Hirdetés
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
ph A szokatlan külsejű, kisméretű vetítő webOS okosrendszert is kapott.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
stilo18
addikt
válasz run4fun #96612 üzenetére
Nekem az első autóm egy 98lovas 1.4-es Clio volt.
Soha semmi bajom nem volt vele, jól ment nagyon és ha normálisan mentem vele nem is evett sokat...
Egy szép felnivel egész pofás kis autó lett
5 évig hajtottam, jövő év elején viszont lecseréljük...
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Zewa
senior tag
válasz run4fun #102727 üzenetére
Én mindenképpen benzin motoros verdát néznék a helyedben.
A 4-500e forint tartalmazza az átírási költségeket és a kötelezőcserés dolgokat is (olaj, szűrők, esetleg vezérlés?)Családban volt hasonló paraméteres autóvásárlás, én a Punto II-nél kötöttem ki. Mert:
- 4*-os törésteszt
- Jó fogyasztás (vegyes ~6l)
- 80le elfogadhatóan mozgatja a 925kg-os kasztnit
- Vannak benne extrák (Szervo, ABS, villanyablak, távirányítós központizár, 2lufi, el tükör, deréktámasz(!) stb)
- olcsó alkatrész árak
Egyetlen főbb típushibája van, az pedig a cityszervo. Előbb vagy utóbb tönkremegy, ilyenkor 50ezer forint magassága a szakszerű javítás de azzal vagy 10 évig akkor nem lesz gond."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz run4fun #102729 üzenetére
Átírási költség egy 2000-es 1.2 16v Puntora 55 550 ft +Olajok, szűrők, vezérléscsere munkadíjjal együtt ca ~50e ft.
Természetesen át kell nézetni szervizben várlás előtt hogy nagyjából egyben van-e a vas, illetve a feltárt hibák jó alkualapot képeznek. Vásárlás után ami megérett a cserére azt cserélni kell. Illetve nem árt elkülöníteni egy biztonsági anyagi keretet hogy ha tönkre megy valami a vason akkor legyen miből megcsináltatni. Ezek természetesen bármelyik használt autóra igazak."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
válasz run4fun #123785 üzenetére
Az 500k az olyan senkiföldje. Régi swiftért, f astráért sok, g astrára, focusra, yarisra meg kevés. Hitel nélkül én megane 1-re, illetve punto 2-re teszem a voksom, esetleg F astra vagy nissan micra mk2. Mázlival találhatsz még kevésbé szétcsapott nissan almerát is. Ha hitelhez folyamodsz akkor 7-800 között már kapni jó G astrákat, 1-es focusokat, mk1 yarisokat.
Puntobol jó az 1.2 8v és a 16v is, f astrából az 1.4 60 lovas agyonüthetetlen (csak kicsit lomha). F astránál és micránál fokozottan ügyelj a rozsdára. G astrából a korai ecotec-et kerüld, eszik az olajat keményen. Focus is rohadhat, az ajtók alját se felejtsd el megnézni. Yaris nagyon jó, az 1.0 és az 1.3 motor is, de a dízel sem rossz.
[ Szerkesztve ]