- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Egy héten belül bemutatkozik a Nubia Z70 Ultra
- Mobil flották
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
kemény menet volt, lorenzo unstoppable, ugyanakkor pedroza is hatalmasat ment szépen csöndben. készi nem volt boldog, dokibá meg még kevésbé.
szegény nicky meg..
már kívánom neki, hogy szezon alatt cseréljen másik csapathoz, mert ez nagyon rossz már. kérdés, hogy ki ülne egyáltalán a helyére?![ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hajrá gabi
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Ryder Notes: Comic Book Hero
by julian ryder
Saturday, May 02, 2009Jorge Lorenzo joined fellow Spaniards Julian Simon (125) and Alex Debon (250) to make it three home boys on pole position at Jerez for the first time in history. You could hear the crowd over the bikes today, tomorrow should be the usual Andalusian craziness. This truly is one of the races to see before you die.
Today's qualifying was seriously affected by near gale force winds. Ducati riders seemed to have more problems than most even though the old fairing has been slimmed down and frontal area significantly reduced. Casey Stoner got it on the front row and refused to complain about the control front tyre. 'You have to set the bike up a little differently, deal with it. I could put up a race for the first time at Jerez'.;
Valentino Rossi didn't and didn't. The Champ isn't happy: 'I don't feel the front.'
Pressure's on then? 'The two Spanish guys have more pressure than me.'
Jorge didn't look or sound like a man under pressure. 'Front tyre is so good.' And the rumours ours about his future? 'I'm in a good place, when you are fast everyone wants you.' What about the extra motivation of his old feud with Pedrosa? 'I try to enjoy every race.' And Dani's view? 'My motivation is to come back [after his injuries].' He did offer the opinion that there were many makes of motorbike out there, though.
Nicky Hayden is still struggling with the Ducati and its hypersensitivity to change at some tracks and its total indifference to event the wildest adjustment at others. He had a good morning session then got 'too excited' for qualifying. Most people--except Pedrosa-- are losing all their time in the final sector, the last three fast rights and the final hairpin. Nicky is having trouble getting the thing to turn so is hanging on to the brake to make it turn, thus losing speed in the fast corners, which is death to any lap time.
We now know that the MotoGP2 single engine supplier will be Honda. They are talking about 150hp (presumably measured at the crank) engines. Against expectation, 250cc two-strokes will be allowed to compete next year. Current betting has Ten Kate as the men who will deliver the motors to the MotoGP paddock.
There will not be a control tyre despite this being a class that seems like it is a natural for it. Rumour has it that Michelin are interested in the class, which would be a welcome return. Bridgestone are too busy with other commitments.
Right, I'm off for an early night so I can get back in here to hear Pink Floyd played over the PA at first light. It's usually Piper at the Gates of Dawn. It has to be heard while supping a cup of nearly liquid chocolate and those funny fried dough sticks like elongated donuts. This really is a great race.
If you see pics of the MotoGP bikes with strange day-glo stripes around the rims, that's Bridgestone's way of telling you that the bike is on the softer of the two tyre compounds available. They're only doing it in free practice for the moment.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
„Nagyon erős szél fújt, és ez valóban komoly akadályt jelentett ma. A motorral egyébként nem volt nagyobb baj, jónak mondanám, és úgy érzem, hogy kiegyensúlyozott köröket tudtam volna menni vele versenykörülmények között, de valahogy a gyors körök nem akartak összejönni, sokszor ebben a szél akadályozott meg. Szerintem csak apróságokat kell változtatnunk a beállításokon, és akkor közelebb kerülhetek az előttem lévőkhöz. A kanyarsebességgel volt gondom, és a hátsó gátló beállításaival. Többfajta gumit is kipróbáltam, és a vázon is változtattunk, de nem éreztem tökéletesen magam a motoron. Összességében azért elégedett vagyok, a harmadik sorból is van esélyem holnap, még a bemelegítés alatt próbálunk javítani a motoron."...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SzalaiG
addikt
Mikor lesz a futam? Adja az m1?
-
joshua7
veterán
A többi kategóriát nem adják vagy mi a franc?
Semper Fi
-
TayRol
nagyúr
uhh, Julian Simon mekkorat csuszott!!!
-
Zoza24
senior tag
-
joshua7
veterán
-
Zoza24
senior tag
válasz Motion_Blur #7669 üzenetére
jaja,épp azt lesem,nagyon cool volt!
a lekörözöttek azért odatettek nekik,azt sem tudták kit kell elengedniForza Italy!
-
TayRol
nagyúr
Mindjart jon a Gabi, M1-en!
-
SzalaiG
addikt
Go Talma! Jó lenne az első 6ban lenni.
-
joshua7
veterán
Yesss! Aoyama! Végre nem egy újabb kötsög Aprilia az élen.
Ahogy látom, az összetettet is Aoyama vezeti.[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
Face8814
őstag
Mekkora volt már ez a 250-es futam....
Aoyama nagyot ment. Látszik hogy jövőre csak a Honda fog motort szállítani ebbe a géposztályba, így kénytelenek elég keményen fejleszteni.
Ha Dovi alatt is ilyen motor lett volna.....Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
Igazi jó kis feszülős verseny volt a 250 az elejétől a végéig.
Pasini-t kicsit sajnáltam a befutóra. -
Motion_Blur
félisten
Pontosan mikor rajtol a 800ccm?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TayRol
nagyúr
uhh, Rossi belehuzott...
Melandri tartja a 6-at, ugyes, szegeny Nicky meg hatul van...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Rossi simán nyer, Lorenzo talán megfogja Stonert. Nem túl izgalmas verseny..
mod: Lorenzo eldobta..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TayRol
nagyúr
válasz Motion_Blur #7682 üzenetére
igen, kb. ez a forgatokonyv. talan a hatso traktusban lesz egy-ket parharc.
aaa, Lorenzo elesett...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Azért Stoner wheelie-je volt a legszebb
és úgy nézem hogy örül is a 3. helynek
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
itt ma két nyertes volt
rossi és pedrosa. elfáradt a srác a végére szerintem. de, hogy így is begyalázta a többieket a szutyok hondán, ez durva.
ja és aoyama is riszpektnicky dead last, nem tudom meddig bírja még...
lorenzo meg a partraszállását nem teljesen így képzelte...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
nagyúr
válasz Motion_Blur #7685 üzenetére
Rossi: "I was fuckin(g) fast"
megkoszonte a szereloknek, hogy eszmeletlen jo gepet adtak ala.
Integra: jah, jol tolta, de Marco es RdP is gyoztes, nagyot mentek
Motion: mittomen, hogy kell irni
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Jól értettem a Doktort? "F*ckin fast"?
ezek szerint igen
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Boyfish
senior tag
Sziasztok
Miért nem közvetíti a TV a teljes versenynapot? Hol lehet megnézni?
''Ráadásul a videókarikhoz nyitotta...'' - by Mr Gambit
-
Motion_Blur
félisten
-
TayRol
nagyúr
válasz Motion_Blur #7691 üzenetére
a BBC multkor is kiraly volt, es igen, az angol is tokeletesen ertheto (kinos lenne, ha nem az lenne).
[ Szerkesztve ]
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #7688 üzenetére
Gratula Dottore!
-
Petya25
őstag
Nem láttam a futamokat....
Egész nap lépcsőt gyártottamTalmának egész jó a 6. hely ilyen rajthellyel.
Rossi hogy tudott meglógni?
Nagyon mehet a hangvillás gép alatta.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
őstag
Rossinak magyon örülök, De jó lenne ha Talma megszerezné első győzelmét a 250-ek között
-
Integra
titán
Ryder Notes: If You Hurt the King He Only Gets Stronger
by julian ryder
Sunday, May 03, 2009Jerry Burgess is not used to being kissed in public--certainly not by a bloke. On the Jerez rostrum, Valentino Rossi left the top step to grab Burgess and show his gratitude for the job his team did this weekend. The M1 worked well on a warm track on Friday afternoon, didn't work in the cold of Saturday morning but then decided not to work on a hot track in Saturday afternoon qualifying.
That left Rossi seething and Burgess and the crew with some serious work to do. Warm up this morning was cold again so Rossi went to the grid with geometry changes that transformed his bike from something with no feel at the front and no grip at the rear into something that could see-off his team-mate, win the race and put him on top of the points table. This is the sort of magic trick that Burgess has been performing for years. We shouldn't be surprised by it any more, but it never fails to impress. As did Valentino repeating his Portaloo celebration.
All three men on the rostrum had something to smile about. Rossi's reasons are obvious. Dani Pedrosa in second place missed nearly all of preseason, was really too badly hurt to race in Qatar and shouldn't have been competitive in Motegi. He did both and this time he led his home GP and it took Rossi at his best to beat him. Dani is not shy about saying that there are still plenty of problems with the bike--although it didn't look slow today. Casey Stoner got to stand on the Jerez rostrum for the first time ever so he was pretty pleased too. Rossi is still of the opinion that Stoner will be the major obstacle to retaining his title.
Spanish fans didn't get the wins they expected to back up their three pole positions, they saw an Italian, a Japanese and a Briton (yes!) win. Ironically on the weekend details of next year's Moto2 class started to emerge, the last 250cc GP to be held at Jerez was a stormer. Expect the motor to be a seriously modified CBR600 with a cassette gearbox and other race-worthy alterations. Teams will get 3D drawings of the motor any time now. The hardware should be delivered in September. IRTA expect at least 32 bikes to be on the grid.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Boyfish
senior tag
válasz Motion_Blur #7691 üzenetére
Ingyenesen nézhető, vagy elő kell fizetni?
''Ráadásul a videókarikhoz nyitotta...'' - by Mr Gambit
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Hálózati / IP kamera
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Mesterséges intelligencia topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest