Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kurtuzov

    senior tag

    válasz onetwo #35467 üzenetére

    Nagy most a disznóól, hétfőn mentem be kékT-be megszüntetni egy mobilnet szerződést, erre közlik, hogy de ez már meg lett szüntetve. Erre odaadtam az aktuális számla befizetési igazolást, hogy lássa rögtön, ne csak napok múlva.
    Lényeg csak egy "harmadik" vezetői rendszerben tudták megszüntetni a szerződést.

    De emiatt nem voltam pipa, nyilván nem tehetnek róla.

    Amiatt már igen, hogy egy 12 éve általunk a meglevő szerződésünkhöz vásárolt ősrégi, de még működő telefont akartam függetleníttetni.
    1220 közli, hogy vigyem be a számlát. Mondom már a NAV se kéri, szedjék elő ők. Ők se tudják már.
    Erre szembe jutott, hogy a Telenor myweboldalán ezek a készülékek látszottak, elég-e az. Igen, nyomtassam ki azt vigyem be. Erre kicsit pikírten rákérdeztem, hogy ugye biztos nem azt akarja, hogy kinyomtassak egy rendszerből valamit, amit aztán az ügyintéző ugyanabból a rendszerből sikeresen láttamoz, hogy így van?
    Kerek perec közöltem, hogy nem nyomtatom ki.

    Üzletben végül semmi ilyen nem kellett, flottul megcsináltak mindent.
    Még egy ilyen ősrégi telefont is függetleníteni tudtak, ez a lényeg.

Új hozzászólás Aktív témák