- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Egy héten belül bemutatkozik a Nubia Z70 Ultra
- Mobil flották
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Csabee. #7899 üzenetére
De, csúszott
Kijött slick-re és elcsúszott,...még néztem is hogy most mi lesz, mert a motor összetört, nem igen volt alkalmas arra hogy folytassa vele a versenyt, de azáltal hogy joga van motort cserélni a megváltozott körülmények miatt így lecserélhette a megrongálódott motorját. ...és akkor utána még az áthajtásos. -
bitmad
aktív tag
Most beszélgetnek Bochkorék a Bumerángban Talmácsival!
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7912 üzenetére
hát én nem bírtam...valahol ott szakadt el a cérna, hogy felelőtlen volt mert nem gondolt arra hogy mennyi ember nézi a Motorversenyt..
Ez egyszerűen kész..., az ugrik be mikor Brno-ban a s'ggrészeg Magyar drukkek (akik ki sem mentek egész nap a pályára) arról bölcselkedtek este, hgoy a pénzért amiből ideutaztak igazán kijöhetne Talma a kempingbe.
A gusztustalanság netovábbja amiket itt olvastam,...ja hogy ő bepörögve motorozhat,..az nem számít, a sok...áá be se fejezem, szégyenlem ezt az egészet. tizenéve járok Biaggi forumára (az átmeneti időszak alatt a nemhivatalosra is), de soha egyik döntésénél sem láttam ilyen hozzáállást. A Rossi-val való csatározásnál volt feszültség, de ott is inkább a tartományok közti jött felszínre.
ez egyszerűen döbbenet, itt muszáj hogy meghaljon valaki hogy feltétel nélkül kedvelhessük...vagy inkább nem is veszem ebbe bele magam, mert én egyszerűen nem ilyen vagyok.
ehh inkább mosolygok egyet vazz, ...néha nem jó a net. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7914 üzenetére
Lehet, de ez keserű.
Tudod emlékszem kezdeteknél,..és meg is van az a fotó aminek a hátulján Talma klubtagságért lehetett jelentkezni, asszem 3 éremszinű fokozatban természetesen pénzért, én anno Gabi apukáját hívtam fel, az ő száma volt megadva hogy valami (már nem tudom mit akartam annyira megkérdezni, lent van a garázsban a papír, mert megőríztem,..de talán valamit a futamkiutazással kapcsolatban.
A nagy semmi nem jött be belöle...mármint a nagy semmi pénz. Vannak Talma-nak is nagyon elkötelezett szurkolói, régebben voltak szervezve találkozók 10-20 emberrel.
De ha már felhoztam Max-t,pl. Brno-ban Biaggi szurkolói polókat osztottak, hivatalos szurkolói klubbos polókat,..emlékszem egyszer egy olyat írt alá Talma
Sok komoly rendezvényt szerveznek le, és Biaggi is sok cuccot ad nekik..tök más persze, nem is elvárható hogy nálunk ilyen legyen, hisz nem igen vagyunk hozzászokva, az olaszok meg igen.
De ezt nem lehet jó érezni ami most lett. -
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #7916 üzenetére
az a nagy büdös bajom és majd bétájp megmondja, hogy jól gondolom e vagy sem, hogy egyszerűen van pár dolog talma és stefano oldaláról, amit egyszerűen nem értek.
és az én gondolkodásom és tárgyalás technikámba egyszerűen nem férnek bele ezek a viselkedési formák.
és ezért vagyok nagy gondban azzal, hogy mit gondoljak arról amit csinálnak, még ha igazuk is van.
amit ugye senki sem tud....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
milyen volt a 800-as futam srákok,
érdemes letőtteni?-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
Ryder Notes: Lorenzo's Land Revisited
by julian ryder
Sunday, May 17, 2009You've got to love Valentino. Even when he stuffs it up, he does it big time. No minor errors for our Valentino. In a mixed-conditions race he changed to his slick-shod bike early and promptly fell off it. Dani Pedrosa saw it all happen and reported that Rossi 'did nothing.' Dan, who pitted early with Rossi to change bikes, also felt like he crashed at the first three corners but managed to stay on. Meanwhile Jorge Lorenzo was steaming off the front of the pack, but suffering from the minor problem of not being able to see his pitboard. So he stayed out on wets, and stayed out, and ended up stayed out longer than anyone. He thought about coming in, but 'I trust the team.'(LOL) By lap eleven he finally saw the 'In' board and pitted with a 50-second lead. He left with a 20-second lead and no-one got near him.
The on-form man in this sort of mixed up race is Marco Melandri, and he didn't disappoint. He too pitted early and got away with it. When the bike changes finally shook out, he saw his pitboard saying P2 and couldn't believe it. I suspect most of the Hayate team didn't either. It looked for a while as if Dovizioso was going to be third but his team-mate hunted him down, setting the fastest lap in the process, and took the final rostrum position on the last lap. That all closed the championship up nicely going into the classic venues: Mugello, Barcelona and Assen.
There wasn't much joy in the Ducati camp. Nicky Hayden wasn't helped by a coming together with Mikka Kallio that put him off track or by lack of time on the bike in the wet--or any other conditions come to that. Interestingly, Nicky was the only rider I talked to who even contemplated doing the Lawson gamble and fitting slicks from the start. It would probably have been too much, but he was put off by the fact that Bridgestone have not yet supplied a two- compound tyre, and of course they won't make inters, even though the rule book mentions them.
Happy moment of the weekend? Marco Melandri's finish is just eclipsed by the third of 34-year old Roby Locatelli in the 250s. Never mind the fact that he's the oldest bloke out there, he nearly died at Jerez two years ago and hasn't been on the rostrum since the first time we went to Qatar. He took advantage of Debon falling and headbutting Tom Luthi's Aprilia to get third. That would be good enough for the universally popular Roby but in practice he showed he hasn't lost any of his fizz either. He pulled alongside Karel Abraham on the front straight, reached across, tapped him on the shoulder and waved an admonishing finger at him. In top gear, on the way up to turn one. Brilliant.
ENDS
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7917 üzenetére
Sztem az nem kerek, ami nyílvánvalóan rossz ebben a döntésben.
Legalábbis nekem az első ami eszembe jut az az hogy az első ötbe sanszos motorja van, és mégsincs a pályán.
Ez engem is zavar...zavar mert pl. a Le Mans-i futamon is kinézett egy jó eredmény ha rajthoz áll a vizes körülmények között lefutott versenyen.
Zavar mert veszélyes közelségbe került az a lehetőség hogy nagyon visszaesik a pályafutásában...eddig is nehéz volt a helyzete, de lehet hogy most még sokkal nehezebb lesz.Ezek azok amik kapásra beugranak. Nálam mondjuk annyiban könnyebb, hogy én nagyon terelgetném a WSBK irányába.
De persze hogy nehéz, félinformációk alapján próbálunk átlátni egy olyan helyzetet aminek a nehézségeiről eddig fogalmunk sem volt. Én meg sem próbálom, bár minden nap olvasom amit lehet hátha..Ezt a telefonáltam de nem értem el- engem márpedig nem hívott...című részt nem vágom, de mivel Gabi azt mondta hogy nem hívta így neki hiszek.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #7921 üzenetére
A telefonálós részhez annyit, hogy kb 3 magyar cikkbe futottam bele, ahol Aspart hívták fel és készségesen nyilatkozott. Tudod ha valakivel elégedetlenek mert nem kapják amit várnak az ok a hőbörgésre, de hirtelen szó nélkül szakításra kulturált emberek között nem célravezető a dolog. Szerintem mindkét félben jogosan van sértődöttség és uram bocsá, azt kell mondanom én elhiszem hogy kereste valaki a csapatból Talmácsit, ha nem is a fő boss. Van akkora neve és letett annyit az asztalra amit a Talma menedzser soha nem fog, nála lett vb a magyar a spanyol mellett. Bárki bármit mond, tettekkel bizonyította, hogy kulturált ember és a szíve ellen is képes dönteni. Ezt pedig én nagyra becsülöm, mert valljuk be, remek pilóta Talma, de nem pótolhatatlan. Azok az elviselhetetlen körülmények is furák számomra, nem tudom itt mire utalnak, sok pilóta összetenné a két kezét ha ilyen motort kapna. A legfájóbb az nekem, hogy a helyettese aki nem épp egy zseni, ahogy elér egy 4.-5. helyet onnantól kezdve Talmának vége. Mert ha külső szemmel nézném akkor látnék egy jogos kiakadást, hirtelen hisztivel fűszerezve, egy vb-től, akinek a teljesítményét egy beugró is hozná..remélem erre nem kerül sor, de félek hogy beigazolódik. Onnantól meg mondhat bármit, nem kell senkinek, csak 125-be.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Honnan veszed hogy hirtelen??! Mert neked hirtelennek tünik?...attól még talán előfordulhat hogy egy ideje feszültség volt a csapatban nem?
Én erről nem fogok veled vitázni, mert okokat keresel amiért Talma-t hibáztathatod (vagy a menedzserét).
-...sok versenyző összetenné a kezét, aham csak előbb tegye le azt az asztalra amiért Gabi megkapta ezt a motort, amíg az nem megy addig ez ne legyen már érv.
Talma menedzsere meg Aspar? ...mit tudsz te a nehézségekről amivel mindkét ember megkűzdött?
Mert Stefano-nak egyszerű volt szerinted..
szvsz kicsit többert szól ez a dolog rólad mint amennyi szereped van a dologban, és kevésbé arról aki viszont valóban szereplője.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
Ryder Notes: Random Thoughts
by julian ryder, back home in the uk now, thanks
Tuesday, May 19, 2009Random Thoughts from France's gourmet pork-fat city:
Valentino Rossi's three-stop strategy bears a little examination. Like everyone else, he started on wets then changed to slicks. He crashed at Musee, came in and got back on the wet-shod bike. Only it now had a slick in the back. Don't the rules sate that you must go out on different tyres from those you came in on? Well, sort of.
The English version uses the phrases 'wet tyre' and 'dry tyre'. It also uses the phrase 'intermediate tyre' but Bridgestone don't supply any. The French version uses the word 'pneus', that's the plural, as in 'tyres.'. As in all motorsport, the regs were written in French and that's the version that takes precedence. The court may wish to consult records in the case of Read versus Ivy.
Yamaha's post-race releases stick by their claim that the rules require only one tyre to be changed, Rossi said the same in his press de-brief; Burgess and Brivio said they don't speak French.
As Valentino only finished 16th, no-one bothered to take any action. If he had scored points, that might have changed. Whatever, just as in the case of FIM versus WCM, the regs are again found wanting, at least in their English version.
Colin Edwards put the hardest pass of the race in when he passed his team-mate on the high-speed run up to turn one; it was close. Neither rider wanted to make anything of it afterwards.
The more you look at Dani Pedrosa's season so far, the more astonishing his performance becomes. He's unfit, on pain killers and unhappy with his bike. Yet his charge up from 11th place was awesome to behold. He took over four seconds out of Dovizioso in the last half-dozen laps, forcing the RCV through the tricky complex that ends the lap with amazing entry speed and angles of lean then getting it upright instantly and early like Mick used to do.
Rossi's failure to win means he cannot score his 100th GP victory at Mugello. For once, his scriptwriter has failed...
Why no intermediate tyres? Bridgestone say their tyres are wide enough spectrum to cope with everything except the most exceptional of circumstances. Teams aren't allowed to cut their own inters as that would get away from the control tyre concept. Bridgestone would cut inters for all if the safety commission requires it. Although it is difficult to envisage the circumstances under which the commission's Friday meeting could have the foresight to know inters would be necessary on Sunday.
This joke is currently doing the rounds of the Spanish end of the press office:
Q: Why are Dr House and Alberto Puig so miserable?
A: They both have a bad leg and a Repsol Honda in the garage.
BESZARÁSENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #7923 üzenetére
Igen hirtelen, a nyilvánosság nem volt bevonva. Ha valami nagyon nem oké általában a médiát is felhasználják a dolgok formálásához(f1 ezernyi példája pl), nem pedig a háttérben folyó részek miatt, számunkra hirtelen döntést hoznak meg..ez így szokott lenni, nem én találtam ki. A szponzoroknak sem mindegy, hogy számukra egyik napról a másikra nem jelenik meg a képernyőn egy vb, ez hatalmas negatív pont.
Én többször leírtam már hogy imádom Talmát, elismerem, ahogy a menedzser múltbéli munkáját is elismerem ezt is leírtam. Rühellem amikor felületesen értelmezik a dolgokat. Én sosem írtam idáig hogy nem volt ok a dolgokra és csak ez vagy csak az a fél a hibás..nem én úgy gondolom hogy mindkét fél benne van és Talma mint egyetlen ideál magyar sportolókedvencem kijelenti, hogy na bumm akkor idén nem versenyez. Ilyen kijelentést nem tesz az a Talma akit én megismertem és azt mondom hogy be van hülyítve. Ezzel nem támadom, hanem görcsösen ragaszkodok ahhoz akit megismertem sokkal később mint te, ezek szerint rosszul sajnos. (Gratula hogy nyomonkövetted a pályafutását, így dupla öröm lehetett a vb-je).Mellesleg Aspar döntött. Ő jön ide, hozzánk. Ebből le lehet vonni hogy biztos azért mert ő tehet a dolgokról, vagy azt hogy ha ő tolja ide a képét akkor van benne valami emberség. A tettei pedig azt bizonyítják, igen is van benne sportbecsület. Tettek b-type, én nem fogok ismeretlenül elítélni senkit, de a közvetlen felelős egy ember, aki a kapcsolatot alakítja és táplálja akkor az a menedzser. Jelentéktelen hogy mit hogy és ártatlanul cseszett-e el, de ha Talma karrierjét cseszi el..akkor elfogult vagyok ja. És kapjon egy olyan menedzsert aki jobban érvényesíti az érdekeit, Talma meg mentse meg ezt az évet. De sajnos ez már hiú remény. Ahogy te értelmezed még pofátlan is, ahogy érzed. Na mindegy, nem kell ezt annyira komolyan venni. Én bízom benne, hogy Hondához bekeveredik esetleg, bár sajnos most Faubel alkotott. Aspar már mindenképpen csak egy évre lenne jó, ezek után természetes hogy nem lesz jó a kapcsolat, pár nappal futam előtt lestoppolni a dolgokat azért merész. Ugyanakkor ha Asparral most egy jobb szerződést kötnek, emelem kalapom, és respect, van vér a pucájukban. Csak én nem látok erre esélyt, remélem mert csak pesszimista nép vagyunk.
-
#70869248
törölt tag
Nekem inkább csodálkozás volt a VB-je mint öröm ..Spanyol versenyen Spanyol csapatban Spanyol csapattárs ellen, kifejezetten csodálkoztam.
De az az igazság hogy jobb motoros Faubel-nél, és ez nyílvánvalóvá vált. Sztem Aspar sokkal jobban örült volna ha Faubel nyer, de Hector olyan helyzetbe hozta hogy súlyos erkölcsi, és lelkiismereti teher lett volna ott elgáncsolni Gabi-t.
Ezzel együtt én is becsülöm érte, le is írtam többször.
Viszont nem támogatom hogy egy versenyző a szerződéséről maga döntsön, pláne ha nincs ehez hozzászokva. Aspar-nak nem kell a balhé, fel akar menni a királykategóriába, támogatókat keres, amennyiben hunyó akkor el is hiszem hogy el akarja rendezni a dolgot.
Nem hinném hogy Gabi miatt jön tárgyalni, mert annyira kedveli, vagy mert pótolhatatlan...
Persze hogy Stefano nélkül könnyebb lenne,...de sztem nagy hiba ebbe belemenni.
Ahogy Talma mondta, már két szerződést tető alá hoztak Stefano és Aspar,..mitől lett nehéz a 3.?
De egyben reménykedünk, természetesen én is mihamarabb pályán látnám Gabi-t. -
@rglaaf
veterán
Ma kiderül reméljük talmának a további sorsa
PSN:BiZzare_0 ️
-
TayRol
nagyúr
-
-
mefistofeles
addikt
Hááát nem tudom...
Tisztelem Gábor bátor döntését, de tuti, hogy ő bukott nagyobbat a dolgon....
Annyira mondogatta, hogy élete a motorozás, most meg mosolyogva jelenti be, hogy annyi, talán végleg...... mindez valami szaros lóvé miatt.
A 250-ben ha egyáltalán motorozik még idén az csak egy gyengébb technika lesz. A 800 meg tök hülyeség szerintem. A 250-ről is állandóan emlegette, hogy még szoknia kell, hát akkor a 800? így gondolom komoly csapat nem is foglalkozik vele.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
most láttam a hírekben a felvételeket.
mit is mondjak, martinez nem volt boldog...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
nagyúr
válasz Integra #7935 üzenetére
szerintem sem. es remelem, hogy ha magyar utodja lesz, az Gyorfi Alen lesz
-
Integra
titán
”Talmácsi szponzorai a három év alatt egyetlen eurót sem tettek bele az Aspar teambe” – tudtuk meg Martineztől hétfőn.
Tavaly megírtuk, mi mindent hirdet az exvilágbajnok, amiből valószínűleg szép összeget kasszíroz. Jó fizetést kap, illetve kapott eddig Asparéktól is, mert nekik versenyez, ennek ellenére nem budai palotában lakik és szponzorautóval, Ford C-max egyterűvel jár. (Menedzserének van egy Ferrarija, a sávolyi versenypálya tervezett helyéhez azzal érkezett a tavalyi sajtótájékoztatóra.)
na ez gusztustalan szvsz, mi a rákért nem lehetett azt a szaros autót otthon hagyni????
Talmácsi egy éve Magyarországon csak pénzért ad interjút, sajtóközleményt, ingyen nem élménybeszámol és nem jelenik meg semmilyen eseményen.
Megkérdeztük Martinezt, hallott-e erről, de nem akart belemenni a válaszadásba. Annyit mondott, ”van aki így dolgozik, de én 27 év motoros élet alatt hasonlóval nem találkoztam [5], mi a pilótáinkért nem kérünk pénzt”.
Martinezék sokat gondolkoztak, ne ültessenek-e rá inkább egy tapasztalt profit, de végül a magyar projekt miatt magyar mellett döntöttek.
drukkolok az új srácnak!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
@rglaaf
veterán
A most kialakult helyzetet figyelembe véve és hogy kilátásba helyezte talma hogy vége kérdezem én megérte? feladni azt amire feltette az életét csak mert favaro a barátja mind1,persze volna esélye ha olasz vagy spanyol lenne és 10 évvel fiatalabb lenne
PSN:BiZzare_0 ️
-
Integra
titán
érdekes, hogy martinez mennyire támadja/hibáztatja stefanot mint inkább a gabit.
szerintem tudja gabiról, hogy csupa szív, jó gyerek, csak stefanóval nem tud mit kezdeni.
számomra a ferrarival begurulok a sajtótájékoztatóra, miközben az én srácom egy c-max-szal...
sajnos én egyszerűen ettől a gondolat menettől nem tudok szabadulni, hogy stefano túl nagy lábon kezdett el élni cáfoljon meg valaki.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Peat;)
veterán
[link] bővebben a tájékoztató. Ezek után mondja valaki, hogy Talmát nem vette hülyére a menedzser...Elnyomás az volt, de Aspar jön ide, nem ő szakította meg a szerződést futam előtt pár nappal, ő az aki elintézte a ringet nekünk ő az aki magyar arcot keres, pedig biztos vagyok benne hogy találna támogatókkal gazdagabb pilótákat más nemzetből. Részemről erről ennyit, a digónak gratulálok a Ferrarihoz! Talma meg majd eladja a lakását és mehet olajcserélőnek.
-
Integra
titán
én egy picit másképp gondolom.
stefanóval ketten felküzdötték magukat. eddig nincsen gond.
aztán megszerezte stefano valahogy a média jogokat mo-ra.
ekkor csinálta meg azt a céget, amin keresztül talmát a médiának eladja és hozzá folyik be minden pénz, még azért is pénzt követelt, hogy talmát lefotózhassák, vagy hogy megnézzék, hogy pisilt..
jött a 250-es csapat, nagy titkolózás, valami nem stimmel. de valami nagyra lehet számítani, susmorognak valami magyar csapatról.
balatonring, sávoly, a balatonring team etc..
a pénz elfogyott, vagy egyszerűen nem úgy állt rendelkezésre, mint tervezték, de gáz volt, ez a lényeg. jött egy új spanyol befektető, aki egy valag pénzt beleölt és mint új góré bármit tehetett volna. de talmát akarta továbbra is, mert úgy gondolták, hogy magyar csapat, magyarország, magyar pálya.
de...
nem ingyen a semmire ölte/öli bele a milliókat, kellett neki vagy részben, vagy egészében a médiajog. mint tudjuk, a média jogot aspar tulajdonolja, csak valahogy valamiért steafno kibulizta/kiénekelte/kitárgyalta a szájából. mindegy, nem számít.
stefano ezt nem akarta visszaadni, mert bedőlne a kieső pénz miatt, ami felett ezután nem ő diszponál. a lízinges ferrari számomra csak megerősíti a gondolatmenetet, hogy amikor megszerezte a jogokat, elszállt és nekiállt kiköltekezni. hogy emberileg ez milyen, hogy ő odaállít a sajtótájékoztatóra az autójával.. nos, ő sem egy agytröszt.
hogy talma mennyire költekezhetett ki, vagy sem, passzolom, de az, hogy talma egy szaros forddal nyomja, miközben ő meg... azt sem tudom, hogy stefano mennyire, de egy ferrari, ami lízinges.. számomra csak azt mutatja, hogy tovább nyújtózkodik valaki, mint ameddig a takaró ér.
hogy talma ennek mennyire van/volt tudatában, passzolom, gőzöm sincsen. tuti jó lelke nem engedte, hogy hátra lépjen hármat és onnan szemlélje e dolgot.3 variációót látok:
1. igazam van és pusztán stefano elszállt anyagilag és bebuktatja emiatt talmát is, hogy a saját seggét védje, nekiállt hazardírozni, hogy majd martinezt megzsarolja talmával
2. valami van stefano tarsolyában és sbk netán gp motort kerít talmának
3. talma szakít stefanoval és visszamegy martinezhez
jelen pillanatban én az elsőt gondolom még mindig a reálisnak azok alapján, amit láttam, olvastam ebből az egészből....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
PazsitZ
addikt
válasz Integra #7949 üzenetére
talma szakít stefanoval és visszamegy martinezhez
Ha konkrétan nem is haragszik rá, nem látom a rációt, hogy visszavenné, avagy kevés esélyt látok rá.Mellékesen (pláne ha még marad is a stefano) egy ilyen szintű cirkusz után melyik másik csapat szerződtetné nyugodt szívvel talmát ?
- http://pazsitz.hu -
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Hálózati / IP kamera
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest