el, csak nem is
    lassulsz tovább, márpedig oka volt annak a "nagy féknek"... Egy benézett
    szituban határon fékezni közúton: nem egyszerű na. Az ilyenekből jönnek
    az olyan sztorik, hogy elnyalt. De amúgy az akadály előtt még az idomon
    csúszó (kevés lassulással bíró) motor is simán megállt. Kellemetlen, na...

    (Persze, mindennek az alapja a figyelem. Általában a figyelemvesztés az,
    ami megelőzi a pánikhelyzetet. Esetleg egyéb hiba, pl. követési távolság.)

Új hozzászólás Aktív témák