- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz devast #18130 üzenetére
Feküdj rá a Google-ra, és ne e-mail-t írogass, hanem telefonálj. A kereskedők nagy része, azt sem tudja mijjaz a zinternet. Hívd fel őket.
Egyébként pár éves olaszban vagy japánban nem gondolkodtál?
Annyi pénzért nagyon szépet ki lehet fogni, minimális futással.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz devast #18132 üzenetére
..nem akarok kukacoskodni, de 2km-t gyalog 20 perc alatt lehet megtenni, bringával 5.
Viszont; ha mindenképpen robogni akarsz, akkor tudom javasolni, h csinálj B125-öt (ha, nincs motor jogsid). Ez új törvény, így kb 20.000Ft-ért csinálhatsz 125ccm-ig motorjogsit.
Éves biztosítása kb 1500-2000Ft-tal több egy 125-ösnek, nyilván függ, h kinek a nevére kötöd, de ez részletkérdés.
Ha, kedved tartja ketten is tudtok utazni. Nem tolnak le sehol. 80-90-et lazán tart utazóban egy 125-ös 4t, mellett max 3 litert eszik. Ha kíméled 2-ből is megáll. Ezért is célszerűbb 125-öst nézni, mivel a fogyasztása majdhogynem kevesebb, mint egy 50-esnek.
Nem tudom mennyire tetszik ez a verzió, ha igen, linkelek pár típust, mondjuk 300-320k környékén.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
őstag
válasz devast #18144 üzenetére
Hát megértem, bár azért ki lehet fogni szép használtat, csak kell rá pénzt áldozni, illetve lehetőleg kerülni a neppereket. Voltak azért már itt is olyan emberek akik gyönyörű használt motort vettek, csak hát fizettek is érte. Ha új kínai és használt japán/olasz között kéne választanom, nem kérdés hogy az utóbbit venném, mégha rosszabb állapotú volna, sok km-rel akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz devast #18384 üzenetére
...igen, tekerj rá egy picil levegőt. Ha úgy se megy, akkor egy ügyes motorszerelő 5 perc alatt akár hangra is belövi neked. Amúgy grat hozzá, pár képet feltötlthetsz, érdekel. Milyen a gép amúgy, hogy gyorsul (gondolom a fojtások benne vannak), mennyire kényelmes? Anno mi is ilyesmit nézegettük, de végül egy másik típusú takarékos megoldás melett döntöttünk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz devast #18387 üzenetére
Pontosan, első 500km-en ne tekerd rá sohasem nyélgázon, és ne is fékezz erőseket, utánna fogod érezni hogy lassacskán megjön az ereje, olyan 700-1000 futott km után már jó lesz, fojtások eltávolítása után pedg elég erős hogy tartsa a forgalom ritmusát. Képeket természetesen várom/várjuk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz devast #18387 üzenetére
Az előzőlhöz írnám, hogy mindenféle karbiállítgatást csakis üzemmeleg motornál szabad végezni. Ha úgy nem fullad, akkor egész egyszerűen hideg a motor.
A bejáratáshoz hozzátenném, hogy eddig 3 léghűtéses frissenfúrt vashengernél szartam bele, és semmi nem történt. Egy nem kihegyezett 4 T blokknál amúgy sem tudod megcsinálni, hogy bejárasd. Az pörög úgy ahogy pörög. Egyébként ha már a klasszik bejáratásnál tartunk. Azt pont úgy kellene, hogy teljes fordulatszámtartományban kell, csak üvegelés után hagyni kell hűlni, és nem rányitni. Tehát a szimpla óvatoskodás egyenlő a rossz bejáratással, mivel nagy fordszámokon a dugattyú és a gyűrű is feljebb tud menni a hengerben, ha az óvatos, ritkább üvegelés elmarad akkor lesz egy "lépcső" a hengerben ami teljesítményvesztést tud okozni.
Fojtás kivétele után mehet ami belefér, ennyi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
SirKero
őstag
válasz devast #18409 üzenetére
Azért férne bele a keretbe 350 000 az akciós ára + 96 000 a regisztrációs díj.
De találtam egy 2010 évjáratút 1500km-el 200 000 Ft. Felhívom,hogy él-e még a hirdetése.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz devast #18412 üzenetére
Frankó.
Kíméld meg, és sokat el fog menni.
Elvileg ebbe is 15W40 olaj megy, fentebb linkeltem a Motul-t, autókba is olyat raknak, Egü-ék is olyat tesznek 2 éve a 4t Kymco-kba, úgyhogy ha elfogadod a tippet, mehet majd a tiédbe is.
hoby36
Hjah, ez így kevés. Első sorban mi a tíusa? Nem mindegy, h Kymco, vagy valami hulladék teszkós.
Másodsorban jó volna kép minden oldaláról. Illetve azt kellene megnézni, h a váz, vagy a villanyak nem tekeredett-e meg. Ha, járóképes, elindítod, s úgy 30-nál elengeded a kormányt. Egyenesen kell mennei, ha húz valamerre, akkor kapott a villa/váz is. Úgy már nagyon nehéz eladni, az olyat általában bontják.SirKero
Mindenképpen ragaszkodsz az újhoz? 2-3-4 éves használt nem teszi meg? Nagyon szépeket ki lehet fogni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz devast #18428 üzenetére
A kattanás nem autó vagy robogó függő.
A visszaáramlő benzingöz akasztja ki a pisztolyt, így nyilván, ha telik a tank, akkor robogónál is ugyanúgy megakasztja, de azért illik figyelni is, robogónál látszik, hisz általában fentről tankolod, autót meg ugye oldalról."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz devast #18850 üzenetére
Nincs ebben semmi átbszás, a _garancia_ minden járműnél akkor él, ha a kereskedőnél szervizelteted. Ezt már kitárgyaultak annó az ' 5 év garis ' Aprilia SR-ek kapcsán. Marketing, semmi más. El kell dönteni, h kinek mi éri meg jobban. Két évig 'biztonságban tudni' a robogót, drága szervizköltségekkel, vagy leszrva a garit, otthon megoldani a cseréket.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
mocsanisi
senior tag
válasz devast #18936 üzenetére
Én mikor robogót néztem, automata odaadtam az eladónak a személyimet. Nem is volt probléma a kipróbálással. Plussz az is jó ha viszel magaddal valakit, addig az ott marad az eladóval, beszélget vele, stb.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz devast #19024 üzenetére
Ez sztereotíp tévhit, h csak 2 csavart kell tekergetni, oszt' jó lesz.
Szétszedted már a karbit? Megnézted, h pl. a fúvókákban nincs-e kosz?
Levegőszűrő tiszta, rendesne rajta van?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
őstag
válasz devast #19024 üzenetére
A leírtak alapján nem vagyok benne biztos, hogy "tekergetéssel" javítható. Más gond lesz ott. Eleve a tekergetésre észlelhetően reagálnia kéne. A leírtak első része alapján (hidegen, aut.szívatóval) dugulásra gondolnék az alapjárati rendszerben. Ez ellensúlyozható a gáz húzogatásával, mivel befecskendezéses karburátorról van szó, vagyis gázra egy membrános szivattyú plusz benzint fecskendez a szívótorokba.
A gondom inkább ezekkel a lassú beállásokkal van. Ez vagy benzinszint vagy valamelyik membrán hibája vagy fals levegőt kap. Elég sok esélyes.
A szervízt javaslom."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
vaksi8
senior tag
válasz devast #39861 üzenetére
Hali!
Hát ez elég sajnálatos hír,de Te legalább jól vagy és ez lényeg!
A biztosító miatt ne aggódj a hétvége nem számít bele a 3 munka napba.
Viszont ha jól értelmeztem az irományod,még nem derült ki, ki volt a vétkes fél.Ezért viszont mindenféle képp,meg kell várni a rendőrségi határozatot és csak az után fogsz tudni intézkedni.Ha ne adj isten kihozzák,hogy Te voltál a hibás a faszinak hiába nem volt kötelezője őt csak jól megbüntetik,de a kárát akkor is a Te biztosítód fogja rendezni a motorod meg sajna saját költség lesz. -
-
wolfnet
tag
válasz devast #39869 üzenetére
Ez szívás. Engem eddig csak kerékpárral csaptak el, ott nem került sor rendőri intézkedésre, mert az autós elismerte a hibáját, mely szerint megállt a stop táblánál, ám engem, a szabályosan közlekedő kerékpárost figyelmen kívül hagyott és így elkapta a hátsó kerekemet. A bringa kirepült alólam, kitört a hátsó tengely, én leseggeltem, szerencsére ennyivel meg is úsztam. Csak azért mesélem el, mert körül-belül 5 autós állt a bácsi mögött, és vagy fél tucat autó gurult el kerülgetve a kerékpár darabjait, és nem segítettek volna összeszedni az úttestről, vagy valami... a bácsi sem szállt ki a kocsiból. Oda kellett sétálnom az ablakhoz, hogy mi legyen. Felmértük a kárt közösen, kifizette a lóvét és elsétáltam haza nyakamba a bringával. Meg sem kérdezte volna hogy... fáj-e a seggem, el tudok-e sétálni haza, valami. faßok az emberek.
Jobbulást neked!
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
róland
veterán
válasz devast #39863 üzenetére
Először a Károkozó biztosítóját kell megkeresned. (Az nem árt, ha a sajátodat felkeresed, de úgyis átirányít a másikhoz.) Ha ők nem találják a szerződést, akkor a MABISZ-tól Kárbejelenté címén lekérheted.
Ha eredménytelen, akkor jön az első linken jelzet tKártalanítási Számlás ügyintézés.
Elismerte a másik fél a károkozást? Vagy a rendőr megállapította a felelősséget? Ez esetben egyszerűbb a biztosítóval az ügyintézés.
Gyakorlatilag, ha új, gyári alkatrészeket akarsz, akkor készülj fel jó pár Szt. István/Deák Ferenc portrés papírdarabbal. (Tavasszal én is törtem a Kymco-mat, s bizony drága a gyári alkatrész.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
canniball
nagyúr
válasz devast #39893 üzenetére
" Nem nyilatkoztam ott helyben a baleset körülményeiről (ami hiba volt, már tudom), ezért majd be fognak hívni."
Így is úgy is behívnak; júni. végén volt balesetem, elmondtam a helyszínelő rendőröknek hogy mi történt később mégis behívtak vallomást tenni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Grillo
senior tag
válasz devast #39893 üzenetére
Amennyiben rendőrt hívsz, mindenképpen kivizsgálják az ügyet, ha egyértelműen megállapítható a dolog, ha nem. Legalább egyszer be fognak hívni, méghozzá a lakhelyed szerinti rendőrségre, és ott el lehet beszélgetni az előadóval. A rendőr a helyszínen semmit nem állapíthat meg, neki is jelentést kell írnia.
Aztán pár hét a végeredményig. Olyan 2 hónapba biztos kerül az egész.
3 lehetőség van. Vagy kihozzák a brazilt hibásnak, vagy téged, vagy mindkettőtöket. Amennyiben a legutolsó, akkor biztosító senkinek nem fizet, de megbüntethet a rendőrség.
Nekem vagy 10 éve volt egy koccanásom, após 105-ös skodájának nekitolatott parkolás közben egy pözsós francia nő, de úgy, hogy a skoda első jobb sarka benyomta a sofőrajtó oldalát egy vonalban.
Eléggé vicces volt, mert a nő elkezdett ordibálni, parkolni az körút középső sávjában nem akartam (oktogon, fél öt délután), úgyhogy elmentem leparkolni, aztán visszasétáltam. Eléggé meglepődött. Angolul megértettük egymást, kiderült nincs nála az autó semmilyen papírja, de már szólt a férjének, aki Budaörsről már elindult. A délutáni csúcsban. Aztán egy fél óra múlva csak kihívtam a rendőröket, én voltam a tolmács is természetesen.
Az érdekes az volt, hogy mire megírtunk minden papírt, a nő csak elismerte a hibát, de mivel a jard már ott volt (3 is), így vizsgálat.
A vége az lett, hogy mindkettőnket figyelmezettek, de bírságot én legalábbis nem kaptam. A skodán nem volt nyoma a dolognak, úgyhogy nem kellett ráfizetni, de a nő biztosítója felhívott, hogy elismerem-e a dolgot, és mikor mondtam, hogy nem, az ügyintéző megjegyezte, hogy akkor MEGINT ugrik a bónusz.. Mondjuk volt egy két horpadás, meg hiba a pugon.Szóval a magyar politikai és korrektségi helyzetben nem mondom, hogy egyértelműen a feketelábút hozzák ki hibásnak. Vagy nem csak őt.
-
róland
veterán
válasz devast #39893 üzenetére
Alap esetben a károkozó biztosítójánál kell intézni az ügyet. (Azt tudod, hogy milyen biztosítója volt? Még ha nem is igazolta a rendezett felelősségbiztosítást.)
Ha nincs meg a biztosító, akkor érdemes rendszám alapján a MABISZ-tól lekérdezni.http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen