- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz
jacis #116924 üzenetére
A típust nem ismerem, de a srácnak, akivel mindig motorozom 2 Ducatija is van: 1 Multipla (nem elírás, az 1000DS olyan csúnya, mint egy Multipla!
) és egy Monster! Soha nem adná el, mert imádja őket!
De szopott velük? Az nem kifejezés! Mindezt úgy, hogy igen komoly saját műhelyük van (anno Persuval közösen ott készítettük fel a robogót a TB24-re), és a motorszerelői tudása mára meghaladja sok ebből élőét. Miért? Mert utánanéz a dolgoknak, márpedig egy Ducatinál ez elengedhetetlen, ugyanis a gyárnál a tervezésnél a "jól karbantarthatóság" nem volt szempont a tervezéskor, és a sok "szaki", akik rutinból csinálják a dolgokat nem is értik, hogy mi miért van, és amikor épp jót akarnak tenni, azzal valójában ártanak. Ráadásul rengeteg spec szerszám kell hozzájuk.
Sajnos az a tapasztalat, hogy a hazai szerelőket nem küldik el ilyen irányú képzésre (gondolom idő/pénz hiány miatt), így a legtöbb olasznál a gányolás ennek hiányából, és a megfelelő alkatrészek, szerszámok beszerzésén spórolás miatt van.
Tökéletes példa: a Multipla nagyon szarul indult, sokszor nem is akart. Haverom épp kereste az ideális pontot, hogy hol fogja felgyújtani, amikor meglátott az önindítón egy cikkszámot, és gondolta rákeres. Egy 620-as Monsteré volt, ami nem igazán bírt az 1000-es motorral. szervizben ez volt gondolom épp elérhető...
Szóval lehet venni még annyira extrém-olasz motort is, mint a Ducati, de minél használtabb annál nagyobb az esély rá, hogy már nyúlt bele olyan, akinek nem kellett volna. Még akkor is, ha Ducati szervizesnek hívják! Sajna a hibákról legtöbbször nem a motor vagy az olasz tehet, hanem a szerelő és a magyar gazda, aki szeretné megoldani olcsóbban, mint ami az ajánlatban szerepel!
Ha viszont veszel egyet, és jó állapotban tartod, akkor a szerelem szinte garantált!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!