- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Jó, hát a ZX-6R nem kifejezetten munkába rohangálós városi motor...
Amúgy kerülheti az ember, ha csak motorozni akar. De ha a munkahelye
és a lakása is a városban van, emellett nyerni is akar rengeteg időt a BKV
ellenében, akkor nem nagyon van alternatíva. Kell egy könnyen kezelhető,
fürge kisrobogó, nagy adag odafigyelés + defenzív hozzáállás, és ennyi...
Idióták mindig is voltak/vannak/lesznek, akár 2, akár 4 (akár több) keréken.Aki mindenkit "kilőne", aki szabálytalankodik*, az jobb, ha nem motorozik,
mert lehet, hogy egyszer rá adnak vadászengedélyt egy darus Kraznak.*: értem én, hogy veszélyeztetés! De csomó helyzetben kettőn áll a vásár.
Pl. nem volt jobbra tartás, de volt haladás a holtterében, jobbról előzés stb.
Ezért mondom, hogy érdemes oroszokat nézegetni néha. Mit kellett volna
másképp csinálni. Van, mikor hosszú másodpercek vannak a csattanásig.
Ha az ember ilyen helyzetet nézve érzi, hogy így nem lesz jó, fél siker: ha
ő kerül hasonló szituációba, akkor jobb döntést fog hozni, remélhetőleg.Integra: szvsz a város főként a közlekedési képességeket tartja magasabb
szinten. Persze, ehhez elengedhetetlen a magabiztos motorkezelés. Tény!
De mondjuk azt, hogy hogyan kell lapon kanyarcsúcspontra fordulni, azt itt
nem fogja az ember sem megtanulni*, sem (bármennyire is) szinten tartani.
A klasszikus motorozás alatt én inkább utóbbit érteném... Amit én naponta
űzök, az csak közlekedés motorkerékpáron. Mondhatjuk, hogy egy baromi
eseménytelen országút unalmasabb lehet, de jobban lehet élvezni a tempót.
Meg akár a látnivalókat. Ha túrázik az ember. (Tudom, tudom, határon soha
ne motorozzon az ember közúton, arra van a versenypálya. Szerintem is.)*: aki mégis, abból hamar donor lesz, mert a közlekedés többi résztvevője
nincs felkészülve egy 150-nel lapon forduló, vagy keréken gyorsító motorra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest