- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
[ Szerkesztve ]
-
dzso22
senior tag
válasz ludsimon #56499 üzenetére
Felejtsd el ezt a típust. Pontatlanok és ráadásul be is remegnek ami igen csak be tud zavarni a váltásnál,arról nem is beszélve hogy találkoztam olyannal is ami még a deknibe is belecsapott úgy remegett.
Mitsuboshi,Malossi,Gates. Ezek elég jó minőségűek.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #56504 üzenetére
Mit csináljak vele? Már megvettem, és azt mondták középkategória, nyugodtan használhatom.
Enyhe tuningot is elviseli (kipuff+fúvóka).Asszem még visszavihetem mert személyes átvétel esetén is van valami aszf szerint x nap ameddig elállhatok, vagy kicserélhetem másra.
Akkor ajánlj valamit ami nem túl drága és bírja a tuningot! Enyhe tuning lesz csak.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #56510 üzenetére
Mert jól el akarok húzni és tartani a megengedett sebességet az autósok előtt. 2 faszkalap is sávon belül előzött 70-es táblánál 70-el mentem és 75-el csakazértis az én sávomban akar a parasztja menni én meg nem tudtam kilőni a paraszt elé.
Ha 90 lenne a vége simán mentem volna mert kurvaveszélyes mutatvány volt. Ok, hogy széles Csepel felé a főút de nem szeretnék ilyen paraszt miatt taknyolni.undefined
-
ludsimon
veterán
Óra szerint 80 a vége, gps-el kimértem, az valójában 70.
Nem emberkedtem, inkább motorfékeztem, hadd menjen a paraszt. Én vagyok a puhatestű, őt meg 1,5 tonna vas veszi körül.
Szerk.: Ja és mindez a 2x2 sávos úton, a külső sávban történt meg! Törött hátuljú aranyszínű Opel..
Nem véletlenül van az se törve.[ Szerkesztve ]
undefined
-
dzso22
senior tag
válasz ludsimon #56508 üzenetére
Az Athena márkának vannak jó és nem igazán minőségi cuccai. Hát a szíj pont nem az erősségük
A kipufogó +fúvóka féle "enyhe tuning"-tól nem fogja zabálni a szíjat a gép.
Ha tartósat akarsz kevlár szíjat veszel.
Amit ajánlani tudok Mitsuboshi,Malossi,Gates(Polini) Dayco még esetleg. Azt mondják jó de már találkoztam olyannal ami meg volt nyúlva.
Nem írok kilométert mert a variátortól is függ hogy milyen hamar fog elkopni.
Ha azt tapasztalod hogy csökken a végsebesség akkor megérett a cserére.Nem kell túlspirázniA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #56517 üzenetére
Maradok ennél, ha azt mondod ez jó és kapok egy jó, pontos, erős, tartós szíjat akkor megveszem.
Szétszedéshez szerszámok mik kellenek?
Nem biztos elvinném szerelőhöz egy ilyen apró művelet miatt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #56520 üzenetére
Csak nem úszom meg, hogy x napig pihenni fog szerelőnél.
Kit ajánlasz szerelőt aki ért hozzá?Görgőt nem cseréltetek, a Leo Vince 'gyári' összehangolt megy majd bele.
Huh viszont lehet egyszerre kéne ezt a műveletet megejteni ha szét van szedve mert ugyanúgy nem fogom tudni szétszedni.Szerinted ha gyári motor fojtás nélkül megy óra szerint 80-at, valóságban 70-et, meg van nyúlva?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
-
dzso22
senior tag
válasz ludsimon #56521 üzenetére
Azon a környéken ahol te laksz senkit sem ismerek
Attól is lehet igen ,vedd le a deknit és lesd meg a hátsó szíjtárcsát. Ha kissé lelóg róla a szíj akkor bingó
De ha már leszeded a deknit mérd meg tolómérővel a szíjat is mennyire kopott. Ha kb 1.5 milivel kisebb a gyári értéknél akkor kopott.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Something_
őstag
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #56528 üzenetére
A kipuff+fúvókát én nem mondom tuningnak, inkább csak motor optimalizálás.
Visszacseréltetem erre, meg veszek hajtóműolajat XXII.kerületben, remélem nem csak biciklivel lehet használni a bicikliutat az E71-en. Lakott területen kívül van. M0-sat lehet használni. (Megyeri híd)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
2thletme2day
őstag
Hali.
Megint én vagyok a hűtővíz elfolyatós Runnerrel. Jelen állás szerint az van, hogy fel kell újítani a vízpumpát mert ott ereszti el a vizet. Igen ám, de valamilyen különös oknál fogva már nem csöpög a hűtővíz leállítás után. Eddig ha letámasztottam miután mentem vele, mindenhol volt egy kisebb tócsa, most meg semmi. Az a furat ahol eddig csöpögött a víz kifelé most majdnem száraz... (nagyon minimálisan azért nedves)
Mi lehet ez? Nem hiszem, hogy a vízpumpa éjjel felújította volna magát. Remélem ez nem valami sokkal nagyobb bajnak az előjele. Pl meghalt a vízpumpa és azért nem szivárog a víz most mert nem keringet. Mondjuk a szokotthoz képest jobban melegszik a víz...
Valami ötlet? 14-ére kaptam időpontot szerelőhöz, de szeretném azért addig is használni... A vízszintet folyamatosan ellenőrzöm.
-
Den
veterán
-
Something_
őstag
Kevesebb az esély rá, hogyha "kilő" a lámpánál nagyobb robogóval, minthogy az 50-essel szenved elindulásnál, 30ig kilő, majd 30-tól 70-ig felszenvedi magát, ezzel akadályozva a forgalmat, plusz próbálja tartani a forgalom ritmusát, de ugye elég nehéz, aztán eltiporják, aztán az autós az idióta.
Meg ugye smk-ról akkor beszélünk, hogyha max 45 km/h-val megy egy robogó. Ha már e felett van, akkor az egy szabálytalan, rendszám nélküli akármi.
Szóval bárhonnan is nézzük, ha a nagyrobogó átlépi a sebességhatárt, mondjuk 60 helyett 80-nal megy, az ugyanolyan, mintha az smk 45 helyett 65-et repeszt.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Oké, nem vagyok szent, ezt mondtam is. Csináljon mindenki amit akar, ha 50-est akar felhúzni, húzza. De a húzott dízeleket sem értem, miért nem vesz nagyobbat.
Persze, mert az drága, a córesz meg nagy, de a 200le kell, még ha nem is annyi.Viszont arról is beszéljünk, hogy egy SMKP-ral 70-es szakaszon 50-nel menni gyorshajtás. Egy nagy robogóval 68-cal menni nem az. Alapvetően én inkább itt látom az előnyét, igen lehet abszolút gyorshajtást elkövetni, de azt ugyanúgy büntetik. Mi ilyet
nemszoktunk, mertjókvagyunk.Ja és persze a holdra való utazási vágyat egy 50-esbe bele lehet
tuningolniakarom írni optimalizálni, de most, hogy a Majában 11g-os (nehezebb) görgők vannak a kis 50-esek is csak 0-ról tudtak egy pillanatra meglépni. Ami megint nem mindegy. 70km/h-s szakaszon nem keveset vertem rá, én SZABÁLYOSAN ő pedig nem.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
Buszsávba smkp-val mehetek, ugye?
Biciklis mivoltomat nem hazudtolom meg, átmentem a belső sávba mikor a külső buszsávra váltott át.
undefined
-
Morris
veterán
válasz ludsimon #56532 üzenetére
Szerintem neked nem való motor. Most, még nem.
A motorozás nem a kilövésről, meg a letolom az autóst gyorsba kell, hogy szóljon.
Te vagy a gyengébb. Ezt el kell fogadni. Nem kell emberkedni. Élvezni kell. Olcsóbb vele a közlekedés mint egy autóval viszont nagyobb a kockázat is.
A tuningferit meg el kell felejteni. Venni kell egy nagyobb motort, ami megfelel a kívánalmaknak.
Sokan fúrják a szerencsétlen ötveneseket is, de arról a nagy többség elfelejtkezik, hogy nagyobb hengerfejet is kéne rá tenni, mert nem fogja bírni hosszú távon.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Morris #56537 üzenetére
Én csak a forgalom ritmusát szeretném felvenni, kilőni az autósok elé, hogy észrevegyenek, ott vagyok.
Meg veszélyes szituációkból kiugrani 60km/h-nál, amit most nem tudok.Semmiképp nem emberkedésre.
Többszöröse motoron annak amit a biciklin sérüléseket lehet szerezni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
Something_
őstag
válasz ludsimon #56538 üzenetére
Ezt szabalyosan egy smk-ral nem lehet. Ez a tuningoljuk a smk-t a bringas pirosonathajtashoz tudom hasonlitani. A nyomorultat nagy nehezen megelozod autoval, megallsz a lampanal, a nyomorek atmegy a piroson es megint szenvedhetsz a megelozesevel.
Pete55555: ha a robogos "kilohet" a lampanal, akkor en autoval 200 le-vel miert nem lohetek ki? Ha en is odalepek akkor verpistike leszek vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Pete55555 #56539 üzenetére
Ez így volt nálam is most mikor átmotoroztam a városon, nem volt autó aki váltásnál utolért.
De sokszor a gyorsítás kevés, nekem nem a vége a legfontosabb. Pl 50-60-nál már nem tudsz gyorsítani egy esetleges szituációban.Hopsz, akkor én most vérpistike vagyok a kilövéssel?
Forgalombiztonsági szempontból nagyon veszélyes lenne ha 40km/h-val menne minden smkp motor, több is lenne a baleset.Egy remek összehasonlítást láttam miért nem korlátozzák a sebességet német autópályákon és statisztikákkal támasztották alá, hogy NEM egyenesen arányos a gyorshajtás a balesetek számával!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #56538 üzenetére
Azt értsd meg, hogy a kiugrok 60km/h-ról az nem az 50ccm kategória. Ha akarod, megmutatom Maját, 180ccm, multivaron kívül gyári. Az megy 60-ról, a vége valós 120körül nagyon-nagyon nyélen, inkább 115km/h.
Ja és még Maja sem "lő ki" 60-ról, de becsületesen megindul. Haver 600-as CBF-je, na az azért megindul, de ugye akkor már 78LE-ről beszélünk nem 7-8ról (maximum).
Oké, tudom, ott van Szentkuti gépe (amit még mindig megkérdőjeleznék, hogy 50ccm-e?), az megy. De 60-ról nem ugrálsz még azzal sem. Az a gép számomra egy rejtély, azok alapján, amiket láttam/hallottam/tapasztaltam.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #56543 üzenetére
Igen, ültem rajta. Nekem is volt 50-es 2T-m (6000km, 1 év alatt), otthon is van Simson, 2T 50ccm robogó, 4T 50ccm robogó, szóval van összehasonlítási alapom
Hihetetlenül megindul a fogyasztási adatnál meg komolyan mérési hibára gyanakodnék. Pontos számokat hagyjuk, majd ha a tulaj akar, ír. Amennyiben bebizonyosodik, hogy 50-es, hosszútávon ennyi a fogyasztás, nem túl szegény a keverék, akkor le kell koppintani a beállítást, és gazdagok leszünk belőle...
Az más kérdés, hogy mennyi pénzt locsolhattak rá...
www.dongosofor.hu
-
mumtaz
senior tag
Na tegnap megelégeltem pár dolgot és addig húzattam, míg megint fulladni kezdett. Arra voltam kíváncsi, hogy kiürült-e a karbi. Na, mikor lefulladt lekaptam a karbit. Rendesen szintig volt benyával. Viszont a szívócső is úszott a benzinben. Ok, gondoltam, beköpte a gyertyát. Gyertya csont száraz volt és barna. Na ezt hova tegyem.
Apropó. Valaki árulja már el nekem, mi a picsáért bólogatok minden robogósnak, aki szembe jön, mikor a kocsiban ülök.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest