- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
én hülye fasz....
elpofáztam a 2 futamot, most veszem észre.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7101 üzenetére
na lefutott
Szal ahogy sejthető volt Haga jó igazolás volt, és ahogy sejthető volt Spies jól szerepel.
Haga még nem Bayliss..valszeg nem is lesz az, de mindenképpen alkalmass arra hogy tovább vigye a Ducati-t a Bayliss sikerek útján.
De ahogy Bayliss-nek sem volt minden évben egyszerű, úgy valszeg Haga-nak sem lesz az ebben az évben.
Spies előtt le a kalappal, azért Phillip Island nagyon gyors, fékponton még beláthatatlan első kanyarja, nem egy egyszerű bemenetel, és ő tudott ott Haga-val egyenrangúan bemenni így első blikkre. Biaggi első futamát árnyékolta a korai hiba, a második az rendben volt...sajnos látszik hogy még nem tud támadni..sztem nehézkes a motor még féktávon, ezt láttam Nakano-nál is, ennél fogva a fontos pillanatban nem tudott előremenekülni, megették hátulról aztán leszaladt a pályáról. Mindenesetre jó előjel volt ez a futam az Aprilia számára...nem kell sok az elejéhez.
Nagyon jó a mezőny, a Bmw-nek és a Kawasaki-nak kell dolgozni, a privátok a szezonba haladva valszeg megkapják a pár tizedes hátrányukat, de a gyáriak is ki fognak szolgálni minket.Némi morcosság azért volt bennem hogy amikor Fabrizio megette Biaggi-t akkor nem tudott felzárkózni tovább...de a futam ezen szakaszában tökéletesen érthető volt már,..sokkal jobban morcos vagyok, ha valaki töri a felzárkozáshoz szükséges tempót, nem pedig építi. Sokszor látni, hogy a második bolynak van esélye feljönni, de valaki nekiáll harcolni a futam felénél, és ezért aztán végképp leszakadnak. De Fabrizio tökéletesen csinálta, volt esélye megfogni a dobogót, és kivédekezni a végéig.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz #70869248 #7102 üzenetére
megnéztem a hájlájtokat.
háááát, eszement jó futamoknak tűnnek
ahogy a v2 és az s4 egymás mellett halad a célegyenesben, az nagyon durva...
v2 morog, s4 meg pont az ellentetje, visít... fantasztiksu, komolyabb hangjuk van lassan mint a gp motoroknak, mint a repülőgépek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
Uuu bazz, hetvegen motoroztam, es nem lattam a futamokat
Meg lehet nezni valahol egy kis osszefoglalot, vagy kerdezzelek ki titeket? Ma reggel jurosporton 2 kort lattam, hogy Haga es Spies kegyetlen jol toltak, de Max is ott volt. Csak nem jolett az az Aprilia?mod: megtalaltam a videokat, de mi lett Max-szal meg a BMW-kkel?
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
losail, második nap
01. Casey Stoner (Ducati Marlboro) - 1:57.139 Minuten - 37 Runden
02. Valentino Rossi (Fiat Yamaha) - 1:57.747 - 51
03. Colin Edwards (Tech3 Yamaha) - 1:57.817 - 41
04. Andrea Dovizioso (Repsol Honda) - 1:57.879 - 60
05. Chris Vermeulen (Suzuki) - 1:58.018 - 24
06. Loris Capirossi (Suzuki) - 1:58.264 - 42
07. Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha) - 1:58.400 - 63
08. Alex De Angelis (Gresini Honda) - 1:58.441 - 53
09. Nicky Hayden (Ducati Marlboro) - 1:58.577 - 54
10. Dani Pedrosa (Repsol Honda) - 1:58.619 - 28
11. Randy De Puniet (LCR Honda) - 1:58.936 - 55
12. Toni Elias (Gresini Honda) - 1:59.036 - 56
13. Yuki Takahashi (Scot) - 1:59.153 - 65
14. Marco Melandri (Hayate) - 1:59.195 - 63
15. Niccolo Canepa (Pramac) - 1:59.266 - 36
16. Mika Kallio (Pramac) - 1:59.764 - 48
17. James Toseland (Tech3 Yamaha) - 2:00.234 - 51...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Corser egészen jól ment az első futamon, több futam kellene hogy meg tudjam ítélni hol állnak, az első futamon futott 1:32.7-s versenyköre az egészen rendben van. Kár hogy a második futamon ezt sem ő sem Xaus nem tudta megismételni...hasonlóan a Suzuki-hoz, ők is buktak a második futamon a köridőben.
De jó párost igazolt a Bmw...sztem erősödni fognak.
Az Aprilia egyértelműen erős, és szintén jó a páros...én ott azt érzem, ahogy írtam is hogy kicsit elefánt még a motor ott ahol nem ártana egy kis agilitás...példaként a Yamaha-t tudnám felhozni, a Yamaha már jó ideje nagyon jól mocorog, szemben pl. a Suzuki-val ami szintén stabil tünetű motor.
Biaggi kicsit elvesztette a fonalat a verseny végére, valszeg a tapadása sem adott neki bizalmat....ráadásul ő elesett az utolsó körben így esett vissza végképpen az utolsó pontszerző helyre.
Nakano végig küszködött, az első futamon is és a másodikon is...csoportban motorozott végig, és nem tudott igazán harcolni..én ezért is feltételezem (lehet hibásan), hogy még van mit dolgoznia motor kezelhetőségén.
De mindenképpen jó, és ez fontos..ja, és nem igen esett szó a Supersport kategóriáról, ami detto nagyon jó volt szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz #70869248 #7107 üzenetére
Koszi az infot! Ahogy lattam, eleg sok embernek lett (volt) a futam vege fele tapadasi gondja. Itt is egy gumiszallito van?
Apriliaban es BMW-ben remenykedem, hogy sikeresen felnonek a feladathoz, Duki, Suzuki es a Yamaha meg zsir motort heggesztett ossze. Kawakat nem figyeltem.
Supersportot is mingyaa meglesem neten - ha ennyire jo volt.Integra: Edwards veegre jol megy, adott csapattarsanak vagy 2.5 mp-et, Melandri nem tudom, mit hozott ki a zoldibol, Duki meg mindig eleg eros, ja, es Pedrozsa bukott egy eleg embereset.
-
Motion_Blur
félisten
Stoner nem gyenge időt ment:
1. Casey Stoner (Ducati) 1’55.744 (22 di 31 giri)
2. Jorge Lorenzo (Yamaha) 1’56.733 (64 di 71)
3. Valentino Rossi (Yamaha) 1’56.972 (30 di 62)
4. Chris Vermeulen (Suzuki) 1’57.224 (70 di 70)
5. Nicky Hayden (Ducati) 1’57.255 (35 di 51)
6. Loris Capirossi (Suzuki) 1’57.253 (21 di 42)
6. Randy De Puniet (Honda) 1’57.401 (44 di 59)
8. Colin Edwards (Yamaha) 1’57.515 (22 di 46)
9. Andrea Dovizioso (Honda) 1’57.635 (44 di 52)
10. Mika Kallio (Ducati) 1’57.938 (28 di 54)
11. Niccolò Canepa (Ducati) 1’57.946 (16 di 49)
12. Toni Elias (Honda) 1’58.126 (46 di 52)
13. Alex De Angelis (Honda) 1’58.302 (17 di 46)
14. Yuki Takahashi (Honda) 1’58.455 (29 di 42)
15. James Toseland (Yamaha) 1’58.786 (35 di 51)
16. Marco Melandri (Hayate) 1’58.971 (47 di 53)Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TayRol
veterán
válasz Motion_Blur #7111 üzenetére
...es feleannyi probalkozasbol...
Megint irto jo ez a Duki (vagy meg mindig). Es Nicky is javul(gat). -
TayRol
veterán
válasz Motion_Blur #7111 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7109 üzenetére
Jó persze, a Honda mint márka nyugodt lehetett az első 4 tölük volt...na de az utolsó 4 kör minimum nem volt semmi, amikor West felért Pitt-re és Soufoglu-ra majd élre állt, és a befutó..azaz a másfél tizedre jöttek be hárman az azért jó volt
F1DO: Azt nem tudhatom hogy Integra hol nézte, de a WSBK oldalon megnézheted a futamokat.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
Hehe, par kep az epulo savolyi palyankrol
-
TayRol
veterán
Szegeny Pedrosa tenyleg nagyott eshetett...
-
TayRol
veterán
Ooo, tudom, hogy magammal beszelgetek, de ez egy rossz hir
-
TayRol
veterán
válasz Dragbajnok #7127 üzenetére
En ezt nem feltetlen a mi hibanknak erzem, de ketsegtelen, ugy lesz elkonyvelve a koztudatba, hogy a Magyaroknak megint nem sikerult. Sajna...
-
RedWing
aktív tag
válasz Dragbajnok #7127 üzenetére
Elvileg a Sadesa a ludas...
A beruházó beszámolója szerint a cég már hatmilliárd eurót költött a pályaépítésre, de a gazdasági válság miatt nem kapta meg a kereskedelmi bankoktól a szükséges hitelt, a pálya építési költségeinek ötven százalékát kitevő 45 millió eurót. Az összeg másik fele a cég rendelkezésére áll.
A vállalat a Magyar Fejlesztési Bankhoz fordult, de az MFB nem egyezett bele a hitelkonstrukcióba, melynek átdolgozását már elkezdték.Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
Integra
titán
nem hinném.
mert a többi országban korrekt tájékoztatás lesz, amiben szerepelni, fog, hogy a beruházó kérte a halasztást.
a motogp futamokat mivel angolul néztem mindig is, tudom, hogy mindig korrektül és tisztességgel, pontosan tájékoztatták a nagyérdeműt a julianék.
nem hinném, hogy ez most majd másképp lenne.
szar ügy, fáj mindegyikőnknek, de megértem a beruházót is, ha te lennél a helyükben, jelenleg te is valszeg 5x meggondolnád hogy eltapsolj e ekkora pénzeket most[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
sviba
tag
És akkor talmácsi csapatának mi lesz a neve? 'Jövőre kész a balaton ring team?'
A nyuszika megy az erdőbe, és egyszer csak leesik...
-
S W A T
senior tag
Állítólag idén lehet hogy viszik a hungaroringre.
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
S W A T
senior tag
válasz Integra #7135 üzenetére
Azért szerintem amit lehet azt mindent elkövetnek hogy legyen verseny.
[I]2010 tavaszára tolódik a futam!2009. Március 11. 16:47 - Iván
A MotoGP Magyar Nagydíj szervezője hivatalos közleményben kérte a vb-t szervező Dornát és a Nemzetközi Motorkerékpáros Szövetséget (FIM), hogy a magyarországi GP időpontját megváltoztathassa.
Ennek értelmében 2009 szeptember 20. helyett 2010 tavaszára kerülne át a verseny. A Magyar Nagydíj szervezője közleményt adott ki, mely alapján a Share Capital hivatalosan kérte a futam időpontjának áthelyezését.
A beruházó beszámolója szerint a cég már hatmilliárd eurót költött a pályaépítésre, de a világgazdasági válság miatt nem kapta meg a kereskedelmi bankoktól a szükséges hitelt, a pálya építési költségeinek ötven százalékát kitevő 45 millió eurót. Az összeg másik fele a cég rendelkezésére áll. A vállalat a Magyar Fejlesztési Bankhoz fordult, de az MFB nem egyezett bele a hitelkonstrukcióba, melynek átdolgozását már elkezdték.
A Share Capital közleményéből kiderült, a beruházó mindent elkövet azért, hogy legyen verseny Sávolyban, de erre leghamarabb 2010 tavaszán kerülhet sor. A hét elején Suchman Tamás, a kiemelt fejlesztésekért, ezen belül a sávolyi beruházás hatósági előkészítéséért felelős kormánybiztos, majd a sportért is felelős önkormányzati miniszter, Gyenesei István is úgy fogalmazott, hogy nincs esély arra, hogy az őszre elkészüljön a sávolyi Balatonring.
Hivatkozás: http://motogphirek.hu/index.php?news=387[/I][ Szerkesztve ]
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
Integra
titán
válasz S W A T #7136 üzenetére
igen, olvastam.
ezért sem gondolom, hogy itt mo-t érné a nagy imázsgáz, mint ahogy azt mi saját magunknak próbáljuk beadni, főleg, hogy a dorna is pontosan értesítve lett és tudják, hogy a magyar állam kiemelt projektként mindent megtett időre amit vállalt.
a dorna tudja, hogy a magyar államon nem múlott és a spanyolokat sem fogja szétfikázni, főleg, hogy már építettek egy kevés pályát.
örüljünk, hogy jövőre lesz pálya. reméljük..
de ha tovább mélyül a recesszió, akkor lehet, hogy jövőre sem.
meglátjuk....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
S W A T
senior tag
Amikor elősször fel lett itt téve a téma hogy nem lesz a 90 százalékotok szabályosan leoltott hogy csak kacsa hír meg ilyenek és mennyíre bizakodtok.
Akkor most mértnem bíztok benne hogy így vagy úgy megoldják a hungaroringen
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
Integra
titán
válasz S W A T #7140 üzenetére
kibaszottul örülhetsz most gondolom magadnak bravo.
a pálya felhúzása valóban kb 3 hónap és kész van. lásd valencia asszem, ami 2.5 hónap alatt lett kész. ha egyszer a bank nem ad pénzt akkor nem ad, ez meg egy másik történet. akkoriban azért ment a jajveszékelés, hogy ennyi idő kevés lesz a felhúzáshoz. egy szó sem esett a pénzügyi háttérről.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7135 üzenetére
sok-sok pénzzel ...csak ki adja? Mert elvileg a Spanyoloknak kellene ahogy kibogarászom.
Részemről meg inkább hagyják a fenébe, mert baj ne legyen. A HunRing-nek sok baja van motoros szempontból szvsz,...de persze mind megoldható..Garga bácsi (talán) megmondta, ha valamit nem tusdz megoldani egy kis pénzzel akkor old meg sok pénzzel.
Én talán hanyagolnám most, kevés az idő szvsz, sok a rizikó. -
Integra
titán
katar
1. Qualifying:
01. Spies B. (Yamaha YZF R1) - 1:58.886 Minuten
02. Rea J. (Honda CBR1000RR) - 1:59.177
03. Checa C. (Honda CBR1000RR) - 1:59.731
04. Biaggi M. (Aprilia RSV4) - 1:59.826
05. Kiyonari R. (Honda CBR1000RR) - 1:59.937
06. Byrne S. (Ducati 1098R) - 1:59.980
07. Smrz J. (Ducati 1098R) - 2:00.024
08. Fabrizio M. (Ducati 1098R) - 2:00.101
09. Laconi R. (Ducati 1098R) - 2:00.232
10. Nakano S. (Aprilia RSV4) - 2:00.238
11. Haga N. (Ducati 1098R) - 2:00.254
12. Sykes T. (Yamaha YZF R1) - 2:00.283
13. Neukirchner M. (Suzuki GSX-R 1000 K9) - 2:00.345
14. Rolfo R. (Honda CBR1000RR) - 2:00.374
15. Kagayama Y. (Suzuki GSX-R 1000 K9) - 2:00.398
16. Corser T. (BMW S1000 RR) - 2:00.455
17. Xaus R. (BMW S1000 RR) - 2:00.610
18. Parkes B. (Kawasaki ZX 10R) - 2:00.769
19. Haslam L. (Honda CBR1000RR) - 2:00.799
20. Tamada M. (Kawasaki ZX 10R) - 2:01.222
21. Muggeridge K. (Suzuki GSX-R 1000 K9) - 2:01.224
22. Hill T. (Honda CBR1000RR) - 2:01.336
23. Salom D. (Kawasaki ZX 10R) - 2:01.464
24. Iannuzzo V. (Honda CBR1000RR) - 2:01.560
25. Scassa L. (Kawasaki ZX 10R) - 2:01.607
26. Roberts B. (Ducati 1098R) - 2:01.779
27. Badovini A. (Kawasaki ZX 10R) - 2:02.272
28. Baiocco M. (Kawasaki ZX 10R) - 2:02.917...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz Integra #7147 üzenetére
Szombaton lesz 9-kor es 10.15-kor Eurosport2-n, asszem.
Ezen idok alapjan naggyon jo kis futam lesz. Elso 5-ben 3 Honda, hmm... Spies megint jol tolta, Haga biztos tesztelt valami speci beallitast, Max is gyors (mondjuk eddig is, csak nem birt lovon maradni).Az a keresztezodes az egyik legdurvabb az egesz varosban szvsz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Windows 11
- PlayStation 5
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Autós kamerák
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest