Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUfantom

    őstag

    válasz stifi #22562 üzenetére

    egyáltalán nem....
    Én nézek mint hal a szatyorban, hogy a csudába lehet egy 10 éves túramotorban 21000 km. Hát leginkább sehogy... / Idén eddig 1000km.-et mentem idén szóval Július végén le kéne raknom a motort ????? /
    --Most lássuk, hogy kb márc hóvihar/ utána minden hétvégén szakadt az eső és mégis ott a km...

    Akkor elindul a vezérhangya, hogy vagy évekig csak állt vagy pedig jó magyar szokás szerint meg lett tekerve az óra. Ha bevallaná, hogy 65 vagy 75.000 van benne akkor ugye mennyivel könnyebb lenne következtetni, hogy a jövőben milyen nagyszervizeket kell majd beiktatni, hogy a motor motor maradjon.
    PL: vezérműlánc, szelepezés, tömítések cseréje, nem falhoz-vágós tételek ha időben meg vannak csinálva és nem mikor már mondjuk elszakadt a lánc és összebaszta a blokk belsejét....
    Persze mindent ki lehet deríteni, egy jó barát szerelővel ................. :)
    --- A francnak Flameleke ennyit :Y :Y :Y :Y :Y

    veréb
    Németből mindenki ilyen motort hoz haza ?
    Egyik ismerős sportmotoron is pont ilyent vett meg. Mintha neki is a hátsó rugós taggal volt baja. Mert hogy gázzal állítod a rugózást de olaj is van benne.... És mindkettő kell bele :D
    Üdv a Bocisok között... :)
    Nekem is ez a konstrukció van csak 2004es 2x ránc-felvarrott változat.
    Ma már kész röhej, hogy ezeket a jó kis 750eseket 500 körül utánad hajítják... Ha kifogsz egy jó példányt hosszú hosszú ideig jó lesz neked. Kinőni elég lehetetlen. Kezdőknek majd talán 10 év múlva :D

    “Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway

Új hozzászólás Aktív témák