Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    Mindegy, hogy TE hogy vezetékelnéd, a gyári szivargyujtó aljzatok nem állandóra vannak bekötve, azaz gyújtás után élnek, a logikád szerint átmegy a gyújtás kulcson.

    De egyébként, ha nem használnak relét, nézzük mi éled fel a motoron gyújtás ráadása után, pl azonnal a tompított fényszóró, ez némely ikerlámpásnál 2x50W, 8A, be van kapcsolva a markolatfűtés 5A (mondjuk egy éhesebb, mint amit linkeltél), beindul a műszerfal, navigáció, telefontöltő, kieg. lámpa még 3A, hátsó lámpa, még húzza hozzá a fékkart 2A, esetleg be van kapcsolva a vészvillogó... 8A (igaz villog, legyen átlagosan 4A) Ez 22A, nem számoltunk az injektorosoknak az AC pumpájával, legyen az 3A, már 25A-nél járunk.

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák