Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz jacis #116924 üzenetére

    A típust nem ismerem, de a srácnak, akivel mindig motorozom 2 Ducatija is van: 1 Multipla (nem elírás, az 1000DS olyan csúnya, mint egy Multipla! ;] ) és egy Monster! Soha nem adná el, mert imádja őket!
    De szopott velük? Az nem kifejezés! Mindezt úgy, hogy igen komoly saját műhelyük van (anno Persuval közösen ott készítettük fel a robogót a TB24-re), és a motorszerelői tudása mára meghaladja sok ebből élőét. Miért? Mert utánanéz a dolgoknak, márpedig egy Ducatinál ez elengedhetetlen, ugyanis a gyárnál a tervezésnél a "jól karbantarthatóság" nem volt szempont a tervezéskor, és a sok "szaki", akik rutinból csinálják a dolgokat nem is értik, hogy mi miért van, és amikor épp jót akarnak tenni, azzal valójában ártanak. Ráadásul rengeteg spec szerszám kell hozzájuk.
    Sajnos az a tapasztalat, hogy a hazai szerelőket nem küldik el ilyen irányú képzésre (gondolom idő/pénz hiány miatt), így a legtöbb olasznál a gányolás ennek hiányából, és a megfelelő alkatrészek, szerszámok beszerzésén spórolás miatt van.
    Tökéletes példa: a Multipla nagyon szarul indult, sokszor nem is akart. Haverom épp kereste az ideális pontot, hogy hol fogja felgyújtani, amikor meglátott az önindítón egy cikkszámot, és gondolta rákeres. Egy 620-as Monsteré volt, ami nem igazán bírt az 1000-es motorral. szervizben ez volt gondolom épp elérhető... :W
    Szóval lehet venni még annyira extrém-olasz motort is, mint a Ducati, de minél használtabb annál nagyobb az esély rá, hogy már nyúlt bele olyan, akinek nem kellett volna. Még akkor is, ha Ducati szervizesnek hívják! Sajna a hibákról legtöbbször nem a motor vagy az olasz tehet, hanem a szerelő és a magyar gazda, aki szeretné megoldani olcsóbban, mint ami az ajánlatban szerepel!
    Ha viszont veszel egyet, és jó állapotban tartod, akkor a szerelem szinte garantált! :K

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák