Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geller72 #108413 üzenetére
De most te beszélsz egy kis cm3 125 vagy 250 2T motorról, én meg beszélek egy 600 vagy 600+ cm3 gépről.
A kettőt ne említsük egy lapon fogyasztás szempontjából, a másik az pedig a felhasználás, én enduró túrákra használom aminek nem az a lényege hogy az első órában végig nyelezzem.Aztán a többiben pedig kamillázzak hová tűnt el az erőm.Be kell osztanom mivel nem 1-2 órára megyek el motorozni, hanem 8-10 órára.Ha tartasz pihenőket, ami úgy gondolom ennyi terepezésnél esedékes akkor is motorozol 6-7 órát.
A múltkori nagy esőzések után ennyi időt kint tölteni, dombokat mászni stb...azon körülménye között rohadtul megterhelő.
És odáig el is kell jutni ami nekem 60 kilométer ha Kisbérnek megyek és onnan át Rédére.
Ezt a szakaszt lightosan nyomom le, olyan bemelegítésféle, mivel tudom ott mi vár rám és oda kell a kraft, ha már előtte kinyiffanok akkor ott végem.
Az EXC 250 2T-vel is elmentem túrázni, 11 literes nagy tankom volt rajta, 110 kilométert bírt, ami azt jelenti 10 km/liter.
Ezekkel is lehet nagyobb távolságokra menni, csak hát jobban kell rá figyelni, mert tudnak kajálni, főleg amikor pörgetve vannak.
A nagy cm3 gépek valamivel nehezebbek ezt nem is tagadom, viszont ahol ezzel szopón vagyok ott a 250-el is azon lettem volna.
Ha beragadok valahova ugyan úgy segítség kell a motoros társtól.
Főleg amikor fogy az erő, már teljesen mindegy nekem hogy 110-vagy 140 kg, mivel az 50-et sem tolnám ki.
Pont azért nem vennék sem 250 sem 350 gépet amiért te mondod, 45 meg 50 fölötti lóerők ekkora cm3-ben pont nem a megbízhatóságról lesznek híresek, meg nem arról hogy nem kell őket sűrűn szervizelni.
Inkább legyen nagy cm3, ne legyen üzemórás, a plusz löket térfogatnak köszönhetően még többet is nyújt ha húzni akarod, adrenalin kell.
Mondjuk egy WR450-nél is többet, ezen totál meglepődtem, ami nagyon jó ha azt nézzük hogy az egy kihegyezett versenyenduró.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!