- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iOS alkalmazások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- iPhone topik
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
-
Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
ph A 7 hüvelykes kijelzővel rendelkező modell valamikor a harmadik negyedévben futhat be a boltokba.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Az-az, a kesztölci út, most nézem a térképen! Totál céltalanul mentem,
még jól is jött, hogy elfogyott az út, fordulhattam visza. Egyetlen célom
volt, hogy belerakjak ~100 km-t nem városi körülmények közt: sikerült.
Nem mondom, hogy 1:1-ben uaz volt, mint a 4,7-es mérés, de hasonló.
(Néha előztem a 100-zal "repesztőket" is ~120-szal - mert miért ne.)Szerk: 1 szembejövő villantott xenon miatt. Vissza-villantottam neki.
Szerk2: a lényeg, hogy a 4,5-5,5 körüli fogyival simán elégedett vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
oké, magyarázatot kérek, nem pedig csak annyit, hogy ez azért nem így van.
ezt előtte tessék átolvasnia résszintetikus elnevezés általában marketing miatt kellett, de alavetően egy olyan viszkoitású olaj, amelyik 5w 40 vagy 0 w 40 soha nem lesz ásványi, természetesen ezzel együtt a teljesítményszintje is kitolódik.
de egy 10w vagy 15w 40 az nem lesz soha szintetikus.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DigitXT
félisten
Nem, nem a fogyi miatt, LOL. A fényerő meg csak technika kérdése: van olyan
sok LED-es cucc, aminek megfelel a fényereje, az egy dolog, hogy előre nem jött
össze. Mondjuk a gyári vakítást is túlzásnak érzem, de mindegy: lehet, hogy arra
gondoltak, hogy kanyarlámpának sem utolsó, ha indexelsz, bár kár, hogy villog.Szóval a miértre a válasz: ne "rángassa" az akkut, ezzel (közvetve) a xenon tápját.
Azt sem szoktam szeretni, hogy (gyári motor esetén!) a műszerfalvilágítás "villog",
ha megy az index. Azért van a visszajelző lámpa, hogy az jelezze, ne a "fedkomp"
háttérvilágításának elhalványodása legyen már a visszajelző, érted. Tudom, erre
szokták azt mondani, hogy normális akkut kell venni... (Elvileg belevaló van benne,
1 éves, garis.) Problémát nem okoz amúgy - a xenonnak sem -, elvből nem tetszik.
Régen okozott gondot a Maján, amikor a xenon nem volt rendesen bekötve. Habár,
ha jobban belegondolok, most a Madisonon is hasonló a szitu: a H4/HS1 csatijáról
megy a vezérlő, nem közvetlen az akkuról, ezért nem is az akku ~12V-ját "látja"...Amúgy meg a LED azonnal reagál a tápfeszre, nincs felizzási ideje... Féklámpánál
ez kifejezetten hasznos.* Sok esetben gyárilag is LED-es féklámpákat használnak.Ja, és még valami: ez tuti nem ég ki, mindenféle rázkódásra érzéketlen, stb.
Szerinted csak "úri huncutságból" raktak a 2014-es CB1300-ra LED fényszórót?*: indexnél nem érzem a "közlekedésbiztonsági hasznát", ti. nem akkor kell egyet
gyorsan villantani, amikor már téped át a másik sávba, habár látni ilyen idiótákat is.Szerk: a W16W lehet, hogy T15-ös. (Annyira nem vágom ezeket a foglalatokat.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Akkor meg azért nem "villogott", mert folyamatosan halvány volt.
Szerk: a viccen kívül: lehet, hogy nálad stabil/abb volt a tápfesz,
és kész. Elvégre mégiscsak francia elektronika volt a motorban,
ez nem feltétlenül jelent előnyt, csak mondom - mint újabb vicc.Ha gondolod, csinálhatok neked videót, hogy mi a jelenség + mi
nem tetszik nekem benne... Bár most már nehezebb lesz, hogy
hagyományos izzó alig maradt a motorban... (Max. majd nem
indítom be, akkor garantált a hatás. Nem igaz, hogy még sosem
láttál ilyet, hogy "terhelésre" halványul valaminek a fénye...
Sőt, van olyan, akinek az alapjáratára is hatással van a világítás:
na nekem ILYEN még nem volt, mondjam azt, hogy nincs is?)dJ Peer: kis kép alapján csak E.T.-nek lenne jó. De ez is vicc.
[ Szerkesztve ]
-
maszekember
aktív tag
Olvasgattam a blogot régebben,jó dumája van ennek a Kőbájkernek,egy pár óráig. Aztán rájön az olvasó,hogy Kőbájker nem menő,hanem egy kötsög. Engem iszonyatosan irritál már. Csikósnak kéne vinnie ezt a blogot (is) .
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
félisten
Én nem ilyenen röhögök... (Hanem: van nekünk is kőbájkerünk...)
Bár az is igaz, hogy "érdekeseket" bármilyen típusú fórumozó tud írni.
Legfeljebb másért lesz érdekes. Amúgy megoldás: nem olvasni azt,
ami nem tetszik. (Csak azért, mert nevében robogós, még lehet szar.)[ Szerkesztve ]
-
maszekember
aktív tag
Elvileg az összes motoros lopásgátló termék célja csupán annyi,hogy megnyújtsa az elrablás idejét.Mondjuk lakótelepen letárolom motort,lánc kiköt,majd jön a tarkamagyar,és elkezdi feszegetni hangtalanul a cuccot,majd erővágó stb. Ha ezt kibírja a lánc már jó eséllyel nem lopják el,legalábbis nem hiszem,hogy elkezdené ordíttatni a flexet 30-60 másodpercig,akkor az egész környék felébredne.
SymbianOS:
Szerintem egy GPS-t könnyebb elhallgattatni,mint egy jobb minőségű láncot elvágni (legalábbis hangosabb) . Btw,Te mit használsz? Ha jól emlékszem a GS500 is utcán szokott lenni nem?
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
maszekember
aktív tag
Nem foglalkoztál az új motor gondolatával? Bár gondolom az 1. mindig különlegesebb.Nekem,mielőtt megvettem Böfit,még éjszakánként is ez járt a fejemben . Azóta már csak az,hogy milyen érzés lehet vezetni.
Egyébként mi történt a Burgival és az SW-vel?
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
félisten
Gondolom meg van ütve, ezért rakott az előző tulaj belsőgumit
a hátsó kerékbe. Perszehogy ez a belső fosta össze magát...
Azt mondják, durrdefekt esélyes, szóval nem erőltetném. (Nem
tudom, hogy a felni hullámos pereme javítható-e: "görgőzés"?)Szerk: rákerestem, olyan is van, de az nem ez; rákérdezek majd
árajánlatért, mert lehet, olcsóbb javítani, mint egy kitudjamilyen
bontott felni, amit esetleg szintén rögtön műhelybe vihetnék, lol.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem csak 5 jön fel. És csak egy hátsó. Van egy másik, ami 90 EUR...
Szállítással együtt is a Tied nyert, mert "csak" 75, bár most azt is sokallom.
Jah, amúgy a "cerchi" nem adja ki azt a másikat, mert az 150-es: fakk. LOL.
(Amúgy ezek vajon mennyire kompatibilisek? Ha már a kasztni 1:1 sokszor.)SirKero: Azt írja, hogy Yamaha blokkos Madison hátsó kerék. Enyém nem
az, szóval erre is vonatkozik a fenti kérdés. Oké, hogy 13", de ugyanolyan?
Ricni, stb.? (Amúgy én is keresgéltem már bontót, erre rá is kérdeztem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Tudnám akkor miért "vetítenek", hogy ez így-meg-úgy ripityára törik, mert...
Grimeca. Nem azért, mert meg van ütve/repedt, hanem mert grimecsa (sic!).csak egy OEM gyártó
Szerk: amúgy anno Grimeca féktárcsát akartam venni a Majához. Azért
lett más, mert az elfogyott: nem éreztem úgy, hogy minőségi gond lenne...
(Igaz, nem is érezhettem volna, hiszen nem próbáltam. Bár a Brembo picit
"nagyobb névnek" hangzik(!) a Maja féknyergén, mint a Grimeca ezen...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Vazze, tényleg 3000. Miért emlékeztem 6000-re? Viszont
nem para, mert a motor is figyelmeztet, hogy esedékes.Mosquito34: na igen, itt már ne is kérdezzen, minek?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
500-as? Elfogadnám. Szerk: üléspozíció pipa, csomagtartó pipa.
"Harapós állat" nekem bejön, mondjuk az injektorhiba nem kéne belőle.Szerk2: 0-100 km/h@9 mp elég jó, dinamikusnak hangzik. Habár ezt a
Madison kihozza 100 ccm-mel kevesebből. De nagyobb fogyiból - karbi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Csak röptében volt idõm review-t olvasni, akkor elnézést: neked elhiszem...
Ja, hát az, hogy mi elég, meg mi az, amit élvezel, más kérdés... A Maja is
elég a városba, sőt! Kicsi, könnyű, és megy, mint a mérgezett egér - már a
180 ccmhez képest: a Velvet 400 úgy otthagyta, mint a sz*rt... (Nyilván.)5 évet lehúztál 250-en, nem? Simán megéri 500-ra váltani. Azzal már túrázni
is nagyobb élvezet. A srácokkal is egész jót csapattunk. (Na persze, a Vara
szájában megaludt a tej, de mint mondottam volt, az kicsit más kategória...)Mindkét motoromat élvezettel hajtom. (Amint átszoktam egyikről a másikra.)
Mindegyiknek megvan a maga elõnye/hátránya. Karaktere. Meg egyénisége.
Lehet, hogy a Satelist már túl böszmének is érezném a Madison után.(Az első héten.)
Mosquito34: dúsítva volt, az igaz, de a nitrót még nem raktam bele.
Amúgy röhögni fogsz, de sokkal jobban motorozható lett normál keverékkel:
érzésre jobban is gyorsul, bár ezt a GPS mérés nem erősítette meg sajnos.Nexus nekem nem játszik, hiába fürge. Mondjuk azt én már inkább éreztem
nagymotornak, mint robogónak, te meg jót röhögtél rajta, mivel magasabban
van a súlypontja, nagyobb a tehetetlensége: más érzés, na. Szerintem.Majd megvárlak bennetek valahol
Nagyon egyszerű: ha más kategóriájú motorokkal megyünk túrázni, akkor
a gyengébbhez kell igazodni. Igen, a kisebb tank SEM előny, még ha a
fogyi hasonló is... Úgy tudom, a túrákon a túravezetőnek ezt is néznie kell.
(Mondjuk nekem ez volt az első "túrám": ezekkel te jobban tisztában vagy.)[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Főleg ha dusítva megy a Madison. Vigyi a kereskedéssel. Üzletileg nem valami korrektek. (alkatrészt rendeltünk többen is de b@ctak küldeni,csak a hitegetés ment)
DigiXT:
Nexus,Aprilia,Sprint fürgébb. A Satelis meg nagytestű nem "állatkodásra" van tervezve.Legközelebb a saját stílusomban fogok vezetni. Majd megvárlak bennetek valahol. Azalatt te 2x fogsz tankolni,de lehet 3x is..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
Elvileg a 2.-ik szett gumi kéne hogy rajta legyen. De mivel ez Olasz behozott.. A szervizkönyv jó pont,kérdés van-e korrektül vezetve. Amit még érdemes az a vízpumpa túlfolyot megnézni az olajbeöntő felett van. Járasd kicsit a motort ha folyik a lukon víz/olaj,akkor javítószett kb 15eFt +szerelés. Ritka moci,alkatrész színt úgy hozzá.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
balazs1011
aktív tag
Nemtudom!!!
Viszont tuti szerelő és tuti vélemény hiányában nem merek mondani semmit.
Semmire sincs nagyon időm.
Ősz vége óta pihen a motor a garázsban,néha néha elindítom.
Ha le is cserélném az olajat akkor megint nem lenne időm használni,
Viszont úgy meg nem akarom ,hogy csak beindítom ,majd leállítom.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
És ez szarrá volt törve, vagy szarrá volt törve? És tekert órás is, meg minden?
De nagyon jó a szöveg. Nem csörög, zörög, nem kell rá költeni! 9000 km után...
De azért új rajta "minden", csak jófejségből... (Goto 1.)
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs