Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Adris

    csendes tag

    válasz Den #661 üzenetére

    Szerintem a nem tipikus robogófelépítés miatt azonos köbcenti esetén kisebb sebesség elérésére képes, és manapság a városi forgalomban szükség van 70-80as végsebességre ahhoz hogy ne toljanak le az autók. A lánccal meg minek kínlódni. Az A1es jogsi robogónál abszolút nem lényeg, még 180asokat is simán lehet B-vel vezetni mert a henger nem látszik. A gond a chopperekkel (pl. Red Rose) van, mert ott a henger szabadon látható és még egy átlagrendőr is könnyen meg tud különböztetni egy 50es hengert egy nagyobbtól. A kisköbcentis speedmotorokra (pl Aprilia RS) is utaznak a kinézet miatt, meg azokkal ugye nem 70el megy az ember. Városba szvsz robogó való, mert ezen valamennyire védve van az ember lába (az Aeroxon mondjuk nem), meg a fenti okok miatt nem kell rá rendszám se, ami évi több tízezres megtakarítás. Pl. vidéken az éves segédmotor kötelező 1300 FT az Allianznál. Ezen kívül már csak benzin meg olaj kell bele. Ha van az embernek pénze rá akkor négyütemű 100-180as robi a legjobb (300-400 ezer Ft), ha nincs akkor SR Ditech (250-300 ezer, 80at ezek is viszik, tuninggal többet is, 2-3 literes fogyival) ha meg csóró akkor maradnak a fekvőhengeres Apriliák (60-90 sebesség tuningtól függően, ár 100-200 ezer, 4-5 literes fogyi) Persze ha megelégszik az út menti babettás poroszkálással akkor a fogyasztás ezeknél is lehet 2 liter :DD . Magyarországon chopper csak felvágósoknak, speedmotor meg öngyilkosjelölteknek való. Legalábbis szerintem. ;)

Új hozzászólás Aktív témák