Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz FeniX- #138770 üzenetére

    Minden motornal brutalis egy motorfelujitas a motor ertekehez kepest. Ha ezeket eredeti alkatreszekkel akarod megoldani, akkor plane. De mire gondolsz konkretan?

    nem is jellemzo egy nagyobb motor felujitasa, vagy hogy uj hengert vesznek az emberek 500 as kategoriaban, vagy afelett. Talan bontott blokkot egyben inkabb, vagy bontott hengert.

    Fo motorelemeket lehet kapni kulon, nem ezzel van a baj, hanem mennyi munkaorat kell fizetned, es az anyagkoltseg egyutt mennyi.

    Altalaban nem a henger-dugattyuval van baj, vagy nem ettol lesz megbizhatatlan egy oreg motor.
    Hanem tulajdonkepp mindentol. A henger-dugo leszarhato. Fogyasztja az olajat, esetleg fustol. De mindig menni fog. De az elektromos anomaliak, amik az idovel jonnek, csatlakozasoknal ellenallas novekedes, korrozio, meglazulo saruk, a gumi alkatreszek mindenhol. Karburatoron beluli tomitetlenseg, vakuumos benzinpumpa tomitetlenseg, elektromos benzinpumpa megszakitosaru beeges, rozsda a tankban.
    Emelle beszerezhetetlen eredeti karburator felujito keszlet.

    Hogy miert fontos hogy eredeti legyen? utangyartottal osszeraksz egy karbit, mert belerohadt a benzin. Egyszeruen nem stimmel semmi. Talalkoztam olyan utangyartott tomitesszettel, ami benzin hatasara megdagad.
    Nem stimmel az alapjarati fuvoka hossza, nem stimmel az uszoszint, miutan a tuszelepfeszkeket kicsereled. Egy szopas az egesz. Ezert csak eredetivel dolgozunk, mert az utangyartottra annyi munkaora rakodik, hogy kb ugyanannyit, vagy kevesebbet kell fizetnie az ugyfelnek az eredeti szettel.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák