Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13712 üzenetére
Nekem is újra meg kellett tanulni motorozni
Vidéken volt simsonunk, mz-nk, tz-nk, meg pár olyan keleti csoda aminek a nevét se tudom
Csak ugye feljöttünk Budapestre világot látni, kimaradt vagy 10 év. Bátyám lent maradt vidéken, Ő folytatta motoros pályafutását. 1x amikor meglátogattam, felültem a CBR600FS-ére. Na annak a motornak köszönhetem hogy "újra" motoros lettem. Hétvégén voltunk lent, következő héten már be is iratkoztam nagymotor jogsira. Elsőre meglett minden. Bár amikor először Tz-vel kellett gyakorolni még a motorra ülés előtt mosolyogtam magamban hogy sima menet lesz, régebben sokat mentem ilyen motorral. Aztán meglepett hogy a 10 év kihagyás milyen nyomot is tud hagyni az emberben, lényegében mint a kezdők, úgy mentem. Persze ez még jobban felspanolt..A 400-as hondával már könyebb dolgom volt utána, amilyen örömöm volt a tz-re ülés előtt hogy azzal gyakorolhatok, ugyanolyan örömmel váltam meg tőle és ültem át másik tanulómotorra. Utána az 500-as hondával gyakoroltam tovább, azal is vizsgáztam..
Vizsgázás után már lassan jött az ősz meg a tél, de tavasszal már mentem is megvenni a GSR-t..1 évig volt meg ha jól emlékszem, sajnos volt vele egy perec is, persze az én hibámból, kicsit túlhúztam az egykerekezést, ledobott a csikó
Mondjuk haragszok a motorra emiatt, mert reggel amikor munkába jöttem, alig akart kiállni egykerékre, kicsit több gáz kellett neki.. Na erre a töb gázra emlékeztem hazamenet is, na persze hogy akkor meg nem kellett neki a kicsit több gáz
Persze összeraktam csilli-villire. Eladtam utána mert sportmotort akartam, meg is vettem a gixxert..
De ha visszamehetnék az időben másképp csinálnék mindent.. Vagy megtartottam volna a GSR-t és azt alakítom át, vagy legelőször már veszek egy 1000-es sportmotort és akkor nincs az hogy cserélgetni akarom..
Amúgy meg legalább két motor kéne mindenkinek Én legalábbis úgy érzem hogy még a két motor is kevés lenne. Talán 3-4 motorral kibékülnék (sportmotor, nagyrobogó, naked bike meg valami bokorugró a terepre)Na kb ennyi az én motoros történetem dióhéjban..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen