- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Mobil flották
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz ludsimon #60682 üzenetére
Nem 80-at megy az. Nagyreobogózásról beszélt, és az aláírásában minimum 300-as robeszt kere.
Egyrészt a mozbási energia négyzetesen nő, tehát 120-nál jóval nagyobb energiát kell elnyelni, mint 70-nél. Másrészt a bukónak csak egyik atribútuma, hogy mennyire véd, legalább ennyire fontos, hogy milyen kényelmes. Nagyobb sebességnél nagyobb szélzaj. A nagy robesszel valószínüteg hosszab távokat megy nem csak városban futkorászik, tehát akár órákig is kényelmesnek kell lennie, jó szellőzés, stb...
www.simson4t.hu
-
szentkuti11
addikt
válasz ludsimon #60700 üzenetére
Nyilván a SHARP tesztet is csak a szemét bukósisakgyártók találták ki, téged akarnak lehúzni azzal, hogy drágán eladják neked ugyanazt, amit 5k-ért megveszel E-jelzéssel.
Nekem többéves rutin megszerzése után tört össze a fejemen bukósisak, ebből a szempontból előnyöm van, tudom, hogy mivel szabad spórolni és mivel nem. Természetesen a saját tapasztalat a legfontosabb, de ne hirdessük már itt, hogy ami a Tornado-nál drágább, az fölösleges egy ötvenesre, mer' úgyis csak nyócvanat megy.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #60670 üzenetére
Szia!
Belatom, hogy szakmailag nem vagyok felkeszult a fejlettebb ketutemu motorokbol. Ugy ertem a membranos szivomegoldas, kipufogo jelentosege es koszonom, hogy Den-el probaljatok nekem elmagyarazni a dolgokat. Regen tanultam ezeket es nem kovettem a fejlodeset ezeknek a motoroknak, ebbol adodnak a szakmai hianyossagaim.
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz ludsimon #60700 üzenetére
Te direkt csinálod.
Bukóból, protektorból, gumiból és fékbetétből, van egy minőségi szint ami alá nem érdemes menni és átlagos felhasználásra minimum KELL. Azokon túl minden szerencse, reflex, és rutin kérdése de ezeken nem érdemes spórolni!
Elég korrekt bukókat lehet venni 30-50 között.
Shox.hu, ott vannak minőségi de olcsó bukók. Gyártási időt és anyagát érdemes nézni mert nem mindegy.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Den
veterán
válasz ludsimon #60705 üzenetére
Csak ő nem azt vesz. És az 5k-s smkp-ra eleg, de nem az ideális kategória. Kicsi a valószínűsége, hogy kisrobogóval bukva az olcsó bukó miatt halsz meg, de én még olyan embert nem láttam, aki miután a kb két szezonos élettartam után (annyi idő alatt szétmegy) bukót cserélt, megint 5k-s sisakot vett. Aki nagymotorra próbálkozott ilyennel, az ritkán várta meg míg szétmegy, egy-két hónap után rájött hogy kevés az neki.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Cseri0058
őstag
Sziasztok.
Van egy régi aprilia sr 50 es robogom. Minden indításnál kegyetlenül felpörög. Konkrétan annyira hogy ha sztenderden van a hátsó fék nem is tudja megfogni a kereket. Ha meg ráülve letolom a sztenderdről elég rendesen megindul. Mi lehet a probléma? -
#68036352
törölt tag
Tudom amatőr kérdés, autókhoz értek de sajnos a robogókhoz nem. Vásárlás után mit érdemes átnézni, kicserélni azonnal? A gumikat néztem, valami gagyi márka(legalábbis autón nem láttam ilyet sose) de szinte új, a fék jó elöl, hátul nem, azt át nézem, egyéb? Fékolaj csere gondolom nem árt, elöl hátul tárcsás, gondolom egy fél literes bőven elég. Rugózni rugózik, nem is lobog sokat, azt a részét jónak érzem, talán a kormány kicsit "nyöszörög" ha forgatom álló helyzetbe és nem jár a motor. Kormány csapágy lesz lassan?
-
tomic
addikt
Nem semmi milyen reakciót váltott ki egy 30e sisak megvétele.
Vérbeli motoros haverommal sikerült még az este beszélnem. Sisak kérdésre ennyit mondott: Annyiért vegyél amennyit ér szerinted a fejed! És ez igaz a többi felszerelésre is.
Persze túlzásokba sem szabad esni szerintem. -
derrik
őstag
Megint kicsit le hűlt és a szakszerviznek kifizetett 20 ezer forint után sincsen az első indítás után alapjárat. 6km teszek meg reggelente vele a végére már van de az is alacsony. Közben szépen megy, gyorsul, nem rángat
-
mumtaz
senior tag
válasz horvathkrisz #60718 üzenetére
Időnként belefér egy kis karbantartás. Jó ötlet lehet átmosni az egész rendszert.
Jetforce karbantartási listáját nézegettem - és ugye ezek az injektor rendszerek gyakorlatilag ugyanazok -, amiben benne van, hogy a nagynyomású csövek állapotát is ellenőrizni kell 5000 km-enként. Egy Aprilia fórumon meg konkrét ajánlás volt, hogy 2-3 évente ajánlott cserélni is őket állapottól függetlenül. Mondjuk utóbbit marhaságnak tartom, de a szemrevételezés nem hülyeség.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
válasz horvathkrisz #60718 üzenetére
Dehogyis.......
Azért mert itt elhülyéskedünk egymással nem azt jelenti az idegennel is ezt kell csinálni és nem segíteni..Konkrét segítségnyújtás volt.
Ha már tudom melege és hidegen is csinálja lehet szűkíteni a hibakört.undefined
-
félisten
válasz #68036352 #60713 üzenetére
Szia!
Amiket en atneznek, gumik allapota, fekbetetek, en mocimon csak elol neztem meg, hatsohoz ugye kipuff le, azt hanyagoltam most, majd osszel ugy is gumizas, akkor ranezunk. Gyujtogyertya, pipa, kabel ellenorzes. Vizesnel, hutofolyadek csere, szivargasok ellenorzese, levegosnel turboventi ellenorzes, nics-e eltorve, fogak letorve, hutoburkolatok megvannak-e, nincsenek-e eltorve stb. Uzemanyag tank pucolasa, ez meg nalam is hatra van, ki tudja miota nem volt pucolva, lehet sosem. Kulon olajzasnal, olajpumpa, csovek ellenorzese, en az olajtartalybol leszivtam az olajat es repsollal toltottem fel. Levegoszuro csere, legszurohaz tisztitasa, szivocsovek ellenorzese, nem repedt-e. CVT deknit lekapod, szijat megnezed nem kopott-e, variot szetszeded, gorgok nincsenek-e megkopva (nalam meg ez is hatravan). Hatso lehajtasban olajat kicsereled. Akkumulator ellenorzese, saruk tisztitasa, ha szukseges. Szerintem ha ezeket atnezed es amugy megfeleloen mukodik a motor, akkor nagy meglepetes nem erhet.
[ Szerkesztve ]
-
#68036352
törölt tag
-
félisten
válasz #68036352 #60722 üzenetére
Most nezem a tied az fura moci, akkor a vizes resszel nem kell foglalkozni. Az olajzasa nem tudom hogyan van megoldva, nekem a piaggion volt olajpumpa meghajto szij, ha a tied is ilyen, akkor azt csereld ki ujra, nekem a yamahan fogaskerekes rendszeru. A futomunel gumiharmonikak allapota, ha repedt akkor csere, tobbi futomu kutyut is nezd at, fogalmam sincs annal a tipusnal hogy van megoldva. Fektarcsakat is nezd meg, nincs-e valla, nem repedt-e, vilagitas, iranyjelzok, feklampak mukodjenek rendesen. Gumifekcso, ha van, tord meg, nem lehet repedezett. Nincs mit!
[ Szerkesztve ]
-
dzso22
senior tag
Jaj,kegyetlenek vagytok
[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
mumtaz
senior tag
Ez most egy sos kérdés: injektorosnál elszállhat úgy a nyomásszabályzó, hogy nem engedi át a benzint. Ma többször leállt, mintha elfogyna a benya. Lwvettem a tankról a visszamenő csövet, amin a fölös benya megy vissza a tankba. Amíg jár, addig jön belőle a benzin. Aztán egy idő után hirtelen elapad, az AC elhalkul és a moci nem sokra rá fokozatosan leáll.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz mumtaz #60731 üzenetére
Nem nyomásszabályzó, hanem az AC. Lehúztam róla a kimenő csövet és semmit nem nyom, mikor halk. Rákoppintottam egyet, azonnal megjött a hangja és nyomta a benzint. A tank felöli csövet lehúztam és egy rakat fekete, szilárdnak tűnő dzsuva jött ki a benzinnel együtt. Remélem, csak ezek akasszák meg az AC-t.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
válasz Cseri0058 #60732 üzenetére
Akkor rögtön lehet próbálgatni!
Automata szivatót kellene kicserélni, vagy kikötni mit csinál akkor hidegen.Den:
Telefonról voltam, el se olvastam mit írtam, de akkor ezek szerint rosszat.
Már nem reagálok a beszólásokra azért vissza se olvastam, de most visszaolvastam és tényleg elírtam, pedig arra gondoltam amit utána body írt.
Ennyit azért én is tudok....[ Szerkesztve ]
undefined
-
enginev3.0
félisten
SR Factory-nál van értelme és mennyire bonyodalmas kipufogóból kiszedni a fojtást? Vagy máshonnan?!
Vagy ami a variátor tárcsánál van
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
ludsimon
veterán
válasz enginev3.0 #60736 üzenetére
Ha a kipufogónál van ami a keresztmetszetet szűkíti azt nagyon jól teszed ha elütöd a hegesztésnél egy csavarhúzó + kalapáccsal!
Jobban kilő!
A variatorrol is érdemes a gyűrűt, hogy végig kifusson és megfussa a 80 kph-t.undefined
-
üszök
őstag
-
dzso22
senior tag
válasz enginev3.0 #60736 üzenetére
[link] így egyszerűbb
De tudtommal ennél a típusú kipufogónál nincsen féregnyúlvány és szűkítő gyűrű sem egyedül a katalizátor ami fojt.
amúgy elég jó kis kippuk ezek.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz enginev3.0 #60741 üzenetére
Pl:
[link]
[link]
De elég szépet fut végre.
Én a variátort nem piszkálnám a légszűrőt nézném át hogy nincs e fojtva valahol,és a kipufogót cserélném egy olyan rezóra ami magasabb fordulatszámon adja le a megfelelő nyomatékot.
Az dobna végsebességre is.
Viszont ahhoz hozzá kell állítani a motort különben tönkre is teheti az egész géped.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
mumtaz
senior tag
válasz enginev3.0 #60743 üzenetére
SR factory az nem injektoros véletlenül? Mert annál sztem nem sokat ér a kipufogó tuning. A légszűrőnél meg nincs fojtás. Ellenben a variónál végsebességre számít a távtartó kivétele.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
golyani
addikt
válasz enginev3.0 #60740 üzenetére
Ha ennyit megy akkor már nem kéne benne lennie ezeknek a fojtásoknak.
-
ludsimon
veterán
válasz enginev3.0 #60740 üzenetére
Akkor az egész biztos a variátoron nincs gyűrű ami akadályozza a kifutást mert az 50-esnek ez a vége.
undefined
-
ludsimon
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Tudományos Pandémia Klub
- matrix2012 károsultjainak megbeszélő topikja
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Politika
- Spórolós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elektromos autók - motorok
- Társasjáték topic
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest