Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coccolino

    aktív tag

    válasz gergo5991 #105194 üzenetére

    személyes és más vélemények alapján ezek egyike sem való terepezésre, amit ne keverjünk össze a földúton történő motorozgatással, mert a kerekek és villaút, plusz pár állítható dolgon kívül ezeknek semmi köze a marketingen kívül a terepmotorozáshoz
    az, hogy valaki egy 200kg+ motorral akar nyomvájba x alkalommal elborulni és összetörni a motort, az már a saját dolga szerintem, de ismerőseim közül is (DL650 XT, DL1000XT, Africa Twin, BMW R1200) ha összesen az általuk megtett több év, és több 10e km alatt talán ha volt pár 100km földúton, de ezek a gépek nem erre valók, földúton, murvás, vagy homokos egyenletes talajon meg egy naked is simán elmegy óvatosan
    nekem DL650 van, letettem a fűzött küllőről is, mert tényleg csak a kinézete jobb, talán némileg jobban csillapítja a kátyúkat, vagy az ütéseket mint az öntött merev kerék, de ne nagy eltérésekben gondolkozz
    Suzuki előtt néztem én is a Tracert, de ahogy a többiek és te is írtad, az egy sporttúra, nem olyan kényelmes üléspozícióval hosszú távon, kisebb kerekekkel, ellenben az MT-k minden előnyével
    a Suzuki előtt Honda NC750-em volt, néztem a CB500X-t is, szerintem kezdőként jó alternatíva lehet, kényelmes, kezes motor, viszont pörgetni kell, hogy menjen, és az is majdnem 200kg, szerintem még egy tapasztalt motoros se megy vele keresztül akár csak egy felázott erdei úton sem

    ''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''

Új hozzászólás Aktív témák