- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Google Pixel topik
- Honor Magic V2 - origami
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
3800+
őstag
válasz
bardi #139319 üzenetére
Hát ha a pár év robogózás és az egy szezon 125 ccm tapasztalatnak számít akkor igen. Bár nagyon más a nagymotor, nekem is fura volt mert azt hittem van azért rutinom, de a súlykülönbség miatt egész más.
A VFR elég súlyos kezdésnek és a V4 az szerintem is erős lenne, hamarabb okoz meglepetést alacsonyabb fordulaton plusz nem tudom ebben is benne van-e a változó szelepvezérlés mint a VFR800-ban, ami 6800-as fordulatnál teszi rá hirtelen a löketet. A GSX sor4 220 kg, kb mint az enyém, szerintem ha ésszel mész teljesen jó. Ezeket csak papírból mondtam, saját tapasztalatom egyiken sincs.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok