Hirdetés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
válasz Bogyó bá' #28750 üzenetére
Szia, itt shiNIN Alvaro gépéről A végsebessége kb. 130, de óra szerint 120 fölött már nem gyorsul. Amikor direkt ki akartam próbálni, percekig tartott, míg 120-ról felmászott... Nem is használom azt a tartományt. Óra szerint 120-ig nincs gond (persze az is tény, hogy más motort még nem vezettem ), minden rendesebb előzéskor (szóval amikor nem egy traktort előzök) felmegy 120-ra, nyomom neki harmadikban lelkesen, mert pici motor, kell a max. nyomaték ilyenkor, plusz még egy nem minimális belátható egyenes is
A nagytesóról hallottam problémákat, a Kissas elég megbízhatónak tűnik, azért is vettem ezt. A gyári lánc és gumi elég hitvány, a láncvédő műanyag elem is leszakadt egy műszaki előtti napon, de ezeket kicserélve már OK. Az alkatrészek nem drágák, legfeljebb sokáig érkeznek Koreából, ha félig lezúzzuk a motort...
Fogyasztás? Amíg nem volt áttételhosszabbítás, alig tudtam valamivel 2,7 alá menni ideális esetben. Most már valami 2,52 a rekordja, mert nem hiszek el egy negyedtankot, ami valami 2,3-ra jött ki. Tépni nem szoktam, de a fogaskerékcsere óta a nagyobb sebesség sem sokkolja annyira, mint rég.
Lövésem sincs, 110-120-szal mit enne, ritkán megyünk autópályán. Amikor legutóbb a tank negyede ilyen volt, nem igazán érződött. Amikor végig autópályán mentünk évekkel ezelőtt, 3,6-ot evett, de nem tudom, milyen volt pl. a szél. Messze az időjárás számít a legtöbbet, ha nem nyelezi az ember, akkor mindenképp.
Életátlaga 3 liter alatt van, a fogaskerékcsere kezdi ellensúlyozni a tanuló korszakomat (5.5 liter volt az elején, egy elhagyatott utcában gurgulásztam ideoda ).
Gondolom, másoknál 3 fölött ehet valahol. Sajna nem tudom, hogy a fickó a tuningolt Kissasával, többnyire 140-nel hajtva mennyit etetett vele, az már valószínűleg 4 fölött volt. Én ugye fordított tuningot végeztettem, gyöngült (alig) és a fogyasztása javult (sokat). Zavart, hogy szörnyen rövidek a fokozatai, 35-nél már simán megy ötödikben. Bár ez nem igazán változott, de valamivel kevésbé pörög országúti sebességnél.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen